helemaal goed gezegd, vond ik dus ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Miguel het volgende:
Studio 60 OSS vandaag zitten kijken en ik denk dat het potentie heeft, maar dan moet het in de tweede ep toch wel een heel stuk leuker worden.
Na 5 eps bedoel jequote:Op vrijdag 22 september 2006 05:44 schreef Patvs het volgende:
Smith net gezien. Zag er degelijk uit. Wordt hopelijk niet net als Heist OOK na 1 seizoen gecancelled.
Over excuusnegers gesproken.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:59 schreef Haruhi het volgende:
Valt me wel op hoeveel excuusnegers/latino's etc. er overal tussen zitten.
Dan kun je wel geen enkele serie volgen, soms slaat het nergens op waarom een serie gecancelled wordt. En alle series lijken toch wel heel erg op elkaar. Bovendien Liota speelt mee, dus dat moet toch wel iets doen lijkt me. Kan me de slechte ratings touwens niet voorstellen, maar goed.quote:Op zondag 24 september 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Smith had toch geen goede ratings? Ik wacht even met volgen, straks wordt ie gecanceld
dat vond ik nou juist van Standoff, die hoofdpersonen lijken wel gewoon secretaresses die doen alsof ze bij de pliesie/efbieaai zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:10 schreef s0k het volgende:
Justice (wel onrealistisch zeg)
En als iedereen dat nou doet heb je vanzelf een self-fulfilling prophecy.quote:Op zondag 24 september 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Smith had toch geen goede ratings? Ik wacht even met volgen, straks wordt ie gecanceld
Bron: LA Timesquote:"Smith" got into a rumble with Dick Wolf on Tuesday night, and Wolf won.
A new CBS drama starring Ray Liotta as a criminal antihero, "Smith" opened with a soft 10.7 million viewers, according to early data from Nielsen Media Research. That lagged behind the eighth-season debut of NBC's "Law & Order: SVU" (14.4 million), from executive producer Wolf, as well as the third season roll-out of ABC's "Boston Legal" (11.6 million), which benefited from a two-hour "Dancing With the Stars" lead-in (18.1 million).
Additionally, "Smith" lost 9% of its audience from the first to second half-hour, while the number of "SVU" viewers grew slightly.
But on the bright side, "Smith" tied for second place with "Boston Legal" among viewers ages 18 to 49, and the show performed a bit more strongly than the drama "Close to Home" did when it premiered in the time slot last year.
Overall, ABC won the night in total viewers and among the 18-to-49 group.
Bron: Nielsen Media Research dataquote:Capping off this first Tuesday of the season for CBS was the debut of crime drama Smith at a well-sampled 7.8/12 in the overnights (#3), 10.71 million viewers (#3) and a 3.5/ 9 among adults 18-49 (#2t) at 10 p.m. Comparably, retention for Smith out of The Unit was a solid 88 percent in total viewers and 100 percent among adults 18-49. That's a positive start.
Brong: Mediaweek nieuwsbriefquote:Despite the star-strutted opener for "Studio 60", most people chose Howie Mandel over Matthew Perry, tuning in to watch "Deal or No Deal." The two-hour game show earned an 8.9 rating and a 14 share in the 8:00 p.m. hour, then rise to a 10.2/15 in the 9:00 p.m. "Studio 60", by comparison, earned a 8.6 with a 14 share - but declined in the second half-hour.
Brong: Nielsen Media Research dataquote:... But the big surprise in the time period was the unexpected sampling for the debut of CBS drama Jericho. Jericho finished a solid second with a 7.7/12 in the overnights, 11.40 million viewers and a 3.2/10 among adults 18-49.
Inderdaad, ook al kun je pas na een paar afleveringen zeggen of het een goeie serie is en hoe het zit met de kijkcijfers.quote:Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
is toch best positief over Smith!![]()
als je de stip vermenigvuldigt met hoogte vd staaf kom je al weer verder. goed werk btwquote:Op zondag 24 september 2006 13:00 schreef Symer het volgende:
Ik moet voor m'n studie nu met grafieken in Excel oefenen en in het kader van constructief SOG ben ik de kijkcijfers maar gaan plotten.
[afbeelding]
Dit zijn de nieuwe shows die tot nu toe op tv verschenen zijn. De blauwe staven zeggen op zich vrij weinig natuurlijk als je niet weet hoe goed de shows die op dezelfde avond te zien waren het gedaan hebben. Daar is 'programmascore' voor, die stip wil zeggen dat dat de plaats is waar dat programma geëindigd is. Happy Hour staat bijvoorbeeld op plaats 12 wat wil zeggen dat er 11 programma's waren die het beter deden qua kijkcijfers. Je ziet hier dus dat Six Degrees en Studio 60 het erg goed doen, terwijl Happy Hour, Justice en Vanished erg slecht gescoord hebben.
Je kunt hier verder natuurlijk niks mee qua voorspellen wat gecanceld gaat worden en wat niet, maar het geeft een aardig beeld van hoe de nieuwe series het doen t.o.v. elkaar.
Ik heb de cijfers van afgelopen week gebruikt, dus het beeld is een beetje vertekenend (je ziet hier bijvoorbeeld de premiere van Kidnapped tegenover de vijfde aflevering van Vanished), verder heb ik de ruwe cijfers gebruikt en gekeken naar de doelgroep waar de adverteerders in geïntreseerd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk uit naar meer.Nu nog even Jericho bekijken.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
goed zo, was ff een test.quote:Op zondag 24 september 2006 14:38 schreef Symer het volgende:
Thx, maar als je wil vermenigvuldigen moet je de scores van de stippen wel eerst omdraaien (13 wordt 1, 12 wordt 2, enz). Goede kijkcijfers wil namelijk zeggen dat de staaf zo hoog mogelijk is en de stip zo laag mogelijk.
Ik wilde het berekenen van betrouwbaarheidsintervallen van tweeweg ANOVA's en het plotten van de standaard deviaties middels Excel oefenen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
goed zo, was ff een test.
Maarrre heb je het nou al gedaan? Je wilde toch met Excel oefenen?
nou, ik weet niet hoor, maar volgens mij moet je dan eerst de scorepunten omdraaienquote:
Eensch! En Smith blijf ik ook nog wel even volgen denk ik..quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Six Degrees was erg cool en onderhoudend zeg. Ik heb echt de hele aflevering geboeid zitten kijken en ben erg nieuwsgierig wat er nog allemaal achter de verschillende personages schuilt.
Briljante serie
Men in Trees ook gezien dankzij een tipje van een vriend van me. Leuke vrouwen seriequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
Heb men in trees al gezien, leuke (vrouwen)serie
Zal ik wel blijven volgen.
Respectable ook gekeken (engels), ook tof :d
Geldt voor alle series hoor!quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Totaal off-topic, maar zoals ze hier met The Sopranos omgaan is echt te triest
idd.. als je kijkt hoe SBS/Veronica het voor elkaar krijgt om Amerikaanse hitseries op zondagmiddag om 15:00u. te plaatsenquote:Op woensdag 27 september 2006 07:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geldt voor alle series hoor!
quote:'Kidnapped' eerste slachtoffer nieuwe seizoen VS
Elk jaar kun je er de klok op gelijk zetten: binnen drie weken na het starten van het nieuwe seizoen is er op zijn minst 1 serie afbesteld. Dit jaar heeft NBC de twijfelachtige eer de eerste te mogen zijn. Het gaat om 'Kidnapped', een serie over een ontvoerde jongen uit een welgestelde familie.
De ontvoering zou in 22 afleveringen (= 1 seizoen) opgelost moeten worden, maar de zender heeft de producenten verzocht de ontvoering nu in aflevering 13 te laten oplossen. De zender garandeert dat die 13 afleveringen ook worden uitgezonden zodat de kijker niet wordt opgezadeld met een onopgelosd verhaal, maar weet niet of de resterende afleveringen binnenkort zullen worden uitgezonden of er doorheengedraaid zullen worden in de zomer. FOX zendt een vergelijkbare serie uit (Vanished) en ook met die serie gaat het op zijn zachtst gezegd niet best.
Een andere serie van FOX 'Happy Hour' - een comedy - staat ook op de nominatie geschrapt te worden, maar de zender gaat de serie binnenkort testen op een nieuw tijdstip, alvorens te beslissen tot het eventueel stoppen van de serie. Waar Kidnapped over het algemeen vrij goede recensies kreeg, was dit bij 'Happy Hour' omgekeerd: de comedy werd volledig afgebrand door de critici. (TVtoekomst).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |