abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40326863
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
Kijk als die laffe honden zo te werk gaan, is het logisch dat er burgerslachtoffers vallen.
http://www.youtube.com/watch?v=KM35dzT9dUI&search=human%20shield
sterk staaltje maar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:30:23 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40326877
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
misschien moet je eens wat minder al jazeera kijken en wat meer bij je matties weggaan, zelf dingen lezen enzo. je weet wel. kennis en zo...

maar ja dan kan je niet in prada lopen he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 30 juli 2006 @ 17:30:24 #203
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40326878
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik dacht dat islam leerde dat 'mensen van het boek' moeten worden gerespecteerd en zelfs beschermd moeten worden.
Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:32:04 #204
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40326932
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

sterk staaltje maar goed, er zijn al talloze berichten geweest hoe hezbollah te werk gaat, en nu dus gefilmd.
Hallo wake up

Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.

Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt .

ach al die propaganda. Diegene waar het voor bedoelt is hapt toch wel dat zien we hier.
Ik hou iig alle opties open.
pi_40326940
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Jup, maar ik heb je oplossing nog niet gehoord. De hezbollah installatie laten doorvuren op Israel's eigen burgers?
Kuch
pi_40326950
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:30 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dit is een oorlogssituatie, waarin de joodse staat een soeverein land binnenvalt en burgers op grote schaal uitmoordt. Dan kan je de niet-praktische christelijke slogan "de wang toekeren" niet toepassen. Na zo'n brute schending van de mensenrechten ben je aan je mensen en je volk verplicht deze te beschermen en verdedigen tegen de buitenlandse agressie.
Jij moet romanschijver worden
  zondag 30 juli 2006 @ 17:33:28 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40326966
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hallo wake up

Jij bent een guerilla met je rijdende lanceerinstallatie en je wilt dat die apache die je aan hoort komen vliegen dat ding niet ontdekt.

Dan rijdt je m toch een garage in. of nee je laat m buiten staan. Dan ben je m sowieso kwijt .

waarom schoot die piloot die lanceerinstallatie trouwens niet naar de kloten toen dat ding nog buiten stond... nee hoor, gaat ie wachten totdat ie in een huis staat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40326968
quote:

[..]

Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?
pi_40326976
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:27 schreef Castaway82 het volgende:
Stelletje haters, fok alle mensen die dit soort acties goed proberen te praten !!! Het waren verdomme onschuldige kinderen. Ik walg van dat soort mensen. Effe stoer doen achter je pc. En als het 37 onschuldige Nederlandse kinderen waren, zou je dan ook zo blaffen ???

Als er een forum is waar het stikt van de haters en racisten dan is FOK nummer 1. Stelletje kl o otzakken.
Ik proef ook totaal geen haat in post, goede bijdrage
pi_40327010
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hezbollah heeft deze oorlog uitgelokt, hezbollah verschanst zich nu tussen het volk, hezbollah maakt er straks een totale ramp van als ze moederbedrijf Iran erbij halen. Hoezo voor je volk opkomen ?
Daar kan ik heel ver in mee gaan. Maar ik snap niet zo goed waar om je dat zegt. Rechtvaardigt dat de Israelische reactie? Lost dit iets op?

Is het zo verkeerd om hier genuanceerd over te denken. Ik snap dat 100 % israel echt voor geen meter.
pi_40327053
quote:

[..]

He, wie begon er met deze onzin?
pi_40327073
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Is dat nou zo'n belangrijk argument?
pi_40327087
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:59 schreef Mikrosoft het volgende:
Condoleezza heeft aan twee woorden genoeg als ze "overleg" voert met Israel: "Yes, Massa!".
quote:
En ja hoor, Hitler moet er weer bijgehaald worden.
Grappig, man! Eerst klagen dat Hitler er weer bijgehaald wordt, en dan Rice woorden uit de tijd van de slavernij in de mond leggen! Werkelijk hilarisch.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_40327089
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dat nou zo'n belangrijk argument?
Ja
  zondag 30 juli 2006 @ 17:37:58 #215
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40327092
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:36 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Eva, die snol had nooit van die appel moeten vreten
pi_40327113
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja
Waarom? Dat ontslaat Israel toch niet van het recht om na te blijven denken.

Wat er nu gebeurt heeft helemaal niks meer met het begin te maken.
pi_40327164
oh jawel, als Hamas en Hezbollah niet begonnen waren, hadden ze Israel nooit een excuus gegeven en was dit allemaal nooit gebeurd. Iedere idioot had zich kunnen bedenken hoe Israel zou reageren op dergelijke provocaties.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:43:05 #218
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40327231
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet dit echt het niveau van de discussie zijn?
Daar begin jij toch mee. Israel slecht, de bedoelingen van de vijand daar lullen we maar niet over.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40327252
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:37 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]

Grappig, man! Eerst klagen dat Hitler er weer bijgehaald wordt, en dan Rice woorden uit de tijd van de slavernij in de mond leggen! Werkelijk hilarisch.
Hitler is voor Israel wat de slechte jeugd is voor een zware crimineel. Alleen Israel blijft de vrije hand houden terwijl de zware crimineel een halt toegeroepen wordt na de zoveelste moord.
Condoleezza zien als een gelijkwaardige gesprekspartner van Israel is pas echt amusement!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_40327277
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hallo wake up

ach al die propaganda. Diegene waar het voor bedoelt is hapt toch wel dat zien we hier.
Ik hou iig alle opties open.
Ik zou als guerilla zeker niet die truck de garage van een woonhuis inrijden, en al helemaal niet een huis met een gezin erin.
Dit filmpje (of vergelijkbare situaties) zal ongetwijfeld een vervolg gehad hebben waarin een man huilend met een dood kind voor de camera's rondparadeert. Waarna de wereldopinie uitsluitend het dode kind ter gezicht krijgt, en in cobinatie met de nooit verdwenen Jodenhaat de gemakkelijke en gewenste conclusie van genocide, moord, etc etc trekt. Over propaganda gesproken.
In de blogs die ik hier gepost heb staan ook meldingen van Libaneze blogs over Hezbollah-leden die zich verschansen in christelijke dorpen en vandaar uit raketten afschieten, en mischien net als in dit filmpje vervolgens die truck naast een willekeurig huis neerzetten. En laten we wel wezen, je ziet in Irak waartoe dit soort figuren in staat zijn.
pi_40327286
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef klez het volgende:

[..]

Daar begin jij toch mee. Israel slecht, de bedoelingen van de vijand daar lullen we maar niet over.
En oplossingen kan hij ook niet geven, alleen maar zeiken en lekker selectief verontwaardigd doen.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:46:44 #222
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40327325
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik zou als guerilla zeker niet die truck de garage van een woonhuis inrijden, en al helemaal niet een huis met een gezin erin.
waarom niet? als er toch niemand meer is.
quote:
Dit filmpje (of vergelijkbare situaties) zal ongetwijfeld een vervolg gehad hebben waarin een man huilend met een dood kind voor de camera's rondparadeert.
dat is puur giswerk natuurlijk.
quote:
En laten we wel wezen, je ziet in Irak waartoe dit soort figuren in staat zijn.
true.
pi_40327354
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En oplossingen kan hij ook niet geven, alleen maar zeiken en lekker selectief verontwaardigd doen.
Ik ga er al niet eens meer op in.....
pi_40327375
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef Evil_Jur het volgende:
oh jawel, als Hamas en Hezbollah niet begonnen waren, hadden ze Israel nooit een excuus gegeven en was dit allemaal nooit gebeurd. Iedere idioot had zich kunnen bedenken hoe Israel zou reageren op dergelijke provocaties.
Dat kan zijn maar het valt Israel daarom wel te verwijten dat ze zo reageren.
pi_40327390
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef klez het volgende:

[..]

Nee! Hoe kom je daarbij? Jij verengt het tot een conflict tussen goeden en slechten.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:49:44 #226
70154 klez
pi_40327403
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:24 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

Als ze zo enorm balen van deze ellende, dan hadden ze om 2 ontvoerde miliitairen, die nota bene zich op Libanees grondgebied bevonden, geen honderden burgerslachtoffers moeten maken.
Dan kun je rekenen op woeste mensen die hun huizen en familieleden zijn kwijtgeraakt.

Daarnaast is niet Hezbollah maar Israel begonnen met de aanval. Dan kun je de slachtoffers niet wijs maken dat ZIJ zich maar moeten verzetten tegen Hezbollah.
Lulkoek. Hezbollah is begonnen. En de Libanezen verzuimen al jaren korte metten te maken met deze terroristen.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:50:06 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40327408
Annan wil per direct een staakt het vuren, hij spreekt nu op die spoedvergadering van de VN.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40327411
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Meen je dit serieus?

Ik dacht dat jullie echt wilden praten over het conflict. Maar als het erbij blijft dat de ene partij goed is en de andere slecht en we gaan Israel icoontjes aanmaken en honderd procent achter Israel staan wat er ook gebeurt, dan valt er weinig te bespreken.

Jullie zien toch wel hoe ingewikkeld dit is?
pi_40327423
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Annan wil per direct een staakt het vuren, hij spreekt nu op die spoedvergadering van de VN.
Annan kan wel meer willen.
pi_40327446
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan zijn maar het valt Israel daarom wel te verwijten dat ze zo reageren.
Natuurlijk is Israel niet onschuldig, maar ik ben ook niet een van die "100% acher Israel" types, ik kan gewoon begrip opbrengen voor hun reactie. Ik zie geen andere optie voor hen, en hoe verachtelijk Israel ook kan zijn, hun vijanden zijn nog veel erger.
pi_40327447
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:50 schreef manhattan het volgende:

[..]

Annan kan wel meer willen.

Laat maar hier. Jammer dat jullie zo radicaal zijn.
pi_40327461
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Natuurlijk is Israel niet onschuldig, maar ik ben ook niet een van die "100% acher Israel" types, ik kan gewoon begrip opbrengen voor hun reactie. Ik zie geen andere optie voor hen, en hoe verachtelijk Israel ook kan zijn, hun vijanden zijn nog veel erger.
Okay, dat is al een stuk genuanceerder.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:52:30 #233
70154 klez
pi_40327469
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee! Hoe kom je daarbij? Jij verengt het tot een conflict tussen goeden en slechten.
Nee, dat doe jij. Je komt hier alleen maar je verontwaardiging uitspreken over Israel. Dat mag. Maar doe niet net alsof mensen die begrip hebben voor het feit dat Israel moet vechten om te overleven, kindermoord goedkeuren. Idioot.
pi_40327470
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Mag ik je een advies geven ? Ga er niet meer op in!
pi_40327481
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef klez het volgende:

[..]

Nee, dat doe jij. Je komt hier alleen maar je verontwaardiging uitspreken over Israel. Dat mag. Maar doe niet net alsof mensen die begrip hebben voor het feit dat Israel moet vechten om te overleven, kindermoord goedkeuren. Idioot.
Ik ben verontwaardigd over deze actie van vandaag.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:53:32 #236
70154 klez
pi_40327495
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

Tegengas is juist prima. Als hij ook maar toe kan geven dat ie fout zit.
pi_40327501
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:52 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hij heeft het tegen jou hoor JIj bent een van die 100 % Israel types
  zondag 30 juli 2006 @ 17:53:53 #238
70154 klez
pi_40327505
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef SCH het volgende:

[..]

je knoopte er wel iets meer aan vast.
pi_40327524
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef klez het volgende:

[..]

Tegengas is juist prima. Als hij ook maar toe kan geven dat ie fout zit.
Ik zal tenminste niet zeggen dat ik voor 100 % achter een van beide partijen sta. Ik haat die Hezbollah-clan en dat domme terrorisme. Maar ik vind dat Israel zich nu laat verleiden dezelfde tactiek te hanterne.
pi_40327537
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef klez het volgende:
je knoopte er wel iets meer aan vast.
Wat dan? Tot nu toe heb ik het alleen over de actie gehad, over de verantwoordelijkheid daarvoor.
pi_40327549
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Er zal geen enkel redelijk persoon zijn die zomaar zit te juichen om de dood van Libanese vluchtelingen. Echter zoals je zelf al aangaf liggen de zaken nog al ingewikkeld en valt er dus zeker een boel te relativeren.
pi_40327576
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Iedereen natuurlijk, dat staat buiten kijf. Er zal geen enkel redelijk persoon zijn die zomaar zit te juichen om de dood van Libanese vluchtelingen. Echter zoals je zelf al aangaf liggen de zaken nog al ingewikkeld en valt er dus zeker een boel te relativeren.
Zo'n lionsguy lijkt er niet om te malen en manhattan heeft zijn sig ook niet veranderd.
pi_40327649
Zij zijn dan waarschijnlijk niet zo verontwaardigd erover als anderen, maar ik acht het best waarschijnlijk dat ze hier niet blij mee zijn, en niet alleen vanwege de backlash voor israel.
pi_40327655
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zal tenminste niet zeggen dat ik voor 100 % achter een van beide partijen sta. Ik haat die Hezbollah-clan en dat domme terrorisme. Maar ik vind dat Israel zich nu laat verleiden dezelfde tactiek te hanterne.
En vertel eens, beste SCH, wat voor betere oplossing heb jij dan (vanaf de zijlijn) in gedachten?
  zondag 30 juli 2006 @ 18:01:08 #245
70154 klez
pi_40327697
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n lionsguy lijkt er niet om te malen en manhattan heeft zijn sig ook niet veranderd.
Ik herinner je aan deze quote:
quote:
En dat nemen ze doelbewust en dan gaan ze later huilen dat het niet zo bedoeld was.
Als Israel dat risico niet neemt (en dus niet vecht) wordt het vernietigd. Dat is het dilemma en Israel wekt op geen enkele manier de indruk het leuk te vinden door Hezbollah in die situatie geplaatst te worden.
Die nuance praat de doden van vandaag niet goed, maar maakt van de verdedigers van Israel op dit forum geen kindermoordenaars.
pi_40327783
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Zij zijn dan waarschijnlijk niet zo verontwaardigd erover als anderen, maar ik acht het best waarschijnlijk dat ze hier niet blij mee zijn, en niet alleen vanwege de backlash voor israel.
Ik ben gewoon een Hollander, geen joodse familie, geen joods bloed, maar ik begrijp volkomen wat Israel nu doet in het midden-oosten. Ik ben niet louter selectief en vind dat er bijvoorbeeld ook bepaalde fouten zijn gemaakt bij het omgaan met Palestijnen.

Men kán op dit moment niet anders dan zichzelf verdedigen. Men trapt noodgedwongen in de smerige valkuil die Iran voor ze gelegd heeft, anders zijn ze het haasje. Dat er daarbij fouten worden gemaakt en slachtoffers vallen is vreselijk, maar laten we wel even kijken naar het brein achter deze oorlog: Hezbollah/Iran.
pi_40327829
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:01 schreef klez het volgende:
Als Israel dat risico niet neemt (en dus niet vecht) wordt het vernietigd.
Dat is geen feit hoor maar nu werken ze er hard aan idd.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:07:39 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40327858
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:04 schreef manhattan het volgende:
Men kán op dit moment niet anders dan zichzelf verdedigen. Men trapt noodgedwongen in de smerige valkuil die Iran voor ze gelegd heeft, anders zijn ze het haasje.
Leg uit

Wat voor gevaar dreigt er?
pi_40327881
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:59 schreef Jalu het volgende:

[..]

En vertel eens, beste SCH, wat voor betere oplossing heb jij dan (vanaf de zijlijn) in gedachten?
Alleerst een Palestijnse staat. Dat vinden de meeste Israeliers ook.
  zondag 30 juli 2006 @ 18:08:59 #250
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40327892
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:49 schreef klez het volgende:

[..]

Lulkoek. Hezbollah is begonnen. En de Libanezen verzuimen al jaren korte metten te maken met deze terroristen.
Erger nog, de libanese regering weigerde Hizbollah te ontwapenen.
Wat nu gebeurt is onvermijdelijk.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')