Spa blauw über alles!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
waka waka waka
vindt het nog steeds moeilijk te geloven
kleiner feighling op de vroege morgen, een fles malibu in een paar tellen....
Ik op mijn 13de, met 10 euro in de maand kom je echt niet rondquote:Op zondag 30 juli 2006 01:40 schreef Blame het volgende:
[..]
Zakgeld...
Om mijn 17e moest ik al werken voor mijn geld![]()
Lijkt me kei leukquote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eririn... zullen we nog een BMI topic openen
![]()
Op mijn 13e een (middag)krantenwijk voor 100/150 gulden per maand...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik op mijn 13de, met 10 euro in de maand kom je echt niet rond
Dankzij werken kan ik nu mijn levenstijl bekostigen
Ik ben een mannelijke kusjes sletquote:Op zondag 30 juli 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
jij geeft echt veel kusjes weg op een avond
visjes!!!!quote:
Ik vind het een goed ideequote:Op zondag 30 juli 2006 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is Lianne-tje (of hoe ze ook mag heten) onze ere-gast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenwoordig krijg je dacht ik een euro of 40 a 60 voor 4 keer per maand weekbladen bezorgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:45 schreef Blame het volgende:
[..]
Op mijn 13e een (middag)krantenwijk voor 100/150 gulden per maand...
hehequote:
Kunnen ook topickicken...volgens mij istie nog wel openquote:Op zondag 30 juli 2006 01:46 schreef Eririn het volgende:
Kijken of er nu weer dikke mensen happen..
Vast wel! Die dikzakken hebben altijd honger
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:48 schreef Eririn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auwquote:Op zondag 30 juli 2006 01:50 schreef Eririn het volgende:
Ik schop hem wel even
hee ik hoef geen blauwe assquote:
oke tis omdat je zo'n lieve poes hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik betaal niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Het schoppen van topic's die dood zijn, kan je een ban kosten![]()
schop es dan.....quote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil nog wat zeggen maar ik durf niet en ik gebruik geen punten enzo omkdat dat tocvhalleaamaal toch maar dom s enzo en spelfouten boeien me ook niet echt zo fduus zeg er niks van anders mag je even dood gras eeten want sAT IK LEKKer en dat 3aw was capslockquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
Zolang dood was topic nog niet mopquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef Biogarde het volgende:
schopquote:Op zondag 30 juli 2006 01:57 schreef Blame het volgende:
[..]
I.v.m. gele kikker even opnieuw:
[afbeelding]
Schop!![]()
geil hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:57 schreef Blame het volgende:
[..]
I.v.m. gele kikker even opnieuw:
[afbeelding]
Schop!![]()
ik ook van jou hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 01:58 schreef Eririn het volgende:
Een schep, schop of bats is naast een spade het stuk tuingereedschap dat gebruikt wordt voor graafwerk, en voor het verplaatsen van zand, grind of grond. De schep heeft in hoofdzaak twee delen: het blad en de steel. Een schep met een holling, waardoor grond er goed op blijft liggen, wordt gebruikt voor het opscheppen. Men kan er prima grond mee verplaatsen. Om een stuk grond af te steken of om het begin van een kuil te maken is een spade of een schep met een recht blad echter beter geschikt. Ook de steel van deze twee scheppen is verschillend. Voor het makkelijk opscheppen is een kortere steel nodig dan bij het spitten.
![]()
quote:
OMFGquote:Op zondag 30 juli 2006 01:58 schreef Eririn het volgende:
Een schep, schop of bats is naast een spade het stuk tuingereedschap dat gebruikt wordt voor graafwerk, en voor het verplaatsen van zand, grind of grond. De schep heeft in hoofdzaak twee delen: het blad en de steel. Een schep met een holling, waardoor grond er goed op blijft liggen, wordt gebruikt voor het opscheppen. Men kan er prima grond mee verplaatsen. Om een stuk grond af te steken of om het begin van een kuil te maken is een spade of een schep met een recht blad echter beter geschikt. Ook de steel van deze twee scheppen is verschillend. Voor het makkelijk opscheppen is een kortere steel nodig dan bij het spitten.
![]()
quote:
typ eens dan...tis rustig zo zonder jouquote:Op zondag 30 juli 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil nog wat zeggen maar ik durf niet en ik gebruik geen punten enzo omkdat dat tocvhalleaamaal toch maar dom s enzo en spelfouten boeien me ook niet echt zo fduus zeg er niks van anders mag je even dood gras eeten want sAT IK LEKKer en dat 3aw was capslock
Nu ga ik weer normaal op mijn stoel zitten, zodat ik normaal kan typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |