Heel Nederland? Nee, één klein dorpje biedt moedig weerstand...quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:34 schreef Molluck het volgende:
pberends, wat ben je toch een kutuser en wat een kuttopic!
Tis slechts een voorbeeld van hoe het meeste van Nederland is.quote:
Voor even misschien, maar als je uitgezeken bent voel je toch een soort leegte lijkt me.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:33 schreef Myst.nl het volgende:
afzeiken is gewoon lekker, je voelt je er een beter mens door!
daar staat nederland om bekend, dunno waarom maar hoort bij nederlanders zoals elk land wel zo zijn dingetjes heeft lijkt mijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:09 schreef Komakie het volgende:
Mensen zijn gewoon zeikerds in het algemeen
En om die leegte niet te hoeven voelen moet je ook blijven zeiken, steeds meer en meer!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor even misschien, maar als je uitgezeken bent voel je toch een soort leegte lijkt me.
Was het vroeger beter? Of is het misschien zo dat je vroeger niet zag wat voor een idioten er in dit land wonen? SBS geeft dit volk een stem. Elke malloot kan op tv komen tegenwoordig. Je hoeft er niks voor te kunnen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:57 schreef opgebaarde het volgende:
talpa
Vooral sbs6 laat zien hoe triest het niveau in Nederland is tegenwoordig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef thedude0 het volgende:
ik zeik alleen op fok alles en iedereen af.
neuh maar sbs6 verspreid zelfs valse berichten de ether in. Maxima en W-A op vakantie van onze belastingcenten, 3 minuten durende item wat dikke kwats is. Daarna zit er een kat in een boom. Waar gaat het nog over? Dat er blijkbaar behoefte is aan dit soort shit is veelzeggend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Was het vroeger beter? Of is het misschien zo dat je vroeger niet zag wat voor een idioten er in dit land wonen? SBS geeft dit volk een stem. Elke malloot kan op tv komen tegenwoordig. Je hoeft er niks voor te kunnen.
Omdat nl een kutland is?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:43 schreef pberends het volgende:
Als je naar Geer () en Goor (
) op Talpa (
) kijkt, dan zie je eigenlijk dat ze elkaar alleen maar lopen af te zeiken (niet te vergeten dat ik middels 3 kotssmileys al 3 keer heb lopen afzeiken in de eerste zin van dit topic). Opmerkingen varieren van:
"Wat een grafstad" en "Je laatste hit is van voor de oorlog" en "Conditie van een garnaal", enzvoorts.
Nu is dit nog vrij vriendelijk, maar in de rest van Nederland gaat het er ook zo aan toe, en dan nog op een serieuze toon ook (het dissen).
Waarom doen we dit eigenlijk massaal? Is dit in andere landen ook zo? Was het vroeger niet een stuk minder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |