Snakeyquote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef Snakey het volgende:
Hoi.
hee normaal dient er al een nb om klokslag 12 uur te zijn....quote:
Btw, schoten de tranen in je ogen, toen je aan je snotje trokquote:Op zondag 30 juli 2006 01:00 schreef Snakey het volgende:
Ik trok net een snotje uit mijn neus die achter mijn oog vandaan leek te komen, cool.![]()
Ik doelde op het gedeelte alsquote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee normaal dient er al een nb om klokslag 12 uur te zijn....![]()
Neuh, het is: beter laat DAN nooit!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee normaal dient er al een nb om klokslag 12 uur te zijn....![]()
ja duh maar het is bagger enzoquote:
huhquote:Op zondag 30 juli 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
Waar is die homo van een mart89, PeZu heeft een semi erectie.
Nee. Eigenlijk niet nee. Misschien komt dat nog.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Btw, schoten de tranen in je ogen, toen je aan je snotje trok![]()
![]()
![]()
en nog iets wtf roep je een homoquote:
Had je niet zo iets van....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk niet nee. Misschien komt dat nog.![]()
ja jaquote:
rose!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]Ik heb meer zin in een koud glas frisdrank
Been there..quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]Ik heb meer zin in een koud glas frisdrank
welquote:
Neh.... dr staat hier nog een fles c1000 spul koud...quote:
quote:
Ben je op dieet Rekkie?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neh.... dr staat hier nog een fles c1000 spul koud...
Ik hou het liever bij Frisse Frisdrank Light
ok, Mart89 is homo! en PeZu heeft en erectie!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja zou je aub het woord homo nooit in 1 zin willen plakken met:
pezu heeft een semi erectie
stomme sebasser
![]()
Eh nee niet precies.... ik dronk altijd cola... veeeeel cola..quote:
Ik mag Floyd niet meer postenquote:
ik steek een passer in je plasserquote:Op zondag 30 juli 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ok, Mart89 is homo! en PeZu heeft en erectie!
ik deed nu geen semi, zo goed ?
Ik hou het gewoon bij ijstheequote:Op zondag 30 juli 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
en opeens iedereen zo van ' BIER ENDE VERMAAK![]()
![]()
'
Jij hebt wat met plassers hèquote:Op zondag 30 juli 2006 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek een passer in je plasser
sterf enzo@!!!111!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeee dat meen je niet.... waarom mag dat kl***paard van SamStar of hoe hij ook mag heten nog wel danquote:
Van hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2006 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steek een passer in je plasser
sterf enzo@!!!111!!!111
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Bioschatje heb je al een sterftopic geopend voor Floyd?![]()
quote:
quote:
welkom blame!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:21 schreef Blame het volgende:
Goedenavond allemaal!
Even een rondje van een nieuwe Fok!ker
[afbeelding]
En dan nu allemaal in koor: "Welkom Blame!"![]()
jaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
toch maar even vragen, anders wordt het topic zo saai
SeaOfLove is keigeilquote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
Jij bent er toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
Ik zit heul niet aan je neukertjequote:
heul nietquote:
Ik zal Bitchx3 roepenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Nog geile wijven hier?
au contrair mon amiquote:
non non,ca c'est pas vrai,ou sont les babes?quote:
je ne parlais pas francaisquote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
non non,ca c'est pas vrai,ou sont les babes?
No sjitquote:Op zondag 30 juli 2006 01:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Beter dan helemaal nix.... Vrijgezel zijn is egnie zo tof enzo
![]()
dat zeg ik tochquote:
domage mon amiquote:
Nou zegquote:
hoiquote:
Meer bier?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:29 schreef PeZu het volgende:
hee blame, meer drank zou erg welkom wezen
nee het is je ne parle pas françaisquote:
De sloerie.... ik zou haar voor straf vanavond in haar slaap oraal verwennenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef Evelientje84 het volgende:
Mn vrienden lieten me alleen thuis zitten![]()
Zoiets zou ik nou nooit doenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef Evelientje84 het volgende:
Mn vrienden lieten me alleen thuis zitten![]()
Zie er de lol niet van in eingenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou zeg
Neh, ik ben gewoon vervelend en het is nogal makelijk om dat te zeggen
No hard feelings, ok?
hehe du bis gepwned wie unne n00bquote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee het is je ne parle pas français
Dr staat helemaal geen vriendin, maar vrienden...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De sloerie.... ik zou haar voor straf vanavond in haar slaap oraal verwennen![]()
3 maarquote:
Ik verveelde me toen nogalquote:Op zondag 30 juli 2006 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie er de lol niet van in eingenlijk.
Zou best, maar ik pas mij op de een of andere manier niet goed aan mijn soort aan... Wel op een positieve manier uiteraardquote:
pff ik wacht wel tot iemand anders dat doet.... veel handigerquote:
Tig flessen afrikaanse champagne bij Habibi de nacht voor een bedrijfsuitje was anders ook niet zo'n goed idee...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
3 maar
kom op man, dat ben ik niet gewend.....
haha f16's in de boekanier met je 15e
mongoozoquote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef Blame het volgende:
[..]
Tig flessen afrikaanse champagne bij Habibi de nacht voor een bedrijfsuitje was anders ook niet zo'n goed idee...![]()
Maar ik ben helemaal niet kwaadquote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Diemoest trouwens een
zijn.
Kusje op je woede![]()
?
Sebassssss.....?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Diemoest trouwens een
zijn.
Kusje op je woede![]()
?
Zakgeld...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Zakgeld-irritaties
Lees dit voor de gein nou eens door![]()
zo klopt ie wat meerquote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Blame het volgende:
[..]
Zakgeld...
Om mijn 17e moest ik al werken voor mijn gelddrank![]()
waka waka wakaquote:Op zondag 30 juli 2006 01:42 schreef Blame het volgende:
[..]
Ik dronk niet...
Ik goot het naar binnen![]()
Maar nu is Blame braaf hoor![]()
Eririnquote:Op zondag 30 juli 2006 01:42 schreef Eririn het volgende:
Ik Krijg KeI weIniG zaKGeLd altijd![]()
Net Niet genoeg Voor Brreezer![]()
![]()
![]()
Spa blauw über alles!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
waka waka waka
vindt het nog steeds moeilijk te geloven
kleiner feighling op de vroege morgen, een fles malibu in een paar tellen....
Ik op mijn 13de, met 10 euro in de maand kom je echt niet rondquote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Blame het volgende:
[..]
Zakgeld...
Om mijn 17e moest ik al werken voor mijn geld![]()
Lijkt me kei leukquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eririn... zullen we nog een BMI topic openen
![]()
Op mijn 13e een (middag)krantenwijk voor 100/150 gulden per maand...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik op mijn 13de, met 10 euro in de maand kom je echt niet rond
Dankzij werken kan ik nu mijn levenstijl bekostigen
Ik ben een mannelijke kusjes sletquote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
jij geeft echt veel kusjes weg op een avond
visjes!!!!quote:
Ik vind het een goed ideequote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is Lianne-tje (of hoe ze ook mag heten) onze ere-gast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenwoordig krijg je dacht ik een euro of 40 a 60 voor 4 keer per maand weekbladen bezorgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef Blame het volgende:
[..]
Op mijn 13e een (middag)krantenwijk voor 100/150 gulden per maand...
hehequote:
Kunnen ook topickicken...volgens mij istie nog wel openquote:Op zondag 30 juli 2006 01:46 schreef Eririn het volgende:
Kijken of er nu weer dikke mensen happen..
Vast wel! Die dikzakken hebben altijd honger
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef Eririn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auwquote:Op zondag 30 juli 2006 01:50 schreef Eririn het volgende:
Ik schop hem wel even
hee ik hoef geen blauwe assquote:
oke tis omdat je zo'n lieve poes hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik betaal niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Het schoppen van topic's die dood zijn, kan je een ban kosten![]()
schop es dan.....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil nog wat zeggen maar ik durf niet en ik gebruik geen punten enzo omkdat dat tocvhalleaamaal toch maar dom s enzo en spelfouten boeien me ook niet echt zo fduus zeg er niks van anders mag je even dood gras eeten want sAT IK LEKKer en dat 3aw was capslockquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Zolang dood was topic nog niet mopquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
schopquote:Op zondag 30 juli 2006 01:57 schreef Blame het volgende:
[..]
I.v.m. gele kikker even opnieuw:
[afbeelding]
Schop!![]()
geil hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:57 schreef Blame het volgende:
[..]
I.v.m. gele kikker even opnieuw:
[afbeelding]
Schop!![]()
ik ook van jou hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:58 schreef Eririn het volgende:
Een schep, schop of bats is naast een spade het stuk tuingereedschap dat gebruikt wordt voor graafwerk, en voor het verplaatsen van zand, grind of grond. De schep heeft in hoofdzaak twee delen: het blad en de steel. Een schep met een holling, waardoor grond er goed op blijft liggen, wordt gebruikt voor het opscheppen. Men kan er prima grond mee verplaatsen. Om een stuk grond af te steken of om het begin van een kuil te maken is een spade of een schep met een recht blad echter beter geschikt. Ook de steel van deze twee scheppen is verschillend. Voor het makkelijk opscheppen is een kortere steel nodig dan bij het spitten.
![]()
quote:
OMFGquote:Op zondag 30 juli 2006 01:58 schreef Eririn het volgende:
Een schep, schop of bats is naast een spade het stuk tuingereedschap dat gebruikt wordt voor graafwerk, en voor het verplaatsen van zand, grind of grond. De schep heeft in hoofdzaak twee delen: het blad en de steel. Een schep met een holling, waardoor grond er goed op blijft liggen, wordt gebruikt voor het opscheppen. Men kan er prima grond mee verplaatsen. Om een stuk grond af te steken of om het begin van een kuil te maken is een spade of een schep met een recht blad echter beter geschikt. Ook de steel van deze twee scheppen is verschillend. Voor het makkelijk opscheppen is een kortere steel nodig dan bij het spitten.
![]()
quote:
typ eens dan...tis rustig zo zonder jouquote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil nog wat zeggen maar ik durf niet en ik gebruik geen punten enzo omkdat dat tocvhalleaamaal toch maar dom s enzo en spelfouten boeien me ook niet echt zo fduus zeg er niks van anders mag je even dood gras eeten want sAT IK LEKKer en dat 3aw was capslock
Nu ga ik weer normaal op mijn stoel zitten, zodat ik normaal kan typen.
ooh bewijs dat eens dan....quote:
Caseidon is Most_wanted, hij leeft nog steeds en wil dat ik zelfmoord pleegquote:Appelvla moet je toch eens doen
01:59 Appelvla zelfmoord plegen
ShadowM Suiciders : "due to cutbacks the light at the end of the tunnel has been switched off"
^Caseidon^ puik idee
^Caseidon^ Sebasser
^Caseidon^ als jij nou eens zelfmoord pleegt
<- sbn is niet meer verbonden (Quit: There I go again!)
^Caseidon^ en het opneemt
02:00 ^Caseidon^ zou puik zijn
^Caseidon^ en je doet toch zo je best om tof te zijn?
^Caseidon^ dit is je kans!
Appelvla ja en stuur daarna dat bandje naar ons op :s
^Caseidon^ niet te missen
^Caseidon^ zelfs jij kan het
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef Blame het volgende:
De wc rol
1 wc rollen bestaan geheel uit papier en aan de buitenkant is er meestal een motiefje gedrukt, aan de binnenkant zit een kartonnen kokertje waar het meestal zachte papier omheen gewikkeld is.
[afbeelding]
2 Zorg nu dat het vel van de muur afhangt zodat u altijd het motiefje aan de gehele buitenkant ziet, de belangrijkste reden hiervan is dat het vel altijd makelijk te pakken is, als het vel tegen de muur zit ziet u dat het moeilijker gaat, schuif de rol nu voorzichtig op de houder.
[afbeelding]
3 De rol is meteen klaar voor gebruik, trek voorzichtig het onderste vel naar beneden en scheur het na 1 of 2 stuken af of aangezien van hoeveel u nodig heeft.
U ziet doordat het vel van de muur hangt, het vel veel makelijker beet te pakken is en er kan dus sneller worden afgeveegd.
[afbeelding]
wat was de vraag ook alweer?quote:
uhm ze zeggen van wel jaquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:06 schreef Eririn het volgende:
De reuzenpanda of bamboebeer (Ailuropoda melanoleuca) is een beer die wordt ondergebracht in de onderfamilie der Ailuropodinae, waarvan hij de enige levende vertegenwoordiger is. Er bestaan twee ondersoorten, Ailuropoda melanoleuca melanoleuca en Ailuropoda melanoleuca qinlingensis. De Chinezen noemen het dier 大熊猫 (da xiong mao), oftewel grote katbeer. De ogen van het dier lijken namelijk op die van een kat. Dit ter onderscheid van de kleine panda (小熊猫, xiao xiong mao, kleine katbeer).
Zijn leefgebied is in de hooggelegen hellingen van berggebieden in centraal China, zoals Sichuan en Tibet. De reuzenpanda is zwart/wit gekleurd (A. p. qinlingensis is echter bruin). De zwarte plekken bevinden zich op vaste plaatsen als de ogen, poten en schouders. Het gewicht varieert van 80 kg voor de vrouwtjes tot 100 kg voor de mannelijke exemplaren. Pasgeboren jongen wegens slechts 85-150 gram.
Hij eet voornamelijk bamboe, wel 10 - 15 kg per dag. Een reuzenpanda eet ongeveer 10 tot 12 uur per dag. Hij heeft een zesde vinger (eigenlijk een soort uitloper van het polsgewricht) waarmee hij de bamboescheuten goed kan pakken.
Ze leven het grootste deel van het jaar alleen. In de paartijd zoeken ze elkaar op. Het vrouwtje heeft een draagtijd van vijf maanden. Er is meestal maar één jong. Ze zoogt haar jong een halfjaar en blijft bij hem tot hij drie jaar oud is.
De panda brengt het grootste gedeelte van zijn tijd op de grond door. Als hij bedreigd wordt klimt hij in een boom, waar hij wacht tot het gevaar voorbij is.
Reuzenpanda's hebben met een stompe kop en hun zwartwitte vacht een uiterlijk dat sterk aan menselijke emoties appelleert: het dier ziet er schattig uit. Panda's zijn echter beslist niet ongevaarlijk en hebben wel eens mensen aangevallen, al is dit vaak uit irritatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooh ja en sol natuurlijkquote:
Bedankt voor deze waardevolle infoquote:Op zondag 30 juli 2006 02:02 schreef Blame het volgende:
De wc rol
1 wc rollen bestaan geheel uit papier en aan de buitenkant is er meestal een motiefje gedrukt, aan de binnenkant zit een kartonnen kokertje waar het meestal zachte papier omheen gewikkeld is.
[afbeelding]
2 Zorg nu dat het vel van de muur afhangt zodat u altijd het motiefje aan de gehele buitenkant ziet, de belangrijkste reden hiervan is dat het vel altijd makelijk te pakken is, als het vel tegen de muur zit ziet u dat het moeilijker gaat, schuif de rol nu voorzichtig op de houder.
[afbeelding]
3 De rol is meteen klaar voor gebruik, trek voorzichtig het onderste vel naar beneden en scheur het na 1 of 2 stuken af of aangezien van hoeveel u nodig heeft.
U ziet doordat het vel van de muur hangt, het vel veel makelijker beet te pakken is en er kan dus sneller worden afgeveegd.
[afbeelding]
quote:
omg wtf bbqquote:
waskeburt?quote:
doe eens lief!!!quote:
doe eens lief!!!quote:
van jou is alles liefquote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef Eririn het volgende:
En zei alleen Opkeplurt..
Dat is ook best lief toch?¿
neequote:Op zondag 30 juli 2006 02:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij zegt: hee sol en ik antwoord: wat
nix onvriendelijks aan toch ;-)
tja.....quote:Op zondag 30 juli 2006 02:16 schreef Eririn het volgende:
En zei alleen Opkeplurt..
Dat is ook best lief toch?¿
ruim jij het op?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Komt een man bij de dokter...
ongeneerdquote:Op zondag 30 juli 2006 02:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
helemaal niet
dat bedoelde ik ook niet
wou gewoon ongeneerd je aandacht....
![]()
jaquote:Op zondag 30 juli 2006 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ongeneerd.... maar we hebben toch foon en msn
![]()
againquote:
tsssk jezelf quoten, hoe durf je!!!quote:
heul nie!!!quote:
ja das een goeie lat ik die ook eens makenquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:27 schreef Blame het volgende:
Hadden we Maikuuul niet in de Apenheul zitten?
[afbeelding]
heedaar is een dame, en wat voor eenquote:
En dat was dom dusquote:Op zondag 30 juli 2006 02:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kut anime serie dat spannend wordt en ik besloten heb om morgen verder te kijken.
Waarom morgen verder kijken als het een kutserie is?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kut anime serie dat spannend wordt en ik besloten heb om morgen verder te kijken.
Jaquote:Op zondag 30 juli 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar nu heb je nachtbagger... ook leuk zo af en toe
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:35 schreef PeZu het volgende:
ik zag gisteren nog een zwart wit gespikkelde put deksel
Zwart wit gespikkeld?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:35 schreef PeZu het volgende:
ik zag gisteren nog een zwart wit gespikkelde put dekses
Hij zo spannend dat ik verder wil kijken maar als ik verder kijk ga ik niet slapen tot ik het einde heb gezien.... Dus ga ik morgen verder kijken.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:35 schreef Blame het volgende:
[..]
Waarom morgen verder kijken als het een kutserie is?![]()
Welkom bij NB dan maarquote:Op zondag 30 juli 2006 02:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij zo spannend dat ik verder wil kijken maar als ik verder kijk ga ik niet slapen tot ik het einde heb gezien.... Dus ga ik morgen verder kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |