Waarheen?quote:Op maandag 31 juli 2006 08:52 schreef PeRi het volgende:
Gaat Ovi nu echt?
Echt waar?quote:
Zo dan Wat lees je nu? Deel XXIIIquote:
ik lees nu dossier #1052411quote:
Drugs? Alcohol? Sex? Alle drie?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees nu dossier #1052411
oh en ik zoek m'n werkspirit, dus als iemand die heeft gezien............?
Lekker saaiquote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
agressie, agressie, agressie..... schijtzaak
quote:
Ik krijg zo dadelijk mijn favo klant langs. Toevallig een ex-TBS'er.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
agressie, agressie, agressie..... schijtzaak
Oehquote:Op maandag 31 juli 2006 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh, ga je mee zaterdag? Bij Betje stappen?
Neem je die hond meequote:Op maandag 31 juli 2006 10:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oehik kan niet
; ben op een
hond
aan het passen en zit dus tijdelijk aan Amsterdam gekluisterd.
quote:
Omdat Queen Babette dat niet wilquote:Op maandag 31 juli 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat gaat niet.
Waarom spreken jullie niet gewoon inAmsterdam
af?!
![]()
het "leuke" van vertrekkende collega's is dat ik er in één klap 12 zaken bij heb [tuurlijk joh, tijd zat]...quote:
Zit er geen geval van een:quote:Op maandag 31 juli 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
het "leuke" van vertrekkende collega's is dat ik er in één klap 12 zaken bij heb [tuurlijk joh, tijd zat]...
dus deze ochtend staat in het teken van inlezen.
nu bij zaak #1095723: echtscheiding, getuige van verkrachting, trauma..... zielig wel, deze![]()
quote:
Dat is ook waarquote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
nichtje is op vakantie dus geen logeerstek, en daarnaast mag ik ook wel 's een thuiswedstrijd toch
vergeet je alarmknop nietquote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg zo dadelijk mijn favo klant langs. Toevallig een ex-TBS'er.![]()
hm, ik zal even tussen de borderline-moeder kijken....quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
Zit er geen geval van een:
"Blonde vrouw, dikke tieten, verslaafd aan sex" bij?
Ja toch? Of wou je volgende week pas?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar het gaat dus om déze zaterdag?
U riep?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
Zit er geen geval van een:
"Blonde vrouw, dikke tieten, verslaafd aan sex"
bij?
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
nichtje is op vakantie dus geen logeerstek, en daarnaast mag ik ook wel 's een thuiswedstrijd toch
nee hoor, deze is prima... 't is even geen terrasjesweer maar dat boeit niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ja toch? Of wou je volgende week pas?
Als je er maar niet aan gaat wennen!quote:
Dus je komt?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je er maar niet aan gaat wennen!![]()
!
Ik kan niet allesquote:
Nee ik kan toch niet!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus je komt?**
**Niet op de ranzige manier![]()
quote:
Hé. Nu was ik zo aardig jouw topic meteen terug te zetten naar R&P. Omdat je daar een meer serieuze discussie verwachtte. En vervolgens reageer je niet op serieuze reacties en vragen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:51 schreef pberends het volgende:
Buup is op vakantie in België, een binnenlandse vakantie dus.
In België op vakantie.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:51 schreef pberends het volgende:
Buup is op vakantie in België, een binnenlandse vakantie dus.
Ben je soms lid van de Gestapo? Ik lees het topic even door, zoals ik al eerder had gedaan, maar dat wil niet zeggen dat ik behoefte heb om erop te reagerenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé. Nu was ik zo aardig jouw topic meteen terug te zetten naar R&P. Omdat je daar een meer serieuze discussie verwachtte. En vervolgens reageer je niet op serieuze reacties en vragen.
Vinnik stom.
Nou ja, als je een onderwerp aanslingert, vervolgens in de gordijnen vliegt omdat het wordt verplaatst, vind ik het niet meer dan netjes om antwoord te geven op vragen en die discussie ook daadwerkelijk aan te gaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:49 schreef pberends het volgende:
Ben je soms lid van de Gestapo? Ik lees het topic even door, zoals ik al eerder had gedaan, maar dat wil niet zeggen dat ik behoefte heb om erop te reageren.
Wat een crap, jullie verplaatsen m'n topic zonder enig argument.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, als je een onderwerp aanslingert, vervolgens in de gordijnen vliegt omdat het wordt verplaatst, vind ik het niet meer dan netjes om antwoord te geven op vragen en die discussie ook daadwerkelijk aan te gaan.
Jullie? Ik ben geen schizofreen en heb dat helemaal alleen gedaanquote:Op maandag 31 juli 2006 14:10 schreef pberends het volgende:
Wat een crap, jullie verplaatsen m'n topic zonder enig argument.
De Gestapo bestond toch uit meerdere personen?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben geen schizofreen en heb dat helemaal alleen gedaan.
Ga je moeder even lekker met Gestapo vergelijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef pberends het volgende:
De Gestapo bestond toch uit meerdere personen?
Je bent wel vermoeiend zeg, in bed ook zeker?
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ik in bed ben, zal voor jou altijd een groot raadsel blijven.
Sommige grapjes zijn zo ontzettend onleuk en beledigend. Die bewaar je maar voor je vriendjesquote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef pberends het volgende:
Oh, Gestapo was maar een grapje hoor, zoals je al kon proeven. Jezus zeg, nemen mensen tegenwoordig alles serieus?
Misschien heb je gelijk, maar in POL kijken we niet op een Gestapo meer of minder. Maarja, dat noemen we de verhuftering van de samenleving.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige grapjes zijn zo ontzettend onleuk en beledigend. Die bewaar je maar voor je vriendjes
Ik houd liever vast aan een ideaalbeeld van de samenleving.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:35 schreef pberends het volgende:
Misschien heb je gelijk, maar in POL kijken we niet op een Gestapo meer of minder. Maarja, dat noemen we de verhuftering van de samenleving.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik houd liever vast aan een ideaalbeeld van de samenleving.
Waarin alles naar bloemetjes ruikt, iedereen danst en zingt en Hollywood nog glamour betekent ...
![]()
ik kan zelfs in Ned. een vakantiegevoel hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
In België op vakantie.![]()
Ik moet dan wel verder Europa in wil ik het vakantiegevoel krijgen.
Typische pberends argumenten!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
De Gestapo bestond toch uit meerdere personen?
Je bent wel vermoeiend zeg, in bed ook zeker?
Kan het vanavond nog? [Simba ogen]quote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef babette21 het volgende:
hé Zhen, doe jij nog even leuk op-de-valreep-soaplijstjes-maken??? [insert bambi-ogen]
Moet je eens niet in een hotel gaan zitten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
surequote:Op maandag 31 juli 2006 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Kan het vanavond nog? [Simba ogen]
mps is wat anders dan schizo.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben geen schizofreen en heb dat helemaal alleen gedaan.
België is tof.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
daar stoor ik me nou ook altijd zo aanquote:Op maandag 31 juli 2006 15:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
mps is wat anders dan schizo.Veel gemaakte fout, komt door hollywood.
![]()
Stuur mij maar een copy!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zojuist de 1e versie van m'n afstudeerscriptie ingeleverd!
Nu het commentaar afwachten, aanpassen en dan de definitieve, laatste versie inleveren en dan ben ik kláár.
Nouja, nog verdedigen, maar dat is een formaliteit![]()
Ik heb onderzocht in hoeverre leesgedrag van mensen van invloed is op het al dan niet kennen en deelnemen aan een bepaalde actie van een leesbevorderingscampagnequote:Op maandag 31 juli 2006 16:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Stuur mij maar een copy!Waar gaat je scriptie eigenlijk over?
![]()
zoiets hoor je toch eigenlijk vóór de zomer te doen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zojuist de 1e versie van m'n afstudeerscriptie ingeleverd!
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar stoor ik me nou ook altijd zo aan![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets hoor je toch eigenlijk vóór de zomer te doen?![]()
Aha, waren de Sp!ts en de Metro ook onderdeel van je onderzoek?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb onderzocht in hoeverre leesgedrag van mensen van invloed is op het al dan niet kennen en deelnemen aan een bepaalde actie van een leesbevorderingscampagne.
Not really.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, waren de Sp!ts en de Metro ook onderdeel van je onderzoek?![]()
Ja, of ik snap je nietquote:Op maandag 31 juli 2006 16:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ja, of neem dan nog die leuk bedoelde kledinglijn, met kromme toespelingen daarop.
![]()
Aha, want daarbij krijg ik ook altijd het idee dat het onderdeel is van een experiment.quote:
wat te denken van "een schizofreen is nooit alleen"quote:Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik bedoel die shirts met een opdruk als: 'I used to be schizophrenic, but we are fine now.'![]()
the clock is ticking.....quote:Op maandag 31 juli 2006 16:33 schreef Airelle het volgende:
Ah fuck! Het tournement!
heb je hard gewerkt??quote:
Oh dan... kan het nog...quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
the clock is ticking.....nog 6 uur
leef je uit, womanquote:Op maandag 31 juli 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
Oh dan... kan het nog...
Ik heb geen flauw idee meer. Ken al die namen niet eens meer.quote:
wat jij wilt...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Airelle het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer. Ken al die namen niet eens meer.
Mag je ook dezelfde doen als vorig jaar, ik kan me er nog in vinden...
Ik heb keihard gewerktquote:Op maandag 31 juli 2006 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je hard gewerkt??
ik niet
ik heb de hele dag met iedereen geklets
en stomme grappen uitgehaald
en muziekjes geluisterd
nu ligt er alleen wel 'n hele berg werk voor morgen
Wat een HB-postquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb keihard gewerkt![]()
Maar ik aas dan ook op een promotie![]()
Die ik binnenkort hoop te krijgen![]()
Als het meezit![]()
Ik deed alleen Babette na, slet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |