Waarom zijn er 2 gitaartracks die voor een groot deel precies hetzelfde doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Voor de liefhebber, een nieuw WIP guitarpro tabje van me. http://rapidshare.de/files/27734639/New_Song.gp5.html
ja, ik weet dat het in 6/8 kan.
Moa dat viel wel mee qua beledigingquote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vader Jacob is waarschijnlijk wel het makkelijkste nummer gebasseerd op een toonladder
is ook nog wel de bedoeling, ik vind dat fluitje ook voor geen meter werken. ik heb wel een cd track waar alle snaren op worden gespeelt in juiste hoogte, dus op die manier kan ik stemmen (ik gebruik dan vooral snaar 1, en dan stem ik met die de rest)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Koop ook vooral een stemapparaatje.. die fluit gaat je niet helpen.
Neem swifferdoekjes, komt geen water aan te pas de doekjes zijn magnetisch en werken erg goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef BUG80 het volgende:
Ik wil graag mijn akoestische gitaar eens grondig schoonmaken (met name het bovenblad).
Op de website van Martin las ik dat het goed gaat met een doek, vochtig gemaakt met warm water (en dan goed uitwringen). Ik vind dit toch een beetje eng, omdat op dezelfde pagina staat dat vocht het hout kan aantasten..
Hoe pakken jullie dit aan?
Ik doe het met een droge doek, en voor de groene prut naast de frets gebruik ik een bot mesje om te schrapen. Haal in ieder geval niet (zoals ik ooit wilde doen) alle snaren er af om 'm goed schoon te maken in verband met de spanning van de hals.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef BUG80 het volgende:
Ik wil graag mijn akoestische gitaar eens grondig schoonmaken (met name het bovenblad).
Op de website van Martin las ik dat het goed gaat met een doek, vochtig gemaakt met warm water (en dan goed uitwringen). Ik vind dit toch een beetje eng, omdat op dezelfde pagina staat dat vocht het hout kan aantasten..
Hoe pakken jullie dit aan?
daar had ik 't niet overquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alsof Inspector Gadget zo moeilijk is.
ik gebruik een plectrumquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik doe het met een droge doek, en voor de groene prut naast de frets gebruik ik een bot mesje om te schrapen. Haal in ieder geval niet (zoals ik ooit wilde doen) alle snaren er af om 'm goed schoon te maken in verband met de spanning van de hals.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
is ook nog wel de bedoeling, ik vind dat fluitje ook voor geen meter werken. ik heb wel een cd track waar alle snaren op worden gespeelt in juiste hoogte, dus op die manier kan ik stemmen (ik gebruik dan vooral snaar 1, en dan stem ik met die de rest)
ik loop bijna altijd met een andere plectrum in m'n mondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik steek nog weleens een plectrum in mijn mond.....anders was het een optie geweest.
![]()
http://youtube.com/watch?v=Bcpofztr19E&search=inspector%20gadget%20guitarquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alsof Inspector Gadget zo moeilijk is.
Ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoelt, maar als je bedoelt dat ik kan horen of een snaar te hoog of te laag is zonder iets om het mee te vergelijken: neequote:
Andere bandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Cynic het volgende:
Ik ga vandaag de demo van mijn andere bandje denk ik maar eens mixe. Die hebben we in maart opgenomen ofzo, maar nooit afgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |