Inderdaad. Hamburg was mijn eigen fout, ben ik gewoon glad vergeten voordat ik op vakantie ging, maar waarom nou nog RvD doen.. Maarja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Gillingham het volgende:
Goed balen dat we nu tóch Duitsland tour doen, wist ik te laat, was op vakantie.
Jammer, maar helaas.
in de OP staat hij in het rijtjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef Wombcat het volgende:
Doen we Eneco ook?
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:55 schreef komrad het volgende:
normaal is placebeau erg snel met de punten maar nu is het vakantietijd he. Daarvoor had hij tentamens
Waarom doe je het niet zelf maril ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!
4 puntenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
1. Leipheimer
2. Sinkewitz
3. Vino
4. Kasheckin
5. Rebellin
5 puntenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Joris33 het volgende:
Nadat ik de vorige heb gemist door vakantie, mis ik deze niet:
1. Vinokoerov
2. Leipheimer
3. Totschnig
4. Sinkewitz
5. T. Dekker
2 puntenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef icebliss het volgende:
1. Thomas Dekker
2. Joaquin Rodriguez
3. Patrik Sinkewitz
4. Levi Leipheimer
5. Leonardo Piepoli
![]()
Wachten op de complete lijst. Die wel eens mag komen trouwens.
daarom heeft hij ook gezegd dat als iemand het tijdelijk even wou overnemen dat prima was. Zoals bij een paar van de laatste koersen ook is gebeurdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!
ja, sorry deze zomer ben ik echt bijna niet thuis geweest, ben net terug van een derde kampquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef maril het volgende:
Yep staat er op. alleen een woord van kritiek ,maar ik vind wel als je aan een prono doet dat je het ook moet bijhouden , de vraag is in deze, of het gerechtvaardig is, dat een man het doet, begrijp mij goed ik wil het pèrsé niet doen dus misschie heb ik geen recht van spreken, maar de punten komen heel erg laat, ik bedoel je speelt het spel of niet , maar "Hamburg de punten please". als de ene niet kan moet de ander de punten doen, Placebeau dit is niet persoonlijk bedoeld maar je hebt het er maar druk mee kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |