Je geeft jezelf al de juiste tips:quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ben ik vroeger een grassprietje geweest, aangezien mijn lievelingskleur groen is![]()
quote:Warning: Infinity may be larger than you think --> Oneindig groen gras
Caution: I may be realistic sometimes. --> spreek jij hier de waarheid?
Ik ben er ook nog niet helemaal hoor!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Vet verhaal Darkwolf!
Inspired en mooi dat het uiteindelijk allemaal op zijn plaats valt. Ik vermoed dat mijn puzzel nog wat stukjes ter aanvulling nodig heeft.. maar de tijd zal het leren
Die man kan door de duivel bezeten zijn geweest...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Er was bij kopspijkers een man die zichzelf een draak noemde of een draak in een menselijk lichaam vond.
Ik ben niet bekend met die term, op zich wel interessant, zal eens kijken...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik weet niet of jij bekend bent met de term 'synchronicatie', maar daar wordt er dus vanuit gegaan dat elk symbool of teken, hoe klein dan ook, een belangrijke aanwijzing is/kan zijn voor wat er nog te komen staat...
"... en op den keursteen een nieuwen naam geschreven, welken niemand kent, dan die hem ontvangt" (Op 2:17)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Dat er slechts 1 is, die dit droomspel aan het spelen is.. JIJ!
Kan je daar wat meer over vertellen, hoe ziet zo'n regressie-therapie-sessie eruit? Wat is het doel? Wordt je ook onder hynose gebracht, wordt je bewustzijn überhaupt verlaagd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik kwam er maar niet uit wat ik nu voelde en wat die energie / persoon / iets in mij was, en uiteindelijk heb ik geprobeerd wat ik eerst "Brrrrr!" ideeen bij had: regressie therapie.
[...]
Regressie therapie heeft dus uiteindelijk heel veel geholpen.
Je word onder een soort van hypnose gebracht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef Griffioen het volgende:
Kan je daar wat meer over vertellen, hoe ziet zo'n regressie-therapie-sessie eruit? Wat is het doel? Wordt je ook onder hynose gebracht, wordt je bewustzijn überhaupt verlaagd?
Ik heb als klein kind het zelfde gevoel gehad, angst voor water, heb me er ook overheen gezet.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef Cygnus het volgende:
Heb jij een soort gevoel wat een van je vorige levens is geweest?
Zelf heb ik een idee dat ik ooit in mijn vorige levens verdronken ben.
Als kind zijnde was ik altijd heel erg bang voor water. Gelukkig heb ik mij daar wel over heen kunnen zetten en gewoon mijn diploma's gehaald enzo maar toch ergens zegt iets in mij dat het wel zo is.
Herkennen jullie zo'n soort gevoel?
Waarom is dat ongeloofwaardig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef Eveli het volgende:
Ook staat er bijvoorbeeld dat een mens wel honderden levens kan hebben en de tijd tussen 2 levens enkele tientallen tot miljoenen jaren kan duren. Zelf vind ik dat dan weer niet zo geloofwaardig.
http://www.reincarnatietherapie.nl/index.htmlquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:12 schreef Zaluki het volgende:
(Als iemand tips of adressen heeft, dan hoor ik het graag. =)
Hmm... interessant! Maar stond je dan niet heel erg open voor suggestie of heb je daar juist andere ervaringen mee? Heb je er zowiezo nog herinneringen aan? Want ik heb ook wel eens gezien dat het werd opgenomen op tape en dat je het dan later terug kan horen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:34 schreef Darkwolf het volgende:
Je word onder een soort van hypnose gebracht.
[...]
Je gaat in ieder geval in een soort van trance als het ware!
[...]
Bewustzijn word juist alerter, maar dan meer in de "innerlijke wereld".
Het is juist dat je van de buitenwereld minder bewust word.
Geen idee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Kroekiepoes het volgende:
Wauw Darkwolf what a story!!
Een dier zijn geweest in een vorig leven......... je zei dat therapeuten dat niet veel meemaken... Maar dan maken ze het dus wel eens mee?
Glad to be of assistance!quote:Ik heb altijd de vraag gehad of je in een volgend leven een dier zou kunnen zijn of dat je dat in een vorig leven kan zijn geweest..
Jij hebt die vraag dus zo goed als beantwoord voor me
Ik heb inderdaad meerdere levens geleid, en ben hiervoor mens geweest.quote:Ik begrijp ook dat je in regressie meerdere levens hebt beleeft... was je eerst een mens, toen een paard en toen weer een mens? Of was je in het allereerste leven waar je naar "toe ging" een
paard?
Een mens is niet meer of minder dan een dier.quote:Ik vraag me namelijk af of je als je als dier een bepaalde les leert misschien in je volgend leven een mens "mag" worden......
Of zou het een soort van beloning kunnen zijn om als mens zijnde in een volgend leven een dier te mogen wezen?
Ik kan mij alles herinneren... vooral het bijzondere moment dat mijn twijfel werd weg genomen door een wit paard dat verscheen in een soort aparte energie vorm en mij naar de juiste plek leidde (Colorado, rond 1800) en mij liet zien dat ik daadwerkelijk een paard was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:44 schreef Griffioen het volgende:
[..]
Hmm... interessant! Maar stond je dan niet heel erg open voor suggestie of heb je daar juist andere ervaringen mee? Heb je er zowiezo nog herinneringen aan? Want ik heb ook wel eens gezien dat het werd opgenomen op tape en dat je het dan later terug kan horen....
Je zinkt inderdaad weg in je eigen lichaam als het ware.quote:Dat van die "innerlijke wereld", moet ik dat zien dat je als ware echt in jezelf, in je lichaam, wegzinkt. Beleef je dan je lichaam ook veel intenser (of zit ik nu compleet ernaast qua beleving) ???
En deed je 't met andere vogelbekdierenquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef Laton het volgende:
in mijn vorige leven was ik een vogelbekdier
Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd! Bedankt voor je antwoorden tot zover...quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:31 schreef Darkwolf het volgende:
Om een beter beeld te geven zou ik eigenlijk het verhaal eens moeten neer pennen hoe de regressie nou eigenlijk verliep.
Het totaal plaatje heb ik wel (op mijn forum) van wat er gebeurt is van begin tot eind in mijn niet echt leuke paarden leventje, maar ben nooit echt in gegaan op de "regressie procedure".
Merk dat er gelukkig ook open mensen dit topic checken.
Blijf het gewaagd vinden (hier op FOK!), maar als (genoeg) mensen het interessant vinden wil ik het best hier posten.
Toch maar niet heb ik besloten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef Griffioen het volgende:
Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd! Bedankt voor je antwoorden tot zover...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |