http://youtube.com/watch?v=Bcpofztr19E&search=inspector%20gadget%20guitarquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alsof Inspector Gadget zo moeilijk is.
Ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat ik kan horen of een snaar te hoog of te laag is zonder iets om het mee te vergelijken: neequote:
Andere bandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag de demo van mijn andere bandje denk ik maar eens mixe. Die hebben we in maart opgenomen ofzo, maar nooit afgemaakt
Omdat hij het spul wat hij van zijn frets krabt, tijdens optredens opeet!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
bij mij is dat spul ook niet groen hoormaar 't is indd zwart
oow btw: waarom is guitarist.nl uit z'n band gekickt?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
bij mij is dat spul ook niet groen hoormaar 't is indd zwart
oow btw: waarom is guitarist.nl uit z'n band gekickt?
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Het waren wat persoonlijke problemen, meer details -> adhd topic![]()
"Slag"gitaar doe ik vaak in 2 tracks, dan klinkt het voller. Volgens mij doen ze dat in de studio ook, 2× rhythm en daar dan nog een solo overheen, terwijl er maar 2 gitaristne zijn. Normaal laat ik 2 gitaren erg verschillen, maar nu wou ik wat anders doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waarom zijn er 2 gitaartracks die voor een groot deel precies hetzelfde doen?
Wat is er mis met een andere band hebben?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Andere band![]()
hebben jullie een website?
Niks mis met een andere band natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is er mis met een andere band hebben?
Daar ben ik al 8 jaar mee bezig zelfsMaar onze website is al een tijdje offline
Mits nodig en mits de gitaren daardoor voller klinken... Rage Against The Machine deed het juist andersom, die lieten tijdens de solo's juist de slaggitaar weg, en werken met alleen bass en de solo... ook erg vet! Maar ja, dat is ook logisch... Tom Morello + RATMquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
"Slag"gitaar doe ik vaak in 2 tracks, dan klinkt het voller. Volgens mij doen ze dat in de studio ook, 2× rhythm en daar dan nog een solo overheen, terwijl er maar 2 gitaristne zijn. Normaal laat ik 2 gitaren erg verschillen, maar nu wou ik wat anders doen
Dat maakt echt geen donder uit. Dat doe ik altijd met snaren verwisselen. Als je een gitaar hebt die krom gaat staan omdat je alle spanning eraf hebt staan heb je wel héééél slechte gitaren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Ciscus het volgende:
Haal in ieder geval niet (zoals ik ooit wilde doen) alle snaren er af om 'm goed schoon te maken in verband met de spanning van de hals.
* Jacob.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef Ciscus het volgende:
Ik denk soms. En nu bedacht ik me het volgende: Laten we eens even allemaal het volgende lijstje invullen.Name please: Hoe lang speel je gitaar? Wat voor een gitaar/ gitaren heb je (merk e..d)? Wat is je droomgitaar? Wat is je favoriete band? Wie is je favoriete gitarist? Hoe heet (mogelijkerwijs) je eigen band? Welke stijl muziek spelen jullie? Wat is de bezetting van je band? Wat is de naam van de website van je band? Wat voor een kleur is je smuk?
Cool huh?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:03 schreef Ciscus het volgende:
zilvergrijs eh?
Randy Rhoads deed dat zelfs met zijn solo's en dat hoor je goed terug in de volle klankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
"Slag"gitaar doe ik vaak in 2 tracks, dan klinkt het voller. Volgens mij doen ze dat in de studio ook, 2× rhythm en daar dan nog een solo overheen, terwijl er maar 2 gitaristne zijn.
smuk (de ~ (m.))quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef Jorikjet het volgende:
wat is een smuk!
Ik heb geen vuil op mijn fretbordquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Maar behalve het echte woord neem ik aan dat hij de kleur van het vuil op je fretbord bedoelt...
Nee klopt, maar jij bent ook de enige gitarist die ik ken die met handschoenen aan speelt...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb geen vuil op mijn fretbord![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:34 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Nee klopt, maar jij bent ook de enige gitarist die ik ken die met handschoenen aan speelt...![]()
Tuurlijk heb je wel vuil op je fretbord, als je speelt, blijven dode huidschilfertjes aan het fretbord plakken... bij de een meer dan de anderd, afhankelijk van je huid en hoeveelheid zweet.
Ook daar zit het op, alleen omdat ze zo nieuw zijn waarschijnlijk nog zo weinig dat je het niet ziet en merkt... wacht maar 2 jaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die handschoenen grap.
Mijn Ibanez is ook pas 3 maanden oud en de Adonis pas 3 weken, dus mischien dat het ook daar aan licht ligt.
Over 2 jaar denk ik wel een andere gitaar te hebbenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:45 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ook daar zit het op, alleen omdat ze zo nieuw zijn waarschijnlijk nog zo weinig dat je het niet ziet en merkt... wacht maar 2 jaar
Dan heb je smukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:46 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Over 2 jaar denk ik wel een andere gitaar te hebben![]()
Niet dat ik deze dan weg doe, altijd handig om meerdere gitaren te hebben.
Dat merk ik dan wel weerquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef Jorikjet het volgende:
i kissed Charles, wat is dat nou voor een gay naam man!
Op het nieuwe album van de darkneees zijn op sommige stukken zelf meer dan 300 gitaartracks te horen. De totale trackcount van sommige tracks beloopt daardoor tot boven de 1000..............quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
"Slag"gitaar doe ik vaak in 2 tracks, dan klinkt het voller. Volgens mij doen ze dat in de studio ook, 2× rhythm en daar dan nog een solo overheen, terwijl er maar 2 gitaristne zijn. Normaal laat ik 2 gitaren erg verschillen, maar nu wou ik wat anders doen
Hoe kon ik die nou vergeten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:41 schreef Apfel het volgende:Wat is je droomgitaar?
Vintage telecaster butterscotch
Hoe kon ik die nou vergeten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef guitarist.nl het volgende:Wie is je favoriete gitarist?
Jimi Hendrix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |