Wat? Niet waar?quote:
De site van "Special Force" is sinds 20 juli down. (http://www.specialforce.net/english/indexeng.htm)quote:Op maandag 31 juli 2006 08:24 schreef DustPuppy het volgende:
Ook de internet propaganda machine draait op volle toeren:
[..]
Bron:
2006 Israel-Lebanon Conflict
Wikipedia
Graag, dat kunnen we hier wel gebruiken.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:00 schreef -IksRee- het volgende:
Waarom zie ik eigenlijk alleen maar fotos van de 1-kant?
Zal ik even wat gezellige fotos van Hezbollahs-resultaten showen?
Hadden we een paar topics geleden niet al besloten dat het gesmijt met foto's niet productief was?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:15 schreef deedeetee het volgende:
Graag, dat kunnen we hier wel gebruiken.![]()
O, dus als hezbollah de gewoonte heeft om zich achter en tussen burgers te verschuilen mag je er niet op schieten ? Dan hadden ze niet eens hoeven te beginnen want die fijne lui doen niks anders als zich tussen burgers verstoppen. Als ik kijk naar de aanhang die dat ze desondanks oplevert begin ik te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de bevolking in Libanon.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ja, Israel weet dat ook, dus dat maakt het vergrijp niet minder ernstig.
Qana was een soort verzamelpunt voor de vluchtelingen uit het zuiden (net zoals Sidon dat is) en Israel wist dit.
Dus tja, allebei fout bezig denk ik dan.
Niet dus, we gaan niet weer hele topics voldouwen met plaatjes.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Graag, dat kunnen we hier wel gebruiken.![]()
Je mag wel schieten, maar dan moet je niet raar op kijken als er veel burgerslachtoffers vallen, en zeker niet blijven volhouden dat je de conventies van Geneve naleeft.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef deedeetee het volgende:
O, dus als hezbollah de gewoonte heeft om zich achter en tussen burgers te verschuilen mag je er niet op schieten ? Dan hadden ze niet eens hoeven te beginnen want die fijne lui doen niks anders als zich tussen burgers verstoppen. Als ik kijk naar de aanhang die dat ze desondanks oplevert begin ik te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van de bevolking in Libanon.![]()
Hmmmm. Maar de eenzijdige berichtgeving word wel erg vervelend. Grote koppen over wat Israël deed en niks over wat hezbollah doet.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hadden we een paar topics geleden niet al besloten dat het gesmijt met foto's niet productief was?
En wanneer hoor ik eens iets over het optreden van hezbollah in deze ? Wat zij doen mag dat dan wel volgens de regels ?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je mag wel schieten, maar dan moet je niet raar op kijken als er veel burgerslachtoffers vallen, en zeker niet blijven volhouden dat je de conventies van Geneve naleeft.
Oké ik houd het wel verbaalquote:Op maandag 31 juli 2006 09:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Niet dus, we gaan niet weer hele topics voldouwen met plaatjes.
Ach, zo eenzijdig is het hier niet hoor. Anders hadden we ook de Haaretz tracker niet geplaatstquote:Op maandag 31 juli 2006 09:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmmm. Maar de eenzijdige berichtgeving word wel erg vervelend. Grote koppen over wat Israël deed en niks over wat hezbollah doet.
Al dat gejammer over die zielige bevolking die zelf hezbollah steunt en dus ook de ellende over zichzelf afroept. Ik vind een hezbollah stijder die zich tussen vluchtelingen verstopt om ze als schild te gebruiken een oorlogsmisdadiger en geen * held * Mja ik ben dan ook maar een domme westerling en geen persoon uit 't middenoosten. Die schijnen anders te redeneren over oorzaak en gevolg ensow.
Hezbollah is dan ook een terroristische organisatie en die beweren ook niet dat ze zich eraan houden. Wat Hezbollah doet is minstens net zo fout (zo niet fouter).quote:Op maandag 31 juli 2006 09:25 schreef deedeetee het volgende:
En wanneer hoor ik eens iets over het optreden van hezbollah in deze ? Wat zij doen mag dat dan wel volgens de regels ?
Ach, zo beetje alles wat zij doe is tegen de regels.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En wanneer hoor ik eens iets over het optreden van hezbollah in deze ? Wat zij doen mag dat dan wel volgens de regels ?
Dat is hypocriet. Zeker door de 'fans' alhier van Hezbollah, die negeren gewoon compleet wat ze doen en ze worden als een soortement van helden afgebeeld.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, zo beetje alles wat zij doe is tegen de regels.
Zij hebben een voordeel in deze als militie zijnde, zij worden niet afgebrand als ze iets doen daar ze geen normaal leger zijn.
Klopt, daarom dat sp3c al eerder aangaf dat het misschien wel niet nodig is om de Hezbollah te ontwapenen maar toe te voegen aan het Libanese leger, dan vallen ze onder dezelfde regels en mogen ze ineens niet tussen de burgerobjecten hun troep verbergen en afschieten.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is hypocriet. Zeker door de 'fans' alhier van Hezbollah, die negeren gewoon compleet wat ze doen en ze worden als een soortement van helden afgebeeld.
Dat Hezbollah tienduizenden Libanezen zelf heeft gedood weten ze simpelweg niet eens.
Dat is een theoretisch verhaaltje. Men gelooft toch niet echt dat ze zich dan ineens aan de 'regels' gaan houden. Face it: niemand houdt zich aan de regels in een oorlog en je kan je niet eens veroorloven je aan de regels te houden als je tegenstander dat ook niet doet.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Klopt, daarom dat sp3c al eerder aangaf dat het misschien wel niet nodig is om de Hezbollah te ontwapenen maar toe te voegen aan het Libanese leger, dan vallen ze onder dezelfde regels en mogen ze ineens niet tussen de burgerobjecten hun troep verbergen en afschieten.
Nou ik heb 't in weekend niet goed kunnen volgen en als ik nu weer wat oude topics doorlees blijft het toch heel veel * o wat zijn ze zielig die gemene Israëli 's ook * gepraat . Afkeuring over het walgelijke gedrag van hezbollah is spaarzaam.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, zo eenzijdig is het hier niet hoor. Anders hadden we ook de Haaretz tracker niet geplaatst
Ach, dan zal iig de weerstand tegen de acties van de IDF een stuk minder worden. En kan Israel gewoon libanon aanvallen ipv een militie.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:36 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat is een theoretisch verhaaltje. Men gelooft toch niet echt dat ze zich dan ineens aan de 'regels' gaan houden. Face it: niemand houdt zich aan de regels in een oorlog en je kan je niet eens veroorloven je aan de regels te houden als je tegenstander dat ook niet doet.
Welnee, het zal gaan zak uitmaken.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, dan zal iig de weerstand tegen de acties van de IDF een stuk minder worden. En kan Israel gewoon libanon aanvallen ipv een militie.
Grootste probleem is dat er dan wel weer een andere groepering wordt opgericht helaas.quote:
Dat zou inderdaad de oplossing zijn. De terroristen weghalen zet geen zoden aan de dijk, omdat er telkens nieuwe terroristen zullen bijkomen zolang je de voedingsbodems voor het terrorisme niet weghaald. Dus, als Israel zich nu eens terugtrekt uit de door hun bezette gebieden en niet de broodnodige infrastructuur die nodig is om een fatsoenlijk leven op te bouwen telkens vernietigd, dan komen we al een stuk verder.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Het beste zou zijn om de mensen daar een fatsoenlijk leven te bieden. Goede scholen een goede ontwikkeling en sociale omstandigheden. Mensen die een goed leven te verliezen hebben leren mss eens anders te denken over lui als de hezbollah.
Maar dank zij de hezbollah ligt het land weer in puin dus dat zal nog lang op zich laten wachten![]()
Dat hadden ze ooit, maar door de burgeroorlog, een instroom van palestijnse vluchtelingen ( waaronder veel palestijnen die Jordanië uit waren gekicked toen ze er daar schijtziek van werden dat Jordanië werd gebruikt als hoofdbasis van de PLO ) en de aanwezigheid van Syrië is dat behoorlijk teniet gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Het beste zou zijn om de mensen daar een fatsoenlijk leven te bieden. Goede scholen een goede ontwikkeling en sociale omstandigheden. Mensen die een goed leven te verliezen hebben leren mss eens anders te denken over lui als de hezbollah.
dat moet je de mensen niet bieden, dat zullen ze zelf moeten doen. En een deel van de Libanese bevolking hééft dat ook gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:44 schreef deedeetee het volgende:
Maar dank zij de hezbollah ligt het land weer in puin dus dat zal nog lang op zich laten wachten![]()
waarom niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je mag wel schieten, maar dan moet je niet raar op kijken als er veel burgerslachtoffers vallen, en zeker niet blijven volhouden dat je de conventies van Geneve naleeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |