Dat probleem heb ik nog steedsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Eldiablo het volgende:
Ik had het probleem dat 2/3e van mijn contactlist verdwenen was...
Realex,quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef spinnertje het volgende:
ik hoop dat je dat plaatje niet op msn hebt staan.. hoeveel personen zijn dan eigenlijk "alle personen"..
offtopic: puntje van kritiek; pleurt toch op met die foto; de man is het niet waard
Gewoon optie "laat alle contactpersonen zien" uitzetten en alles is net zoals bij je msnquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef DJKoster het volgende:
Yep, Live Messenger pakt al je contactpersonen van je hotmail account.
Voorlopig de reden voor mij dat ik niet overstap.
Ik zie ze wel online komen, maar als ze hun naam veranderen of ze gaan offline dan zie ik het niet. En bij de melding van online of bij een bericht komt het geluid pas een paar seconden later.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef dalet het volgende:
Ik heb sinds de installatie van Live Messenger, dat ik niet meer nieuwe mensen online zie komen.
Dat doen ze ook. Alleen heet het nu anders. What's in a name?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef anisubs het volgende:
Msn Live troep suckt gewoon.
Ze hadden gewoon door moeten gaan met de ontwikkeling van messenger 7
Omdat het een onderdeel is van MS' verzameling nieuwe diensten onder het kapje Live.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:26 schreef anisubs het volgende:
Waarom hebben ze dan trouwens een hele andere interface en naam gemaakt?
Als het woord MSN net ingeburgert is gaan ze de naam veranderen in WLM windows live messenger.
Ik heb thuis 2 computers; op allebei staat Windows Live Messenger, het enige verschil is dat het aanmelden beneden vlug gaat, en op mijn kamer duurt het ruim 20 minuten (soms nog wel meer) en dan mist 2/3 van mijn contactpersonenlijst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Eldiablo het volgende:
Ik had het probleem dat 2/3e van mijn contactlist verdwenen was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |