Er is niet bijgezegd wanneer die afleveringen worden uitgezondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow...Das wel erg netjes van NBC.
Erg on-Amerikaans.
Daar adverteren ze natuurlijk wel mee, maar de makers van Friends bestaan uit 3 personen. slechts één daarvan heb mee gewerkt aan The Class.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:31 schreef Dos37 het volgende:
Ga straks the class even kijken van de makers van Friends dus dat lijkt me best tof.
Meestal cancellen ze gewoon meteen de serie. Vaak worden zelfs al opgenomen aflevering geeneens meer uitgezonden. Dat de kijkers dan met een unsolved mystery zitten, maakt ze normaliter geen fuck uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Er is niet bijgezegd wanneer die afleveringen worden uitgezonden![]()
quote:Before the season began, more than a few critics wondered if too many of the new network shows were highly serialized dramas that might require too much of a commitment for viewers, viewers already burnt by the truncated ends to shows like "Reunion" and "Invasion."
The answer appears to be a qualified yes. With "Smith" in limbo, "Kidnapped" shipped to Friday, "Vanished" moved to Friday and shows like "Studio 60," "Runaway," "Friday Night Lights" and "Six Degrees" struggling, there will be some high-priced casualties. On the other hand, the future looks brighter for shows like "Heroes" and "Jericho," with the jury still out on "The Nine" and others.
daar snap ik ook idd niets van, en dat geldt ook voor Studio 60. Allebei kwaliteitseries met echt goeie acteurs. Kennelijk zijn de amerikanen net zulk barbaars tv-volk als de nederlandersquote:
ja of er staat 1 of ander programma zoals CSI tegen over, probeer dan maar als beginnende serie een goede start te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
daar snap ik ook idd niets van, en dat geldt ook voor Studio 60. Allebei kwaliteitseries met echt goeie acteurs. Kennelijk zijn de amerikanen net zulk barbaars tv-volk als de nederlanders![]()
Te verwachten? Bedoel je qua kijkcijfers of qua verhaal ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:55 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ja of er staat 1 of ander programma zoals CSI tegen over, probeer dan maar als beginnende serie een goede start te maken.
Smith was te verwachten, helaas pindakaas.
Kijkcijfers vooral, maar dan nog als ik naar een satc of will&grace kijk die toch een paar seizoenen hebben gelopen dan is het begin ook nog niet geweldig/nog zoekende naar juiste weg. Ik vind dat je een tvprogramma iig 7 afleveringen moet gunnen... maar ok dat ben ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:19 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Te verwachten? Bedoel je qua kijkcijfers of qua verhaal ofzo?
Scheelt me weer een serie danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Here's something Ray Liotta and Virginia Madsen won't be putting on their resumes: stars of the first new TV show to bite the dust this fall. "Smith," the Tuesday night CBS drama with Liotta leading a band of high-stakes thieves, is off the schedule, the network said Friday. It will be replaced temporarily by reruns of "CSI: Crime Scene Investigation" and "Criminal Minds."
Inderdaad, Studio 60 en Six Degrees zijn toch wel mijn favo nieuwe series.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
daar snap ik ook idd niets van, en dat geldt ook voor Studio 60. Allebei kwaliteitseries met echt goeie acteurs. Kennelijk zijn de amerikanen net zulk barbaars tv-volk als de nederlanders![]()
Idd, ik vreesde het al een beetje aangezien er geen uitzenddata voor ep 4 en 5 werden vermeldquote:
En beide series vind ik dan weer minder, niet om je te dissen natuurlijk. Bij Heroes vind ik de Japanner grappig, hopelijk blijft ie erin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Zo, ik ga nu Jericho volgenIk hoop dat hij, samen met Heroes, blijft draaien
Ziet er voorlopig goed uit voor beide series, Jericho is stabiel in de kijkcijfers en voor Heroes is afgelopen week een volledig seizoen besteld!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef Geqxon het volgende:
Zo, ik ga nu Jericho volgenIk hoop dat hij, samen met Heroes, blijft draaien
smith is leuk maar al gecancelled, dus die hoef je nie meer te zien!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:41 schreef jeldrik het volgende:
Vooral Smith lijkt me leuk :-) Heroes ben ik nu ook mee bezig, ff afwachten dus
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
smith is leuk maar al gecancelled, dus die hoef je nie meer te zien!
Heh, positief gedacht, maar ondertussen is op CBS.com geen spoortje van deze serie meer terug te vinden... dus ik zou er niet op gaan zitten wachten.quote:
The Wire!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef NX het volgende:
// Iemand nog serie tips aan de hand van "Mijn Series" lijst?![]()
btw: tvp...![]()
Thanx!quote:
Één seizoen van The Wire is maar een half seizoen eigenlijk. Heeft maar 12 afleveringen namelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef NX het volgende:
//EDIT wooohooo! zie al dat ze bij sezioen 4 zijn... dat is niet echt in te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |