abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40344530
Kofi Annan

Kofi Annan heeft de Veiligheidsraad eerder opgeroepen fermer op te treden in het Libanon-conflict omdat de geloofwaardigheid van de volkerenorganisatie op het spel staat. Waarnemers op het VN-kwartier zeiden maandagochtend dat deze boodschap geen indruk heeft gemaakt bij de Amerikanen.

http://www.nu.nl/news/791(...)spauze'_(video).html

en dat zegt de man onder wiens directe verantwoordelijkheid en zonder een vinger uit te steken bijna een miljoen Tutsi's huitgemoord zijn, om vervolgens ook nog eens bewijsmateriaal te laten verduisteren.
Idem wat betreft de volkerenmoord in Darfoer.
Kofi Annan is wel de grootste hufter en hypocriet die op deze aardbol rondloopt.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:03:18 #252
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40344568
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Kofi Annan

Kofi Annan heeft de Veiligheidsraad eerder opgeroepen fermer op te treden in het Libanon-conflict omdat de geloofwaardigheid van de volkerenorganisatie op het spel staat. Waarnemers op het VN-kwartier zeiden maandagochtend dat deze boodschap geen indruk heeft gemaakt bij de Amerikanen.

http://www.nu.nl/news/791(...)spauze'_(video).html

en dat zegt de man onder wiens directe verantwoordelijkheid en zonder een vinger uit te steken bijna een miljoen Tutsi's huitgemoord zijn, om vervolgens ook nog eens bewijsmateriaal te laten verduisteren.
Idem wat betreft de volkerenmoord in Darfoer.
Kofi Annan is wel de grootste hufter en hypocriet die op deze aardbol rondloopt.
Hee ik al dacht dat ik de enigste was die 't een waardeloze bevooroordeelde vent vind.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 31 juli 2006 @ 10:08:25 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_40344675
quote:
I lived until 2002 in a small southern village near Mardshajund that is inhabited by a majority of Shias like me. After Israel left Lebanon, it did not take long for Hezbollah to have its say in other towns. Received as successful resistance fighters and armed to the teeth, they stored rockets in bunkers in our town as well. The social work of the Party of God consisted in building a school and a residence over these bunkers! A local sheikh explained to me laughing that the Jews would lose in any event because the rockets would either be fired at them or if they attacked the rockets depots, they would be condemned by world opinion on account of the dead civilians. These people do not care about the Lebanese population, they use them as shields, and, once dead, as propaganda. As long as they continue existing there, there will be no tranquility and peace.

Dr. Mounir Herzallah
Berlin-Wedding
bron
  maandag 31 juli 2006 @ 10:09:15 #254
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40344694
hizbollah is geen terroristische organisatie, het is een terroristische organisatie bevonden door een zootje mafioso met belangen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40344731
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hee ik al dacht dat ik de enigste was die 't een waardeloze bevooroordeelde vent vind.
oh, we zijn zeker niet de enigen. Ook binnen de VN zijn er velen die gruwen van deze onaangename intrigant, weet ik uit eerste hand.
Het is denk ik ook geen toeval dat iemand als Kurt Waldheim secetaris generaal van de VN kon worden. Dat soort types komen boven drijven in die organisatie, merkwaardig genoeg.
pi_40344733
Een heel groot probleem in dit conflict is het feit dat Hamas/ Al Aqsa en Hezbollah organisatie's zijn die bestaan bij de gratie van dit conflict. De top van die organisatie's weet zeer, zeer goed dat ze nooit zullen winnen van Israel en dat een vreedzame oplossing het beste is voor hun volk. Maar ze willen geen vreedzame oplossing, als er vrede komt verliezen ze hun macht, status en inkomen.
  maandag 31 juli 2006 @ 10:18:53 #257
78780 deedeetee
pi_40344927
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dat moet je de mensen niet bieden, dat zullen ze zelf moeten doen. En een deel van de Libanese bevolking hééft dat ook gedaan.

enfin, we kennen de geschiedenis.

Maakte jij trouwens niet eens die opmerking dat Meki mischien representatief is voor de moslims van het Midden Oosten. Hoe dan ook, ik vond het wel een treffende vergelijking.
Ik maakte de opmerking over meki dacht ik in de zin van * áls hij representatief is....... *
pi_40344980
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
en het origineel:
quote:
Ich wohnte bis 2002 in einem kleinen Dorf im Süden nahe Mardschajun, das mehrheitlich von Schiiten wie mir bewohnt ist. Nach Israels Verlassen des Libanon dauerte es nicht lange, bis die Hisbollah bei uns und in allen anderen Ortschaften das Sagen hatte. Als erfolgreiche Widerstandskämpfer begrüßt, erschienen sie waffenstarrend und legten auch bei uns Raketenlager in Bunkern an. Die Sozialarbeit der Partei Gottes bestand darin, auf diesen Bunkern eine Schule und ein Wohnhaus zu bauen! Ein lokaler Scheich erklärte mir lachend, dass die Juden in jedem Fall verlieren, entweder weil die Raketen auf sie geschossen werden oder weil sie, wenn sie die Lager angriffen, von der Weltöffentlichkeit verurteilt werden ob der dann zivilen Toten. Die libanesische Bevölkerung interessiert diese Leute überhaupt nicht, sie benutzen sie als Schilder und wenn tot als Propaganda. Solange sie dort existieren, wird es keine Ruhe und Frieden geben.

Dr. Mounir Herzallah,

Berlin-Wedding

http://www.tagesspiegel.de/politik/archiv/30.07.2006/2660279.asp
Wedding is overigens een immigrantenbuurt in Berlijn.
pi_40345036
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
hizbollah is geen terroristische organisatie, het is een terroristische organisatie bevonden door een zootje mafioso met belangen.
Zoals de Libaneze regering bedoel je?
Dat Hezbollah 15 jaar lang burgerdoelen in Beiroet heeft lopen bestoken, tegen het Libaneze regeringsleger en zo'n beetje iedereen daar heeft lopen vechten vindt je geen geen kenmerk van een terroristische organisatie?
Of WEET je gewoon weer eens niet dat Hezbollah een partij in de burgeroorlog was (huh, welke burgeroorlog?)
  maandag 31 juli 2006 @ 10:27:59 #260
78780 deedeetee
pi_40345140
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

oh, we zijn zeker niet de enigen. Ook binnen de VN zijn er velen die gruwen van deze onaangename intrigant, weet ik uit eerste hand.
Het is denk ik ook geen toeval dat iemand als Kurt Waldheim secetaris generaal van de VN kon worden. Dat soort types komen boven drijven in die organisatie, merkwaardig genoeg.
Och zo merkwaardig is het eigenlijk niet, macht trekt nu eenmaal vaak erg onfrisse figuren aan.
Je hebt vaak ook minder behoorlijke praktijken nodig om aan de macht te komen en te blijven toch ?
Zo is het nu eenmaal.
pi_40345856
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Och zo merkwaardig is het eigenlijk niet, macht trekt nu eenmaal vaak erg onfrisse figuren aan.
Je hebt vaak ook minder behoorlijke praktijken nodig om aan de macht te komen en te blijven toch ?
Zo is het nu eenmaal.
gaf in de SC van Politiek al hetzelfde antwoord, ik denk, of heb een heel vaag vermoeden, dat nogal wat landen blij zijn met zo'n flutkerel aan het roer van de VN. Daarmee staat de VN behoorlijk buiten spel, en hebben diezelfde regeringen er minder last van.

En idd, ambities en machtshonger.
pi_40346387
Hmm verkeerde topic
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 31 juli 2006 @ 11:20:49 #263
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40346666
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:41 schreef Meki het volgende:

[..]

dus goedkeuring

je moet deze daad met alle woorden afkeuren
Meki wij moeten he-le-maal niks hoor!
Wist je trouwens dat het niet helemaal zeker is dat Israel die flat plat heeft gebombardeerd? dat hetr best wel de Hezbollah is geweest?
Trotse papa van Eden
pi_40346762
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:20 schreef B4CO het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat het niet helemaal zeker is dat Israel die flat plat heeft gebombardeerd? dat hetr best wel de Hezbollah is geweest?
Hmmm, ze lieten net wel vliegtuigbeelden zien waarin ze juist proberen te verklaren dat het een terecht doel was ( er werden meerdere raketten vandaan afgevuurd ). Of het datzelfde gebouw was is niet duidelijk volgens Sky, maar was een officiele release van het IDF ( de eerste keer dat ze dit soort beelden vrijgeven )
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 31 juli 2006 @ 11:25:06 #265
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40346829
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik wens de overheid van israël de ergste ziekte toe dat er bestaat gatverdamme wat kots ik op dit tuig
Nu zal de overheid in Israel echt niet meer slapen, door jou
Trotse papa van Eden
pi_40346875
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

maar was een officiele release van het IDF ( de eerste keer dat ze dit soort beelden vrijgeven )
Volgens mij niet, vanaf de eerste dag heeft de IDF als filmpjes laten zien van raketinstallatie's die beschoten worden.
pi_40346894
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee, foto's van wat er vanmorgen gebeurd is heeft idd niks te zoeken in een reeks dat over het conflict gaat.

"Meer dan 35 dode kinderen" zijn maar woorden. Kijk naar de foto's en beweer dan nog dat Israel bezig is met 'zelfverdediging'. Dat dit geen oorlogsmisdaden zijn.

Het was trouwens maar een deel van een blog. Maar ik wil de rest ook wel plaatsen.
[..]
In dit kader....

Cursus 'Hoe te zeulen en poseren met dode kinderen voor de internationale pers voor het maximale effect': http://eureferendum.blogspot.com/2006/07/milking-it.html
pi_40346943
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Volgens mij niet, vanaf de eerste dag heeft de IDF als filmpjes laten zien van raketinstallatie's die beschoten worden.
Sky gaf dit aan, don't shoot the messenger
pi_40346956
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:27 schreef watchers het volgende:

[..]

In dit kader....

Cursus 'Hoe te zeulen en poseren met dode kinderen voor de internationale pers voor het maximale effect': http://eureferendum.blogspot.com/2006/07/milking-it.html
Interessante link,
pi_40346985
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Sky gaf dit aan, don't shoot the messenger
pi_40347000
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:10 schreef _The_General_ het volgende:
Een heel groot probleem in dit conflict is het feit dat Hamas/ Al Aqsa en Hezbollah organisatie's zijn die bestaan bij de gratie van dit conflict. De top van die organisatie's weet zeer, zeer goed dat ze nooit zullen winnen van Israel en dat een vreedzame oplossing het beste is voor hun volk. Maar ze willen geen vreedzame oplossing, als er vrede komt verliezen ze hun macht, status en inkomen.
Wat denken jullie hier van?
pi_40347113
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Sluit als een bus, daarom zijn dit soort organisaties ( of bv Dictaturen ) ook zo verdomd moelijk te overreden om eens lief te doen.
  maandag 31 juli 2006 @ 11:37:12 #273
78780 deedeetee
pi_40347213
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Mee eens. Ze zijn niet voor het volk maar voor zichzélf. Ze handelen ook tegen de belangen van het volk in en wrs bedreigen ze het volk ook. Maaja welk volk pikt dat dan ook zo graag en zo gemakkelijk ?
  maandag 31 juli 2006 @ 11:38:40 #274
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40347259
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik wil hier even op reageren met het volgende:

je leven is niks waard zolang er mensen in miserie leven.
hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten
haha OMG lol ik dacht dat je Meki was (je usericon) die opeens grote mensen taal spreekt
Trotse papa van Eden
pi_40347307
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef B4CO het volgende:

[..]

haha OMG lol ik dacht dat je Meki was (je usericon) die opeens grote mensen taal spreekt
Moet je hem beschonken meemaken

Als twee druppels water
pi_40347467
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga eens naar school, of houd je [piep] over zaken waar je duidelijk totaal geen kennis van hebt.

[edit] Madeliefjes zijn mooooiii madeliefjes zijn moooi!

[ Bericht 11% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-07-2006 11:48:32 ]
  Moderator maandag 31 juli 2006 @ 11:48:01 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40347532
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mee eens. Ze zijn niet voor het volk maar voor zichzélf. Ze handelen ook tegen de belangen van het volk in en wrs bedreigen ze het volk ook. Maaja welk volk pikt dat dan ook zo graag en zo gemakkelijk ?
nu ja ze claimen natuurlijk dat zij Israel eruit hebben getrapt, men denkt dat Hezbollah doet wat goed is voor Libanon en nu is het natuurlijk niet Hezbollah dat Beiroet aan het bombarderen is.
ik vind het vreemd dat mensen verwachten dat Libanezen dan ineens Israel zouden gaan steunen.

maar als dit achter de rug is zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben tijdens de Hezbollah victorie parade
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40347552
quote:

[..]

hoe kun je chips voor de hersenspoelbak vreten en feesten met je verstalndelijk gehandicapte westerse hoeren vrienden terwijl mensen zo afgeslacht worden door de smerige zionisten
pi_40347758
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:48 schreef sp3c het volgende:
Nu ja ze claimen natuurlijk dat zij Israel eruit hebben getrapt, men denkt dat Hezbollah doet wat goed is voor Libanon en nu is het natuurlijk niet Hezbollah dat Beiroet aan het bombarderen is.
ik vind het vreemd dat mensen verwachten dat Libanezen dan ineens Israel zouden gaan steunen.

maar als dit achter de rug is zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben tijdens de Hezbollah victorie parade
Zeker als de Hezbollahs daarbij weer eens enthousiast hun armpjes schuin omhoog steken, zoals ze regelmatig blijken te doen. En vervolgens een islam-fundistaat a la Iran in gaan voeren (alwaar het enthousiasme over het verdrijven van de Sjah dmv de Iraanse revolutie ook inmiddels wat getemperd is).
  maandag 31 juli 2006 @ 11:57:30 #280
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40347811
quote:

[..]

[edit] Doe eens niet!

mag ik hopen

[ Bericht 11% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-07-2006 11:59:42 ]
pi_40347812
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef watchers het volgende:

[..]

Zeker als de Hezbollahs daarbij weer eens enthousiast hun armpjes schuin omhoog steken, zoals ze regelmatig blijken te doen. En vervolgens een islam-fundistaat a la Iran in gaan voeren (alwaar het enthousiasme over het verdrijven van de Sjah dmv de Iraanse revolutie ook inmiddels wat getemperd is).
Uhmm, dat zal wel nooit gebeuren, ik zie eerder een nieuwe burgeroorlog uitbreken daar.
pi_40347869
quote:
Op maandag 31 juli 2006 10:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
En zo werkt het. Hoeveel doden er ook vallen, Hezbollah wint.
pi_40347908
quote:

[..]

Moet ik stoppen met feesten omdat er elders in de wereld mensen doodgaan? Nee dank je. Ik volg het nieuws met interesse maar dit slaat nergens op. Ga eens afkoelen man.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:02:46 #284
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40347954
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]
Wat doe jij nou idioot

Het is toch een compleet onzinnige reactie? Ik weet niet waar hezbollah de apaches of f-16's vandaan moet halen om zoiets te doen. Jij wel?
pi_40347960
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Uhmm, dat zal wel nooit gebeuren, ik zie eerder een nieuwe burgeroorlog uitbreken daar.
Na die parade en pogingen tot omvormen van Libanon tot sjiitische staat meer waarschijnlijk inderdaad. Blijft natuurlijk dat Hezbollah inmiddels wel de sterkste partij is: zeker met de steun van Syrië en Iran.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:03:31 #286
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40347979
quote:

van Meki niveau dit.
pi_40348037
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat doe jij nou idioot

Het is toch een compleet onzinnige reactie? Ik weet niet waar hezbollah de apaches of f-16's vandaan moet halen om zoiets te doen. Jij wel?
Wel eens van chemie gehoord, explosieven kunnen precies dat zelfde bewerkstelligen,

Maar het ging me eerder om de opmerking over Meki.

Maar goed ik zie als dat je nogal strooit met koosnaampjes.
pi_40348047
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

van Meki niveau dit.
Dat is al beter
  maandag 31 juli 2006 @ 12:05:59 #289
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40348056
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Wel eens van chemie gehoord, explosieven kunnen precies dat zelfde bewerkstelligen,
zucht.

t is al goed.
pi_40348062
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

van Meki niveau dit.
Toch zijn er onduidelijkheden. 100% zeker is het nog niet.
pi_40348137
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:03 schreef watchers het volgende:

[..]

Na die parade en pogingen tot omvormen van Libanon tot sjiitische staat meer waarschijnlijk inderdaad. Blijft natuurlijk dat Hezbollah inmiddels wel de sterkste partij is: zeker met de steun van Syrië en Iran.
De christelijke milities kunnen wel rekenen op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:11:15 #292
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40348205
Italie.

geld zat overal om een nieuwe burgeroorlog te voeden.
pi_40348217
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

De christelijke milities kunnen wel reken op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.
Ik vraag me af of die milities al wapens aan het inslaan zijn met het oog op
een eventuele burgeroorlog? Voor zover ik weet hebben ze destijds al hun
wapens ingeleverd.
pi_40348225
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De christelijke milities kunnen wel reken op geld uit Scandinavie van landgenoten, en goederen uit Frankrijk bv.
Hmm, zal dat opwegen tegen de steun vanuit Iran en Syrië, twee landen die bovendien om de hoek van de deur liggen? (altijd handig bij wapenleveranties)
pi_40348292
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Incomplete het volgende:

[..]

wapens ingeleverd.
Ik ken een kroegeigenaar in Oslo, een christelijke Libanees, die zit te wachten op een nieuwe strijd daar. Dus ik zou daar niet bang voor zijn.
pi_40348299
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef Incomplete het volgende:
wapens ingeleverd.
Tja, ze hebben nog het spul van het reguliere Libanese leger natuurlijk, dat bij een burgeroorlog ongetwijfeld enthousiast zal worden ingenomen door de diverse facties. Maar Hezbollah zit er vooralsnog het warmst bij wat wapenarsenaal betreft, lijkt mij.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:14:40 #297
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40348305
Die wapens liggen er nog. ga daar maar van uit

Er is weer een nieuwe generatie jongemannen dus ze kunnen weer even vooruit met z'n allen.
pi_40348323
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ken een kroegeigenaar in Oslo, een christelijke Libanees, die zit te wachten op een nieuwe strijd daar. Dus ik zou daar niet bang voor zijn.
Ja? Hoelang zit hij daar al op te wachten eigenlijk?
pi_40348327
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef watchers het volgende:

[..]

Hmm, zal dat opwegen tegen de steun vanuit Iran en Syrië, twee landen die bovendien om de hoek van de deur liggen? (altijd handig bij wapenleveranties)
Geeft wel overwicht, maar ik zou niet verbaast zijn als een eventuele burgeroorlog niet eenzijdig zal zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:16:03 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40348344
quote:
Op maandag 31 juli 2006 01:41 schreef Radegast het volgende:
Komende 48 uur moeten alle burgers zich maar uit de voeten maken in Zuid-Libanon, en dan lijkt mij een massaal grondoffensief van Israel nodig om Hezbollah echt serieus klappen toe te dienen.
Vraag me af of dat mag volgens geneve, een heel gedeelte van het volk zomaar verjagen. volgens mij niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')