Hee ik al dacht dat ik de enigste was die 't een waardeloze bevooroordeelde vent vind.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Kofi Annan
Kofi Annan heeft de Veiligheidsraad eerder opgeroepen fermer op te treden in het Libanon-conflict omdat de geloofwaardigheid van de volkerenorganisatie op het spel staat. Waarnemers op het VN-kwartier zeiden maandagochtend dat deze boodschap geen indruk heeft gemaakt bij de Amerikanen.
http://www.nu.nl/news/791(...)spauze'_(video).html
en dat zegt de man onder wiens directe verantwoordelijkheid en zonder een vinger uit te steken bijna een miljoen Tutsi's huitgemoord zijn, om vervolgens ook nog eens bewijsmateriaal te laten verduisteren.
Idem wat betreft de volkerenmoord in Darfoer.
Kofi Annan is wel de grootste hufter en hypocriet die op deze aardbol rondloopt.

bronquote:I lived until 2002 in a small southern village near Mardshajund that is inhabited by a majority of Shias like me. After Israel left Lebanon, it did not take long for Hezbollah to have its say in other towns. Received as successful resistance fighters and armed to the teeth, they stored rockets in bunkers in our town as well. The social work of the Party of God consisted in building a school and a residence over these bunkers! A local sheikh explained to me laughing that the Jews would lose in any event because the rockets would either be fired at them or if they attacked the rockets depots, they would be condemned by world opinion on account of the dead civilians. These people do not care about the Lebanese population, they use them as shields, and, once dead, as propaganda. As long as they continue existing there, there will be no tranquility and peace.
Dr. Mounir Herzallah
Berlin-Wedding

oh, we zijn zeker niet de enigen. Ook binnen de VN zijn er velen die gruwen van deze onaangename intrigant, weet ik uit eerste hand.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hee ik al dacht dat ik de enigste was die 't een waardeloze bevooroordeelde vent vind.![]()

Ik maakte de opmerking over meki dacht ik in de zin van * áls hij representatief is....... *quote:Op maandag 31 juli 2006 09:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat moet je de mensen niet bieden, dat zullen ze zelf moeten doen. En een deel van de Libanese bevolking hééft dat ook gedaan.
enfin, we kennen de geschiedenis.
Maakte jij trouwens niet eens die opmerking dat Meki mischien representatief is voor de moslims van het Midden Oosten. Hoe dan ook, ik vond het wel een treffende vergelijking.![]()

en het origineel:quote:
Wedding is overigens een immigrantenbuurt in Berlijn.quote:Ich wohnte bis 2002 in einem kleinen Dorf im Süden nahe Mardschajun, das mehrheitlich von Schiiten wie mir bewohnt ist. Nach Israels Verlassen des Libanon dauerte es nicht lange, bis die Hisbollah bei uns und in allen anderen Ortschaften das Sagen hatte. Als erfolgreiche Widerstandskämpfer begrüßt, erschienen sie waffenstarrend und legten auch bei uns Raketenlager in Bunkern an. Die Sozialarbeit der Partei Gottes bestand darin, auf diesen Bunkern eine Schule und ein Wohnhaus zu bauen! Ein lokaler Scheich erklärte mir lachend, dass die Juden in jedem Fall verlieren, entweder weil die Raketen auf sie geschossen werden oder weil sie, wenn sie die Lager angriffen, von der Weltöffentlichkeit verurteilt werden ob der dann zivilen Toten. Die libanesische Bevölkerung interessiert diese Leute überhaupt nicht, sie benutzen sie als Schilder und wenn tot als Propaganda. Solange sie dort existieren, wird es keine Ruhe und Frieden geben.
Dr. Mounir Herzallah,
Berlin-Wedding
http://www.tagesspiegel.de/politik/archiv/30.07.2006/2660279.asp

Zoals de Libaneze regering bedoel je?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
hizbollah is geen terroristische organisatie, het is een terroristische organisatie bevonden door een zootje mafioso met belangen.

Och zo merkwaardig is het eigenlijk niet, macht trekt nu eenmaal vaak erg onfrisse figuren aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, we zijn zeker niet de enigen. Ook binnen de VN zijn er velen die gruwen van deze onaangename intrigant, weet ik uit eerste hand.
Het is denk ik ook geen toeval dat iemand als Kurt Waldheim secetaris generaal van de VN kon worden. Dat soort types komen boven drijven in die organisatie, merkwaardig genoeg.

gaf in de SC van Politiek al hetzelfde antwoord, ik denk, of heb een heel vaag vermoeden, dat nogal wat landen blij zijn met zo'n flutkerel aan het roer van de VN. Daarmee staat de VN behoorlijk buiten spel, en hebben diezelfde regeringen er minder last van.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och zo merkwaardig is het eigenlijk niet, macht trekt nu eenmaal vaak erg onfrisse figuren aan.
Je hebt vaak ook minder behoorlijke praktijken nodig om aan de macht te komen en te blijven toch ?
Zo is het nu eenmaal.

Meki wij moeten he-le-maal niks hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
dus goedkeuring
je moet deze daad met alle woorden afkeuren

Hmmm, ze lieten net wel vliegtuigbeelden zien waarin ze juist proberen te verklaren dat het een terecht doel was ( er werden meerdere raketten vandaan afgevuurd ). Of het datzelfde gebouw was is niet duidelijk volgens Sky, maar was een officiele release van het IDF ( de eerste keer dat ze dit soort beelden vrijgeven )quote:Op maandag 31 juli 2006 11:20 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki wij moeten he-le-maal niks hoor!
Wist je trouwens dat het niet helemaal zeker is dat Israel die flat plat heeft gebombardeerd? dat hetr best wel de Hezbollah is geweest?

Nu zal de overheid in Israel echt niet meer slapen, door jouquote:Op maandag 31 juli 2006 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wens de overheid van israël de ergste ziekte toe dat er bestaatgatverdamme wat kots ik op dit tuig

Volgens mij niet, vanaf de eerste dag heeft de IDF als filmpjes laten zien van raketinstallatie's die beschoten worden.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
maar was een officiele release van het IDF ( de eerste keer dat ze dit soort beelden vrijgeven )

In dit kader....quote:Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, foto's van wat er vanmorgen gebeurd is heeft idd niks te zoeken in een reeks dat over het conflict gaat.
"Meer dan 35 dode kinderen" zijn maar woorden. Kijk naar de foto's en beweer dan nog dat Israel bezig is met 'zelfverdediging'. Dat dit geen oorlogsmisdaden zijn.
Het was trouwens maar een deel van een blog. Maar ik wil de rest ook wel plaatsen.
[..]

Sky gaf dit aan, don't shoot the messengerquote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet, vanaf de eerste dag heeft de IDF als filmpjes laten zien van raketinstallatie's die beschoten worden.

Interessante link,quote:Op maandag 31 juli 2006 11:27 schreef watchers het volgende:
[..]
In dit kader....
Cursus 'Hoe te zeulen en poseren met dode kinderen voor de internationale pers voor het maximale effect': http://eureferendum.blogspot.com/2006/07/milking-it.html

quote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sky gaf dit aan, don't shoot the messenger

Wat denken jullie hier van?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef _The_General_ het volgende:
Een heel groot probleem in dit conflict is het feit dat Hamas/ Al Aqsa en Hezbollah organisatie's zijn die bestaan bij de gratie van dit conflict. De top van die organisatie's weet zeer, zeer goed dat ze nooit zullen winnen van Israel en dat een vreedzame oplossing het beste is voor hun volk. Maar ze willen geen vreedzame oplossing, als er vrede komt verliezen ze hun macht, status en inkomen.

Sluit als een bus, daarom zijn dit soort organisaties ( of bv Dictaturen ) ook zo verdomd moelijk te overreden om eens lief te doen.quote:

Mee eens. Ze zijn niet voor het volk maar voor zichzélf. Ze handelen ook tegen de belangen van het volk in en wrs bedreigen ze het volk ook. Maaja welk volk pikt dat dan ook zo graag en zo gemakkelijk ?quote:

haha OMG lol ik dacht dat je Meki was (je usericon) die opeens grote mensen taal spreektquote:Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik wil hier even op reageren met het volgende:
je leven is niks waard zolang er mensen in miserie leven.
hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten

Moet je hem beschonken meemakenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef B4CO het volgende:
[..]
haha OMG lol ik dacht dat je Meki was (je usericon) die opeens grote mensen taal spreekt

Ga eens naar school, of houd je [piep] over zaken waar je duidelijk totaal geen kennis van hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
hizbollah is geen terroristische organisatie, het is een terroristische organisatie bevonden door een zootje mafioso met belangen.

nu ja ze claimen natuurlijk dat zij Israel eruit hebben getrapt, men denkt dat Hezbollah doet wat goed is voor Libanon en nu is het natuurlijk niet Hezbollah dat Beiroet aan het bombarderen is.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mee eens. Ze zijn niet voor het volk maar voor zichzélf. Ze handelen ook tegen de belangen van het volk in en wrs bedreigen ze het volk ook. Maaja welk volk pikt dat dan ook zo graag en zo gemakkelijk ?

quote:Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten

Zeker als de Hezbollahs daarbij weer eens enthousiast hun armpjes schuin omhoog steken, zoals ze regelmatig blijken te doen. En vervolgens een islam-fundistaat a la Iran in gaan voeren (alwaar het enthousiasme over het verdrijven van de Sjah dmv de Iraanse revolutie ook inmiddels wat getemperd is).quote:Op maandag 31 juli 2006 11:48 schreef sp3c het volgende:
Nu ja ze claimen natuurlijk dat zij Israel eruit hebben getrapt, men denkt dat Hezbollah doet wat goed is voor Libanon en nu is het natuurlijk niet Hezbollah dat Beiroet aan het bombarderen is.
ik vind het vreemd dat mensen verwachten dat Libanezen dan ineens Israel zouden gaan steunen.
maar als dit achter de rug is zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben tijdens de Hezbollah victorie parade

[edit] Doe eens niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:20 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki wij moeten he-le-maal niks hoor!
Wist je trouwens dat het niet helemaal zeker is dat Israel die flat plat heeft gebombardeerd? dat hetr best wel de Hezbollah is geweest?

Uhmm, dat zal wel nooit gebeuren, ik zie eerder een nieuwe burgeroorlog uitbreken daar.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef watchers het volgende:
[..]
Zeker als de Hezbollahs daarbij weer eens enthousiast hun armpjes schuin omhoog steken, zoals ze regelmatig blijken te doen. En vervolgens een islam-fundistaat a la Iran in gaan voeren (alwaar het enthousiasme over het verdrijven van de Sjah dmv de Iraanse revolutie ook inmiddels wat getemperd is).

Moet ik stoppen met feesten omdat er elders in de wereld mensen doodgaan? Nee dank je. Ik volg het nieuws met interesse maar dit slaat nergens op. Ga eens afkoelen man.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]

Wat doe jij nou idiootquote:

Na die parade en pogingen tot omvormen van Libanon tot sjiitische staat meer waarschijnlijk inderdaad. Blijft natuurlijk dat Hezbollah inmiddels wel de sterkste partij is: zeker met de steun van Syrië en Iran.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmm, dat zal wel nooit gebeuren, ik zie eerder een nieuwe burgeroorlog uitbreken daar.

van Meki niveau dit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:20 schreef B4CO het volgende:

Wel eens van chemie gehoord, explosieven kunnen precies dat zelfde bewerkstelligen,quote:Op maandag 31 juli 2006 12:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat doe jij nou idioot![]()
Het is toch een compleet onzinnige reactie? Ik weet niet waar hezbollah de apaches of f-16's vandaan moet halen om zoiets te doen. Jij wel?![]()

Dat is al beterquote:

zucht.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wel eens van chemie gehoord, explosieven kunnen precies dat zelfde bewerkstelligen,

De christelijke milities kunnen wel rekenen op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef watchers het volgende:
[..]
Na die parade en pogingen tot omvormen van Libanon tot sjiitische staat meer waarschijnlijk inderdaad. Blijft natuurlijk dat Hezbollah inmiddels wel de sterkste partij is: zeker met de steun van Syrië en Iran.

Ik vraag me af of die milities al wapens aan het inslaan zijn met het oog opquote:Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De christelijke milities kunnen wel reken op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.

Hmm, zal dat opwegen tegen de steun vanuit Iran en Syrië, twee landen die bovendien om de hoek van de deur liggen? (altijd handig bij wapenleveranties)quote:Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De christelijke milities kunnen wel reken op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.

Ik ken een kroegeigenaar in Oslo, een christelijke Libanees, die zit te wachten op een nieuwe strijd daar. Dus ik zou daar niet bang voor zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die milities al wapens aan het inslaan zijn met het oog op
een eventuele burgeroorlog? Voor zover ik weet hebben ze destijds al hun
wapens ingeleverd.

Tja, ze hebben nog het spul van het reguliere Libanese leger natuurlijk, dat bij een burgeroorlog ongetwijfeld enthousiast zal worden ingenomen door de diverse facties. Maar Hezbollah zit er vooralsnog het warmst bij wat wapenarsenaal betreft, lijkt mij.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Incomplete het volgende:
Ik vraag me af of die milities al wapens aan het inslaan zijn met het oog op
een eventuele burgeroorlog? Voor zover ik weet hebben ze destijds al hun
wapens ingeleverd.

Ja? Hoelang zit hij daar al op te wachten eigenlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ken een kroegeigenaar in Oslo, een christelijke Libanees, die zit te wachten op een nieuwe strijd daar. Dus ik zou daar niet bang voor zijn.

Geeft wel overwicht, maar ik zou niet verbaast zijn als een eventuele burgeroorlog niet eenzijdig zal zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef watchers het volgende:
[..]
Hmm, zal dat opwegen tegen de steun vanuit Iran en Syrië, twee landen die bovendien om de hoek van de deur liggen? (altijd handig bij wapenleveranties)

Vraag me af of dat mag volgens geneve, een heel gedeelte van het volk zomaar verjagen. volgens mij niet..quote:Op maandag 31 juli 2006 01:41 schreef Radegast het volgende:
Komende 48 uur moeten alle burgers zich maar uit de voeten maken in Zuid-Libanon, en dan lijkt mij een massaal grondoffensief van Israel nodig om Hezbollah echt serieus klappen toe te dienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |