San Remo ligt erg ver (understatement) van Zwitserland vandaan. Bovendien is het een stad, als ik me niet vergis.quote:
Als je ergens vlakbij Noord-Afrika zit wel, ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hé wadde? Moet je daarvoor pakken?
quote:Op maandag 31 juli 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist: waar ga je heen en wat ga je doen?
Daf heeft het helemaal juistquote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij gaat naar Utrecht en daar gaat-ie waarschijnlijk lekker uitslapen
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europaquote:Op maandag 31 juli 2006 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je ergens in Noord-Afrika zit wel, ja.![]()
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"quote:Op maandag 31 juli 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk dat dit officieel West-Azie is, maar volgens UEFA en het Eurovisie Song Festival toch nog Europa. Laten we het maar op het Midden-Oosten houden
Yepquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Werk?
Ach, wat is vriendelijk? We zijn oude bekenden en zagen elkaar vroeger voortdurend. Nu zijn we al 6 jaar niet meer langsgeweest, dus is het hoog tijd dat we weer op bezoek zijn gekomenquote:Op maandag 31 juli 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Al veranderd. Ik vind "Noord-Afrika (in de buurt van)" toch vriendelijker klinken als "bijna bij de Hezbollah op bezoek"
Dat zou ik ook denkenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zijn het schipbreukelingen ofzo?
Dit is op Discovery geweest bij Time Time.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:32 schreef Asmodian het volgende:
Muiterij klopt, ja!
Maar welke beroemde en beruchte muiterij?
Inderdaad, de Muiterij op de Bounty!quote:Op maandag 31 juli 2006 03:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bounty moet het dan zijn...
Ik vraag me af voor welke van de 3 ik nu het meeste medelijden zou hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 03:38 schreef tong80 het volgende:
Kinderen van Sugar Lee Hooper die bevrucht zijn door Charlie Chaplin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |