Shark doet het best aardig dus. Ik volg het verder niet, maar meende te horen dat RTL4 deze serie nu uitzendt dan wel gaat uitzenden? Dat zouden ze niet doen als het na een paar eps gecancelled is/wordtquote:October 20th, 2006
CBS has ordered the back-nine of the freshman lawyer drama “Shark”, starring James Woods.
It becomes the second of four new series by the network to have been given a full season order (the other being “Jericho”). “Smith” was canceled and no decision has yet been made on the comedy “The Class”.
The series is averaging a 14.36M viewers and a 4.1/11 A18-49 rating. It is among the most highly rated new series this fall.
Thanx, effe de pilot dan maar eens bekijken...quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:24 schreef Miguel het volgende:
Shark doet het best aardig dus. Ik volg het verder niet, maar meende te horen dat RTL4 deze serie nu uitzendt dan wel gaat uitzenden? Dat zouden ze niet doen als het na een paar eps gecancelled is/wordt
circuleert inmiddels op usenet...quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Miguel het volgende:
Als het een beetje kwaliteit is verwacht ik wel dat die aflevering door iemand gecapped zullen worden, dus daar valt altijd wel aan te komen
Is dat die serie met het groundhogday principe?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:26 schreef Miguel het volgende:
Day Break is gisteren trouwens begonnen met een dubbele ep van 9 tot 11! Het bespreken daarvan of ander leuk nieuws over de serie kun je hier kwijt:
Day Break (USA) #1 - Nieuwe serie in het 'Lost'-time slot!
Wat doe jij hier nou weer?! This is my turf!quote:
Your turf?quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:36 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer?! This is my turf!
Nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:41 schreef Lefkos het volgende:
[..]
Youre turf?
Hahahahaha, ik liep al op forum's rond toen jij nog in je luiertje rond liep en dacht dat poep en pies de meest grappige woordjes aller tijden waren, lummeltje![]()
Wehehe, goed bezig! Welkom en veel plezierquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:48 schreef Lefkos het volgende:
Oke niet echt, maar ik ben van een ander forum gedeporteerd en zag hoeveel lol mijn broertje hier had, dus dacht kom laat ik hier eens het 1 en ander gaan posten![]()
Hehe, ongelooflijk goed serie, in 2 weken tijd alle 4 seasons gezienquote:
Goed op te horen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 06:37 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, ongelooflijk goed serie, in 2 weken tijd alle 4 seasons gezien![]()
Nogmaal thanx voor de tip, nu is het afwachten op sezioen 5!![]()
Levensecht, zeer realistisch, ja dat maakt The Wire een ongelooflijk goed serie, en het acteerwerk,quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed op te horen!Graag gedaan
![]()
Altijd goed om iemand enthousiast te maken voor deze erg goede serie: rauw, vol humor, goed geacteerd (of goed getypcast...), levensecht en een goed verhaal, wat tenminste echt doorloopt over alle seasons.
Maar dat had ik allemaal al gezegd geloof ik....![]()
Nieuwe comedy, gebaseerd op het 24 real time aspect. Ik ga het wel eens proberen denk ik.quote:
Wedding Woes Beset ABC's 'Big Day'
It might not be as important as what transpires on '24,' but ABC's comedy is to be taken seriously
By John Crook
November 28, 2006
Agent Jack Bauer of FOX's "24" may be able to stop a nuclear catastrophe, but could he cope with salad-based subterfuge?
"Big Day," the promising new ABC sitcom premiering Tuesday, Nov. 28, uses the real-time format of "24" to chronicle the mounting conflicts and crises of an overblown wedding that teeters on the brink of disaster.
Alice (Marla Sokoloff) and her groom-to-be, Danny (Josh Cooke), just want to tie the knot, but as the show opens, things don't look too promising for the couple.
For starters, Alice's dad, Steve (Kurt Fuller), thinks Danny is a doofus. Danny's best man, Skobo (Stephen Rannazzisi), isn't able to offer much support, since Alice's older sister (Miriam Shor) accidentally swallowed his contact lenses, effectively blinding him. As for the two other groomsmen, one has a covert crush on Danny, while the other once had a torrid fling with Alice.
Meanwhile, Alice's control-freak mom, Jane (Wendie Malick), is engaged in a battle of wills with her daughter over which salad to serve (Alice's choice, Caesar, is simply not to be borne).
"You're arguing about salad, but you're not really arguing about 'salad'; you're arguing about control," explains executive producer Josh Goldsmith, who created "Big Day" with his wife, Cathy Yuspa. "You're arguing about dynamics. You're arguing about letting go. ... The stakes are high, and it's not just silly stakes. It's real stakes, and it comes out in silly ways."
Malick, a two-time Emmy nominee who scores some of the show's biggest laughs as the "motherzilla" of the bride, says overblown weddings like Alice and Danny's are comic catastrophes waiting to happen.
"It's the seminal ritual, that celebration that you so want to pull off without a hitch, and the more you try to pull something off without a hitch, the more you are destined to fulfill that prophecy [for disaster]," she says, laughing. "People overproduce these weddings out the wazoo, and you're just walking such a fine line between celebration and mourning."
Best known for her memorably over-the-top work as neurotic ex-model Nina Van Horn on "Just Shoot Me," Malick says she finds "Big Day" both funny and smart, and she especially likes how the absence of a studio audience lets the cast explore the human aspects of their tightly wound characters.
"There are some lovely scenes that are not about the joke," Malick says. "It's about 'How did these people get to this point?' Hopefully we're holding up a mirror to the people who watch it, and they say, 'Oh, I recognize that in myself.' " Jane sees her daughter's wedding as a much-needed creative outlet, Malick says.
"It's one of those typical things where a mother lives out her fantasies through her daughter, and this is the culmination of all of that," she says. "So the wedding day is her chance to show the world how successful she has been at raising this perfect child and having the perfect day and showing off her perfect house and fabulous family -- all of which is sort of an illusion.
"I think Jane is one of those really creative women who never found a calling, an outlet. She has this kind of faux crafts store, but I think if she had found a real cause, she wouldn't need to be pulling off a wedding like this. Instead, she kind of went down the rabbit hole."
Six Degrees, Neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:20 schreef matthijst het volgende:
Six Degrees en The Nine beiden ook voorlopig gestopt
De toegevoegde waarde van het real-time aspect komt nog niet echt naar voren vind ik, alleen voor en na de reclame laten ze even zien hoe laat het isquote:Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
De timeline effect van 24 is wel aardig. De grappen zijn nog niet hilarisch. Het scheelt wel dat er geen publiek bij zit noch een lachband. Het zou misschien wel redelijk kunnen worden.
Is een topic over, wat een topserie is dat zegquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nu het 2e seizoen van Sleeper Cell aan het bijhalen. Is toch erg interessant, alhoewel het een beetje lijkt op het 1e season.
Het vette is dat het, als US serie, nou eens niet de amerikanen verheerlijkt en ook hun fouten laat zien.
En dan natuurlijk onze eigen Thekla!!!![]()
Mocht iemand zich vervelen.....gewoon kijken dus!![]()
Is dat echt het kijken waard? Ik heb er weleens over gelezen maar kijk nu zo veel series (meer dan 20, zie plaatjequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is een topic over, wat een topserie is dat zeg. Ik zou snel verder kijken, het einde van seizoen is geweldig.
Wat jank jequote:Op dinsdag 26 december 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Heb je daar nou serieus een plaatje voor nodig, of zit je nou te pimpen
Geqxon, je blijft een klein, irritant puber hé...quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Heb je daar nou serieus een plaatje voor nodig, of zit je nou te pimpen
Ik vroeg mij gewoon af of je serieus niet uit je hoofd wist welke series je aan het volgen was, of dat je wou pimpen met je myepisodes.comquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:05 schreef NX het volgende:
[..]
Geqxon, je blijft een klein, irritant puber hé...![]()
Kom je nou ooit nog eens met opmerkingen waar we wat aan hebben of euuuh, blijf je een irritant zeur kleuter... ?
Ja maar sommige mensen moeten altijd wat te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Dat is gewoon een handig plaatje dat die site voor je genereert, hoef je niets voor te doen. Verder kun je bv. in een kalender zien welke series met een nieuwe ep komen, erg praktisch
Helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve homotje, ik had gewoonweg geen zin om alle series die ik volg op te schrijven wanneer ik dat met één klik kan weergeven...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gewoon af of je serieus niet uit je hoofd wist welke series je aan het volgen was, of dat je wou pimpen met je myepisodes.com
Ik zie nu dat je het plaatje gecentreerd hebt, om het meer op te laten vallen. Ik zet mijn geld op "pimpen" in.
Maar waarom is hij dan gecentreerd?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve homotje, ik had gewoonweg geen zin om alle series die ik volg op te schrijven wanneer ik dat met één klik kan weergeven...
En hierboven, helemaal gelijk...
Als je een beetje betrokken bent wat series betreft heb je dat helemaal niet nodig zienquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Dat is gewoon een handig plaatje dat die site voor je genereert, hoef je niets voor te doen. Verder kun je bv. in een kalender zien welke series met een nieuwe ep komen, erg praktisch
Nadat jij dat ene opmerking plaatste, heb ik het gecentreerd, zodat het daadwerkelijk een gepimpte post werd... en ja, je kunt het instellen dat hij rekening houdt met tijdzones... tis een super site...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan gecentreerd?
[..]
Als je een beetje betrokken bent wat series betreft heb je dat helemaal niet nodig zien
Houdt hij daarnaast wel rekening met tijdzones?
Nee, want als ik hier zit neemt mijn PVR alles automatisch op zodat ik niets kan missen, maar als ik in NL ben en geen 'herinneringen' krijg op tv en m'n tvgids niet zo snel bij de hand heb vind ik het toch wel ideaal.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Als je een beetje betrokken bent wat series betreft heb je dat helemaal niet nodig zien
www.epguides.com/naamvanserie (bv. http://www.epguides.com/prisonbreak ) voor een snel en handig overzicht, is het enige hulpmiddel dat ik nodig hebquote:Op woensdag 27 december 2006 01:50 schreef Miguel het volgende:
[..]
Nee, want als ik hier zit neemt mijn PVR alles automatisch op zodat ik niets kan missen, maar als ik in NL ben en geen 'herinneringen' krijg op tv en m'n tvgids niet zo snel bij de hand heb vind ik het toch wel ideaal.
Vooral als je ook nog een leven hebt naast tv series volgen![]()
Held.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.epguides.com/naamvanserie (bv. http://www.epguides.com/prisonbreak ) voor een snel en handig overzicht, is het enige hulpmiddel dat ik nodig heb
Zo jij bent echt zooo stoer.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.epguides.com/naamvanserie (bv. http://www.epguides.com/prisonbreak ) voor een snel en handig overzicht, is het enige hulpmiddel dat ik nodig heb
Ach, 20 valt nog wel mee....quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:47 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb er weleens over gelezen maar kijk nu zo veel series (meer dan 20, zie plaatje(en sommigen series staan er niet tussen)) dat ik dacht ik kijk al actie series, nog een is te veel...
[afbeelding]
Season 2 van Sleeper Cell heeft 8 eps, season 1 heeft 10 eps.quote:Op donderdag 28 december 2006 07:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, 20 valt nog wel mee....![]()
Bovendien zitten er een paar tussen die inmiddels gecancelled zijn en zitten we nu in een pauze in het seiizoen. Dus er kan best een goeie serie bij!!![]()
Season 2 van Sleeper Cell heeft zo'n 12 eps van elk 1 uur, dus het valt mee.
Maar goed er is dus al een ander topic over!
(ik kijk trouwens 22 series, maar moet de lijst ook nog opschonen)
RobertoCarlos, thanx voor de tip, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet een "super" serie vond...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Season 2 van Sleeper Cell heeft 8 eps, season 1 heeft 10 eps.
Hoeft ook niet, het is maar een idquote:RobertoCarlos, thanx voor de tip, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet een "super" serie vond...
Tja, ieder zijn smaak.... 24 en PB heb ik qua idee en acteren wel een beetje gezien heb na 1 season eerlijk gezegd, alhoewel ik PB nog wil proberen in te halen.quote:Hij is wel goed, maar niet zoals mijn favoriet 24 of tja het gevoel van prison break, dat had hij helaas niet...
Wat mij betreft zijn er echt heel weinig series die ik super vind en ik ben al blij als ik een serie goed vind. Het mooie van Sleeper Cel vind ik dat het terrorisme en islam van alle kanten laat zien en niet alleen van die saaie, beetje arrogante amerikaanse kant. Zo zie je dus bijv ook allerlei dillema's qua aanpak van terrorisme (moet je verdachten martelen om info te krijgen? etc). Dat maakt het een stuk interessanter vind ik dan wat stoere mannetjes en vrouwtjes die een beetje rondrennen met pistooltjes.quote:Ik ben wel benieuwd naar sezioen 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |