abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40326323
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat nemen ze doelbewust en dan gaan ze later huilen dat het niet zo bedoeld was.
Jup, maar ik heb je oplossing nog niet gehoord. De hezbollah installatie laten doorvuren op Israel's eigen burgers?
  zondag 30 juli 2006 @ 17:11:43 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40326330
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, die moslims lichten de boel voortdurend op. Die kinderen spelen morgen gewoon weer
moslims?

waar?

ik zeg hezballah, hamas en iran.

niet zo vervelend en insinuerend doen graag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40326335
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:50 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

En ja hoor, Hitler moet er weer bijgehaald worden. Je zou bijna zeggen dat Hitler een bondgenoot is van Israel als je het niet beter zou weten.
"Grappig" is dat hé, vroeger haalde de mensen die nu zo ongelovelijk tegen Israel ageren te pas en te onpas Hitler aan. Over bondgenoten zwijg ik maar..........
pi_40326373
Israelische soldaten zijn gelegaliseerde terroristen in combinatie met religieus Joods-extremistisch gedachtengoed. Het land, Israel, was immers aan de Joden beloofd door God en op dat stukkie land hadden ze het recht op,. volgens de Thora. Dat betekend dus voor de Palestijnen dat ze moesten opflikkeren en plaats moetsen maken voor het Joodse volk, dat net een genocide achter de rug had. Een schone lei beginnen, dachten ze. NOT.

Iemand gezien hoe een rabbijn, omringd door raketten en wapens, de soldaten een hart onder de riem stak door samen uit de Thora te lezen en te bidden om zoveel mogelijk slachtoffers te maken?
"Piieeeeeoooof' en daar ging de raket.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:13:14 #180
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40326375
Rakketjes uit de kindergarten lanceren en dan verontwaardigd zijn dat er dode kindjes onder het puin liggen, typisch Arabische reactie.
De psyche van een psychopaat, de hele wereld is gek en is tegen mij, zie je hier trouwens ook.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:14:11 #181
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40326408
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef manhattan het volgende:

[..]

"Grappig" is dat hé, vroeger haalde de mensen die nu zo ongelovelijk tegen Israel ageren te pas en te onpas Hitler aan. Over bondgenoten zwijg ik maar..........
Inderdaad. De hypocrisie druipt er vanaf. En te pas en te onpas overal Amerika bijslepen en zelf het liefst de andere kant op kijken.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40326423
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

moslims?

waar?

ik zeg hezballah, hamas en iran.

niet zo vervelend en insinuerend doen graag.
Oh ja, dat zijn katholieken
  zondag 30 juli 2006 @ 17:15:39 #183
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40326453
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef FaTaaL het volgende:
Israelische soldaten zijn gelegaliseerde terroristen in combinatie met religieus Joods-extremistisch gedachtengoed. Het land, Israel, was immers aan de Joden beloofd door God en op dat stukkie land hadden ze het recht op,. volgens de Thora. Dat betekend dus voor de Palestijnen dat ze moesten opflikkeren en plaats moetsen maken voor het Joodse volk, dat net een genocide achter de rug had. Een schone lei beginnen, dachten ze. NOT.

Iemand gezien hoe een rabbijn, omringd door raketten en wapens, de soldaten een hart onder de riem stak door samen uit de Thora te lezen en te bidden om zoveel mogelijk slachtoffers te maken?
"Piieeeeeoooof' en daar ging de raket.
Nou nee hoor. Ik zie vooral beelden van Israelische soldaten die enorm balen van dit verhaal. Aan Arabische zijde zul je dat eigenlijk nooit zien. Gebak uitdelen bij elke gedode Israelier.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 juli 2006 @ 17:15:58 #184
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40326465
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef dancemacabre het volgende:
Rakketjes uit de kindergarten lanceren en dan verontwaardigd zijn dat er dode kindjes onder het puin liggen, typisch Arabische reactie.
Is het ook mogelijk voor jou om onderscheid te maken tussen diegenen die de raketten lanceren en diegenen die verontwaardigd reageren op dat bombardement?

Voor sommgie mensen is dit conflict niet makkelijk genoeg.
pi_40326471
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Slayage het volgende:
http://www.yourdailymedia.com/media/1139147929

dus daar haalt hezbollah zijn wapens

Ik heb ook meteen even het tel nr. genoteerd
pi_40326494
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef klez het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Ik zie vooral beelden van Israelische soldaten die enorm balen van dit verhaal. Aan Arabische zijde zul je dat eigenlijk nooit zien. Gebak uitdelen bij elke gedode Israelier.
Moet dit echt het niveau van de discussie zijn?
pi_40326527
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja maar dat zijn allemaal zorgvuldig, voor de foto neergelegde kinderen zodat de eeuwige israelër als boeman te boek staat.

enerzijds hebben israelisch, die de hezballah/hamas/iran bestokingen door de jaren heen wel kennen inmiddels, schuilkelders gebouwd. en een goed alarmsysyteem.

anderzijds heb je die razige terroristen die lekker uitlokken, zich verschuilen in burgerwijken die gewaarschuwd zijn de plek te verlaten.

lijkt me logisch dat er aan libanese zijde, die jaren de ogen dicht heeft gedaan voor hezballah, veel meer burgers gedood worden, hezballah toe te rekenen. het is vechten tegen de laffe hond, daar word je zelf soms ook wat laffer van.
Daarom, ik neem dat nieuwsbericht dan ook met een grote korrel zout.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40326566
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Daarom, ik neem dat nieuwsbericht dan ook met een grote korrel zout.
Ja tuurlijk, vind je het dan gek dat sommigen de Holocaust er bij halen?

Ontkenning is van alle tijden.
pi_40326567
voor wie het niveau aankan:
quote:
Foreboding

I just received word that things in Lebanon are, getting, ehh, a little secterian. There was stories of Shia refugees in a druze beighbourhood that tore up Walid Jumbalatt's pictures and posters that were hanging on the walls. There was another story of a Christian supermarkets refusing to sell groceries to Shia regugees, saying that they are saving it for the christians. I recalled a post that I read at Mustapha's blog the nother day, where the Shia regugees booed and heckled the FPM sunni youth while it was bringing them food and supplies, and I started to get slightly alarmed.

The Lebanese are currently united behind Hezbollah because they want the israeli shelling to stop, and the only people who are doing something about it are Hezbollah. But the moment ba cease fire takes place this could all change. I am more afraid of lebanse civil war than I am of what is going on right now, and I think many lebanese people would share my view. The Lebanese fabric maybe united right now, but it's secterian. And while I said that any civil war would be won by the Shia at this point, it doesn't mean it would be a pleasant victory, or that it would stop the other lebanese sects from fighting it. All it would take, for it all to go to hell, is for someone to do something stupid, someone else to retaliate, and mob rule will take over.

However, since I didn't want to be the lil monkey who cried civil war, I figured I would cruise around the lebanese blogs to see if the stories I've heard were isoalted incidents, or if there is a larger pattern taking shape here. I basically wanted them to comfort me that what's happening right now is the worst that Lebanon will have to endure. After reading a couple of them, such comfort now seems lacking. Here are a few examples: http://www.sandmonkey.org/
  zondag 30 juli 2006 @ 17:20:59 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40326589
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40326622
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
pi_40326667
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk voor jou om onderscheid te maken tussen diegenen die de raketten lanceren en diegenen die verontwaardigd reageren op dat bombardement?

Voor sommgie mensen is dit conflict niet makkelijk genoeg.
Hij heeft een punt.
Je moet wel een enorme klootzak zijn als je de bevolking waar je voor zegt te strijden als levend schild gebruikt. Maar dát is nou juist de essentie: Hezbollah geeft geen fuck om de Libanezen en is er alleen maar op uit om een filiaal van Iran te stichten. Daartoe zijn ze tot alles in staat, waaronder het doelbewust uitlokken van deze oorlog. Het wachten is nu op het moment dat ze zich in Sirie verschansen, waarop grote broer Iran zich er (met behoud van "schone handen") mee kan gaan bemoeien.
pi_40326693
quote:

[..]

Als ze zo enorm balen van deze ellende, dan hadden ze om 2 ontvoerde miliitairen, die nota bene zich op Libanees grondgebied bevonden, geen honderden burgerslachtoffers moeten maken.
Dan kun je rekenen op woeste mensen die hun huizen en familieleden zijn kwijtgeraakt.

Daarnaast is niet Hezbollah maar Israel begonnen met de aanval. Dan kun je de slachtoffers niet wijs maken dat ZIJ zich maar moeten verzetten tegen Hezbollah.
pi_40326700
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:23 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hij heeft een punt.
Je moet wel een enorme klootzak zijn als je de bevolking waar je voor zegt te strijden als levend schild gebruikt. Maar dát is nou juist de essentie: Hezbollah geeft geen fuck om de Libanezen en is er alleen maar op uit om een filiaal van Iran te stichten. Daartoe zijn ze tot alles in staat, waaronder het doelbewust uitlokken van deze oorlog. Het wachten is nu op het moment dat ze zich in Sirie verschansen, waarop grote broer Iran zich er (met behoud van "schone handen") mee kan gaan bemoeien.
En wat hebben die Libanezen die nu vermoord zijn hier in godsnaam mee te maken???
pi_40326710
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef Godslasteraar het volgende:
quote:
I basically wanted them to comfort me that what's happening right now is the worst that Lebanon will have to endure
Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.
pi_40326781
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:27:19 #197
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40326788
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
Hier kan je wel 20 theorieen op loslaten.

Maar niet de theorie dat men denkt dat als je maar in een huisje gaat zitten men je niet zal bombarderen/beschieten.

Ik wil hierbij overigens aantekenen dat je een domme guerilla bent als je je lanceerinrichting buiten laat staan
pi_40326809
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Scheer je weg, primaat!
pi_40326835
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef Incomplete het volgende:

[..]

[..]

Volgens een aantal mensen is het dus pas het begin, wat een vooruitzicht.
Ja, beroerd.

Wat ik wel hoop als het helemaal uit de hand loopt is dat in ieder geval Syrië en Iran hun verantwoordelijkheid voor deze ellende niet ontlopen.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:29:09 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40326837
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, dat zijn katholieken
nee dat zijn gekken! vandaar dat ik ze ook apart noem!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')