Vandaar ook mijn reply, maar die kon je nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je nog verder gelezen, want hij is terug gegaan en heeft d'r een briefje gegeven he![]()
Hij gaat naar zijn vader voor een paar dagen, met wie hij een heftige relatie heeft. Hier moet hij daarom, als hij weer terug is, een paar dagen van bijkomen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dit stukje vat ik niet helemaal![]()
Maar zoals gezegd, het is nog niet te laat. Maar dan moet je wel een keer wat ondernemen he
Ik typ niet snel genoeg
Gewoon, vriendelijk. En ik zei "Alsjeblieft", een beetje brutaal, zo van: "Kijk hier eens". Terwijl ik haar aankeek.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Op wat voor manier heb je het aan haar gegeven? Gewoon heel snel en kortaf? Heb je haar wel even aangekeken, was en keek je vriendelijk?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef the_idiot het volgende:
Zielig gewoon![]()
![]()
Dat topic van Svensational dus he, niet van gnampy![]()
Wehhehehe, 't is 8 uur, nu word t wachten nog veel erger.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Maar het zal wel weer nergens toe leiden. Ja, tot gekheid en oneindige frustratie bij mij. De winkel sluit pas om 20:00 uur, en ik word nu al gestoord van het wachten.
Ik heb nog nagels aan mijn rechterhand.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wehhehehe, 't is 8 uur, nu word t wachten nog veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |