abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43987590
Aardige eerste aflevering.

Het is zo'n serie die je blijft kijken wanneer je er langs zapt. De timeline effect van 24 is wel aardig. De grappen zijn nog niet hilarisch. Het scheelt wel dat er geen publiek bij zit noch een lachband. Het zou misschien wel redelijk kunnen worden.
pi_43987600
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
De timeline effect van 24 is wel aardig. De grappen zijn nog niet hilarisch. Het scheelt wel dat er geen publiek bij zit noch een lachband. Het zou misschien wel redelijk kunnen worden.
De toegevoegde waarde van het real-time aspect komt nog niet echt naar voren vind ik, alleen voor en na de reclame laten ze even zien hoe laat het is

Zaten verder wel een paar geinige stukjes in, maar ik weet nog niet of ik het blijf volgen.
pi_44745860
Midseason TV Premieres and Returns

Tuesday, Jan. 2
2:05 a.m. * "Poker After Dark" (NBC)
10 p.m. * "Dirt" (FX)

Wednesday, Jan. 3
8 p.m. * "According to Jim" (ABC)
9 p.m. * "The Knights of Prosperity" (ABC)
* "Deal or No Deal" (NBC, new night)
* "Beauty and the Geek" (The CW)
9:30 p.m. * "In Case of Emergency" (ABC)

Sunday, Jan. 7
8 p.m. * "Grease: You're the One That I Want" (NBC)
9 p.m. * "The Surreal Life Fame Games" (VH1)
9:30 p.m. * "The Apprentice" (NBC)
10 p.m. * "The L Word" (Showtime)
* "Living with Ed" (HGTV)

Wednesday, Jan. 10

8 p.m. * "Friday Night Lights" (NBC, new night)
* "Armed & Famous" (CBS)
9 p.m. * "Tease" (Oxygen)
10 p.m. * "The Janice Dickinson Modeling Agency" (Oxygen)

Thursday, Jan. 11
10 p.m. * "Nashville Star" (USA)

Sunday, Jan. 14

8 p.m. * "24" (FOX)
9 p.m. * "Rome" (HBO)
10 p.m. * "Extras" (HBO)

Tuesday, Jan. 16
8 p.m. * "American Idol" (FOX)
10 p.m. * "The Real Housewives of Orange County" (Bravo)

Friday, Jan. 19

9 p.m. * "Monk" (USA)
10 p.m. * "Psych" (USA)

Sunday, Jan. 28
8:30 p.m. * "King of the Hill" (FOX)

Wednesday, Jan. 31
10 p.m. * "Top Design" (Bravo)

Monday, Feb. 5
9:30 p.m. * "Rules of Engagement" (CBS)
  dinsdag 26 december 2006 @ 09:40:36 #279
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44745907
Ben nu het 2e seizoen van Sleeper Cell aan het bijhalen. Is toch erg interessant, alhoewel het een beetje lijkt op het 1e season.

Het vette is dat het, als US serie, nou eens niet de amerikanen verheerlijkt en ook hun fouten laat zien.
En dan natuurlijk onze eigen Thekla!!!

Mocht iemand zich vervelen.....gewoon kijken dus!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:15:06 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44748515
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 09:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben nu het 2e seizoen van Sleeper Cell aan het bijhalen. Is toch erg interessant, alhoewel het een beetje lijkt op het 1e season.

Het vette is dat het, als US serie, nou eens niet de amerikanen verheerlijkt en ook hun fouten laat zien.
En dan natuurlijk onze eigen Thekla!!!

Mocht iemand zich vervelen.....gewoon kijken dus!
Is een topic over, wat een topserie is dat zeg . Ik zou snel verder kijken, het einde van seizoen is geweldig.
2000 light years from home
pi_44748674
Rome komt ook met een 2e seizoen? Bij het 1e seizoen viel ik al in slaap
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:47:06 #282
116613 NX
mixin...
pi_44750471
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Is een topic over, wat een topserie is dat zeg . Ik zou snel verder kijken, het einde van seizoen is geweldig.
Is dat echt het kijken waard? Ik heb er weleens over gelezen maar kijk nu zo veel series (meer dan 20, zie plaatje (en sommigen series staan er niet tussen)) dat ik dacht ik kijk al actie series, nog een is te veel...

[ Bericht 2% gewijzigd door NX op 26-12-2006 17:02:13 ]
pi_44750514
Heb je daar nou serieus een plaatje voor nodig, of zit je nou te pimpen
pi_44750518
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Wat jank je
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:05:15 #285
116613 NX
mixin...
pi_44750667
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:50 schreef Geqxon het volgende:
Geqxon, je blijft een klein, irritant puber hé...

Kom je nou ooit nog eens met opmerkingen waar we wat aan hebben of euuuh, blijf je een irritant zeur kleuter... ?
pi_44751092
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:05 schreef NX het volgende:

[..]

Geqxon, je blijft een klein, irritant puber hé...

Kom je nou ooit nog eens met opmerkingen waar we wat aan hebben of euuuh, blijf je een irritant zeur kleuter... ?
Ik vroeg mij gewoon af of je serieus niet uit je hoofd wist welke series je aan het volgen was, of dat je wou pimpen met je myepisodes.com

Ik zie nu dat je het plaatje gecentreerd hebt, om het meer op te laten vallen. Ik zet mijn geld op "pimpen" in.
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:15:25 #287
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_44751158
Dat is gewoon een handig plaatje dat die site voor je genereert, hoef je niets voor te doen. Verder kun je bv. in een kalender zien welke series met een nieuwe ep komen, erg praktisch
pi_44751206
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Dat is gewoon een handig plaatje dat die site voor je genereert, hoef je niets voor te doen. Verder kun je bv. in een kalender zien welke series met een nieuwe ep komen, erg praktisch
Ja maar sommige mensen moeten altijd wat te zeiken hebben . en dat is nou precies DE reden waarom geqxon altijd alleen blijft.
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:28:05 #289
116613 NX
mixin...
pi_44751346
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik vroeg mij gewoon af of je serieus niet uit je hoofd wist welke series je aan het volgen was, of dat je wou pimpen met je myepisodes.com

Ik zie nu dat je het plaatje gecentreerd hebt, om het meer op te laten vallen. Ik zet mijn geld op "pimpen" in.
Helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve homotje, ik had gewoonweg geen zin om alle series die ik volg op te schrijven wanneer ik dat met één klik kan weergeven...

En hierboven, helemaal gelijk...
pi_44751413
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:28 schreef NX het volgende:

[..]

Helaas moet ik je teleurstellen mijn lieve homotje, ik had gewoonweg geen zin om alle series die ik volg op te schrijven wanneer ik dat met één klik kan weergeven...

En hierboven, helemaal gelijk...
Maar waarom is hij dan gecentreerd?
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:15 schreef Miguel het volgende:
Als je een beetje betrokken bent wat series betreft heb je dat helemaal niet nodig zien

Houdt hij daarnaast wel rekening met tijdzones?

/edit: Ontopic it is. Ik vind het gewoon triest dat je zoiets nodig hebt

[ Bericht 20% gewijzigd door Geqxon op 26-12-2006 18:41:42 ]
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:39:13 #291
116613 NX
mixin...
pi_44751463
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:34 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar waarom is hij dan gecentreerd?
[..]

Als je een beetje betrokken bent wat series betreft heb je dat helemaal niet nodig zien

Houdt hij daarnaast wel rekening met tijdzones?
Nadat jij dat ene opmerking plaatste, heb ik het gecentreerd, zodat het daadwerkelijk een gepimpte post werd... en ja, je kunt het instellen dat hij rekening houdt met tijdzones... tis een super site...

Maar nu terug ontopic, ik heb geen zin meer om je onnozele opmerkingen en vragen meer te beantwoorden...
pi_44751482
Hey kwekzon ga eens snel aan je magnetron maaltijd die je ouders voor je hebben achter gelaten omdat je niet mee mag naar het familie kerstdiner.
Dat lijstje is gewoon handig!
  woensdag 27 december 2006 @ 01:50:44 #293
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_44760428
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:34 schreef Geqxon het volgende:
Nee, want als ik hier zit neemt mijn PVR alles automatisch op zodat ik niets kan missen, maar als ik in NL ben en geen 'herinneringen' krijg op tv en m'n tvgids niet zo snel bij de hand heb vind ik het toch wel ideaal.
Vooral als je ook nog een leven hebt naast tv series volgen
pi_44761740
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:50 schreef Miguel het volgende:

[..]

Nee, want als ik hier zit neemt mijn PVR alles automatisch op zodat ik niets kan missen, maar als ik in NL ben en geen 'herinneringen' krijg op tv en m'n tvgids niet zo snel bij de hand heb vind ik het toch wel ideaal.
Vooral als je ook nog een leven hebt naast tv series volgen
www.epguides.com/naamvanserie (bv. http://www.epguides.com/prisonbreak ) voor een snel en handig overzicht, is het enige hulpmiddel dat ik nodig heb
pi_44766384
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:33 schreef Geqxon het volgende:

[..]

www.epguides.com/naamvanserie (bv. http://www.epguides.com/prisonbreak ) voor een snel en handig overzicht, is het enige hulpmiddel dat ik nodig heb
Held.
  woensdag 27 december 2006 @ 13:55:16 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44766433
quote:
Op woensdag 27 december 2006 03:33 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zo jij bent echt zooo stoer.
  donderdag 28 december 2006 @ 07:39:49 #297
124676 RobertoCarlos
pi_44786093
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:47 schreef NX het volgende:

[..]
Ik heb er weleens over gelezen maar kijk nu zo veel series (meer dan 20, zie plaatje (en sommigen series staan er niet tussen)) dat ik dacht ik kijk al actie series, nog een is te veel...

[afbeelding]
Ach, 20 valt nog wel mee....
Bovendien zitten er een paar tussen die inmiddels gecancelled zijn en zitten we nu in een pauze in het seiizoen. Dus er kan best een goeie serie bij!!
Season 2 van Sleeper Cell heeft zo'n 12 eps van elk 1 uur, dus het valt mee.
Maar goed er is dus al een ander topic over!

(ik kijk trouwens 22 series, maar moet de lijst ook nog opschonen )
  donderdag 28 december 2006 @ 14:29:56 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44793248
quote:
Op donderdag 28 december 2006 07:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ach, 20 valt nog wel mee....
Bovendien zitten er een paar tussen die inmiddels gecancelled zijn en zitten we nu in een pauze in het seiizoen. Dus er kan best een goeie serie bij!!
Season 2 van Sleeper Cell heeft zo'n 12 eps van elk 1 uur, dus het valt mee.
Maar goed er is dus al een ander topic over!

(ik kijk trouwens 22 series, maar moet de lijst ook nog opschonen )
Season 2 van Sleeper Cell heeft 8 eps, season 1 heeft 10 eps.
pi_44794362
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Season 2 van Sleeper Cell heeft 8 eps, season 1 heeft 10 eps.
RobertoCarlos, thanx voor de tip, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet een "super" serie vond...

Hij is wel goed, maar niet zoals mijn favoriet 24 of tja het gevoel van prison break, dat had hij helaas niet... Wel een beetje het gevoel van The Wire

Ik ben wel benieuwd naar sezioen 2...
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:06:29 #300
124676 RobertoCarlos
pi_44828690
Op donderdag 28 december 2006 15:06 schreef NX het volgende:

[..]
quote:
RobertoCarlos, thanx voor de tip, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet een "super" serie vond...
Hoeft ook niet, het is maar een id
quote:
Hij is wel goed, maar niet zoals mijn favoriet 24 of tja het gevoel van prison break, dat had hij helaas niet...
Tja, ieder zijn smaak.... 24 en PB heb ik qua idee en acteren wel een beetje gezien heb na 1 season eerlijk gezegd, alhoewel ik PB nog wil proberen in te halen.
quote:
Ik ben wel benieuwd naar sezioen 2...
Wat mij betreft zijn er echt heel weinig series die ik super vind en ik ben al blij als ik een serie goed vind. Het mooie van Sleeper Cel vind ik dat het terrorisme en islam van alle kanten laat zien en niet alleen van die saaie, beetje arrogante amerikaanse kant. Zo zie je dus bijv ook allerlei dillema's qua aanpak van terrorisme (moet je verdachten martelen om info te krijgen? etc). Dat maakt het een stuk interessanter vind ik dan wat stoere mannetjes en vrouwtjes die een beetje rondrennen met pistooltjes.
Sleeper Cell is erg onamerikaans, open en duidelijk en dat bevalt me wel, het heeft iets HBO-achtigs.
Ik houd er dan wel rekening mee dat het door een vrij klein network gemaakt wordt (Showtime) en dat ze niet zo heel veel geld hebben.

Eindelijk een serie die op een realistische en vrij eerlijke en entertainende manier actuele zaken laten zien. Wat dat betreft idd een beetje The Wire, alhoewel ik die idd veel en veel beter vind!
Sommigen dingen zijn in Sleeper Cell idd niet goed, zoals het acteren en het wordt op een gegeven moment een beetje veel van hetzelfde. Maar toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')