Ik hoop het welquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het geen aanslag op mijn spaarcentjes
Ik weet het wel zekerquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:34 schreef XL het volgende:
Mac OS X Leopard, Hasta la Vista, Vista schijnt er ook te hangen.
10:00 Pacific time (San Francisco)quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond 7 uur? Zitten ze aan de oost of west kust van de us?
Dan begint de keynote.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:49 schreef Remzz het volgende:
Is dat de keynote zegmaar?
Of kan er de komende dagen ook nog iets komen?
Mwoah.... de Mac Pro zal wel komen. De iPod moet haast aandacht krijgen. Die Keynote gaat een ruim uur duren en echt langdradig zal het niet worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:55 schreef Remzz het volgende:
Ah okee
Behalve Leopard word er nog niet echt veel gespeculeerd of wel?
Had je d'r al eerder een keer geslagen ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vriendin vroeg net wat er zo bijzonder aan een Apple was.
Nee, ik ben bang voor haar snij set en haar castratie spullen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Had je d'r al eerder een keer geslagen ?
Ze heeft het shirt toch gezien?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vriendin vroeg net wat er zo bijzonder aan een Apple was.
Kan ook gewoon hier denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef oor het volgende:
[Apple] (WWDC) 2006 - tijdelijke SC #1
voor de liefhebbers
Kan ik me voorstellen... Naja, één keer moest de eerste zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor haar snij set en haar castratie spullen.
Ze is gewoon in de war Nietzie.quote:
"Als dat ding het niet meer doet dan kun je het naar de slager brengen".quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef nietzman het volgende:
Vraag d'r eens even wat er zo leuk is aan zo'n knol..
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Wel jammer dat de spelling check in OsX het woord 'willen' ook niet goed weet te vervoegen. Ik wil een grammaticacontrole in Leopard.
Jah, het is 'wou'.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef nietzman het volgende:
Wel jammer dat de spelling check in OsX het woord 'willen' ook niet goed weet te vervoegen. Ik wil een grammaticacontrole in Leopard.
Tuurlijk. Maar ti's niet echt te zien welke fake zijn en welke niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:16 schreef Dementor het volgende:
Zijn er al screens van Leopard ergens te vinden?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Xilantof het volgende:
Volgens mij gaat mijn pa het niet snappen als ik vanavond zo achter de pc zit te trillen
Hoewel hij ook weg is van mijn MacBook hoor! 't Is dat hij net een nieuwe PC heeft gekocht, anders had ie ook een Apple gewild zei ie.quote:
Vanavond bestel ik mijn MacBook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoewel hij ook weg is van mijn MacBook hoor! 't Is dat hij net een nieuwe PC heeft gekocht, anders had ie ook een Apple gewild zei ie.![]()
Liet hem gisteren de spraakherkenning zien van de MacBook. Vond ie ook geweldig
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:01 schreef Furious het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Mt1bgsvsWms![]()
![]()
![]()
.
Misschien was je batterij leeg? Anders zou ik het ook niet weten, zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef Xilantof het volgende:
trouwens!
Gisteravond gewoon mijn MacBook dichtgeklapt. Toen ik hem vanochtend weer opende, en dus verwachtte dat ie gewoon uit de slaapstand zou komen, moest ie helemaal opstarten... ?
Ik meen me te herinneren dat het slaaplampje gewoon brandde. Ook hoefde ik het aan-knopje niet in te drukken om hem aan te zetten. Scherm openklappen was voldoende om het a-accoord te laten klinken...
Maar iemand een idee hoe dat kan?
nee, hij lag aan netstroom....quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Misschien was je batterij leeg? Anders zou ik het ook niet weten, zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |