SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heet hem in dit topic welkom en wens hem veel plezier en succes als de nieuwe R&P moderator.
En bedankAlicey
ook meteen even voor haar grote inzet op R&P!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Dat komt wel goed.quote:En ook in R&P verwacht ik nog veel van Alicey te lezen.
mor, mordreth, piet, klaas.. ik vind het allemaal bestquote:Op zondag 30 juli 2006 18:33 schreef nixxx het volgende:Dag Alicey
![]()
en hoi Mordreth... mag ik Mor zeggen?
idemquote:Op zondag 30 juli 2006 18:41 schreef Litpho het volgende:
Dag Alicey. Je deed het prima in R&P.
En veel succes Mordreth.
Hij heeft een Little Gamers avatar. Wat kan er fout gaan?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
Ik heb Mordreth tot vandaag nog nooit gezien op fok
Toch al wel een dikke 2251 2252 posts gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
Ik heb Mordreth tot vandaag nog nooit gezien op fok, maar hij is geslaagd voor de slotjestest. Als hij niet op frenkie lijkt, wordt ie vast een goede mod. Succes!.
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef Litpho het volgende:
Hij heeft een Little Gamers avatar.
Lijk je op frenkie?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Toch al wel een dikke 2251 2252 posts gemaaktover een periode van 5 jaar
Shit, daar gaat mijn onbekende lurkstatusquote:Op zondag 30 juli 2006 19:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Nu moet je wel komen slowchatten he.
Yepz, de voorgrond is je nieuwe voorland.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:16 schreef Mordreth het volgende:
Shit, daar gaat mijn onbekende lurkstatus![]()
Hij komt mij ook niet erg bekend voor geloof ik, maar Scorpion is wmb ook een goeie en daar had ik nog helemaal niet van gehoordquote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef Christine het volgende:
Ik heb Mordreth tot vandaag nog nooit gezien op fok,
quote:
huh wie ?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:17 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Hij komt mij ook niet erg bekend voor geloof ik, maar Scorpion is wmb ook een goeie en daar had ik nog helemaal niet van gehoord
oh ik dacht alquote:Op zondag 30 juli 2006 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze bedoelt Schorpioen, voormalig mod op WFL.
is goedquote:Op zondag 30 juli 2006 22:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]![]()
wacht maar tot je weer vrijgezel bent![]()
![]()
okquote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, helaas.
wel bijna op msn, dan kunnen we dit topic nog een beetje schoon laten
Ja hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:02 schreef Moonah het volgende:
Oh, en Alicey, blijf je wel posten als user hier?
Sorry maar gewoon achterin de rij gaan staanquote:
Je bekijkt mijn fotoboek maarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Welkom dingus, wie ben je eigenlijk? ( voorstel-topic-voorstel)![]()
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte isquote:
Waarom ik juist gekozen ben? Daar moet je bij de admins voor wezenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
Nu ik weg ga opeens wel he!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Overigens een vriendelijk gedag voor Alicey, 1 van de betere mods op FOK!
Dank je.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Dag Alicey, je was een goede mod in R&P, alhoewel ik sommige beslissingen niet begreep. Maar dat hadden ze jaren geleden bij mij ook.
Stabiliteit en toerekeningsvatbaarheid? Of had je een tweede cosmic-v verwacht?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
Ik ken geen cosmic-v, wel een Pheno...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stabiliteit en toerekeningsvatbaarheid? Of had je een tweede cosmic-v verwacht?.
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.![]()
Dat kun jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik ben lief, aardig en ban je zonder reden
![]()
.
Ik had het al gewijzigdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet.
Newby.![]()
Dat doe ik al maanden bij je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef skippy22 het volgende:
Mordreth blijf eens van de delete en zet er dan wat anders neer knop vuige vlerk![]()
![]()
quote:Dag Alicey. Je deed het prima in R&P .
En veel succes Mordreth .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |