Ik leef er niet voor, ik gebruik het alleenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:55 schreef most_wanted het volgende:
Leven voor msn is zo pauperig.
En wat moeten wij met dit topic.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:56 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik leef er niet voor, ik gebruik het alleen![]()
Je moet nix met dit topic, je mag het lezen. Je bent ook niet verplicht om te lezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En wat moeten wij met dit topic.
Dit is eigenlijk het minst boeiende topic in de AT nu, altijd dat msn gezeik. Neem dan iets anders ofzo.
Msn hoofdscherm --> Contactpersonen --> Contactpersonen filteren: --> alleen messenger-contactpersonenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:52 schreef Logitik het volgende:
Spui hier je gal over die nieuwe MSN 8![]()
TS begint:
MSN heeft alle adressen uit mijn hotmail account automatisch toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst.. wat is dit voor een bullshit??! Nu krijgen al mijn contacten die ik jááren geleden verwijderd heb, een melding dat ik hun heb toegevoegd
En tot overmaat van ramp kan ik ze niet verwijderen! Als ik ze wil verwijderen loopt MSN vast!
Nu ben ik op zoek naar 7.5, maar die kan ik nergens meer vinden(En dan moet ik ook die patch erbij hebben om die reclame en buzzershit eruit te gooien).
Pauper MSN![]()
Wat ben jij sneu..quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het minst boeiende topic in de AT nu, altijd dat msn gezeik. Neem dan iets anders ofzo.
Kunnen wij er iets aan doen dat Live messenger vol bugs zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
nieuwe versies gewoon niet gedownloadquote:
Lol, 5.1quote:Op zondag 30 juli 2006 22:45 schreef Henno het volgende:
Zolang de nieuwste Windows Messenger (5.1) me op het netwerk laat blijf ik die gewoon gebruiken. Daar kan je ook mee chatten.
Het wordt door MS zelf geprofileerd als de no nonsense bedrijvenversie:quote:
Msn Live Messenger == Msn 8.0quote:Op maandag 31 juli 2006 01:34 schreef RijstNatie het volgende:
zijn we nu al bij msn 8?
ik heb msn live messenger net 1 maand !
GVD
Je kan geen goeie berichten horen als je altijd offline bent hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Ik hou het wel bij 7.5, pas als ik genoeg goeie berichten hoor over Live Messenger schakel ik wel over.
Das alleen bij jou hehquote:Op maandag 31 juli 2006 01:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je kan geen goeie berichten horen als je altijd offline bent hoor
En bedanktquote:
Nu je naam nog veranderen in Emo, en huil maar 2 kruiken vol zodra 4.7 voorgoed verdwijnt.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:52 schreef Emu het volgende:
Windows Messenger 4.7 die gebruik ik, voldoet prima
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef anisubs het volgende:
Triest dat ze de naam van MSN hebben veranderd in Microsoft Windows Live messenger MWLM ipv MSN.
misschien had je ze dan ook uit je hotmail adreslijst kunnen verwijderenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:52 schreef Logitik het volgende:
Spui hier je gal over die nieuwe MSN 8![]()
TS begint:
MSN heeft alle adressen uit mijn hotmail account automatisch toegevoegd aan mijn contactpersonenlijst.. wat is dit voor een bullshit??! Nu krijgen al mijn contacten die ik jááren geleden verwijderd heb, een melding dat ik hun heb toegevoegd
En tot overmaat van ramp kan ik ze niet verwijderen! Als ik ze wil verwijderen loopt MSN vast!
Nu ben ik op zoek naar 7.5, maar die kan ik nergens meer vinden(En dan moet ik ook die patch erbij hebben om die reclame en buzzershit eruit te gooien).
Pauper MSN![]()
heey jij hierquote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
MSN 7.5 kun je gewoon downloaden hoor. Gewoon even googelen! Heb ik ook gedaan, want ik vond MSN 8 ook zeer verrot!
Jaaa ik hierquote:Op maandag 31 juli 2006 14:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
heey jij hier
Maar je kan oo windows live mess ding downloade
die gebruikers krijgen daar echt geen melding van heur!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
misschien had je ze dan ook uit je hotmail adreslijst kunnen verwijderen
Ik wist trouwens niet dat die gebruikers daar een melding van krijgen maar goed. Dat is best wel kut idd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |