In Hizbollah land?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Trouwens als homo kan je vrij leven in Israel. Maar of je in Hizbollah land langer dan een week in leven blijft is volgens mij zeer de vraag.
Hoeveel van dit soort moordepartijen heeft Hizbollah niet op zijn geweten? Argentinie, Beiroet, Sa Ar. kom op zeg, ga ergens anders mauwen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Sta je nog steeds 100 procent achter Israel na dit afschuwelijke doelbewuste bloedbad?
Dan gaat het er op lijken dat je een voorstander van genocide bent, want die kant gaat het nu uit.
Dat zie je toch ?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Sta je nog steeds 100 procent achter Israel na dit afschuwelijke doelbewuste bloedbad?
Ik vind dat je uit je nek zit te zwammen.quote:Dan gaat het er op lijken dat je een voorstander van genocide bent, want die kant gaat het nu uit.
Ho, hoe weet jij opeens dat het doelbewust was?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan gaat het er op lijken dat je een voorstander van genocide bent, want die kant gaat het nu uit.
Niet van deze vergelijkbare orde, in een conflict om onder meer een stuk grond/land, met religieuze invloeden. Israel versus Palestina, Irak versus de VS, Tsjechenie versus Rusland, Taliban versus Rusland in Afghanistan, stuk voor stuk lukte het niet om het karwei te klaren.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef klez het volgende:
[..]
Er zijn zat terreurbewegingen met geweld bestreden. En effectief ook.
Ah, toch onderhandelen. Ik dacht dat ze volgens jou allemaal even idioot waren, omdat ze allemaal de 'van de kaart veeg'-ideologie aanhangen.quote:Eerst de grootste idioten uitschakelen, evt. met de restanten onderhandelen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef popolon het volgende:
Nou ga ik weer even FoxNews kijken, ik heb zin om me even te ergeren aan enge mensen en kromme berichtgeving.
En dat keurde je ook goed?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Hoeveel van dit soort moordepartijen heeft Hizbollah niet op zijn geweten? Argentinie, Beiroet, Sa Ar. kom op zeg, ga ergens anders mauwen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ho, hoe weet jij opeens dat het doelbewust was?
Gewoon even een opmerking tussendoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef SCH het volgende:
Beirut heeft een vrij uitgebreide gay-scene trouwens maar wat heeft dat hier mee te maken?
Ik zat toen nog niet op Fok anders had ik er wel wat over gezegd.quote:
Ik ben tegen en blijf tegen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lionsguy, grappig om te zien dat je voor of tegen homo's bent als het het je uitkomt.![]()
Ik heb geen zin in je onnozele vragen, ga maar een ander afzeiken.quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef Evil_Jur het volgende:
De Israeli's zeggen nog steeds dat het niet opzettelijk was, hoe weet jij zo zeker dat ze liegen?
Dat kun je wel zeggen dan. Maar ze hebben niet geschoten? Het ging per ongeluk af ofzo???quote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het doelbewust is ? Israel beweerd namelijk een fout te hebben gemaakt.
Ik neem aan dat ze nog altijd de controle over hun eigen wapens hebben en op het moment dat ze die gebruiken is dat hun verantwoordelijkheid.quote:
En wat is het nut ervan als ze via de media mooie praatjes houden zoals Foei Israel, maar intussen wel de vrachtvliegtuigen binnenvliegen met wapens en materieel, en zodra er onderhandelt wordt in de VN of via Middle-East talks diegene zijn die steeds sneaky Israel de mogelijkheid blijven gunnen om hun karwei te continueren via veto's of wat dan ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
De VS kan het zich op een gegeven niet meer veroorloven om met Israel geassocieerd te worden. Ze zullen niet zo snel hun handen er helemal vanaf trekken maar wel afstand nemen van dit bloedbad.
Nou dan ga jij toch gewoon terroristen steunen achter je kompjoetertje.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef dazzle123 het volgende:
Het leuke is dat als de Serven dit hadden geflikt in kosovo dat de bommenwerpers allang boven Belgrado hadden gevlogen. Maar nu gaat het om het heilige land met het uitverkoren volk en dan is alles prima.
Wat mij betreft wordt het tijd om daar maar eens militair in te grijpen. Dit gesodemieter heeft lang genoeg geduurd en het is duidelijk dat alle partijen hier samen niet uit komen. Dus moet de navo het wat mij betreft maar doen.
Hij geeft zijn mening dus steunt hij Terroristen volgens jou......quote:Op zondag 30 juli 2006 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij toch gewoon terroristen steunen achter je kompjoetertje.
En in oorlogen worden nooooooooooit fouten gemaakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nog altijd de controle over hun eigen wapens hebben en op het moment dat ze die gebruiken is dat hun verantwoordelijkheid.
Even naar wat de Israeli's zeggen:quote:Op zondag 30 juli 2006 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze nog altijd de controle over hun eigen wapens hebben en op het moment dat ze die gebruiken is dat hun verantwoordelijkheid.
Nou ben ik niet zo gek om hun kant meteen te geloven, maar om het tegenovergestelde zomaar aan te nemen slaat natuurlijk ook nergens op...quote:"The building itself was not targeted," Israeli government spokeswoman Miri Eisen told CNN. "The building itself was next to the rocket-launcher sites and we are targeting all of those rocket-launcher sites. This was a mistake and we will have a full investigation."
Er was niets doelbewusts aan, in tegenstelling tot de aanvallen van Hezbollah.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Mischien moet je contact leggen met wat joegoslaven. Daar pas je wel tussen met je nationalistische geleuter. Het zijn juist de types zoals jij die constant voor gezeik zorgen waar vervolgens normale welwillende burgers de dupe van worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Nou dan ga jij toch gewoon terroristen steunen achter je kompjoetertje.
Sorry hoor, jij praat godverdomme gewoon de dood van die kinderen goed?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:38 schreef manhattan het volgende:
[..]
En in oorlogen worden nooooooooooit fouten gemaakt.
Als het niet zo triest was kon ik hier om lachen, maar je argumentatie is zo kansloos dat ik deze ronde even aan mij voorbij laat gaan.
Oh, het ging per ongeluk?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:39 schreef klez het volgende:
[..]
Er was niets doelbewusts aan, in tegenstelling tot de aanvallen van Hezbollah.
Ik denk ook niet dat het doelbewust was. Deze actie levert Israel alleen maar negatieve PR op, en verder niks.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:39 schreef klez het volgende:
[..]
Er was niets doelbewusts aan, in tegenstelling tot de aanvallen van Hezbollah.
Ze hebben toch het risico genomen om die raketten die kant op te sturen?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou ben ik niet zo gek om hun kant meteen te geloven, maar om het tegenovergestelde zomaar aan te nemen slaat natuurlijk ook nergens op...
Waarom niet? Wat wint Israel er in godsnaam mee om doelbewust tientallen vluchtelingen te doden!?quote:
Hij praat helemaal niets goed. Dit soort beschuldigen zijn laf.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, jij praat godverdomme gewoon de dood van die kinderen goed?
Je hebt geen geweten?
Als je enig gevoel hebt, schaam je je dood.
Moet ik daar op antwoord geven?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat wint Israel er in godsnaam mee om doelbewust tientallen vluchtelingen te doden!?
Oh, ze hadden die installatie gewoon moeten laten doorvuren? Een installatie die dus wel doelbewust op burgerdoelen gericht stondquote:Op zondag 30 juli 2006 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben toch het risico genomen om die raketten die kant op te sturen?
Wie vuurde nou?
Als je schiet, dan is er ook een kans dat het misgaat. Daar kun je niet voor weglopen. Dat is ook geen fout. Je hebt doelbewust geschoten en bent hartstikke verantwoordelijk voor dit bloedbad.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:41 schreef klez het volgende:
[..]
Hij praat helemaal niets goed. Dit soort beschuldigen zijn laf.
Hij beweert dat Israel niets anders kan dan de strijd aan te gaan, en dat daarbij fouten gemaakt worden. Dat is heel wat anders.
Ben je een beetje simpel ofzo? Je kunt toch niet verwachten dat Israel niets terug doet vanwege het risico op burgerslachtoffers, terwijl hun eigen burgers onder vuur liggen?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je schiet, dan is er ook een kans dat het misgaat. Daar kun je niet voor weglopen. Dat is ook geen fout. Je hebt doelbewust geschoten en bent hartstikke verantwoordelijk voor dit bloedbad.
Daar past geen enkele relativering bij zoals veel in dit topic wel doen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:47 schreef Super7fighter het volgende:
Na de massamoord van onschuldige kinderen en vluchtelingen door het Israelische invasieleger, wordt het tijd dat Hezbollah Tel Aviv bestookt met honderdeden raketten. Deze gruweldaad mag niet onbestraft blijven.
Is er een koran op je hoofd gevallen?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:47 schreef Super7fighter het volgende:
Na de massamoord van onschuldige kinderen en vluchtelingen door het Israelische invasieleger, wordt het tijd dat Hezbollah Tel Aviv bestookt met honderdeden raketten. Deze gruweldaad mag niet onbestraft blijven.
Omdat er ook wel degelijk relativering bij past. Hezbollah heeft namelijk zelf de toorn van Israel over zich uitgeroepen door juist te doen waar men Israel nu onterecht van beticht: onschuldige burgers vermoorden met gerichte acties.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je schiet, dan is er ook een kans dat het misgaat. Daar kun je niet voor weglopen. Dat is ook geen fout. Je hebt doelbewust geschoten en bent hartstikke verantwoordelijk voor dit bloedbad.
Daar past geen enkele relativering bij zoals veel in dit topic wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |