abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40979930
Die goede vriendin, is dat ook je huidige vriendin?
Lijkt mij erg belangrijk een partner te treffen die hiermee om kan gaan, het begrijpt, vooral omdat het best wel diep doorwerkt in dit leven, of niet.
Maybe there's some truth to the illusion....
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:56:50 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40980353
Nee.
De gene die de 2de sessie met mij heeft gedaan, is een vriendin.
Jaren later kwam pas de vriendin in the picture waar ik het bijna zes maanden mee heb nu!

En inderdaad, mijn huidige vriendin heeft flink moeten "knokken" bij mij, daar ik mensen heel voorzichtig toe laat.
Ik wist dat ze opslag verliefd op mij was toen ik haar leerde kennen in december.
Echter had ik mijn buik vol van mijn problematische relaties die vooraf gingen.
Toch gebeurde het dat we elkaar steeds meer zagen en dat ik niet langer kon ontkennen dat er ook bij mij wat was.
Dus in februari kregen we uiteindelijk een relatie.
Ze is inderdaad heel begripvol (iets wat mijn vorige relaties niet waren) en kan er prima mee omgaan.
Ze helpt me zelfs, en staat me bij.
Net zoals ik is ze super openminded, en ze kent uiteraard het hele verhaal.
Het kan haar alleen maar boeien en fascineren i.p.v een schuin gezicht trekken en het maar over de schouder gooien.

Niet alleen dieren, maar ook sommige gevoelige mensen voelen "iets" bij mij.
Iets dierlijks, qua energie.
(Een paar vertelde dat ook aan mij.)
pi_40980638
Mooi zo! Mijn complimenten aan jou en je vriendin!
Ik heb je gemaild trouwens....
Maybe there's some truth to the illusion....
pi_40999655
Vet verhaal Darkwolf!

Inspired en mooi dat het uiteindelijk allemaal op zijn plaats valt. Ik vermoed dat mijn puzzel nog wat stukjes ter aanvulling nodig heeft.. maar de tijd zal het leren
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:38:34 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40999738
Volgens mij ben ik vroeger een grassprietje geweest, aangezien mijn lievelingskleur groen is
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_41003128
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij ben ik vroeger een grassprietje geweest, aangezien mijn lievelingskleur groen is
Je geeft jezelf al de juiste tips:
quote:
Warning: Infinity may be larger than you think --> Oneindig groen gras
Caution: I may be realistic sometimes. --> spreek jij hier de waarheid?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_41004211
Het klinkt misschien stom, maar ik vermoed dat ik in mijn vorige leven in Japan heb geleefd en in het bijzonder wat met de geisha wereld te maken heb gehad. Ik teken al vanaf het moment dat ik een potlood vast kon houden. Toen ik een jaar of 10 was begon ik met het tekenen van Aziatische beeldtenissen, zoiets als Japanse prenten, maar ik kan me niet herinneren dat ik toen eerder een geisha heb gezien, en met Japanse prenten was ik niet echt bekend. Ook als ik Japanse muziek hoor brengt het me helemaal naar het oude Middeleeuwse Japan terug. Ik lees ook regelmatig kranten of tijdschriften van achteren naar voren, Japanners lezen ook van achteren naar voren. Dat doe ik puur uit een impuls, ik denk daar niet bij na. Ook kijk ik mensen niet aan in het openbaar. In Japan is het heel onbeleefd om iemand aan te kijken, zelfs als degene tegen je praat. Dit zijn maar een paar dingetjes, maar die vind ik toch opmerkelijk omdat ze allemaal gebeuren zonder dat ik er bij na denk.
Soms droom ik dat ik zelf een geisha ben of dat ik vloeiend Japans kan praten! Het klinkt misschien, belachelijk maar zo ervaar ik het echt. Ik heb ook zin om het eens uit te laten zoeken door bijv. regressietherapie.

Wie weet zag ik er wel zo uit...

[ Bericht 10% gewijzigd door latexpiepbeestje op 22-08-2006 14:20:20 ]
  zondag 20 augustus 2006 @ 19:12:30 #58
40875 Zaluki
His Contractor
pi_41006071
Wat een interresant topic dit.

Ik ben onderlaatst ook achter iets gekomen waarvan ik denk dat dit waarschijnlijk met een vorig leven belevenis te maken heeft. Daarom is de gedachte om een reincarnatie/regressie therapie te gaan doen erg verleidelijk, alleen weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. (Als iemand tips of adressen heeft, dan hoor ik het graag. =)

Mijn belevenis gaat als volgt.

Ik ben er achter gekomen dat ik en bepaalde angst bezit jegens mannen. Naar het idee dat als ik contact leg met iemand dat ik compleet dichtsla en me verschrikkelijk onveilig voel. Het liefsts sla ik op de vlucht. Het is een gevoel uit het onder bewuste want ik weet dat ze geen kwaad bedoelen, en dus sla ik ook niet letterlijk op de vlucht. Verder heb ik ook geen nare ervaringen gehad met mannen vroeger. Dus waar dit gevoel vandaan komt, ik weet het nog steeds niet. Verder heeft mij moeder mij wel eens verteld dat ik vanaf mijn geboorte niets iets aannam van een man. Een oom die een leuke kadootje meenam voor mijn verjaardag, ik hoefde het niet. Mijn vader nam ook altijd wat leuks mee uit zijn werk. Ik keek er niet naar om. Mijn moeder vertelde ook dat ik ze nooit aankeek toen ik nog klein was. Het is even kort verteld. Maar aangezien ik geen nare belevingen heb gehad in dit leven. (Daarom vind ik het ook zo moeilijk om er mee om te gaan, want ik weet niet waarom ik dit voel en doe.)

Ik heb het idee dat ik ergens in de middeleeuwen (Voel me ongelovelijk aangetrokken tot kastelen) een bestaan heb geleden, van iemand die of die verschrikkelijk onderdanig was voor de man. Misschien wel geslagen, gemarteld, vernederd of anders... En doormiddel van dat een angst heeft opgebouwd. Waarschijnlijk eenzaam gestorven.

Het rare is dat ik wel verlang naar contact met de man in een relatie, en ik wil graag iemand om me heen. Maar door die onderbewuste angst botst het gewoon verschrikkelijk. En dat zit je met je handen in het haar en dan weet je niet wat je moet doen. En ik moet nog steeds een oplossing vinden daarvoor.
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_41061147
Er was bij kopspijkers een man die zichzelf een draak noemde of een draak in een menselijk lichaam vond.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:46:02 #60
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41085847
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:35 schreef Boswachtertje het volgende:
Vet verhaal Darkwolf!

Inspired en mooi dat het uiteindelijk allemaal op zijn plaats valt. Ik vermoed dat mijn puzzel nog wat stukjes ter aanvulling nodig heeft.. maar de tijd zal het leren
Ik ben er ook nog niet helemaal hoor!
Het is wat je zegt: de tijd zal het leren!
Maar gelukkig is een groot gedeelte achter de rug, althans zo lijkt het!
pi_41087337
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Er was bij kopspijkers een man die zichzelf een draak noemde of een draak in een menselijk lichaam vond.
Die man kan door de duivel bezeten zijn geweest...
pi_41179550
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Ik weet niet of jij bekend bent met de term 'synchronicatie', maar daar wordt er dus vanuit gegaan dat elk symbool of teken, hoe klein dan ook, een belangrijke aanwijzing is/kan zijn voor wat er nog te komen staat...
Ik ben niet bekend met die term, op zich wel interessant, zal eens kijken...
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:31 schreef Boswachtertje het volgende:
Dat er slechts 1 is, die dit droomspel aan het spelen is.. JIJ!
"... en op den keursteen een nieuwen naam geschreven, welken niemand kent, dan die hem ontvangt" (Op 2:17)
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik kwam er maar niet uit wat ik nu voelde en wat die energie / persoon / iets in mij was, en uiteindelijk heb ik geprobeerd wat ik eerst "Brrrrr!" ideeen bij had: regressie therapie.
[...]
Regressie therapie heeft dus uiteindelijk heel veel geholpen.
Kan je daar wat meer over vertellen, hoe ziet zo'n regressie-therapie-sessie eruit? Wat is het doel? Wordt je ook onder hynose gebracht, wordt je bewustzijn überhaupt verlaagd?

Het vreemde trouwens aan de vele discussies over reïncarnatie is dat iedereen altijd over vorige levens heeft, maar niemand stil staat dat bij wat er dan is tussen die levens in, want zoveel keer geleefd tussen geboorte en dood, betekent natuurlijk ook dat je net zovaak hebt geleefd tussen dood en (weder)geboorte...

Netzoals in je gewone herinnering, dit is een aaneenschakeling van alles, wat je meemaakt als je wakker bent. En al die tijd dat je slaapt, horen eigenlijk gaten in je herinnering te zijn, maar wordt zo helemaal niet ervaren...

Trouwens: je kan alleen maar slapen ten opzichte van iets
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 02:34:33 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41187378
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:38 schreef Griffioen het volgende:

Kan je daar wat meer over vertellen, hoe ziet zo'n regressie-therapie-sessie eruit? Wat is het doel? Wordt je ook onder hynose gebracht, wordt je bewustzijn überhaupt verlaagd?
Je word onder een soort van hypnose gebracht.
Met rustige muziek, en een visualisatie.
Voordat dit begint, ontspan je het hele lichaam en laat je deze een soort van weg zakken.
Lastig uit te leggen.
Er mag geen spier gespannen meer zijn.
Het is dus veen intenser dan een standaard aardings oefening en dat je even opzoek gaat naar wat spanningen.
En vervolgens begint het process.

Ieder therapeut (ik heb er meerdere gehad) doet het weer anders.
Je gaat in ieder geval in een soort van trance als het ware!

Bewustzijn word juist alerter, maar dan meer in de "innerlijke wereld".
Het is juist dat je van de buitenwereld minder bewust word.

Het doel is tevens persoonlijk.
Maar het is natuurlijk de bedoeling dat je terug gaat in je vroegere jeugd of (zoals in mijn geval) naar een vorig leven.
pi_41203953
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef Cygnus het volgende:
Heb jij een soort gevoel wat een van je vorige levens is geweest?

Zelf heb ik een idee dat ik ooit in mijn vorige levens verdronken ben.
Als kind zijnde was ik altijd heel erg bang voor water. Gelukkig heb ik mij daar wel over heen kunnen zetten en gewoon mijn diploma's gehaald enzo maar toch ergens zegt iets in mij dat het wel zo is.

Herkennen jullie zo'n soort gevoel?
Ik heb als klein kind het zelfde gevoel gehad, angst voor water, heb me er ook overheen gezet.
pi_41204333
Ik heb van de bieb een heel interessant boek geleend, genaamd Reïncarnatie in kaart gebracht. Er staan interessante theoriën in als bewijs voor reïncarnatie en ontkrachting van veel gehoorde tegenargumenten.
Ook staan er andere theoriën in, zoals massa-reïncarnatie van een volk met bepaalde eigenschappen.
Zo wordt het idee geopperd dat de oude Romeinen massaal gereïncarneerd zijn in het Engeland van de industriële revolutie. Beide volkeren waren voor hun tijd revolutionair wat betreft architectuur en vakmanschap.
Ook staat er bijvoorbeeld dat een mens wel honderden levens kan hebben en de tijd tussen 2 levens enkele tientallen tot miljoenen jaren kan duren. Zelf vind ik dat dan weer niet zo geloofwaardig.
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:56:39 #66
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41220284
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:27 schreef Eveli het volgende:
Ook staat er bijvoorbeeld dat een mens wel honderden levens kan hebben en de tijd tussen 2 levens enkele tientallen tot miljoenen jaren kan duren. Zelf vind ik dat dan weer niet zo geloofwaardig.
Waarom is dat ongeloofwaardig?
Ik ging met een flits van het ene leven naar het andere leven (paard naar mens).
En toch zat er minstens 200 aardse jaren tussen.
Tijd en ruimte zijn relatieve begrippen en een illusie waar wij moeilijk "door heen" kunnen kijken.
Hell, wie zegt dat we niet meerdere levens tegelijk aan het leiden zijn?
Of meerdere versies van een derzelfde leven in parallele realiteiten?
Wie zal het zeggen... alles kan als je kijkt hoe complex en mysterious de dimensies zijn bovenuit deze "gelimiteerde" die we nu kunnen waarnemen en in leven!
pi_41237907
Wauw Darkwolf what a story!!
Een dier zijn geweest in een vorig leven......... je zei dat therapeuten dat niet veel meemaken... Maar dan maken ze het dus wel eens mee?

Ik heb altijd de vraag gehad of je in een volgend leven een dier zou kunnen zijn of dat je dat in een vorig leven kan zijn geweest..
Jij hebt die vraag dus zo goed als beantwoord voor me

Ik begrijp ook dat je in regressie meerdere levens hebt beleeft... was je eerst een mens, toen een paard en toen weer een mens? Of was je in het allereerste leven waar je naar "toe ging" een paard?
Ik vraag me namelijk af of je als je als dier een bepaalde les leert misschien in je volgend leven een mens "mag" worden......
Of zou het een soort van beloning kunnen zijn om als mens zijnde in een volgend leven een dier te mogen wezen?

Reuze interresant dit
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_41238156
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 19:12 schreef Zaluki het volgende:
(Als iemand tips of adressen heeft, dan hoor ik het graag. =)
http://www.reincarnatietherapie.nl/index.html
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_41249821
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 02:34 schreef Darkwolf het volgende:
Je word onder een soort van hypnose gebracht.
[...]
Je gaat in ieder geval in een soort van trance als het ware!
[...]
Bewustzijn word juist alerter, maar dan meer in de "innerlijke wereld".
Het is juist dat je van de buitenwereld minder bewust word.
Hmm... interessant! Maar stond je dan niet heel erg open voor suggestie of heb je daar juist andere ervaringen mee? Heb je er zowiezo nog herinneringen aan? Want ik heb ook wel eens gezien dat het werd opgenomen op tape en dat je het dan later terug kan horen....

Dat van die "innerlijke wereld", moet ik dat zien dat je als ware echt in jezelf, in je lichaam, wegzinkt. Beleef je dan je lichaam ook veel intenser (of zit ik nu compleet ernaast qua beleving) ???

Het is natuurlijk, zoals je al zei, wat Lastig uit te leggen.
pi_41251057
Heb wel vaker documentaires ed gezien over hypnoses ed waarin mensen teruggaan naar een vorig leven. Heel bizar om te zien hoe mensen feilloos de weg wisten in plaatsen waar ze nog nooit van hun leven geweest waren (soms aan de andere kant vd wereld in een een of ander klein gehucht) , dat ze dingen wisten te vertellen die eigenlijk niet bekend waren of nauwelijks bekend waren ed ed.

Ik heb zelf heel sterk het thuiskomgevoel als ik beelden uit de 2e wereldoorlog zie (en dan met name vietnam oorlog) maar ook in Frankrijk heb ik sterke verbintenissen met plaatsen daar, ook zaken die omstreeks de 2e wereldoorloog plaatsvonden.
Heb in Frankrijk al enorm veel deja vu's gehad ook. ik denk wel dat reincarnatie mogelijk is ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:25:49 #71
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41252474
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Kroekiepoes het volgende:
Wauw Darkwolf what a story!!
Een dier zijn geweest in een vorig leven......... je zei dat therapeuten dat niet veel meemaken... Maar dan maken ze het dus wel eens mee?
Geen idee.
De huidige therapeut had het zowiezo nog nooit mee gemaakt en was duidelijk gefascineerd.
Hij dacht dat ik het ook steeds over een mens had, maar na de sessie verbeterde ik hem en snapte ook zijn wat "vreemde" vragen tijdens de sessie haha!
quote:
Ik heb altijd de vraag gehad of je in een volgend leven een dier zou kunnen zijn of dat je dat in een vorig leven kan zijn geweest..
Jij hebt die vraag dus zo goed als beantwoord voor me
Glad to be of assistance!
quote:
Ik begrijp ook dat je in regressie meerdere levens hebt beleeft... was je eerst een mens, toen een paard en toen weer een mens? Of was je in het allereerste leven waar je naar "toe ging" een
paard?
Ik heb inderdaad meerdere levens geleid, en ben hiervoor mens geweest.
O.a eentje in de amazone die door wolven is groot gebracht.
Het fijne weet ik er niet van, en wil ik ook totaal niet weten.
Mijn vorige leven loopt als een rode draad door deze, dat is de enige reden waarom ik die stap heb genomen uiteindelijk.
quote:
Ik vraag me namelijk af of je als je als dier een bepaalde les leert misschien in je volgend leven een mens "mag" worden......
Of zou het een soort van beloning kunnen zijn om als mens zijnde in een volgend leven een dier te mogen wezen?
Een mens is niet meer of minder dan een dier.
Een mens is immers ook een dier.
Sommige mensen die in reincarnatie geloven zijn er heilig van overtuigd dat je als dier naar mens niet meer terug kan naar dier.
Onzin.
En ik ben het levende bewijs!
(Voor mijzelf dan, wat de rest wil geloven moeten ze lekker zelf weten... ieder z'n eigen waarheid... de mens is niet de laatste stap... alles en iedereen is gelijk! )
pi_41252498
in mijn vorige leven was ik een vogelbekdier
underground forever baby
  maandag 28 augustus 2006 @ 12:31:40 #73
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41252617
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:44 schreef Griffioen het volgende:

[..]

Hmm... interessant! Maar stond je dan niet heel erg open voor suggestie of heb je daar juist andere ervaringen mee? Heb je er zowiezo nog herinneringen aan? Want ik heb ook wel eens gezien dat het werd opgenomen op tape en dat je het dan later terug kan horen....
Ik kan mij alles herinneren... vooral het bijzondere moment dat mijn twijfel werd weg genomen door een wit paard dat verscheen in een soort aparte energie vorm en mij naar de juiste plek leidde (Colorado, rond 1800) en mij liet zien dat ik daadwerkelijk een paard was.
Wat bedoel je met de suggestie zelf?
De methode bedoel je? Reincarnatie therapie op zichzelf?
Ik stond daar niet voor open omdat het mij te heftig leek, maar wist dat het werkte.
En juist daarom "schrikte" het mij af.
quote:
Dat van die "innerlijke wereld", moet ik dat zien dat je als ware echt in jezelf, in je lichaam, wegzinkt. Beleef je dan je lichaam ook veel intenser (of zit ik nu compleet ernaast qua beleving) ???
Je zinkt inderdaad weg in je eigen lichaam als het ware.
Maar ook weer niet.
Om een beter beeld te geven zou ik eigenlijk het verhaal eens moeten neer pennen hoe de regressie nou eigenlijk verliep.
Het totaal plaatje heb ik wel (op mijn forum) van wat er gebeurt is van begin tot eind in mijn niet echt leuke paarden leventje, maar ben nooit echt in gegaan op de "regressie procedure".

Merk dat er gelukkig ook open mensen dit topic checken.
Blijf het gewaagd vinden (hier op FOK!), maar als (genoeg) mensen het interessant vinden wil ik het best hier posten.
pi_41256280
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef Laton het volgende:
in mijn vorige leven was ik een vogelbekdier
En deed je 't met andere vogelbekdieren
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:31 schreef Darkwolf het volgende:
Om een beter beeld te geven zou ik eigenlijk het verhaal eens moeten neer pennen hoe de regressie nou eigenlijk verliep.
Het totaal plaatje heb ik wel (op mijn forum) van wat er gebeurt is van begin tot eind in mijn niet echt leuke paarden leventje, maar ben nooit echt in gegaan op de "regressie procedure".

Merk dat er gelukkig ook open mensen dit topic checken.
Blijf het gewaagd vinden (hier op FOK!), maar als (genoeg) mensen het interessant vinden wil ik het best hier posten.
Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd! Bedankt voor je antwoorden tot zover...
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:38:12 #75
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41273425
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef Griffioen het volgende:
Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd! Bedankt voor je antwoorden tot zover...
Toch maar niet heb ik besloten.
Mail maar als je de link naar mijn forum wilt waar het topic met verhaal staat just like the others!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')