abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40311431
Net een vakantiebaantje genomen in een verpleegtehuis, ik werk in het restaurant/bar. Beetje drank inschenken voor de bewoners, eten opscheppen, tosti's maken etc.

Elke dag komen familieleden/vrienden van de bewoners op bezoek en die maken ook gebruik van het restaurant.
Nou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijze kuthoer komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was, maar voor de vorm keek ik toch even in de keuken. Toen moest ik haar tot mijn spijt vertellen dat er alleen nog maar wit brood was, en of ze dat misschien wilde hebben. Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben, en waarom het er niet is en waarom ik het niet weet Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen Bring it, skank!

En alsof dat nog niet erg genoeg is, is ze ook nog eens een oplichter: koffie en thee zijn voor de bewoners gratis, maar voor hun bezoek niet (45 om 30 eurocent). Gaat mevrouwtje doen alsof ze koffie komt halen voor de bewoner waarbij ze op bezoek is, vervolgens zie ik haar er zelf van lurken .
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen, loopt weg, is bijna bij de deur, en komt opeens terug om dr 5 cent te halen

Gierige, bruinbroodetende oplichters
In life you achieve what you thínk you deserve
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 00:30:21 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40311469
Nou ja, troost je: ze zijn doorgaans bezig aan hun laatse loodjes. Voor je het weet zijn ze weg.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:30:55 #3
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40311479
wat een kankerhoer.

Doodslaan met een stok
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_40311497
Ze gaat toch snel dood.
pi_40311517
Je hebt adequaat gehandeld 14.gif
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 00:32:53 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40311520
Maar, on topic: erg sympathiek komt het ouwe besje niet op me over.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_40311540
nee de bewoners zijn heel leuk

alleen deze grijze vrouw was op visite, waarschijnlijk dochter van een van de bewoners. Ik schat dr op 55 jaar ongeveer
pi_40311544
Je zal die vrouw zijn zeg.. wat een triest persoon ben je dan. Of nog erger, je zal die vrouw zijn en van jezelf nog weten hoe triest je bent ook.
Maar hulde hoe je het hebt aangepakt, zeer tactvol en je had haar goed bij de ballen. spreekwoordelijk dan..
-
  zondag 30 juli 2006 @ 00:35:52 #9
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_40311593
Op haar broodje spugen volgende keer.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_40311600
Veeleisende kutkakkers
  zondag 30 juli 2006 @ 00:36:49 #11
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40311616
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je het weet zijn ze weg.
Waahaarheeeeeeeeen, leiheidt de weeeeeeeeeeeeeeeeeg........

Maar wat m ij nou intrigeert is, had die vrouw grijs haar of grijze kleren. Dat wordt uit je omschrijiving niet gehaal duidelijk. 'Grijze vrouw'....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 30 juli 2006 @ 00:37:45 #12
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_40311639
Ik zou die 5 cent overhandigd hebben met het zoetste stemmetje zeggende :altublieft, tot de volgende keer
Speak only if it improves upon the silence....
  zondag 30 juli 2006 @ 00:37:56 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40311643
Typisch Nederlands trouwens, stennis schoppen om een koppie koffie van 2 kwartjes
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_40311661
ja ze had grijs haar, beetje een muisachtig uiterlijk. maar ze is dus géén bewoonster (bejaarde), maar een dochter/vriendin die op regelmatig bezoek komt.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:40:07 #15
35415 nightfall
sickminded
pi_40311701
beetje mazzel is ze met de volgende hittegolf de lul
pi_40311725
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef BYM het volgende:
Ik zou die 5 cent overhandigd hebben met het zoetste stemmetje zeggende :altublieft, tot de volgende keer
ja, dat zou wel grappig zijn geweest ik was toen eigenlijk nog een beetje in shock door dat mens, en gaf die 5cent zonder iets te zeggen
  zondag 30 juli 2006 @ 00:42:06 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40311755
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Robocock het volgende:
wat een kankerhoer.

Doodslaan met een stok
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40311768
Had ik toen ik net werkte waar ik nu werk (ijssalon) ook, daar hebben we bijvoorbeeld maar een bepaald aantal milkshake-smaken, ondanks dat we een vrij goot ijsassortiment hebben. Dit omdat anders het hele aanrecht vol staat met gebruikte bekers met tientallen verschillende smaken en zo. Afijn, was er toen een meneer die er al jaren kwam en die een milkshake moest hebben die niet op de kaart stond. Ik zei gewoon netjes dat we die smaak niet hebben en ook niet mochten maken, was me ook verteld. Begint dat kereltje (ook een kakker overigens, zo'n blije gast van een jaar of 25 met Lacoste en Tommy Hilfiger kleding en een Chasin' pet) opeens op me te flippen dat ie dat normaal bij anderen wel krijgt en dat ik het maar moest maken.

Ik zei toen lekker op m'n dooie gemak dat ie zich maar eens moest bedaren, en dat ie z'n milkshake wel kon vergeten. Dag meneer.
pi_40311795
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Had ik toen ik net werkte waar ik nu werk (ijssalon) ook, daar hebben we bijvoorbeeld maar een bepaald aantal milkshake-smaken, ondanks dat we een vrij goot ijsassortiment hebben. Dit omdat anders het hele aanrecht vol staat met gebruikte bekers met tientallen verschillende smaken en zo. Afijn, was er toen een meneer die er al jaren kwam en die een milkshake moest hebben die niet op de kaart stond. Ik zei gewoon netjes dat we die smaak niet hebben en ook niet mochten maken, was me ook verteld. Begint dat kereltje (ook een kakker overigens, zo'n blije gast van een jaar of 25 met Lacoste en Tommy Hilfiger kleding en een Chasin' pet) opeens op me te flippen dat ie dat normaal bij anderen wel krijgt en dat ik het maar moest maken.

Ik zei toen lekker op m'n dooie gemak dat ie zich maar eens moest bedaren, en dat ie z'n milkshake wel kon vergeten. Dag meneer.
het is toch wat met die kakkers he
pi_40311863
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Op haar broodje spugen volgende keer.
Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?
pi_40311887
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.
Ga bollenpellen, als je niet met mensen om kunt gaan.
pi_40311912
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?
Schnitzelparadijs toch?
  zondag 30 juli 2006 @ 00:49:38 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40311958
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40311970
Wit brood is vies
Leven is perziksgewijs
pi_40312079
quote:
en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomen
trouwens, ik heb die mevrouw gegeven waar ze om vroeg (koffie), uitgelegd dat er geen bruin brood is en zelfs ander brood aangeboden. alles volgens de regels.

pi_40312134
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef ElizabethR het volgende:

Maar wat m ij nou intrigeert is, had die vrouw grijs haar of grijze kleren. Dat wordt uit je omschrijiving niet gehaal duidelijk. 'Grijze vrouw'....
Grijze kuthoer zegt ie

En TS supergehandeld, ik heb jaren in vp huizen gewerkt, en het bezoek/de familie kan je af en toe wel schieten
  zondag 30 juli 2006 @ 00:58:35 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_40312198
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef Torio het volgende:

[..]

en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomen
trouwens, ik heb die mevrouw gegeven waar ze om vroeg (koffie), uitgelegd dat er geen bruin brood is en zelfs ander brood aangeboden. alles volgens de regels.

Maar ja je hebt van die mensen die overal stennis over moeten schoppen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 30 juli 2006 @ 01:01:02 #28
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_40312255
Kewl topique
Tot zover de kwaliteitspost
pi_40312389
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

mr bean?

kan me herinneren dat ie in n broodje spuugde
I pwn u!
  zondag 30 juli 2006 @ 01:05:54 #30
84524 Morwen
I got life
pi_40312413
Zeikwijf is het. Ik heb zelf ook in restaurants gewerkt en man om man wat een gezeik, vaak om de kleinste dingen

Ouderen zijn idd vaak nog veel erger en lastiger. Vastgeroeste gewoontes, denk ik, en dan helemaal van de leg als er ook maar iets verandert. Zelfs de alternatieven niet willen aannemen. Gespuis is het!
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_40312485
quote:

[..]

Zeker aangenomen om je enorme invoelend vermogen

Nog erger is dat je niet eens inziet dat topics met dit soort titels niet getuigen van respect tegenover ouderen op je werkplek. Ouderen zijn soms nou eenmaal vastgeroest aan gewoontes, zoals bij deze mevrouw het geval is als ze vasthoudend is in haar wens om bruin brood. Maar jij als vakantiewerkertje denkt het allemaal beter te weten en noemt haar meteen een grijze kuthoer.
Daarom......., als je niet met mensen om kunt gaan of je eigenlijk je niet in kunt leven in de doelgroep waarmee je tijdelijk werkt ga dan bollenpellen of iets anders en stop met je gezeik.
pi_40312696
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Mirre het volgende:

[..]

Nog erger is dat je niet eens inziet dat topics met dit soort titels niet getuigen van respect tegenover ouderen op je werkplek. Ouderen zijn soms nou eenmaal vastgeroest aan gewoontes, zoals bij deze mevrouw het geval is als ze vasthoudend is in haar wens om bruin brood. Maar jij als vakantiewerkertje denkt het allemaal beter te weten en noemt haar meteen een grijze kuthoer.
Daarom......., als je niet met mensen om kunt gaan of je eigenlijk je niet in kunt leven in de doelgroep waarmee je tijdelijk werkt ga dan bollenpellen of iets anders en stop met je gezeik.
ik weet niet of je het topic hebt doorgelezen, maar deze mevrouw was dus géén bewoonster, maar een bezoeker. en ja, ik wist inderdaad beter dan die mevrouw dat er geen bruin brood was, kan ik niet helpen. we hebben het dus nogmaals over een bezoeker, een klant, dus geen bewoonster. deze mevrouw is hartstikke gezond, met grijs haar, maar deed gewoon vervelend.
en nogmaals, ze nemen niet zomaar mensen aan daar, ik denk dat wat dat betreft de leidingsgevenden wat meer inzicht hebben in wie ze aannemen en waarom, dan dat jij dat hebt.

de bejaarde mensen, bewoners dus, zij juist super. hartstikke aardig, gezellig, soms een beetje onverstaanbaar, maar met geduld kom je al een heel eind.
  zondag 30 juli 2006 @ 01:24:01 #33
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_40312862
quote:

[..]
Mirre, je bedoelt het goed, maar volgens mij is het net even anders...
quote:
ou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijzekuthoer mevrouw komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was(...) Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben,(..)
En sorry hoor, maar als bezoeker heb je toch wat minder recht van spreken. Als het nou een bewoner was, okee..
pi_40313073
quote:
Aan je reactie te zien ben je helemaal op je plek hier met je geblaat in dit topic he.
Ga toch buitenspelen, als je niet kan lezen.
Unox, the worst operating system.
  zondag 30 juli 2006 @ 02:07:04 #35
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_40313754
quote:

[..]

Achterlijke h**r
pi_40313792
quote:

[..]

katten zijn stom
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  PR/Manusje van alles zondag 30 juli 2006 @ 02:26:17 #37
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40314041
Mogt er een airco zijn daar... zet die eventjes uit dan
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_40314204
Zucht.......wat is het moeilijk lezen voor sommige zeg. De TS zegt toch duidelijk dat het niet om een bewoner gaat. Welk woord begrijp je nu niet, Mirre?
  PR/Manusje van alles zondag 30 juli 2006 @ 02:41:56 #39
Toezicht is gezond!
pi_40314226
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:39 schreef duivelinnetje het volgende:
Zucht.......wat is het moeilijk lezen voor sommige zeg. De TS zegt toch duidelijk dat het niet om een bewoner gaat. Welk woord begrijp je nu niet, Mirre?
Dat is het punt niet, als die ouwe graftakken de pijp uit gaan dan is dat eritante bezoek ook weg

(tuurlijk snap ik wat je bedoelt Maar toegeven daar doen we niet aan! )
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_40314256
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Torio het volgende:
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen
begon ze niet eens op het kopje te stampen in het kader van: whehehe ik heb 't toch gekocht?
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  PR/Manusje van alles zondag 30 juli 2006 @ 02:44:56 #41
Toezicht is gezond!
pi_40314261
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:44 schreef Acryl het volgende:

[..]

begon ze niet eens op het kopje te stampen in het kader van: whehehe ik heb 't toch gekocht?

Je zou raar opkijken
  Moderator / Redactie FP zondag 30 juli 2006 @ 02:46:45 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_40314277
Mirre is een kuthoer!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_40314282
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:09 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
katten zijn stom
Meelopers die iets uit een homepage posten wat hier offtopic is zijn nog stommer
pi_40314284
pi_40314292
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mirre is een kuthoer!
........en lucht het op?
  Moderator / Redactie FP zondag 30 juli 2006 @ 02:48:48 #46
Rawr
pi_40314304
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:47 schreef Mirre het volgende:

[..]

........en lucht het op?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_40314324
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:47 schreef Mirre het volgende:

[..]

........en lucht het op?
hoi Mirre
pi_40314462
Verkapt *VMBO, dus geen andere baan kunnen krijgen*-topic. Verdomme pauper, als ik bruin brood wil, dan wil ik bruin brood. Steek dat witte maar in je hol. Daar ga ik immers ook niet dood van.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40314474
Okee kiddies, bedtijd
  zondag 30 juli 2006 @ 03:54:06 #50
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_40314780
Kuthoereuh
Ook geen sig dus
pi_40314791
Volgende keer een sneetje witbrood langs je bruine ster halen, en dan met een geniepige grijns aan haar geven en zeggen: Brrruin-brood ghehe.

Dat zal d'r leren
  zondag 30 juli 2006 @ 04:30:58 #52
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_40314973
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:05 schreef Mirre het volgende:
Okee kiddies, bedtijd
ik hoef je geen kuthoer te noemen om je gewoon een dom mens te vinden.
ga maar lekker slapieslapie doen.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 30 juli 2006 @ 07:42:52 #53
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_40315377
Ik zal maar niet vertellen wat voor 'k*tlijers' ik allemaal wel niet tegenkom op mn werk...
/-=]
|o-0
~~~`
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 07:47:04 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40315382
Soms hoop je toch gewoon dat werkgevers meelezen..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 30 juli 2006 @ 07:54:28 #55
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_40315392
wat een service zeg.... geen wonder dat nederland verkankerd met de instelling van dat werkersvolk.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_40315399
quote:
Op zondag 30 juli 2006 07:47 schreef yvonne het volgende:
Soms hoop je toch gewoon dat werkgevers meelezen..
ja, dat zou wel hard voor me zijn
pi_40315404
quote:
Op zondag 30 juli 2006 07:54 schreef Vampier het volgende:
wat een service zeg.... geen wonder dat nederland verkankerd met de instelling van dat werkersvolk.
en wat is er mis met de service? ik ben tegen haar in persoon hartstikke beleefd geweest hoor, ik heb gewoon volgens de regels gehandeld. ik heb het ook aan de leidinggevende verteld die vroeg hoe ik het tot nu toe vond, en ze zei dat ik me niet te veel van die mevrouw moet aantrekken, omdat ze wel vaker 'lastig' is.
  zondag 30 juli 2006 @ 08:05:41 #58
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_40315414
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:01 schreef Torio het volgende:

[..]

en wat is er mis met de service? ik ben tegen haar in persoon hartstikke beleefd geweest hoor, ik heb gewoon volgens de regels gehandeld. ik heb het ook aan de leidinggevende verteld die vroeg hoe ik het tot nu toe vond, en ze zei dat ik me niet te veel van die mevrouw moet aantrekken, omdat ze wel vaker 'lastig' is.
door jou hebben we in nederland nu n vergrijzings en zorginstellingen probleem

als jij gvd s normaal deed betaalden we nu de helft van de premies en konden we stoppen met werken op leeftijd van 60.

denk daar maar even over na...

ps whehe
/-=]
|o-0
~~~`
pi_40315421
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:05 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

door jou hebben we in nederland nu n vergrijzings en zorginstellingen probleem

als jij gvd s normaal deed betaalden we nu de helft van de premies en konden we stoppen met werken op leeftijd van 60.

denk daar maar even over na...

ps whehe
ehm, ja... maak je niet druk hoor, het is een vakantiebaan tot eind augustus, daarna ga ik weer fijn verder studeren
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 08:42:46 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40315511
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:00 schreef Torio het volgende:

[..]

ja, dat zou wel hard voor me zijn
Kijk, uit je woorden haal ik heus wel dat je beleefd bent etc en netjes gehandeld hebt, maar uit je fobo begrijp ik dat je een richting kiest waarbij je ook veel met mensen te maken gaat krijgen, en als je je nu al zo uitlaat over een bepaalde rap groeiende groep zul je het nog moeilijk krijgen :
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Eindredactie Games zondag 30 juli 2006 @ 08:45:36 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40315519
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Robocock het volgende:
wat een kankerhoer.

Doodslaan met je stok(je)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_40315558
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk, uit je woorden haal ik heus wel dat je beleefd bent etc en netjes gehandeld hebt, maar uit je fobo begrijp ik dat je een richting kiest waarbij je ook veel met mensen te maken gaat krijgen, en als je je nu al zo uitlaat over een bepaalde rap groeiende groep zul je het nog moeilijk krijgen :
ja ik snap ook wel wat je bedoelt hoor, maar als er iets niet is (bruin brood), kan ik haar er niet van voorzien. geloof me, als ik zou kunnen toveren had ik haar het zo gegeven hebben.
en ach, dat ik haar grijze kuthoer noemde is niet omdat ik mensen van haar leeftijd niet aardig vind ofzo. van de alle mensen die langskomen elke dag, was zij de enige die lastig deed, daar staat ze ook om bekend heb ik me laten vertellen. de rest is juist heel aardig en gezellig en we lachen een hoop af daar met de bewoners en hun bezoek. volgens mij kan ik beter klagen hier, dan superboos worden op haar in persoon, vooral omdat ik haar nog vaker tegen zal komen.
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 08:59:15 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40315569
Stukje empatie, zeker bij ouderen, je weet niet waarom ze "lastig"is.

pi_40315598
quote:
Op zondag 30 juli 2006 08:59 schreef yvonne het volgende:
Stukje empatie, zeker bij ouderen, je weet niet waarom ze "lastig"is.
nee dat is waar, daarom blijven we ook heel rustig tegen haar. achter dat boze gezicht kan een hoop leed/pijn/ellende zitten.

ze is trouwens niet een van de bewoners, maar gewoon een bezoekster met grijs haar. ik schat haar ca. 55, zo oud is dat toch niet?
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:07:24 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40315605
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:05 schreef Torio het volgende:

[..]

nee dat is waar, daarom blijven we ook heel rustig tegen haar. achter dat boze gezicht kan een hoop leed/pijn/ellende zitten.

ze is trouwens niet een van de bewoners, maar gewoon een bezoekster met grijs haar. ik schat haar ca. 55, zo oud is dat toch niet?
Nee, is zeker niet oud, maar sommige mensen zijn al "oud"op hun 20e
En sommigen worden al zeikerd geboren

zondag 30 juli 2006 @ 09:09:59 #66
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40315611
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

En sommigen worden als zeikerd geboren
Kon 't niet laten..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40315617
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

En sommigen worden al zeikerd geboren

ik ga nu werken, en ik hoop echt dat er bruin brood is binnengekomen, maar ik vrees het ergste

thx voor de opbouwende kritiek, zeer zeldzaam hier tegenwoordig
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:15:38 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40315632
Werk ze

zondag 30 juli 2006 @ 09:18:00 #69
117776 OFfSprngr
pi_40315643
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:11 schreef Torio het volgende:

[..]

ik ga nu werken, en ik hoop echt dat er bruin brood is binnengekomen, maar ik vrees het ergste

thx voor de opbouwende kritiek, zeer zeldzaam hier tegenwoordig
Neem een keer week oud bruin brood voor dr mee met van die lekkere groen gekleurde stukjes.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_40316625
Whehe je hebt goed gehandeld, een koekje van eigen deeg voor die kakteef
0023
  zondag 30 juli 2006 @ 11:07:48 #71
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_40316686
Tof, je usericon is een halve mb!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:25:32 #72
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40317045
Heeft ze niet stiekem een tas vol sieraden meegenomen?
pi_40317426
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:04 schreef Neuralnet het volgende:
Verkapt *VMBO, dus geen andere baan kunnen krijgen*-topic. Verdomme pauper, als ik bruin brood wil, dan wil ik bruin brood. Steek dat witte maar in je hol. Daar ga ik immers ook niet dood van.
Dus er is tóch bruinbrood
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_40321132
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze gaat toch snel dood.
Ik weet een leuk liedje om een keer te zingen als ze weer komt: http://www.youtube.com/watch?v=UPiFhjCxXpk&search=silverman
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40326030
update:

er was vandag weer geen bruin brood, ik ben nog naar de andere afdeling geweest om daar wat bruin brood te zoeken, maar helaas

Toen heb ik maar een paar mueslibollen en krentebollen ontdooit en neergezet
Nog voor de warme maaltijd was die mevrouw er weer en vroeg niet eens naar bruin brood, maar pakte gewoon een mueslibol en kwam deze netjes afrekenen

Jammer dat ze niet terug groette, maar je kan niet alles hebben he!
  Moderator / Redactie FP zondag 30 juli 2006 @ 17:03:41 #76
Rawr
pi_40326087
BobbyB, wie dat lekkere wijf in je ava?
pi_40326461
Mensen die niet oud zijn maar zichzelf wel oud vinden en dan denken daaraan rechten te kunnen ontlenen.
Komt dat mens trouwens iedere dag daar eten Goedkoop snaaien in het verzorgingstehuis en dan nog kankeren op de service ook nog. Die service is niet bedoeld voor haar maar voor de mensen die daar wonen trut.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_40326525
Ik stel voor een sociale dienstplicht voor iedereen na de middelbare school.
Een tijdje verblijven tussen die ouwe chagerijnen is goed voor je.
pi_40326583
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die niet oud zijn maar zichzelf wel oud vinden en dan denken daaraan rechten te kunnen ontlenen.
Komt dat mens trouwens iedere dag daar eten Goedkoop snaaien in het verzorgingstehuis en dan nog kankeren op de service ook nog. Die service is niet bedoeld voor haar maar voor de mensen die daar wonen trut.
ja ze is er wel elke dag , en ze heeft ook nog een baan daarnaast. dus wat dat betreft wel respect dat ze elke dag haar familielid/vriend/kennis op komt zoeken.
pi_40326813
Het lijk me erg om die vrouw te zijn en dan dit topic te lezen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_40326957
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef Torio het volgende:

[..]

ja ze is er wel elke dag , en ze heeft ook nog een baan daarnaast. dus wat dat betreft wel respect dat ze elke dag haar familielid/vriend/kennis op komt zoeken.
Dat is ook weer zo.
Ik heb ook een tijd in een verzorgingshuis gewerkt op een afdeling met dementerende ouderen, zodra mensen daar terecht komen loopt het aantal bezoekers drastisch terug. Best triest.

Toch blijf ik erbij dat je als bezoeker niks te eisen hebt. De medewerkers in zo'n huis zijn er voor de bewoners en niet voor de bezoekers. Ze mogen verwachten dat ze netjes behandeld worden maar om nou een hysterische toeval te krijgen als er een keer geen bruinbrood is vind ik te ver gaan. Je hebt het gewoon netjes opgelost als het zo gegaan is als beschreven in de OP.
Dat je hier dan daarna even stoom af komt blazen mag ook best, als je je irl maar gedraagt.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 30 juli 2006 @ 17:47:09 #82
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40327342
quote:
Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen Bring it, skank!
Boh gek. Die krijge vandeweek nog wel wč te heure!
pi_40327357
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo.
Ik heb ook een tijd in een verzorgingshuis gewerkt op een afdeling met dementerende ouderen, zodra mensen daar terecht komen loopt het aantal bezoekers drastisch terug. Best triest.

Toch blijf ik erbij dat je als bezoeker niks te eisen hebt. De medewerkers in zo'n huis zijn er voor de bewoners en niet voor de bezoekers. Ze mogen verwachten dat ze netjes behandeld worden maar om nou een hysterische toeval te krijgen als er een keer geen bruinbrood is vind ik te ver gaan. Je hebt het gewoon netjes opgelost als het zo gegaan is als beschreven in de OP.
Dat je hier dan daarna even stoom af komt blazen mag ook best, als je je irl maar gedraagt.
het is hier ook zo dat er slechts een aantal mensen zijn die elke dag of minstens een paar keer per week bezoek krijgen. ik hoor van mn collegas dat de meeste bewoners slechts op vader/moederdag en soms met de feestdagen bezoek ontvangen

en ik kwam idd even hier stoom afblazen, hoewel ik niet extreem boos was. en ja, irl gedraag ik me en probeer ik zo goed mogelijk te voldoen aan de wensen van de bewoners en hun bezoek.

Maar vanaf maandag (morgen) is er weer bruin brood, en we hebben afgesproken een zakje met wat sneetjes achterwege te houden, mocht het voorkomen dat er geen bruin brood meer is
  zondag 30 juli 2006 @ 18:27:50 #84
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40328415
Witbrood dat eet ik liever ook niet vrijwillig. Geef mij maar lekker volkoren biologisch brood!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_40343409
quote:

[..]

Je hebt het goed gedaan hoor, je bent netjes gebleven en je mag lekker stoom afblazen hier. Sommige mensen zijn gewoon onuitstaanbare figuren als klant, hoe aardig en beleefd je ook tegen ze bent.
  maandag 31 juli 2006 @ 08:42:21 #86
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40343424
mijn oma is gestikt in wit brood, omdat dit in tegenstelling tot bruin brood heel erg kleefde....
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  Admin maandag 31 juli 2006 @ 08:50:21 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_40343500
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:01 schreef Torio het volgende:
update:

er was vandag weer geen bruin brood, ik ben nog naar de andere afdeling geweest om daar wat bruin brood te zoeken, maar helaas

Toen heb ik maar een paar mueslibollen en krentebollen ontdooit en neergezet
Nog voor de warme maaltijd was die mevrouw er weer en vroeg niet eens naar bruin brood, maar pakte gewoon een mueslibol en kwam deze netjes afrekenen

Jammer dat ze niet terug groette, maar je kan niet alles hebben he!
Het begin is er

pi_40347354
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:43 schreef Torio het volgende:

[..]

het is toch wat met die kakkers he
ik denk dat ze aan de schijterij zijn
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
  maandag 31 juli 2006 @ 11:47:28 #89
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40347516
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooood dat wijf !

Dat soort mensen gaan meestal ook alleen maar naar hun moeder/schoonmoeder toe vanwege de erfenis, niet uit liefde.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_40347540
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooood dat wijf !

Dat soort mensen gaan meestal ook alleen maar naar hun moeder/schoonmoeder toe vanwege de erfenis, niet uit liefde.
precies
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_40347705
Vieze hoer zeg, afmaken die hap.
Nee ik ben geen 14
pi_40347926
Kakkers bashen, hoe triest.
www.pvda.nl
Steun!
  maandag 31 juli 2006 @ 13:51:24 #93
117776 OFfSprngr
pi_40351145
Kakker zijn, nog triester.
.
.
pi_40351396
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kuthoereuh
wederom een diepgaande reactie
pi_40351460
wat een biatch!
Noot noot.
pi_40357500
quote:
Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Kakker zijn, nog triester.
Hokjesdenkers , treurig.
www.pvda.nl
Steun!
  maandag 31 juli 2006 @ 17:40:20 #97
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40357650
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Witbrood dat eet ik liever ook niet vrijwillig. Geef mij maar lekker volkoren biologisch brood!
biologisch
  maandag 31 juli 2006 @ 17:51:35 #98
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40357932
quote:
Op zondag 30 juli 2006 03:04 schreef Neuralnet het volgende:
Oké TS! Gouden tip!

Steek dat witte brood eerst in je hol, haal het er daarna weer uit, en geef het dan aan die hoer. Heeft ze bruin brood.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40358288
Dat iemand dat er ook nog eens uithaalt. Scherp.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:14:48 #100
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40358400
Wat een gaar wijf, trieste figuren horen doodgemaakt te worden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_40361392
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Xebber het volgende:

[..]

Oké TS! Gouden tip!

Steek dat witte brood eerst in je hol, haal het er daarna weer uit, en geef het dan aan die hoer. Heeft ze bruin brood.
thx voor de tip, maar we houden nu wat extra bruine sneetjes achterwege, voor het geval we zonder komen te zitten en die mevrouw weer boos komt doen.
pi_40361624
Ja lekker. Apart gelegde sneetjes van een paar dagen oud. Heerlijk vers ook. Komt het misschien eens in je op om bij de inkoper een klacht neer te leggen over het gebrek aan bruin brood?
pi_40361893
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef Neuralnet het volgende:
Ja lekker. Apart gelegde sneetjes van een paar dagen oud. Heerlijk vers ook. Komt het misschien eens in je op om bij de inkoper een klacht neer te leggen over het gebrek aan bruin brood?
sorry, maar waarom denk je alles beter te weten?
wij in het restaurant krijgen elke dag een bepaalde hoeveelheid brood, als het op is, is het op. dat is al zo vóórdat ik daar begon met werken.
en natuurlijk gaan we geen oud brood verkopen, dat wordt weggegooid.
ik bedoelde dat van het brood dat die dag binnenkomt, wij een aantal apart leggen.
pi_40365446
Ik ben geen hersenloze werknemer die enkel uitvoert. Ik denk ook mee en als ik merk dat ik elke keer brood te kort kom, dan klaag ik bij mijn meerderen.
pi_40365553
De beste vrouw had een punt. Witbrood is voor paupers. Bruinbrood is voedzaam, stevig en lekker.
pi_40366923
Van witbrood schijt ik slecht
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:33:46 #107
140904 MLF
Unazukin
pi_40373705
quote:
Net een vakantiebaantje genomen in een verpleegtehuis, ik werk in het restaurant/bar. Beetje drank inschenken voor de bewoners, eten opscheppen, tosti's maken etc.

Elke dag komen familieleden/vrienden van de bewoners op bezoek en die maken ook gebruik van het restaurant.
Nou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijze kuthoer komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was, maar voor de vorm keek ik toch even in de keuken. Toen moest ik haar tot mijn spijt vertellen dat er alleen nog maar wit brood was, en of ze dat misschien wilde hebben. Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben, en waarom het er niet is en waarom ik het niet weet Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen Bring it, skank!

En alsof dat nog niet erg genoeg is, is ze ook nog eens een oplichter: koffie en thee zijn voor de bewoners gratis, maar voor hun bezoek niet (45 om 30 eurocent). Gaat mevrouwtje doen alsof ze koffie komt halen voor de bewoner waarbij ze op bezoek is, vervolgens zie ik haar er zelf van lurken .
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen, loopt weg, is bijna bij de deur, en komt opeens terug om dr 5 cent te halen

Gierige, bruinbroodetende oplichters
tering wijf
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:38:07 #108
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40373777
Ik snap de frustratie wel. t Lijkt wel of ouderen steeds brutaler worden. Ze denken dat ze álles kunnen maken omdat ze oud zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 05:16:53 #109
117776 OFfSprngr
pi_40375729
quote:
Op maandag 31 juli 2006 17:33 schreef Ceylon89 het volgende:

[..]

Hokjesdenkers , treurig.
Treurig is ook een hokje, hypocriet.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')