Waarom? Nutteloos, demo staat er straks ook nog wel op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik vrij neem en naar huis ga.
Niemand heeft de demo nog geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:07 schreef Marty26 het volgende:
Heeft nou iemand dat spel al aan de gang?
Ik ben erg nieuwsgierig. Zeker naar het online gedeelte. Beetje FOK! vs Tweakers
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niemand heeft de demo nog geloof ikgaat zo langzaam
Tis ook een kinderspel toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef HyperViper het volgende:
Jammer dat er niet veel bloed inzit
True.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kinderen willen ook bloed zien!
Betalen? Je betaalt helemaal nergens voor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:12 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Damm en daar moet je dan ook nog voor betalen
naja nog ff wachten dan ben erg nieuwsgierig.
Ja, om lag te voorkomen tijdens het spelen. Juist een hele mooie feature.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Kremers het volgende:
SlowwwwwwwMaar goed, wat verwacht je als half Europa dat ding loopt te downloaden
Klopt het trouwens dat als je een live spel gaat spelen, het downloaden stopt? Ik ging net even de demo van Prey spelen en kreen ineens de melding dat de download gestopt was :S Dus ik Prey afsluiten en hij begint weer...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
Framedrops, pop in, pop up, geen connectie met live kunnen hebben, kutdemo, slotje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
na 10 minuten mensen overrijden kwam de politie paskansloos!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
net eindelijk een politie shoot out, verdwijnen die autos waar ze achter schuilenvervolgens jat ik zo'n politie bak, rijd ik tegen een muur en val ik door de grond van het spel heen, wat een game
![]()
zeker slowdown, dat merk je gewoon. las dat de makers hebben gezegd dat het eruit is in de volle versie. Hier mijn 1e screensquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
Maar slowdown dus? Dat moet er echt uit in de definitieve versie
Altijd leuk op een regenachtige zondag,.. brengt je lekker in de stemmingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef Tain het volgende:
Uit de verhalenbundel van Gamedemon
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |