abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39974672
Microsoft live messenger is al een tijdje uit, en ik dacht: laat ik dit maar eens uitproberen.
Eénmaal gedownload en geinstalleert, en ingelogt kom ik tot mijn grote scrik dat windows live messenger ineens alle personen die ik heb geblockt, geunblockt heeft.
Dus ik snel live messenger afsluiten en weer teruggaan op MSN messenger 7.
Eenmaal weer ingelogt op msn7 moest ik helemaal weer de personen blocken die Microsoft live messenger geunblockt had.

Ik blijf gewoon lekker msn 7 gebruiken

Hebben andere mensen ook dit probleem?
Is het probleem al opgelost?
Amstelveen de beste
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:30:11 #2
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_39974937
Ik had het probleem dat 2/3e van mijn contactlist verdwenen was...
My mind is leaving, my body follows...
pi_39974968
ik hoop dat je dat plaatje niet op msn hebt staan.. hoeveel personen zijn dan eigenlijk "alle personen"..

offtopic: puntje van kritiek; pleurt toch op met die foto; de man is het niet waard
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_39974974
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Eldiablo het volgende:
Dat probleem heb ik nog steeds
pi_39975262
Heb ik met 7.5 gehad, ook dat al ik thuis een paar personen had geblockt dat er op een andere computer geunblockt werden, wel maf, met deze niet, wel visitekaartjes van iedereen, alle mensen die ik heb gemailt, van wie ik mail heb, wie ik geblockt heb enzo...
pi_39975280
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef spinnertje het volgende:
ik hoop dat je dat plaatje niet op msn hebt staan.. hoeveel personen zijn dan eigenlijk "alle personen"..

offtopic: puntje van kritiek; pleurt toch op met die foto; de man is het niet waard
Realex, ik ben al op zoek naar een ander plaatje.
Alle personen bedoel ik de genen die ik heb geblokeert in mijn msn lijst.

Ik blijf lekker msn 7 nog gebruiken.
Ik kan het echt niet hebben dat dit nog een keer gebeurd.
Amstelveen de beste
pi_39975325
Ik heb nergens problemen mee. Werkt prima
pi_39975345
ksnap..
ik heb mensen gewoon opnieuw toegevoegd.. maar tis idd wel een schoonheidsvautje van Microsoft..
Nothin' happened the way it was supposed to happen..
pi_39975382
Is jouw probleem niet gewoon je avatar
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_39975531
Je kan trouwens voordat je een nieuwe messenger installeert je contactlijst backuppen.
pi_39975582
ik kan sinds gister niemand meer toevoegen...als ik dat doe dan verdwijnen ze weer of komen ze spontaan dubbel erin te staan...erg vreemd...webmessenger werkt dan weer wel goed...

hoop dat ze het probleem snel verhelpen bij microschoft...nogal vervelend namelijk...het zal wel komen omdat ze met Yahoo! samen de messenger aan het delen zijn...die combinatie kan ook niet goed gaan uiteraard!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
  woensdag 19 juli 2006 @ 14:51:51 #12
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_39975675
Ik heb sinds de installatie van Live Messenger, dat ik niet meer nieuwe mensen online zie komen.
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_39976217
sommige mensen hebben al moeite met msn

Ik zelf heb msn live niet maar ik had ergens gelezen dat je op je hotmail moet inloggen > dan naar contactpersonen > en daar je geblocked mensen verwijderen, dan komen ze als het goed is niet in je live lijst.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_39976442
Yep, Live Messenger pakt al je contactpersonen van je hotmail account.
Voorlopig de reden voor mij dat ik niet overstap.
pi_39976575
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef DJKoster het volgende:
Yep, Live Messenger pakt al je contactpersonen van je hotmail account.
Voorlopig de reden voor mij dat ik niet overstap.
Gewoon optie "laat alle contactpersonen zien" uitzetten en alles is net zoals bij je msn
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:39:15 #16
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_39977347
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_39977549
windows messenger is hip
  woensdag 19 juli 2006 @ 15:47:47 #18
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39977661
Ook ff de Live versie van Windows Messenger geprobeerd en ik had helemaal geen contactenlijst meer, hij vroeg of ik ze handmatig wou importeren!

Dus ben ik weer teruggegaan naar de meest recente build van MSN 7.5.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 19 juli 2006 @ 16:49:25 #19
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39979677
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:51 schreef dalet het volgende:
Ik heb sinds de installatie van Live Messenger, dat ik niet meer nieuwe mensen online zie komen.
Ik zie ze wel online komen, maar als ze hun naam veranderen of ze gaan offline dan zie ik het niet. En bij de melding van online of bij een bericht komt het geluid pas een paar seconden later.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39993516
Msn Live troep suckt gewoon.
Ze hadden gewoon door moeten gaan met de ontwikkeling van messenger 7
Amstelveen de beste
pi_39993685
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef anisubs het volgende:
Msn Live troep suckt gewoon.
Ze hadden gewoon door moeten gaan met de ontwikkeling van messenger 7
Dat doen ze ook. Alleen heet het nu anders. What's in a name?
pi_39994018
Ik heb allemaal dubbele mensen erin! En dan komt er 1 van de twee adressen online, blijft de andere offline. Maar als ik er dan 1 blokkeer, blokkeert hij ze wel direct allebei
pi_39995480
Waarom hebben ze dan trouwens een hele andere interface en naam gemaakt?
Als het woord MSN net ingeburgert is gaan ze de naam veranderen in WLM windows live messenger.
Amstelveen de beste
pi_40002056
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:26 schreef anisubs het volgende:
Waarom hebben ze dan trouwens een hele andere interface en naam gemaakt?
Als het woord MSN net ingeburgert is gaan ze de naam veranderen in WLM windows live messenger.
Omdat het een onderdeel is van MS' verzameling nieuwe diensten onder het kapje Live.
Daarbij het is maar een naam, mensen zullen het toch wel MSN blijven noemen..doe ik zelf ook. WLM krijg ik m'n strot niet uit.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40002939
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 14:30 schreef Eldiablo het volgende:
Ik heb thuis 2 computers; op allebei staat Windows Live Messenger, het enige verschil is dat het aanmelden beneden vlug gaat, en op mijn kamer duurt het ruim 20 minuten (soms nog wel meer) en dan mist 2/3 van mijn contactpersonenlijst.

En dat van dat alle geblockte personen in je lijst staan dat is bij iedereen (als het goed is) hetzelfde, je kunt ook gewoon een keer op die groet klikken en weg zijn ze...
Andere remedie is gewoon al die mensen weer verwijderen, zijn ze permanent verwijderd nl.

Xgamer
"What if they gave a war and nobody came?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')