Hier zijn wat foto's van ons tripje naar mijn ouders.
Op de heenreis stopten we onderweg bij een tankstation, en daar konden de kinderen spelletjes doen vanwege een 'Nederland schoon'actie:
![]()
Toen we bij mijn ouders aankwamen gingen Sterre en Tristan meteen op opa's jeu de boulesbaan spelen.
![]()
![]()
Wouter kreeg van opa iets heel bijzonders: een schedeltje van een aapje dat hij ooit zelf gevonden heeft op een Filippijns onbewoond eiland:
![]()
's Middags zijn we naar Mol geweest, waar de Mon Mol Martre was, een grote markt met allemaal kraampjes van schilders, sieradenmakers en andere kunstenaars. De kinderen mochten ook schilderen (en alles wordt later aan elkaar gemaakt om Mol's grootste schilderij te maken. Ze hebben ook een diploma gekregen als bewijs dat ze er aan meegeschilderd hebben
![]()
):
![]()
Wouter wilde Tristans zwemvest aan toen hij in de vijver van mijn ouders mocht zwemmen:
![]()
Tristan zit aan de rand:
![]()
Met de tuinslang en sproeier spelen is leuk!
![]()
Sterre en Tristan bij het Zilvermeer. Prachtig helder water en wit zand:
![]()
Alledrie in het water (Wouter ligt vooraan, Sterre walkt like an egyptian en Tristan staat achteraan onder die fontein):
![]()
Een van de grote speeltoestellen naast het meer. Wouter ligt in de hangmat onderaan:
![]()
En de REUZEglijbaan was helemaal een succes! (Wouter komt er net uit)
![]()
Tristan op de nek bij opa:
![]()
Op de terugweg naar ons eigen huis moesten we natuurlijk ook weer even stoppen om de benen te strekken, te plassen en wat lekkers te halen. Tristan op een klimrek: