Als ze zo enorm balen van deze ellende, dan hadden ze om 2 ontvoerde miliitairen, die nota bene zich op Libanees grondgebied bevonden, geen honderden burgerslachtoffers moeten maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef klez het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik zie vooral beelden van Israelische soldaten die enorm balen van dit verhaal. Aan Arabische zijde zul je dat eigenlijk nooit zien. Gebak uitdelen bij elke gedode Israelier.
En wat hebben die Libanezen die nu vermoord zijn hier in godsnaam mee te maken???quote:Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.
Je moet wel een enorme klootzak zijn als je de bevolking waar je voor zegt te strijden als levend schild gebruikt. Maar dát is nou juist de essentie: Hezbollah geeft geen fuck om de Libanezen en is er alleen maar op uit om een filiaal van Iran te stichten. Daartoe zijn ze tot alles in staat, waaronder het doelbewust uitlokken van deze oorlog. Het wachten is nu op het moment dat ze zich in Sirie verschansen, waarop grote broer Iran zich er (met behoud van "schone handen") mee kan gaan bemoeien.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef Godslasteraar het volgende:
Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.quote:I basically wanted them to comfort me that what's happening right now is the worst that Lebanon will have to endure
Hier kan je wel 20 theorieen op loslaten.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
Scheer je weg, primaat!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???
Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Ja, beroerd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[..]
Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.![]()
nee dat zijn gekken! vandaar dat ik ze ook apart noem!quote:
sterk staaltjequote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
misschien moet je eens wat minder al jazeera kijken en wat meer bij je matties weggaan, zelf dingen lezen enzo. je weet wel. kennis en zo...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???
Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat islam leerde dat 'mensen van het boek' moeten worden gerespecteerd en zelfs beschermd moeten worden.
Hallo wake upquote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sterk staaltjemaar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
Kuchquote:Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jup, maar ik heb je oplossing nog niet gehoord. De hezbollah installatie laten doorvuren op Israel's eigen burgers?
Jij moet romanschijver wordenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hallo wake up
Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.
Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt.
Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |