quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:25 schreef Darkwolf het volgende:
Een mens is niet meer of minder dan een dier.
Nee precies vandaar mn vraag ookquote:Sommige mensen die in reincarnatie geloven zijn er heilig van overtuigd dat je als dier naar mens niet meer terug kan naar dier.
Gelukkig maar .......quote:Onzin.
En ik ben het levende bewijs!
Ik zou je willen vertellen dat dit best wel eens een minder ingewikkeld en fijner leven zou kunnen zijn, dat het een heerlijke uitvlucht is van het complexe mensen leven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:05 schreef Kroekiepoes het volgende:
Gelukkig maar .......
Als ik nog een leven hierna moet en ik mag kiezen word ik geloof ik liever een dier![]()
Zou kunnen, waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:19 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik denk dat ik vroeger een WO1-soldaat was!![]()
Omdat ik daar bovenmatig in geïnteresseerd ben, en ikquote:
Bedankt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
http://www.reincarnatietherapie.nl/index.html
Als je dit wilt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
Iets vraag ik me nu al jaren af.
Keer je altijd terug als een persoon van hetzelfde geslacht?
Dat mag en kan ook.quote:Of kun je ook/of ben je geweest iemand van het andere geslacht (worden)?
Misschien in je volgende leven.quote:Ik zou namelijk best eens vrouw willen zijn!![]()
das het mooiste he, het is dat er na de dood niks is.. maar je zou al die gelovigen en zweeftypes zo graag nog even een minuutje extra gunnen waarin ze zich realiseren dat ze hun hele leven op bullshit gebaseerd hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:31 schreef BlaineDeMono het volgende:
Even een gewetensvraag Donkere Wolf:
Ben jij van al deze dingen geheel zeker?
Ben jij er echt 100 procent van overtuigd dat dit allemaal zo is?
Wat nu als je toch maar 1 leven hebt?
![]()
Ik vroeg JOU niks knuppel!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Laton het volgende:
[..]
das het mooiste he, het is dat er na de dood niks is.. maar je zou al die gelovigen en zweeftypes zo graag nog even een minuutje extra gunnen waarin ze zich realiseren dat ze hun hele leven op bullshit gebaseerd hebben.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik vroeg JOU niks knuppel!!!![]()
Volgens mij begrijp je de insteek van dit topic niet helemaal... de titel is voldoende om aan te nemen dat we hier spreken over reincarnatie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Laton het volgende:
[..]
das het mooiste he, het is dat er na de dood niks is.. maar je zou al die gelovigen en zweeftypes zo graag nog even een minuutje extra gunnen waarin ze zich realiseren dat ze hun hele leven op bullshit gebaseerd hebben.![]()
ja en ook dat is nonsens. maar goed vermaakt u nog maar verder met uw onwaarschijnlijke dierengeestteleportatiepraatjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de insteek van dit topic niet helemaal... de titel is voldoende om aan te nemen dat we hier spreken over reincarnatie.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Laton het volgende:
[..]
ja en ook dat is nonsens. maar goed vermaakt u nog maar verder met uw onwaarschijnlijke dierengeestteleportatiepraatjes.![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef BlaineDeMono het volgende:
DarkWolf wil je nog reageren alsjeblieft?![]()
Uhm DarkWolf ik denk dat je verkeerde voor je hebt, ik benquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Waarom?
Wat gaat het voor nut hebben?
Ik kan jou toch niet overtuigen?
Waarom zou ik moeite doen of uberhaupt willen doen om mijn ervaring feitelijk te maken.
(Wil niet aanvallend overkomen met deze vragen even voor de record!)
Die vragen die jij stelt ben ik meerdere malen achteraan gegaan en meerder malen mee gestoeid en door de tijd en ervaring heen heb ik steeds meer antwoorden erop gekregen die voor mij feitelijk genoeg zijn.
Het is een "weten" die ik als kind al had, en waar ik mij nooit meer voor af heb gesloten.
Ik weet voor een feit dat er meer is, en ik deel enkel mijn visie daarop.
Als jij zegt dat het bull crap is, nou dan is het bull crap.
Discussieren erover is prima, en ieder zijn eigen mening.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef Laton het volgende:
in mijn vorige leven was ik een vogelbekdier
In de reïncarnatie- en karmaleer moet je je fouten in een volgend leven weer goedmaken. Waarschijnlijk mag jij in een volgend leven dan allemaal onzin van anderen aanhoren. No offense natuurlijk, maar bovenstaande one-liners zijn gewoon zinloos voor de discussiequote:
Tja, zo wordt het natuurlijk wel een welles/nietes verhaal. Veel mensen (gelovigen en zweeftypes, zoals jij zo noemt) baseren hun overtuigingen niet op harde feiten (al vind ik dat ook nog discusseerbaar), maar op ervaringen en gevoelens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:51 schreef Laton het volgende:
Okee, misschien inderdaad wel beter, ik zal je mailen op je hotmail-account in je profiel...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:38 schreef Darkwolf het volgende:
Toch maar niet heb ik besloten.
Mail maar als je de link naar mijn forum wilt waar het topic met verhaal staat just like the others!
Je hoort vaker vergelijkingen met de film The Matix. Volgens het boedhisme is de materie ook schijn (maya) en zit de geestelijke wereld er versluierd achter. Het "Kali Yuga" noemen de Boedhisten volgens mij dit verduisterde tijdperk waarin we nu leven...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef Darkwolf het volgende:
(Net zoals Neo die besluit om wakker te worden als het ware.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |