abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40326693
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef klez het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Ik zie vooral beelden van Israelische soldaten die enorm balen van dit verhaal. Aan Arabische zijde zul je dat eigenlijk nooit zien. Gebak uitdelen bij elke gedode Israelier.
Als ze zo enorm balen van deze ellende, dan hadden ze om 2 ontvoerde miliitairen, die nota bene zich op Libanees grondgebied bevonden, geen honderden burgerslachtoffers moeten maken.
Dan kun je rekenen op woeste mensen die hun huizen en familieleden zijn kwijtgeraakt.

Daarnaast is niet Hezbollah maar Israel begonnen met de aanval. Dan kun je de slachtoffers niet wijs maken dat ZIJ zich maar moeten verzetten tegen Hezbollah.
pi_40326700
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hij heeft een punt.
Je moet wel een enorme klootzak zijn als je de bevolking waar je voor zegt te strijden als levend schild gebruikt. Maar dát is nou juist de essentie: Hezbollah geeft geen fuck om de Libanezen en is er alleen maar op uit om een filiaal van Iran te stichten. Daartoe zijn ze tot alles in staat, waaronder het doelbewust uitlokken van deze oorlog. Het wachten is nu op het moment dat ze zich in Sirie verschansen, waarop grote broer Iran zich er (met behoud van "schone handen") mee kan gaan bemoeien.
En wat hebben die Libanezen die nu vermoord zijn hier in godsnaam mee te maken???
pi_40326710
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef Godslasteraar het volgende:
quote:
I basically wanted them to comfort me that what's happening right now is the worst that Lebanon will have to endure
Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.
pi_40326781
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:27:19 #197
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40326788
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
Hier kan je wel 20 theorieen op loslaten.

Maar niet de theorie dat men denkt dat als je maar in een huisje gaat zitten men je niet zal bombarderen/beschieten.

Ik wil hierbij overigens aantekenen dat je een domme guerilla bent als je je lanceerinrichting buiten laat staan
pi_40326809
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Scheer je weg, primaat!
pi_40326835
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:

[..]

[..]

Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.
Ja, beroerd.

Wat ik wel hoop als het helemaal uit de hand loopt is dat in ieder geval Syrië en Iran hun verantwoordelijkheid voor deze ellende niet ontlopen.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:29:09 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40326837
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, dat zijn katholieken
nee dat zijn gekken! vandaar dat ik ze ook apart noem!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40326863
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
sterk staaltje maar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:30:23 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40326877
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:

misschien moet je eens wat minder al jazeera kijken en wat meer bij je matties weggaan, zelf dingen lezen enzo. je weet wel. kennis en zo...

maar ja dan kan je niet in prada lopen he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 30 juli 2006 @ 17:30:24 #203
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40326878
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik dacht dat islam leerde dat 'mensen van het boek' moeten worden gerespecteerd en zelfs beschermd moeten worden.
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:32:04 #204
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40326932
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

sterk staaltje maar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
Hallo wake up

Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.

Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt .

ach al die propaganda. Diegene waar het voor bedoelt is hapt toch wel dat zien we hier.
Ik hou iig alle opties open.
pi_40326940
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Jup, maar ik heb je oplossing nog niet gehoord. De hezbollah installatie laten doorvuren op Israel's eigen burgers?
Kuch
pi_40326950
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
Jij moet romanschijver worden
  zondag 30 juli 2006 @ 17:33:28 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40326966
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hallo wake up

Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.

Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt .

waarom schoot die piloot die lanceerinstallatie trouwens niet naar de kloten toen dat ding nog buiten stond... nee hoor, gaat ie wachten totdat ie in een huis staat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40326968
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')