Kan niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:06 schreef KaMo het volgende:
Kan iemand mij helpen met Ipod dingen?
Custom Games Op Ipod
*update*quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Een iPod Shuffle is blijkbaar niet opgewassen tegen een wasmachine..![]()
hier heb ik dus ook last van..met pc draait hij als een tierelier maar op de mac heb ik het idee dat er inderdaad poorten open moeten ofzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:28 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik instellen dat de torrents iets sneller gaan?
Ik moest daar voor een poort open zetten of?
a. je zet een poort ergens tussen de 50000 en de 60000 open op je router naar jouw computerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
hier heb ik dus ook last van..met pc draait hij als een tierelier maar op de mac heb ik het idee dat er inderdaad poorten open moeten ofzo.
De audio-uitgang van de Mac Mini (aangenomen dat je het over de nieuwe hebt, en geen tweedehands model wilt aanschaffen) is zowel analoog als digitaal. Je hebt er een speciaal kabeltje voor nodig dat van een 3,5 mm plugje naar een optische aansluiting gaat. Als je speakerset zo'n aansluiting heeft, dan kun je ze aansturen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:48 schreef classpc het volgende:
Goedenavond
Ik heb een Apple vraag, en ik dacht dat ik die misschien hier het beste zou kunnen stellen.
Via de search kon ik verder geen Apple topics vinden om vragen in te stellen.
Even een stukje achtergrond:
Ik heb al een tijdje erover nagedacht om een Mac te kopen. In principe is het enige wat ik met mijn pc doe, een beetje internetten en films kijken. Dat lukt dus ook prima op een ander systeem.
Omdat ik weinig ervaring met Apple heb, leek het me het verstandigste om niet meteen een heel duur model te nemen.
Zelf zat ik te denken aan de Mac Mini. Die is niet groot, dus past prima op mijn bureau, en ik kan mijn eigen beeldscherm, toetsenbord en muis blijven gebruiken.
Waar ik alleen nog wel mee zit, ondersteunt de Mac Mini surround speakers?
En is het handig om ook een Apple Protection Plan aan te schaffen?
Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, classpc.
Dit wil ik ook ff doen. Je krijgt dan een pop-up venstertje waar je de volgende zaken moet invullen:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
a. je zet een poort ergens tussen de 50000 en de 60000 open op je router naar jouw computer
b. je zet je firewall in os x op die poort open
c. je zet je client zodanig dat ie op die poort luistert.
Oke bedanktquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De audio-uitgang van de Mac Mini (aangenomen dat je het over de nieuwe hebt, en geen tweedehands model wilt aanschaffen) is zowel analoog als digitaal. Je hebt er een speciaal kabeltje voor nodig dat van een 3,5 mm plugje naar een optische aansluiting gaat. Als je speakerset zo'n aansluiting heeft, dan kun je ze aansturen.
Of dat protection plan nuttig is kan ik je niet zeggen. Ik heb het niet gedaan, maar iedereen heeft zo zijn eigen redenen om al dan niet garantie bij te kopen.
Het lijkt me dat die collega (dan wel zijn verzekering) voor de schade opdraait?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef XL het volgende:
Bah! Bijna WWDC.... netjes 2000 euro gespaard voor een 20" macje....
Rijdt een collega mijn auto in de prak, total loss.....
Nu moet ik maar zien of ik het geld vrij kan houden voor de mac
Verzekerd neem ik aan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:54 schreef XL het volgende:
Bah! Bijna WWDC.... netjes 2000 euro gespaard voor een 20" macje....
Rijdt een collega mijn auto in de prak, total loss.....
Nu moet ik maar zien of ik het geld vrij kan houden voor de mac
Nee, hij reed in mijn auto toen hij hem afschreef en hij was schuldig. Mooi mijn verzekering die mag dokken dus.....want die is niet aan de persoon gebonden, maar aan de auto. Blijkt.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt me dat die collega (dan wel zijn verzekering) voor de schade opdraait?
G4 40g iPod ook niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Een iPod Shuffle is blijkbaar niet opgewassen tegen een wasmachine..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |