Dan doe ik met je meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
Six Degrees "struggling". Ik ga tompoucen tegen de TV gooien als die wordt gecancelled
!
Dat is gewoon een volledig seizoen hoor. Gewoon minder afleveringen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Één seizoen van The Wire is maar een half seizoen eigenlijk. Heeft maar 12 afleveringen namelijk.
Sorry maar ik snap er geen ruk van, de serie ziet er goed uit en is goed in elkaar gezet... acting is ook goed, maar is het nu komedie, drama, actie, what the fuck is it?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:57 schreef -Mo- het volgende:
1. Studio 60 on the Sunset Strip. By far
Dat weet ik, maar aangezien hij wel Veronica Mars nog wil zien, die al bij seizoen 3 is, bedoelde ik te stellen dat het daarmee vergeleken maar een half seizoen is, en dus raar zou zijn dat hij wel Veronica Mars zou willen zien, maar The Wire niet vanwege het feit dat die al bij seizoen 4 is. Capisci?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat is gewoon een volledig seizoen hoor. Gewoon minder afleveringen.
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aangezien hij wel Veronica Mars nog wil zien, die al bij seizoen 3 is, bedoelde ik te stellen dat het daarmee vergeleken maar een half seizoen is, en dus raar zou zijn dat hij wel Veronica Mars zou willen zien, maar The Wire niet vanwege het feit dat die al bij seizoen 4 is. Capisci?
Die pilot had kicke actie manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
Smith gecancelled, hoera. Wat een bagger was dat.
Damian is stoere negertquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef NX het volgende:
Jericho is zeer goed maar Six Degrees is beter en zelfs beter dan Studio 60!
Six Degrees heeft een leuke begin en goed in elkaar gezet! 'T is een "Happy Feeling" serie
Nouja, toch gedaan :-Pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:43 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
smith is leuk maar al gecancelled, dus die hoef je nie meer te zien!
Sorry NS, no offence, maar je snapt idd nog niet zo heel veel van series. Het boeiende aan Studio 60 is dat je ziet wat er allemaal speelt bij het maken van een tvserie, de druk, de spelletjes die gespeeld worden, de macht etcquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:15 schreef NX het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap er geen ruk van, de serie ziet er goed uit en is goed in elkaar gezet... acting is ook goed, maar is het nu komedie, drama, actie, what the fuck is it?
Ik vond het niet grappig in de 3/4 afleveringen die ik heb gezien en ik moest er ook niet van janken...
De enige die ik erg goed vind is Mathew Perry, eigenlijk beide hoofdacteurs maar voor de rest, ik begrijp de serie niet, kan iemand mij aub in de juiste richting helpen en in godsnaam vertellen waar ze het over hebben!
THANX
En wat je hier stelt geeft ook aan dat je niet echt snapt wat de serie inhoudt. Deze serie is juist veel meer drama. Over hoe het leven (in de stad) in elkaar zit, sommige hebben geluk sommigen niet, sommigen komen elkaar tegen anderen missen elkaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef NX het volgende:
Six Degrees heeft een leuke begin en goed in elkaar gezet! 'T is een "Happy Feeling" serie
Dat had ik al gemerkt bij de PILOT, bedankt voor de uitleg...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat je hier stelt geeft ook aan dat je niet echt snapt wat de serie inhoudt. Deze serie is juist veel meer drama. Over hoe het leven (in de stad) in elkaar zit, sommige hebben geluk sommigen niet, sommigen komen elkaar tegen anderen missen elkaar.
Prima als er een happy feel van krijgt, maar er zit veel meer (goeds) in!![]()
Euuuhm, 't is toch echt NX... De druk, de spelletjes, etc, dat had ik ook begrepen maar ik denk dat ik de clue miste, dat is waarom ik het vroegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry NS, no offence, maar je snapt idd nog niet zo heel veel van series. Het boeiende aan Studio 60 is dat je ziet wat er allemaal speelt bij het maken van een tvserie, de druk, de spelletjes die gespeeld worden, de macht etc
En dan: wat boeit het wat voor genre het is??Het kan toch ook gewoon van alles iets zijn? Niet zo beperkt denken kerel
![]()
Hmm, heeft niets met smaak te maken, maar als je een serie met een aardig portie ellende en drama een happy feel serie noemt en als je een serie in een hokje wilt indelen dan klopt er duidelijk ietsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:59 schreef NX het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt bij de PILOT, bedankt voor de uitleg...Maar wat ik ermee bedoelde, was dat het, dus zoals jij dat bedoelt, een dieper aspect aangeeft in de levens van de personages en hoe deze verbonden zijn... Het is grappig om te zien wat we in het dagelijkse leven eigenlijk mee maken, zo mooi in elkaar is gezet in de serie...
[..]
Euuuhm, 't is toch echt NX... De druk, de spelletjes, etc, dat had ik ook begrepen maar ik denk dat ik de clue miste, dat is waarom ik het vroeg
Het is een leuke serie, en vooral de spelletjes (macht spelletjes, botsingen en dergelijke) die de karakters hebben, zijn leuk om te zien, maar naar mijn gevoel mist(e) het toch wat...
Het is jammer dat je aangeeft dat ik niets van series snap... Hmm, hoe zal ik dat nou eens beargumenteren?
Ieder heeft zo zijn eigen smaak en voorkeur...![]()
Hehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hmm, heeft niets met smaak te maken, maar als je een serie met een aardig portie ellende en drama een happy feel serie noemt en als je een serie in een hokje wilt indelen dan klopt er duidelijk iets
niet.
Anyway, het kan trouwens best dat ik Studio 60 op een gegeven moment minder ga vinden wanneer ze iedere keer dezelfde thema's (deadline van een uitzending halen, etc.) gaan herhalen, maar op dit moment vind ik het eigenlijk wel verfrissend om een serie te zien over het tv-bedrijf, een beetje en combinatie tussen een toneelstuk/musical (zonder veel zingen) en een tvserie.
En er word redelijk goed geacteerd, en de decors en het camerawerk (mooie lange shots) is mooi.
Het concept van Six Degrees is trouwens niet echt origineel, het doet me denken aan Crash, maar wel weer nieuw dat het in een serie verwerkt is.
Alhoewel mij inmiddels niet meer duidelijk is wat je in tvseries zoekt, misschien nog 2 tips die niet op je lijstje staan:
- The War at Home:familie sit-com met redelijk harde en directe/eerlijke humor. Moet je wel van houden.
Zijn inmiddels bij S02E04, maar het zijn losse afleveringen dus je kunt gewoon bij S02 starten.
- Men at trees: beetje vrouwenserie van de schrijvers van Sex and the city. Schrijfster beland in dorpje in Alaska en merkt dat ze in the big apple eigenlijk niet zo veel voorstelde. Leuke hoofdrolspeelster.
Inmiddels bij S01E05, dus zou nog moeten lukken.
Ikzelf vind The Wire nog steeds briljant, maar die moet je denk ik toch vanaf S01 oppakken en da's alweer een tijdje terug.
Hopelijk is het iets![]()
O ja, en Boston Legal blijft briljant, erg goeie dialogen en Spader is geniaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:31 schreef NX het volgende:
[..]
Moet het wel rustig aan doen, de helft van elke dag aan series opmaken is ook beetje te veel...
Was me niet echt opgevallen... maar een goeie pr stuntquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:20 schreef Retarded het volgende:
Smith al gestopt?? Dan kan ik die alvast van mn lijst halen..
Ik heb gister de eerste aflevering van Shark zitten kijken... Wist helemaal niet dat het van Spike Lee was!
Hehe, meer dan genoegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O ja, en Boston Legal blijft briljant, erg goeie dialogen en Spader is geniaal.
Moet je cker ook kijken!![]()
Genoeg tips zo?![]()
Djeez.. wegens tijdgebrek is Kidnapped tot nu toe de enige nieuwe serie die ik probeer te volgen, wordt hij nu al ingekort tot 13 afleveringenquote:
Thanks, die gaat als bookmark de kast in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef -Mo- het volgende:
En bij http://www.pogdesign.co.uk/cat/ hoef je geeneens te registreren.
Heroes en Six Degrees moet je zeker kijkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:32 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Djeez.. wegens tijdgebrek is Kidnapped tot nu toe de enige nieuwe serie die ik probeer te volgen, wordt hij nu al ingekort tot 13 afleveringenMén.
Maar eens wat andere nieuwe series uit de OP checken
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Studio 60 en Six Degrees moet je zeker kijken.
Ik vond het een beetje tegenvallen. Alec Baldwin is trouwens echt geweldig in sitcoms...dat was 'ie ook in Will & Grace.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:17 schreef Symer het volgende:
Iemand de eerste aflevering van 30 Rock al gezien? Ik vond hem geweldig. Lekker vlot en grappig![]()
Ja, inderdaad...Vond hem echt hilarisch in W&G. 30 Rock nog niet gezien, wel van plan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tegenvallen. Alec Baldwin is trouwens echt geweldig in sitcoms...dat was 'ie ook in Will & Grace.
Sinds een weekje lid!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe, meer dan genoeg, thanx!
BTW: ken je www.myepisodes.com? Super website om alles (series, etc) bij te houden, registiratie is gratis!
Ga ik ook ff checken. Ben benieuwd hoe Baldwin het doet. Ik zag hem bij Conan en daar lieten ze een klein stukje zien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje tegenvallen. Alec Baldwin is trouwens echt geweldig in sitcoms...dat was 'ie ook in Will & Grace.
Afgelopen dinsdag inderdaad. Demetri Martin later in de show was echt goedquote:Op zondag 15 oktober 2006 09:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zag hem bij Conan en daar lieten ze een klein stukje zien.
Hmmm, na Baldwin was al weer op weg naar iets anders. Maar eens binnenslurpen danquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef Miguel het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag inderdaad. Demetri Martin later in de show was echt goed![]()
Idd, twee eps gezien, vage vage vage vage serie is het...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:15 schreef NX het volgende:
kan iemand mij aub in de juiste richting helpen en in godsnaam vertellen waar ze het over hebben!
THANX
Ideaal die filters .quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef -Mo- het volgende:
Het enige nadeel natuurlijk is dat je telkens een dag vooruit moet denken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef -Mo- het volgende:
Als je het niet kent download dan wat van saturday night live en volg the daily show een tijdje. Verdiep je een beetje in hoe kijkcijfers werken en reclame inkomsten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Idd, twee eps gezien, vage vage vage vage serie is het...
Wat willen ze ermee? En dat 50 minuten lang![]()
Oehhh...lastig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het enige nadeel natuurlijk is dat je telkens een dag vooruit moet denken.
Mja, onderwerp ligt me niet, vind het totaal niet interessant en het lukt ze na 2 eps ook niet om mij te overtuigen dat het wel leuk is, dus de overige maar weggegooid...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:53 schreef Tweek het volgende:
Verdiep je een beetje in hoe kijkcijfers werken en reclame inkomsten.
Dan heb je iig goed door tegen welke achtergrond het zich allemaal afspeelt.
Vervolgens neem je in ogenschauw dat zo'n programma maken met grote stress en tijdsdruk gepaard gaat en dan heb je nog een beter idee wat er zich allemaal afspeelt.
En dan kan ik je nog vertellen dat het gewoon drama is, niet al het drama hoeft tot janken te leiden, de term is dan ook niet bedoeld als zijnde "oh, god wat een drama!".
Als je het dan nog vaag vind en er niks aan vind is dat je goed recht.
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant, hoe langer je kijkt, hoe interessanter het wordt. Het is een goede serie maar geen super serie (zoals 24, Lost, etc...)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, onderwerp ligt me niet, vind het totaal niet interessant en het lukt ze na 2 eps ook niet om mij te overtuigen dat het wel leuk is, dus de overige maar weggegooid...
Had door die kop van Perry verwacht dat er humor in zou zitten...
Genept![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |