Inderdaad. Hamburg was mijn eigen fout, ben ik gewoon glad vergeten voordat ik op vakantie ging, maar waarom nou nog RvD doen.. Maarja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef Gillingham het volgende:
Goed balen dat we nu tóch Duitsland tour doen, wist ik te laat, was op vakantie.
Jammer, maar helaas.
in de OP staat hij in het rijtjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef Wombcat het volgende:
Doen we Eneco ook?
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:55 schreef komrad het volgende:
normaal is placebeau erg snel met de punten maar nu is het vakantietijd he. Daarvoor had hij tentamens
Waarom doe je het niet zelf maril ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!
4 puntenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
1. Leipheimer
2. Sinkewitz
3. Vino
4. Kasheckin
5. Rebellin
5 puntenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:56 schreef Joris33 het volgende:
Nadat ik de vorige heb gemist door vakantie, mis ik deze niet:
1. Vinokoerov
2. Leipheimer
3. Totschnig
4. Sinkewitz
5. T. Dekker
2 puntenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef icebliss het volgende:
1. Thomas Dekker
2. Joaquin Rodriguez
3. Patrik Sinkewitz
4. Levi Leipheimer
5. Leonardo Piepoli
![]()
Wachten op de complete lijst. Die wel eens mag komen trouwens.
daarom heeft hij ook gezegd dat als iemand het tijdelijk even wou overnemen dat prima was. Zoals bij een paar van de laatste koersen ook is gebeurdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:13 schreef maril het volgende:
[..]
Begrijp mij heel goed ik neem hem niets kwalijk maar het zou een overweging zijn dat iemand hem helpt!
ja, sorry deze zomer ben ik echt bijna niet thuis geweest, ben net terug van een derde kampquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:21 schreef maril het volgende:
Yep staat er op. alleen een woord van kritiek ,maar ik vind wel als je aan een prono doet dat je het ook moet bijhouden , de vraag is in deze, of het gerechtvaardig is, dat een man het doet, begrijp mij goed ik wil het pèrsé niet doen dus misschie heb ik geen recht van spreken, maar de punten komen heel erg laat, ik bedoel je speelt het spel of niet , maar "Hamburg de punten please". als de ene niet kan moet de ander de punten doen, Placebeau dit is niet persoonlijk bedoeld maar je hebt het er maar druk mee kennelijk.
Heb ik al gezegd dat ik het persé niet wil, ik vind dat nl niet leuk, ik ben geen cijfertjes freak, zo af en toe een topic erover openen is ook veel werk wil ik nog weleens doe,maar dit is voor mij geen verplichting, ik wil geen verplichtingen die heb ik al 36 uur in de week.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet zelf maril ?
enerzijds hebben we het bij de vuelta niet gedaan, maar dat was toen ook al te laatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:52 schreef Bruce117 het volgende:
@placebeau, kan je als organisator een uitspraak doen over het al dan niet hertellen van de Tour n.a.v. Landis?
Hoewel ik eerst er anders over dacht denk ik nu laat maar zo, want wie weet wat we allemaal moeten hertellen. its all in the game.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
enerzijds hebben we het bij de vuelta niet gedaan, maar dat was toen ook al te laat
anderzijds zou het natuurlijk wel zo eerlijk zijn.
Ik zou zeggen niet, maar iok sluit me aan bij de meerderheid.
Het is nog niet officieel ook. Dat was ook het probleem met Heras, die ging eerst ook nog eindeloos (nou ja, bij wijze van) doorproceduren en pas in de winter was het officieel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:33 schreef maril het volgende:
[..]
Hoewel ik eerst er anders over dacht denk ik nu laat maar zo, want wie weet wat we allemaal moeten hertellen. its all in the game.
Graag nog mijn twee punten voor Leipheimer bijgeschreven, dank u wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:34 schreef Ericr het volgende:
1) Leipheimer
2) Vinokoerov
3) Piepoli
4) Totschnig
5) Sinkewitz
We hebben dus een nieuwe leiderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:56 schreef komrad het volgende:
@ Gras ik ben verdwenen uit de totaalstand, kan je dat nog even regelen
een overwinningquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:01 schreef gras het volgende:
Deutschland Tour
Veel verrassende namen in de top10. Dat is ook wel te zien aan de behaalde scores: matig. Slechts vier renners uit de top 10 zijn gekozen, niemand had Voigt. Suijk had maar liefst drie goede namen, maar MiLalaa was hem te slim af door Leipheimer en Kashechkin wel op een juiste positie neer te zetten.
No problem ik haal de lijst zo weg, zet je er ook nog even bij dat Hamburg nog ontbreektquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:52 schreef gras het volgende:
Komrad, ik heb net m'n post geedit. Falco had ik ook nog gemist.![]()
ik had nog gedacht aan boogerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:12 schreef hetsjhokleek het volgende:
Zoetemelk he, je bent op een Nederlands forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |