Ach joh in de toekomst gaat het toch wel foutquote:Op zondag 30 juli 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, van jou moeten we het niet hebben.Binnenkort toch maar eens bij Rebbel aankloppen.
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Beneden is het nog warrum.... maar boven is het gelukkig errug koel.....balkondeur staat open![]()
Trusten Bazziek en WB![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RoderikWil morgen of uiterlijk dinsdag 3000 euro hebben
![]()
quote:
ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 22:20 schreef Youp het volgende:
[..]
ja maar jij hebt vast geen vakantie... ik wel...
succesquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
Iedereen plat hier![]()
![]()
En ik ben nog wakker![]()
WB
bazziek heeft de toekomstquote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vooralsnog de kansloze en arme werkeloze jeugd.
Maar die heeft de toekomst.![]()
................![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 19 minuten dus.quote:
Completly business baby.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over 19 minuten dus.![]()
[..]
Completly business baby.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapt lekker en succesquote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Dash-X het volgende:
En ga dus voor alle verstandigheid ook maar alvast plat![]()
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentrerenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Verdomme, zit maar op Supermotards te geilenEn ik heb geen geld voor een tweede motor
![]()
Dan verkoop je deze toch!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:47 schreef BazzieK het volgende:
Verdomme, zit maar op Supermotards te geilenEn ik heb geen geld voor een tweede motor
![]()
Ik weet het ik weet het, maar wil zowel een racer als SMquote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zou je ook eerst maar eens op je rijbewijs concentreren
en ik gok dat je je daarna de eerste tijd ook nog wel vermaakt op dat ding dat stof staat te happen
daar komt bij dat je met die 'leuke' 25kw regeling beter ver uit de buurt kan blijven van de supermotards
Ach ja, ik heb een schijthekel aan verkopenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan verkoop je deze toch!!!!
je mag er toch nog niet op rijden
Tja als je er het geld of de criminele inborst voor hebt wel jaquote:Op zondag 30 juli 2006 23:55 schreef bvvt het volgende:
Enne, een dr-z400sm is ook als 25 kw te krijgen
Alleen op kenteken dan, maarja of dat zo veilig isquote:Op zondag 30 juli 2006 23:58 schreef Roderick2085 het volgende:
ik vraag me alleen af of je dan wel echt lol kan maken op dat ding.... rijden zal ie wel doen, maar op een sm wil je kunnen spelen, weet niet of dat zo goed gaat als ie aan de 25kw regel voeldoet
Klopt kloptquote:Op maandag 31 juli 2006 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
ag ja, je moet natuurlijk ook nog wel wat te dromen hebbenanders is er ook geen lol meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |