Eensch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Jorikjet het volgende:
i kissed Charles, wat is dat nou voor een gay naam man!
Op het nieuwe album van de darkneees zijn op sommige stukken zelf meer dan 300 gitaartracks te horen. De totale trackcount van sommige tracks beloopt daardoor tot boven de 1000..............quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
"Slag"gitaar doe ik vaak in 2 tracks, dan klinkt het voller. Volgens mij doen ze dat in de studio ook, 2× rhythm en daar dan nog een solo overheen, terwijl er maar 2 gitaristne zijn. Normaal laat ik 2 gitaren erg verschillen, maar nu wou ik wat anders doen
Hoe kon ik die nou vergeten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Apfel het volgende:Wat is je droomgitaar?
Vintage telecaster butterscotch
Hoe kon ik die nou vergeten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef guitarist.nl het volgende:Wie is je favoriete gitarist?
Jimi Hendrix
ik ga morgen misschien een basgitaar kopen, en dan wil ik best een band beginnen met julliequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef VaderJacob het volgende:
Conclusie: er zijn teveel bandloze gitaristen omdat teveel luie mensen weigeren een basgitaar of een drumstel aan te schaffen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:55 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik ga morgen misschien een basgitaar kopen, en dan wil ik best een band beginnen met jullie
Da's mijn droomgitaar, in de kleur aged cherry sunburst..quote:
Ik heb vorige maand een V-drumstel gekocht! gaaf man!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef VaderJacob het volgende:
Conclusie: er zijn teveel bandloze gitaristen omdat teveel luie mensen weigeren een basgitaar of een drumstel aan te schaffen![]()
De vraag is kan je er ook wat meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand een V-drumstel gekocht! gaaf man!
Zolang niemand daar last van heeft, maakt dat ook niet uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
De vraag is kan je er ook wat mee![]()
Ik heb een drumstelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:47 schreef VaderJacob het volgende:
Deze gitaar heb ik eerst ook gehad, prima ding... heb jij geen problemen dat de electronica aan de binnenkant van de gitaar los laat van de kast? Daar heb ik namelijk bij 3 (!!!) modellen last van gehad en toen mocht ik van Ibanez een duurder model proberen... dus ik heb mijn 100 ingeruild voor een 400, met betere piezo, luxere toonregeling, iets mooier afgewerkt... en 600 gulden duurderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:21 schreef BUG80 het volgende:
Wat voor een gitaar/ gitaren heb je (merk e..d)?
Fender American Deluxe Telecaster![]()
Ibanez AW100CENT elektro-akoestische gitaar![]()
Squier Strat![]()
Niet echt. Mijn handvoetcoordinatie is bagger! maar toch is het wel fijn om em te hebben. Af en toe wat oefenen en natuurlijk kunnen vrienden er dan ook op spelen he!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
De vraag is kan je er ook wat mee![]()
Echt goed bas spelen is een vak apart. In plaats van een "oppervlakte" instrument ben je ineens een "diepte" instrument. Bovendien moet je dan écht gaan samenwerken met de drummer, das ook even wennenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik hoor trouwens ook wel van mensen dat bas iets is wat je (als je het niet al te moeilijk doet) er gewoon makkelijk bij kan doen, maar van andere hoor ik weer dat het heel verschillend is en moeilijker.
Nou hebben jullie er allemaal veel verstand van enzo, dus hoe zit dat nou precies?
Ja, maar niet zo'n duidelijke helaasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Da's mijn droomgitaar, in de kleur aged cherry sunburst..
Heb je er een foto van?
Nee nooit problemen gehad! Nou zijn er diverse series die allemaal dit typenummer hebben gehad, misschien heb ik een latere. De huidige serie heeft bijvoorbeeld weer een ander bovenblad dan die van mij. Ik geloof ook dat ze er geen Kingman elektronica meer in stoppen, dat heeft die van mij wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Deze gitaar heb ik eerst ook gehad, prima ding... heb jij geen problemen dat de electronica aan de binnenkant van de gitaar los laat van de kast? Daar heb ik namelijk bij 3 (!!!) modellen last van gehad en toen mocht ik van Ibanez een duurder model proberen... dus ik heb mijn 100 ingeruild voor een 400, met betere piezo, luxere toonregeling, iets mooier afgewerkt... en 600 gulden duurderen die heb ik toch gratis gekregen, en nooit problemen mee gehad!
Heb jij er een extra elementje ingezet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:26 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Echt goed bas spelen is een vak apart. In plaats van een "oppervlakte" instrument ben je ineens een "diepte" instrument. Bovendien moet je dan écht gaan samenwerken met de drummer, das ook even wennen![]()
Daarnaast zijn gitaristen gewend om een beetje rond de maat heen te spelen (of ze kunnen gewoon geen maat houden), waar bassisten 100% strak moeten zijn.
[..]
Ja, maar niet zo'n duidelijke helaas![]()
Ik maar nog wel eens een betere!
[afbeelding]
[..]
Nee nooit problemen gehad! Nou zijn er diverse series die allemaal dit typenummer hebben gehad, misschien heb ik een latere. De huidige serie heeft bijvoorbeeld weer een ander bovenblad dan die van mij. Ik geloof ook dat ze er geen Kingman elektronica meer in stoppen, dat heeft die van mij wel.
Wel symphatiek van Ibanez dat ze het zo oplossen. Nou eindig je gewoon met een (nog) veel betere gitaar!
Bedoel je niet Fishman? In mijn gitaar zit een Fishman Piezo + versterking/toonregeling Prefix Plus... (Tegenover de gewone Prefix in de AW 100)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:26 schreef BUG80 het volgende:
Nee nooit problemen gehad! Nou zijn er diverse series die allemaal dit typenummer hebben gehad, misschien heb ik een latere. De huidige serie heeft bijvoorbeeld weer een ander bovenblad dan die van mij. Ik geloof ook dat ze er geen Kingman elektronica meer in stoppen, dat heeft die van mij wel.
Wel symphatiek van Ibanez dat ze het zo oplossen. Nou eindig je gewoon met een (nog) veel betere gitaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |