abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41618995
Justice vind ik tof, Standoff ook niet onaardig.

Alleen Vanished vind ik nogal een duffe bedoeling.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:08:46 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_41621935
Net de pilot van Heroes gezien, maar dat kon me niet overtuigen. Been there done that....

Studio 60 is de volgende die ik wil zien.
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:12:48 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_41622052
toffe OP, ik ga vanavond even wt trailers kijken
  vrijdag 8 september 2006 @ 17:28:21 #54
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_41622528
goeie topic
To Live and Die in LA
pi_41942933
Standoff bevalt me wel.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_41955773
net The Class gezien, best wel leuk!! En het beste... ALEX speelt mee! Ja Alex van Joey! ja
pi_41959748
Heb men in trees al gezien, leuke (vrouwen )serie Zal ik wel blijven volgen.
Respectable ook gekeken (engels), ook tof :d
How rude!
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:26:02 #58
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_41969187
Studio 60 OSS vandaag zitten kijken en ik denk dat het potentie heeft, maar dan moet het in de tweede ep toch wel een heel stuk leuker worden.
pi_42008193
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Miguel het volgende:
Studio 60 OSS vandaag zitten kijken en ik denk dat het potentie heeft, maar dan moet het in de tweede ep toch wel een heel stuk leuker worden.
helemaal goed gezegd, vond ik dus ook!
pi_42008230
Smith!!! Ubervette pilot. Met echte criminelen zonder overdreven gedoe.

Smith =

Ga ik zeker volgen!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_42038168
Smith net gezien. Zag er degelijk uit. Wordt hopelijk niet net als Heist OOK na 1 seizoen gecancelled.
Studio 60 on the Sunset Strip geef ik zeker een kans na de goeie pilot. Waarom klaagt iedereen dat er meer humor in moet? Ik vond de pilot juist erg geslaagd als serieus drama tv-satire.
The Class is erg average leuk-luchtig maar daar houd ik wel van.

Echt heel kut vond ik
Three Moons Over Milford en What About Brian?

Is er trouwens ook een topic met alle zomer series (WIndfall, Saved, etc.) voor het geval ik in de zomer nog een serie heb gemist?
  vrijdag 22 september 2006 @ 06:34:24 #62
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42038217
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 05:44 schreef Patvs het volgende:
Smith net gezien. Zag er degelijk uit. Wordt hopelijk niet net als Heist OOK na 1 seizoen gecancelled.
Na 5 eps bedoel je Hebben we die ´Heist´ uiteindelijk nog niet gezien

Ennuh, ik hoopte dat Studio 60 OSS wat meer humor zou bevatten want ik volg al genoeg drama series
  vrijdag 22 september 2006 @ 07:45:42 #63
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_42038471
In een schaal van 1 tot 5:

: Justice, Shark, Smith (Virginia ), Heroes

: Standoff, Men in air (jawel!)

The Nine

Happy Hour
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_42052317
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:59 schreef Haruhi het volgende:
Valt me wel op hoeveel excuusnegers/latino's etc. er overal tussen zitten.
Over excuusnegers gesproken.

(misschien genoeg discussievoer voor een apart topic?)

Onderzoek naar de mediarepresentatie in alle series van CBS:

Ik tel veel excuusnegers (man en vrouw), nog veel meer homosexuele personages, hispanics (man en vrouw) en een paar Asian-American vrouwen. Is John Cho in The Singles Table de enige Asian-American man in al die nieuwe series?

De Amerikaanse bevolking is:
White 69.2%, black 12.9%, Hispanic 12,5%, Asian 4.2%, Amerindian and other Pacific islander 1.2%

Opvallend in The Class (van de makers van Friends, een serie die OOK veel kritiek had dat hij te WIT was) is de selectie van de cast. Aan het einde van de serie krijg je de hele schoolklas te zien. Ik tel 2 African-Americans (1 jongen, 1 meisje) en 3 (!) Asian-American jongetjes.

Maar de serie gaat over 8 witte mensen. (natuurlijk WEL 1 homo) (er zitten zelfs 3 homo's in de pilot)

Ook opvallend veel personages die heel nadrukkelijk zeggen dat ze "Christian" zijn en in God geloven in Amerikaanse televisie series van het afgelopen jaar.
En in een (zomer) serie als Saved werden twee vliegen in een klap geslagen door een hispanic vrouw die OOK nog eens lesbisch was.

Ik vind die scheve verhoudingen toch wel jammer. (ook veel meer mannen op TV dan vrouwen, en waar zijn de 50+ vrouwen?) Het is altijd leuk als je je met een personage goed kan identificeren. (en het geeft een vertekent beeld voor de "witte" Amerikanen die een hele andere ethnische samenstelling dan de werkelijkheid krijgen voortgeschoteld)

Ik heb het gevoel dat de Christians, de gay gemeenschap, en de African-Americans wel goed (relatief gezien) worden gerepresenteerd. De latino's en Asian-Americans (inclusief Indian-Americans) worden zwaar ondergerepresenteerd. (met als winnaar natuurlijk de Asian-American man.... en de native-Americans)

[ Bericht 0% gewijzigd door Patvs op 23-09-2006 00:47:46 ]
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:10:56 #65
32402 s0k
..............................
pi_42052524
Smith, Justice (wel onrealistisch zeg), Studio 60, Standoff, Heroes zijn best leuk vond ik zelf
Waarvan Studio 60 en Heroes nog behoorlijk wat potentie hebben, maarja...dat zegt ook niet alles natuurlijk
..................................................................................................................................................
pi_42088103
Smith had toch geen goede ratings? Ik wacht even met volgen, straks wordt ie gecanceld

Jericho vond ik niets, Studio 60 was erg okay. Shark moet/wil ik nog kijken..
  zondag 24 september 2006 @ 10:12:58 #67
124676 RobertoCarlos
pi_42088153
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Smith had toch geen goede ratings? Ik wacht even met volgen, straks wordt ie gecanceld
Dan kun je wel geen enkele serie volgen, soms slaat het nergens op waarom een serie gecancelled wordt. En alle series lijken toch wel heel erg op elkaar. Bovendien Liota speelt mee, dus dat moet toch wel iets doen lijkt me. Kan me de slechte ratings touwens niet voorstellen, maar goed.
  zondag 24 september 2006 @ 10:15:51 #68
124676 RobertoCarlos
pi_42088179
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef s0k het volgende:
Justice (wel onrealistisch zeg)
dat vond ik nou juist van Standoff, die hoofdpersonen lijken wel gewoon secretaresses die doen alsof ze bij de pliesie/efbieaai zitten

Het mooie van Justice vind ik dat het lekker sappig en opgeklopt is, als het echt realistisch is is het ook weer erg saai .
  zondag 24 september 2006 @ 10:16:31 #69
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_42088188
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als iedereen dat nou doet heb je vanzelf een self-fulfilling prophecy. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 24 september 2006 @ 11:36:42 #70
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_42089094
Studio 60 was erg goed
pi_42089262
Wanneer kunnen we die series op tv verwachten, Smith ga ik zeker volgen, Die Ray Liotta is me een lekker ding!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 24 september 2006 @ 12:10:08 #72
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42089620
Ratings Smith:
quote:
"Smith" got into a rumble with Dick Wolf on Tuesday night, and Wolf won.

A new CBS drama starring Ray Liotta as a criminal antihero, "Smith" opened with a soft 10.7 million viewers, according to early data from Nielsen Media Research. That lagged behind the eighth-season debut of NBC's "Law & Order: SVU" (14.4 million), from executive producer Wolf, as well as the third season roll-out of ABC's "Boston Legal" (11.6 million), which benefited from a two-hour "Dancing With the Stars" lead-in (18.1 million).

Additionally, "Smith" lost 9% of its audience from the first to second half-hour, while the number of "SVU" viewers grew slightly.

But on the bright side, "Smith" tied for second place with "Boston Legal" among viewers ages 18 to 49, and the show performed a bit more strongly than the drama "Close to Home" did when it premiered in the time slot last year.

Overall, ABC won the night in total viewers and among the 18-to-49 group.
Bron: LA Times
quote:
Capping off this first Tuesday of the season for CBS was the debut of crime drama Smith at a well-sampled 7.8/12 in the overnights (#3), 10.71 million viewers (#3) and a 3.5/ 9 among adults 18-49 (#2t) at 10 p.m. Comparably, retention for Smith out of The Unit was a solid 88 percent in total viewers and 100 percent among adults 18-49. That's a positive start.
Bron: Nielsen Media Research data

Ratings Studio 60 OSS
quote:
Despite the star-strutted opener for "Studio 60", most people chose Howie Mandel over Matthew Perry, tuning in to watch "Deal or No Deal." The two-hour game show earned an 8.9 rating and a 14 share in the 8:00 p.m. hour, then rise to a 10.2/15 in the 9:00 p.m. "Studio 60", by comparison, earned a 8.6 with a 14 share - but declined in the second half-hour.
Brong: Mediaweek nieuwsbrief

Ratings Jericho:
quote:
... But the big surprise in the time period was the unexpected sampling for the debut of CBS drama Jericho. Jericho finished a solid second with a 7.7/12 in the overnights, 11.40 million viewers and a 3.2/10 among adults 18-49.
Brong: Nielsen Media Research data
  zondag 24 september 2006 @ 12:28:48 #73
124676 RobertoCarlos
pi_42089943
is toch best positief over Smith!
  zondag 24 september 2006 @ 12:44:45 #74
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_42090194
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
is toch best positief over Smith!
Inderdaad, ook al kun je pas na een paar afleveringen zeggen of het een goeie serie is en hoe het zit met de kijkcijfers.

Op het moment ziet het er al niet meer zo goed uit voor Happy Hour en Justice btw: http://www.thefutoncritic.com/newswire.aspx?id=7210
pi_42090433
Ik moet voor m'n studie nu met grafieken in Excel oefenen en in het kader van constructief SOG ben ik de kijkcijfers maar gaan plotten.

Dit zijn de nieuwe shows die tot nu toe op tv verschenen zijn. De blauwe staven zeggen op zich vrij weinig natuurlijk als je niet weet hoe goed de shows die op dezelfde avond te zien waren het gedaan hebben. Daar is 'programmascore' voor, die stip wil zeggen dat dat de plaats is waar dat programma geëindigd is. Happy Hour staat bijvoorbeeld op plaats 12 wat wil zeggen dat er 11 programma's waren die het beter deden qua kijkcijfers. Je ziet hier dus dat Six Degrees en Studio 60 het erg goed doen, terwijl Happy Hour, Justice en Vanished erg slecht gescoord hebben.

Je kunt hier verder natuurlijk niks mee qua voorspellen wat gecanceld gaat worden en wat niet, maar het geeft een aardig beeld van hoe de nieuwe series het doen t.o.v. elkaar.

Ik heb de cijfers van afgelopen week gebruikt, dus het beeld is een beetje vertekenend (je ziet hier bijvoorbeeld de premiere van Kidnapped tegenover de vijfde aflevering van Vanished), verder heb ik de ruwe cijfers gebruikt en gekeken naar de doelgroep waar de adverteerders in geïntreseerd zijn.
  zondag 24 september 2006 @ 13:05:01 #76
124676 RobertoCarlos
pi_42090494
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:00 schreef Symer het volgende:
Ik moet voor m'n studie nu met grafieken in Excel oefenen en in het kader van constructief SOG ben ik de kijkcijfers maar gaan plotten.

[afbeelding]

Dit zijn de nieuwe shows die tot nu toe op tv verschenen zijn. De blauwe staven zeggen op zich vrij weinig natuurlijk als je niet weet hoe goed de shows die op dezelfde avond te zien waren het gedaan hebben. Daar is 'programmascore' voor, die stip wil zeggen dat dat de plaats is waar dat programma geëindigd is. Happy Hour staat bijvoorbeeld op plaats 12 wat wil zeggen dat er 11 programma's waren die het beter deden qua kijkcijfers. Je ziet hier dus dat Six Degrees en Studio 60 het erg goed doen, terwijl Happy Hour, Justice en Vanished erg slecht gescoord hebben.

Je kunt hier verder natuurlijk niks mee qua voorspellen wat gecanceld gaat worden en wat niet, maar het geeft een aardig beeld van hoe de nieuwe series het doen t.o.v. elkaar.

Ik heb de cijfers van afgelopen week gebruikt, dus het beeld is een beetje vertekenend (je ziet hier bijvoorbeeld de premiere van Kidnapped tegenover de vijfde aflevering van Vanished), verder heb ik de ruwe cijfers gebruikt en gekeken naar de doelgroep waar de adverteerders in geïntreseerd zijn.
als je de stip vermenigvuldigt met hoogte vd staaf kom je al weer verder. goed werk btw
pi_42091869
Thx, maar als je wil vermenigvuldigen moet je de scores van de stippen wel eerst omdraaien (13 wordt 1, 12 wordt 2, enz). Goede kijkcijfers wil namelijk zeggen dat de staaf zo hoog mogelijk is en de stip zo laag mogelijk.
pi_42092328
Heroes krijgt 4/5 sterren van mij
Ik had verwacht dat ze veel geleend zouden hebben van de stripserie "Rising Stars", maar dat viel best mee. Mooie camerabeelden, leuke acteurs, een leuk verhaal en voor elk karakter een pakkende introductie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk uit naar meer. Nu nog even Jericho bekijken.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 24 september 2006 @ 15:13:38 #79
124676 RobertoCarlos
pi_42092407
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:38 schreef Symer het volgende:
Thx, maar als je wil vermenigvuldigen moet je de scores van de stippen wel eerst omdraaien (13 wordt 1, 12 wordt 2, enz). Goede kijkcijfers wil namelijk zeggen dat de staaf zo hoog mogelijk is en de stip zo laag mogelijk.
goed zo, was ff een test.

Maarrre heb je het nou al gedaan? Je wilde toch met Excel oefenen?
pi_42094227
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

goed zo, was ff een test.

Maarrre heb je het nou al gedaan? Je wilde toch met Excel oefenen?
Ik wilde het berekenen van betrouwbaarheidsintervallen van tweeweg ANOVA's en het plotten van de standaard deviaties middels Excel oefenen.

Vermenigvuldigen mag je zelf doen
  zondag 24 september 2006 @ 17:26:15 #81
124676 RobertoCarlos
pi_42095312
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:26 schreef Symer het volgende:

[..]

Vermenigvuldigen mag je zelf doen
nou, ik weet niet hoor, maar volgens mij moet je dan eerst de scorepunten omdraaien

maar ff offtopic, net 6 degrees gezien en was goed acteerwerk zeg
pi_42114560
Smith, Shark en Studio 60 zijn wel blijvertjes. Heroes en Jericho ga ik niet volgen.

6 degrees wil ik eigenlijk ook nog wel checken en Kidnapped begin ik maar niet aan, anders wordt het echt teveel
pi_42117269
Six Degrees was erg cool en onderhoudend zeg. Ik heb echt de hele aflevering geboeid zitten kijken en ben erg nieuwsgierig wat er nog allemaal achter de verschillende personages schuilt.

Briljante serie
  maandag 25 september 2006 @ 18:20:48 #84
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42118055
Six Degrees had inderdaad wel wat
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 25 september 2006 @ 18:48:45 #85
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42118572
Zag woensdag nog een cuntje van Six Degrees bij Conan Misschien ook maar even checken dan...
pi_42140797
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Six Degrees was erg cool en onderhoudend zeg. Ik heb echt de hele aflevering geboeid zitten kijken en ben erg nieuwsgierig wat er nog allemaal achter de verschillende personages schuilt.

Briljante serie
Eensch! En Smith blijf ik ook nog wel even volgen denk ik..
How rude!
pi_42141249
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
Heb men in trees al gezien, leuke (vrouwen )serie Zal ik wel blijven volgen.
Respectable ook gekeken (engels), ook tof :d
Men in Trees ook gezien dankzij een tipje van een vriend van me. Leuke vrouwen serie
Kan wel kloppen, schrijfster heeft ook voor Sex and the City geschreven. Dus mij benieuwen

Er zitten ook wat leuke mannen in

[ Bericht 9% gewijzigd door Hopey op 26-09-2006 14:40:01 ]
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:46:35 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42141568
Justice en Standoff gezien en aan het volgen. Goeie series!
Vanished gedownload, maar wacht nog ff met kijken, want die 'm wel gecancelled worden

The Class en Jericho pilot gezien, vond 't ruk.

Kidnapped, Shark en SMITH lijken me ook wel cool....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42142774
De pilot van Jericho gezien, en ik ben benieuwd naar meer. Het kon me niet zo boeien als Heroes, maar ik ben echt benieuwd hoe ze dit concept uit gaan werken. Ik heb een beetje een LOST-gevoel bij deze serie. Ook de acteurs zijn leuk, en er hangt af en toe best wel een creepy sfeer in.

Deze pilot geef ik 3 van de 5 sterren.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:09:39 #90
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_42156179
Heb vorige week een stukje van Smith gezien op TV in de VS, lijkt me een erg leuke serie! Ben benieuwd of, en wanneer deze serie in NL op TV komt (en of die dan ook compleet uitgezonden wordt op een redelijk tijdstip. In plaats van de eerste 10 afleveringen uit te zenden op een onmogelijk tijdstip om vervolgens de serie te laten vervallen met het argument dat de kijkcijfers tegen vallen
pi_42156931
Totaal off-topic, maar zoals ze hier met The Sopranos omgaan is echt te triest
  woensdag 27 september 2006 @ 07:19:44 #92
124676 RobertoCarlos
pi_42160486
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Totaal off-topic, maar zoals ze hier met The Sopranos omgaan is echt te triest
Geldt voor alle series hoor!
  woensdag 27 september 2006 @ 07:28:30 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_42160517
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Geldt voor alle series hoor!
idd.. als je kijkt hoe SBS/Veronica het voor elkaar krijgt om Amerikaanse hitseries op zondagmiddag om 15:00u. te plaatsen
Of door het uit te zenden op Veronica waar toch al geen hond naar kijkt...
pi_42417818
quote:
'Kidnapped' eerste slachtoffer nieuwe seizoen VS

Elk jaar kun je er de klok op gelijk zetten: binnen drie weken na het starten van het nieuwe seizoen is er op zijn minst 1 serie afbesteld. Dit jaar heeft NBC de twijfelachtige eer de eerste te mogen zijn. Het gaat om 'Kidnapped', een serie over een ontvoerde jongen uit een welgestelde familie.

De ontvoering zou in 22 afleveringen (= 1 seizoen) opgelost moeten worden, maar de zender heeft de producenten verzocht de ontvoering nu in aflevering 13 te laten oplossen. De zender garandeert dat die 13 afleveringen ook worden uitgezonden zodat de kijker niet wordt opgezadeld met een onopgelosd verhaal, maar weet niet of de resterende afleveringen binnenkort zullen worden uitgezonden of er doorheengedraaid zullen worden in de zomer. FOX zendt een vergelijkbare serie uit (Vanished) en ook met die serie gaat het op zijn zachtst gezegd niet best.

Een andere serie van FOX 'Happy Hour' - een comedy - staat ook op de nominatie geschrapt te worden, maar de zender gaat de serie binnenkort testen op een nieuw tijdstip, alvorens te beslissen tot het eventueel stoppen van de serie. Waar Kidnapped over het algemeen vrij goede recensies kreeg, was dit bij 'Happy Hour' omgekeerd: de comedy werd volledig afgebrand door de critici. (TVtoekomst).
  Nerd met benen vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:31:57 #95
18073 miss_bleu
pi_42417898
Owjee dat word heeeeel wat dingen bijhouden om tekijken :FD
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:01:50 #96
91600 MuKe
Pagos Mensuales
pi_42418728
whahah, stop ik net deze week met het bekijken van Kidnapped wordt het gecanceld Runaway gaat denk ik ook worden gecanceld en Vanished sowieso.
To Live and Die in LA
pi_42421975
Ik kan gelukkig ook een hoop nieuwe series schrappen uit m'n kijklijstje; het werd echt teveel.
Afgevallen zijn: Vanished, Standoff, Kidnapped, The nine, Smith, Justice, Six degrees, Men in trees, en Brothers & Sisters.
Voorlopige blijvertjes zijn: Heroes, Runaway, Jericho en Shark.
pi_42422094
kidnapped is waardeloos, "Ransom"-look a like!
pi_42422104
Shark vind ik ook met de aflevering leuker worden
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:18:57 #100
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42422145
Runaway en Jericho vond ik echt geen bal aan
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')