sterk staaltjequote:Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
misschien moet je eens wat minder al jazeera kijken en wat meer bij je matties weggaan, zelf dingen lezen enzo. je weet wel. kennis en zo...quote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???
Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat islam leerde dat 'mensen van het boek' moeten worden gerespecteerd en zelfs beschermd moeten worden.
Hallo wake upquote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
sterk staaltjemaar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
Kuchquote:Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jup, maar ik heb je oplossing nog niet gehoord. De hezbollah installatie laten doorvuren op Israel's eigen burgers?
Jij moet romanschijver wordenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hallo wake up
Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.
Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt.
Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
Ik proef ook totaal geen haat in post, goede bijdragequote:Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???
Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Daar kan ik heel ver in mee gaan. Maar ik snap niet zo goed waar om je dat zegt. Rechtvaardigt dat de Israelische reactie? Lost dit iets op?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?
He, wie begon er met deze onzin?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Condoleezza heeft aan twee woorden genoeg als ze "overleg" voert met Israel: "Yes, Massa!".
Grappig, man! Eerst klagen dat Hitler er weer bijgehaald wordt, en dan Rice woorden uit de tijd van de slavernij in de mond leggen! Werkelijk hilarisch.quote:En ja hoor, Hitler moet er weer bijgehaald worden.
Waarom? Dat ontslaat Israel toch niet van het recht om na te blijven denken.quote:
Daar begin jij toch mee. Israel slecht, de bedoelingen van de vijand daar lullen we maar niet over.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet dit echt het niveau van de discussie zijn?
![]()
Hitler is voor Israel wat de slechte jeugd is voor een zware crimineel. Alleen Israel blijft de vrije hand houden terwijl de zware crimineel een halt toegeroepen wordt na de zoveelste moord.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Grappig, man! Eerst klagen dat Hitler er weer bijgehaald wordt, en dan Rice woorden uit de tijd van de slavernij in de mond leggen! Werkelijk hilarisch.
Ik zou als guerilla zeker niet die truck de garage van een woonhuis inrijden, en al helemaal niet een huis met een gezin erin.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hallo wake up
Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.
Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt.
ach al die propaganda. Diegene waar het voor bedoelt is hapt toch wel dat zien we hier.
Ik hou iig alle opties open.
En oplossingen kan hij ook niet geven, alleen maar zeiken en lekker selectief verontwaardigd doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef klez het volgende:
[..]
Daar begin jij toch mee. Israel slecht, de bedoelingen van de vijand daar lullen we maar niet over.
waarom niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik zou als guerilla zeker niet die truck de garage van een woonhuis inrijden, en al helemaal niet een huis met een gezin erin.
dat is puur giswerk natuurlijk.quote:Dit filmpje (of vergelijkbare situaties) zal ongetwijfeld een vervolg gehad hebben waarin een man huilend met een dood kind voor de camera's rondparadeert.
true.quote:En laten we wel wezen, je ziet in Irak waartoe dit soort figuren in staat zijn.
Ik ga er al niet eens meer op in.....quote:Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En oplossingen kan hij ook niet geven, alleen maar zeiken en lekker selectief verontwaardigd doen.
Dat kan zijn maar het valt Israel daarom wel te verwijten dat ze zo reageren.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef Evil_Jur het volgende:
oh jawel, als Hamas en Hezbollah niet begonnen waren, hadden ze Israel nooit een excuus gegeven en was dit allemaal nooit gebeurd. Iedere idioot had zich kunnen bedenken hoe Israel zou reageren op dergelijke provocaties.
Nee! Hoe kom je daarbij? Jij verengt het tot een conflict tussen goeden en slechten.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef klez het volgende:
[..]
Daar begin jij toch mee. Israel slecht, de bedoelingen van de vijand daar lullen we maar niet over.
Lulkoek. Hezbollah is begonnen. En de Libanezen verzuimen al jaren korte metten te maken met deze terroristen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Als ze zo enorm balen van deze ellende, dan hadden ze om 2 ontvoerde miliitairen, die nota bene zich op Libanees grondgebied bevonden, geen honderden burgerslachtoffers moeten maken.
Dan kun je rekenen op woeste mensen die hun huizen en familieleden zijn kwijtgeraakt.
Daarnaast is niet Hezbollah maar Israel begonnen met de aanval. Dan kun je de slachtoffers niet wijs maken dat ZIJ zich maar moeten verzetten tegen Hezbollah.
Meen je dit serieus?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En oplossingen kan hij ook niet geven, alleen maar zeiken en lekker selectief verontwaardigd doen.
Annan kan wel meer willen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Annan wil per direct een staakt het vuren, hij spreekt nu op die spoedvergadering van de VN.
Natuurlijk is Israel niet onschuldig, maar ik ben ook niet een van die "100% acher Israel" types, ik kan gewoon begrip opbrengen voor hun reactie. Ik zie geen andere optie voor hen, en hoe verachtelijk Israel ook kan zijn, hun vijanden zijn nog veel erger.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar het valt Israel daarom wel te verwijten dat ze zo reageren.
Okay, dat is al een stuk genuanceerder.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk is Israel niet onschuldig, maar ik ben ook niet een van die "100% acher Israel" types, ik kan gewoon begrip opbrengen voor hun reactie. Ik zie geen andere optie voor hen, en hoe verachtelijk Israel ook kan zijn, hun vijanden zijn nog veel erger.
Nee, dat doe jij. Je komt hier alleen maar je verontwaardiging uitspreken over Israel. Dat mag. Maar doe niet net alsof mensen die begrip hebben voor het feit dat Israel moet vechten om te overleven, kindermoord goedkeuren. Idioot.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee! Hoe kom je daarbij? Jij verengt het tot een conflict tussen goeden en slechten.
Mag ik je een advies geven ? Ga er niet meer op in!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk is Israel niet onschuldig, maar ik ben ook niet een van die "100% acher Israel" types, ik kan gewoon begrip opbrengen voor hun reactie. Ik zie geen andere optie voor hen, en hoe verachtelijk Israel ook kan zijn, hun vijanden zijn nog veel erger.
Ik ben verontwaardigd over deze actie van vandaag.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef klez het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij. Je komt hier alleen maar je verontwaardiging uitspreken over Israel. Dat mag. Maar doe niet net alsof mensen die begrip hebben voor het feit dat Israel moet vechten om te overleven, kindermoord goedkeuren. Idioot.![]()
Tegengas is juist prima. Als hij ook maar toe kan geven dat ie fout zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Mag ik je een advies geven ? Ga er niet meer op in!
Hij heeft het tegen jou hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Mag ik je een advies geven ? Ga er niet meer op in!
je knoopte er wel iets meer aan vast.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben verontwaardigd over deze actie van vandaag.
Ik zal tenminste niet zeggen dat ik voor 100 % achter een van beide partijen sta. Ik haat die Hezbollah-clan en dat domme terrorisme. Maar ik vind dat Israel zich nu laat verleiden dezelfde tactiek te hanterne.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef klez het volgende:
[..]
Tegengas is juist prima. Als hij ook maar toe kan geven dat ie fout zit.![]()
Wat dan? Tot nu toe heb ik het alleen over de actie gehad, over de verantwoordelijkheid daarvoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef klez het volgende:
je knoopte er wel iets meer aan vast.
Iedereen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Er zal geen enkel redelijk persoon zijn die zomaar zit te juichen om de dood van Libanese vluchtelingen. Echter zoals je zelf al aangaf liggen de zaken nog al ingewikkeld en valt er dus zeker een boel te relativeren.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben verontwaardigd over deze actie van vandaag.
Zo'n lionsguy lijkt er niet om te malen en manhattan heeft zijn sig ook niet veranderd.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Er zal geen enkel redelijk persoon zijn die zomaar zit te juichen om de dood van Libanese vluchtelingen. Echter zoals je zelf al aangaf liggen de zaken nog al ingewikkeld en valt er dus zeker een boel te relativeren.
En vertel eens, beste SCH, wat voor betere oplossing heb jij dan (vanaf de zijlijn) in gedachten?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal tenminste niet zeggen dat ik voor 100 % achter een van beide partijen sta. Ik haat die Hezbollah-clan en dat domme terrorisme. Maar ik vind dat Israel zich nu laat verleiden dezelfde tactiek te hanterne.
Ik herinner je aan deze quote:quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n lionsguy lijkt er niet om te malen en manhattan heeft zijn sig ook niet veranderd.
Als Israel dat risico niet neemt (en dus niet vecht) wordt het vernietigd. Dat is het dilemma en Israel wekt op geen enkele manier de indruk het leuk te vinden door Hezbollah in die situatie geplaatst te worden.quote:En dat nemen ze doelbewust en dan gaan ze later huilen dat het niet zo bedoeld was.
Ik ben gewoon een Hollander, geen joodse familie, geen joods bloed, maar ik begrijp volkomen wat Israel nu doet in het midden-oosten. Ik ben niet louter selectief en vind dat er bijvoorbeeld ook bepaalde fouten zijn gemaakt bij het omgaan met Palestijnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Zij zijn dan waarschijnlijk niet zo verontwaardigd erover als anderen, maar ik acht het best waarschijnlijk dat ze hier niet blij mee zijn, en niet alleen vanwege de backlash voor israel.
Dat is geen feit hoor maar nu werken ze er hard aan idd.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:01 schreef klez het volgende:
Als Israel dat risico niet neemt (en dus niet vecht) wordt het vernietigd.
Leg uitquote:Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef manhattan het volgende:
Men kán op dit moment niet anders dan zichzelf verdedigen. Men trapt noodgedwongen in de smerige valkuil die Iran voor ze gelegd heeft, anders zijn ze het haasje.
Alleerst een Palestijnse staat. Dat vinden de meeste Israeliers ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
En vertel eens, beste SCH, wat voor betere oplossing heb jij dan (vanaf de zijlijn) in gedachten?
Erger nog, de libanese regering weigerde Hizbollah te ontwapenen.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef klez het volgende:
[..]
Lulkoek. Hezbollah is begonnen. En de Libanezen verzuimen al jaren korte metten te maken met deze terroristen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |