Ik zie ze welquote:Op zondag 30 juli 2006 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Renzell! Ik zie geen foto's! (of ligt dit aan mij!?)
Jij stalker!!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zie de odnerste paar niet...
en waar blijft jou foto
Die foto kan zo op een poster worden afgedrukt, wat een plaatjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:23 schreef Lois het volgende:
Noli wat een leuke foto's van je kinderen, zo lief een slapende Wilyan
Deze:
[afbeelding]
vond ik echt helemaal super! Die beentjesen dat jurkje
Die heeft n vriendin van me gemaakt, kwam ze gister ineens mee aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:02 schreef Lois het volgende:
Wat een leuke foto's Spuuglokje en je kunt goed zien waar de kuiltjes van Wouter en Sterre's prachtige haar vandaag komt.
Wat een prachtige tekening? Zelf gemaakt of laten doen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:33 schreef SilverStar het volgende:
Heeft Maria op de derde foto nou een Beastie Boys shirtje aan?.
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:26 schreef Tan het volgende:
Sarah en Ezra, ik word helemaal blij van jullie
Wat heb je toch een leuke meiden Jessie!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:47 schreef jessie het volgende:
Samen picknicken in de tuin. Alleen Jans moest ineens plassen en deed appart met dr hempje
Keb er meer hoor!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef E.T. het volgende:
Liamdat werd idd tijd
Vamp, wat leuk om jouw kinderen allemaal eens te zien
Buikje wordt langzaam minder hahaha! Tim krijgt Fysio vanwege te slappe spierspanning door het hele lichaam. Nu o.a. zijn buikspieren speciaal getrained worden verdwijnt ook heel langzaam zijn "puppy-buikje"quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik zag Tim voorbij komen die hele lieve grote oogjes heeft en zo'n lekker buikje(altijd leuk, nieuwe kindjes!
)
Dat poesjeshemd is ook heel mooi! Myhron heeft die ook, en die gaat altijd het hemdje kusjes geven voor ik hem aantrek bij d'r. Als ze hem aanheeft zit ze regelmatig over haar buik te aaienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Luchtbel het volgende:
De kleren die ze wel iedere dag aan wil 'mooi jok en poesjeshemt'
afbeelding
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:04 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is ziek en ligt of zit al de hele middag in een deken gewikkeld op schoot![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:18 schreef Tan het volgende:
Kai, DAGJE draaimolen? Was je niet misselijk ?
Haha, hier niet anders, hier was deze week ook kermis, maar dat is groot protest bij de aftochtquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Papa en mama wel maar Kai kon na 5 ritjes nog wel een paar keer door. Hij was hoogst verontwaardigd dat we wat anders gingen doen
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef Belana het volgende:
zien we m@x zelf daar ook eens op de foto?
Onschuldig?????quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef chesna het volgende:
Oh luchtbel hopelijk snel weer op de been, maar wat een schatje|!!
Net als alle andere kids trouwens.
mooooooooooooi en liefffffffffffffff en zo onschuldig
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef E.T. het volgende:
Nu maar afwachten of jessie het ook zo leuk vindt, m@x
Dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Demi heeft wel wat weg van de Olsen-twins vroeger! Zo cute!!![]()
Ah, weer SM vanavond, schat?quote:
Leuk is toch fijn? Daarom dus!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokjewaarom doen jullie altijd van die leuke dingen? Het ziet er allemaal zo fijn uit!
Rewimo, hier is nog een foto waar de tekst op zijn t-shirt (van Sissy Boy) iets beter te lezen is:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef Rewimo het volgende:
Spuuglokje, wat ziet dat er leuk uit! Waar is dat Zilvermeer? En wat staat er op Tristans shirt?Is alles met zijn arm weer okee trouwens?
Da's niet zo heel ver inderdaadquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Rewimo, hier is nog een foto waar de tekst op zijn t-shirt (van Sissy Boy) iets beter te lezen is:
[afbeelding]
you love
love life
great life
Het Zilvermeer ligt in/bij Mol, dat ligt een half uurtje rijden vanaf Eindhoven (in België, en iets meer dan een uur rijden van Roosendaal).
En hij heeft helemaal geen last meer van zijn armpje, gelukkig!
Oh zoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Leuk is toch fijn? Daarom dus!![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |