Waahaarheeeeeeeeen, leiheidt de weeeeeeeeeeeeeeeeeg........quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je het weet zijn ze weg.
ja, dat zou wel grappig zijn geweestquote:Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef BYM het volgende:
Ik zou die 5 cent overhandigd hebben met het zoetste stemmetje zeggende :altublieft, tot de volgende keer
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Robocock het volgende:wat een kankerhoer.
Doodslaan met een stok![]()
![]()
![]()
![]()
het is toch wat met die kakkers hequote:Op zondag 30 juli 2006 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Had ik toen ik net werkte waar ik nu werk (ijssalon) ook, daar hebben we bijvoorbeeld maar een bepaald aantal milkshake-smaken, ondanks dat we een vrij goot ijsassortiment hebben. Dit omdat anders het hele aanrecht vol staat met gebruikte bekers met tientallen verschillende smaken en zo. Afijn, was er toen een meneer die er al jaren kwam en die een milkshake moest hebben die niet op de kaart stond. Ik zei gewoon netjes dat we die smaak niet hebben en ook niet mochten maken, was me ook verteld. Begint dat kereltje (ook een kakker overigens, zo'n blije gast van een jaar of 25 met Lacoste en Tommy Hilfiger kleding en een Chasin' pet) opeens op me te flippen dat ie dat normaal bij anderen wel krijgt en dat ik het maar moest maken.
Ik zei toen lekker op m'n dooie gemak dat ie zich maar eens moest bedaren, en dat ie z'n milkshake wel kon vergeten. Dag meneer.
Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?quote:
Schnitzelparadijs toch?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.
Ga bollenpellen, als je niet met mensen om kunt gaan.
en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.
Grijze kuthoer zegt iequote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
Maar wat m ij nou intrigeert is, had die vrouw grijs haar of grijze kleren. Dat wordt uit je omschrijiving niet gehaal duidelijk. 'Grijze vrouw'....
Maar ja je hebt van die mensen die overal stennis over moeten schoppenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef Torio het volgende:
[..]
en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomen![]()
trouwens, ik heb die mevrouw gegeven waar ze om vroeg (koffie), uitgelegd dat er geen bruin brood is en zelfs ander brood aangeboden. alles volgens de regels.
![]()
mr bean?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?![]()
Zeker aangenomen om je enorme invoelend vermogenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef Torio het volgende:
[..]
en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomen![]()
trouwens, ik heb die mevrouw gegeven waar ze om vroeg (koffie), uitgelegd dat er geen bruin brood is en zelfs ander brood aangeboden. alles volgens de regels.
![]()
ik weet niet of je het topic hebt doorgelezen, maar deze mevrouw was dus géén bewoonster, maar een bezoeker. en ja, ik wist inderdaad beter dan die mevrouw dat er geen bruin brood was, kan ik niet helpen. we hebben het dus nogmaals over een bezoeker, een klant, dus geen bewoonster. deze mevrouw is hartstikke gezond, met grijs haar, maar deed gewoon vervelend.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Mirre het volgende:
[..]
Nog erger is dat je niet eens inziet dat topics met dit soort titels niet getuigen van respect tegenover ouderen op je werkplek. Ouderen zijn soms nou eenmaal vastgeroest aan gewoontes, zoals bij deze mevrouw het geval is als ze vasthoudend is in haar wens om bruin brood. Maar jij als vakantiewerkertje denkt het allemaal beter te weten en noemt haar meteen een grijze kuthoer.
Daarom......., als je niet met mensen om kunt gaan of je eigenlijk je niet in kunt leven in de doelgroep waarmee je tijdelijk werkt ga dan bollenpellen of iets anders en stop met je gezeik.
Mirre, je bedoelt het goed, maar volgens mij is het net even anders...quote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Mirre het volgende:
[..]
Zeker aangenomen om je enorme invoelend vermogen![]()
En sorry hoor, maar als bezoeker heb je toch wat minder recht van spreken. Als het nou een bewoner was, okee..quote:ou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijzekuthoer mevrouw komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was(...) Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben,(..)
Aan je reactie te zien ben je helemaal op je plek hier met je geblaat in dit topic he.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
Achterlijke h**rquote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Mirre het volgende:
[..]
Nog erger is dat je niet eens inziet dat topics met dit soort titels niet getuigen van respect tegenover ouderen op je werkplek. Ouderen zijn soms nou eenmaal vastgeroest aan gewoontes, zoals bij deze mevrouw het geval is als ze vasthoudend is in haar wens om bruin brood. Maar jij als vakantiewerkertje denkt het allemaal beter te weten en noemt haar meteen een grijze kuthoer.
Daarom......., als je niet met mensen om kunt gaan of je eigenlijk je niet in kunt leven in de doelgroep waarmee je tijdelijk werkt ga dan bollenpellen of iets anders en stop met je gezeik.
katten zijn stomquote:Op zondag 30 juli 2006 01:08 schreef Mirre het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, als die ouwe graftakken de pijp uit gaan dan is dat eritante bezoek ook wegquote:Op zondag 30 juli 2006 02:39 schreef duivelinnetje het volgende:
Zucht.......wat is het moeilijk lezen voor sommige zeg. De TS zegt toch duidelijk dat het niet om een bewoner gaat. Welk woord begrijp je nu niet, Mirre?
begon ze niet eens op het kopje te stampen in het kader van: whehehe ik heb 't toch gekocht?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Torio het volgende:
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen
quote:Op zondag 30 juli 2006 02:44 schreef Acryl het volgende:
[..]
begon ze niet eens op het kopje te stampen in het kader van: whehehe ik heb 't toch gekocht?
........en lucht het op?quote:Op zondag 30 juli 2006 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mirre is een kuthoer!
quote:
ik hoef je geen kuthoer te noemen om je gewoon een dom mens te vinden.quote:
ja, dat zou wel hard voor me zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 07:47 schreef yvonne het volgende:
Soms hoop je toch gewoon dat werkgevers meelezen..
en wat is er mis met de service? ik ben tegen haar in persoon hartstikke beleefd geweest hoor, ik heb gewoon volgens de regels gehandeld. ik heb het ook aan de leidinggevende verteld die vroeg hoe ik het tot nu toe vond, en ze zei dat ik me niet te veel van die mevrouw moet aantrekken, omdat ze wel vaker 'lastig' is.quote:Op zondag 30 juli 2006 07:54 schreef Vampier het volgende:
wat een service zeg.... geen wonder dat nederland verkankerd met de instelling van dat werkersvolk.
door jou hebben we in nederland nu n vergrijzings en zorginstellingen probleemquote:Op zondag 30 juli 2006 08:01 schreef Torio het volgende:
[..]
en wat is er mis met de service? ik ben tegen haar in persoon hartstikke beleefd geweest hoor, ik heb gewoon volgens de regels gehandeld. ik heb het ook aan de leidinggevende verteld die vroeg hoe ik het tot nu toe vond, en ze zei dat ik me niet te veel van die mevrouw moet aantrekken, omdat ze wel vaker 'lastig' is.
ehm, ja... maak je niet druk hoor, het is een vakantiebaan tot eind augustus, daarna ga ik weer fijn verder studerenquote:Op zondag 30 juli 2006 08:05 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
door jou hebben we in nederland nu n vergrijzings en zorginstellingen probleem
als jij gvd s normaal deed betaalden we nu de helft van de premies en konden we stoppen met werken op leeftijd van 60.
denk daar maar even over na...![]()
![]()
ps whehe![]()
Kijk, uit je woorden haal ik heus wel dat je beleefd bent etc en netjes gehandeld hebt, maar uit je fobo begrijp ik dat je een richting kiest waarbij je ook veel met mensen te maken gaat krijgen, en als je je nu al zo uitlaat over een bepaalde rap groeiende groep zul je het nog moeilijk krijgen :quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Robocock het volgende:wat een kankerhoer.
Doodslaan met je stok(je)![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik snap ook wel wat je bedoelt hoor, maar als er iets niet is (bruin brood), kan ik haar er niet van voorzien. geloof me, als ik zou kunnen toveren had ik haar het zo gegeven hebben.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, uit je woorden haal ik heus wel dat je beleefd bent etc en netjes gehandeld hebt, maar uit je fobo begrijp ik dat je een richting kiest waarbij je ook veel met mensen te maken gaat krijgen, en als je je nu al zo uitlaat over een bepaalde rap groeiende groep zul je het nog moeilijk krijgen :
nee dat is waar, daarom blijven we ook heel rustig tegen haar. achter dat boze gezicht kan een hoop leed/pijn/ellende zitten.quote:Op zondag 30 juli 2006 08:59 schreef yvonne het volgende:
Stukje empatie, zeker bij ouderen, je weet niet waarom ze "lastig"is.
Nee, is zeker niet oud, maar sommige mensen zijn al "oud"op hun 20equote:Op zondag 30 juli 2006 09:05 schreef Torio het volgende:
[..]
nee dat is waar, daarom blijven we ook heel rustig tegen haar. achter dat boze gezicht kan een hoop leed/pijn/ellende zitten.
ze is trouwens niet een van de bewoners, maar gewoon een bezoekster met grijs haar. ik schat haar ca. 55, zo oud is dat toch niet?
Kon 't niet laten..quote:Op zondag 30 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, is zeker niet oud, maar sommige mensen zijn al "oud"op hun 20e
En sommigen worden als zeikerd geboren
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, is zeker niet oud, maar sommige mensen zijn al "oud"op hun 20e
En sommigen worden al zeikerd geboren
Neem een keer week oud bruin brood voor dr mee met van die lekkere groen gekleurde stukjes.quote:Op zondag 30 juli 2006 09:11 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
ik ga nu werken, en ik hoop echt dat er bruin brood is binnengekomen, maar ik vrees het ergste![]()
thx voor de opbouwende kritiek, zeer zeldzaam hier tegenwoordig![]()
Dus er is tóch bruinbroodquote:Op zondag 30 juli 2006 03:04 schreef Neuralnet het volgende:
Verkapt *VMBO, dus geen andere baan kunnen krijgen*-topic. Verdomme pauper, als ik bruin brood wil, dan wil ik bruin brood. Steek dat witte maar in je hol. Daar ga ik immers ook niet dood van.
Ik weet een leuk liedje om een keer te zingen als ze weer komt: http://www.youtube.com/watch?v=UPiFhjCxXpk&search=silvermanquote:Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze gaat toch snel dood.
ja ze is er wel elke dag , en ze heeft ook nog een baan daarnaast. dus wat dat betreft wel respect dat ze elke dag haar familielid/vriend/kennis op komt zoeken.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die niet oud zijn maar zichzelf wel oud vinden en dan denken daaraan rechten te kunnen ontlenen.![]()
Komt dat mens trouwens iedere dag daar etenGoedkoop snaaien in het verzorgingstehuis en dan nog kankeren op de service ook nog. Die service is niet bedoeld voor haar maar voor de mensen die daar wonen trut.
![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:20 schreef Torio het volgende:
[..]
ja ze is er wel elke dag , en ze heeft ook nog een baan daarnaast. dus wat dat betreft wel respect dat ze elke dag haar familielid/vriend/kennis op komt zoeken.
Boh gek. Die krijge vandeweek nog wel wč te heure!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Torio het volgende:
Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horenBring it, skank!
het is hier ook zo dat er slechts een aantal mensen zijn die elke dag of minstens een paar keer per week bezoek krijgen. ik hoor van mn collegas dat de meeste bewoners slechts op vader/moederdag en soms met de feestdagen bezoek ontvangenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Ik heb ook een tijd in een verzorgingshuis gewerkt op een afdeling met dementerende ouderen, zodra mensen daar terecht komen loopt het aantal bezoekers drastisch terug. Best triest.
Toch blijf ik erbij dat je als bezoeker niks te eisen hebt. De medewerkers in zo'n huis zijn er voor de bewoners en niet voor de bezoekers. Ze mogen verwachten dat ze netjes behandeld worden maar om nou een hysterische toeval te krijgen als er een keer geen bruinbrood is vind ik te ver gaan. Je hebt het gewoon netjes opgelost als het zo gegaan is als beschreven in de OP.
Dat je hier dan daarna even stoom af komt blazen mag ook best, als je je irl maar gedraagt.
Je hebt het goed gedaan hoor, je bent netjes gebleven en je mag lekker stoom afblazen hier. Sommige mensen zijn gewoon onuitstaanbare figuren als klant, hoe aardig en beleefd je ook tegen ze bent.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:53 schreef Torio het volgende:
[..]
![]()
Het begin is erquote:Op zondag 30 juli 2006 17:01 schreef Torio het volgende:
update:
er was vandag weer geen bruin brood, ik ben nog naar de andere afdeling geweest om daar wat bruin brood te zoeken, maar helaas
Toen heb ik maar een paar mueslibollen en krentebollen ontdooit en neergezet
Nog voor de warme maaltijd was die mevrouw er weer en vroeg niet eens naar bruin brood, maar pakte gewoon een mueslibolen kwam deze netjes afrekenen
![]()
Jammer dat ze niet terug groette, maar je kan niet alles hebben he!
ik denk dat ze aan de schijterij zijnquote:
preciesquote:Op maandag 31 juli 2006 11:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Doooooooooooooooooooooooooooooooooooooood dat wijf !
Dat soort mensen gaan meestal ook alleen maar naar hun moeder/schoonmoeder toe vanwege de erfenis, niet uit liefde.
wederom een diepgaande reactiequote:Op zondag 30 juli 2006 03:54 schreef Dennis_enzo het volgende:
Kuthoereuh
biologischquote:Op zondag 30 juli 2006 18:27 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Witbrooddat eet ik liever ook niet vrijwillig. Geef mij maar lekker volkoren biologisch brood!
Oké TS! Gouden tip!quote:Op zondag 30 juli 2006 03:04 schreef Neuralnet het volgende:
Verkapt *VMBO, dus geen andere baan kunnen krijgen*-topic. Verdomme pauper, als ik bruin brood wil, dan wil ik bruin brood. Steek dat witte maar in je hol. Daar ga ik immers ook niet dood van.
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Xebber het volgende:
[..]
Oké TS! Gouden tip!
Steek dat witte brood eerst in je hol, haal het er daarna weer uit, en geef het dan aan die hoer. Heeft ze bruin brood.![]()
sorry, maar waarom denk je alles beter te weten?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef Neuralnet het volgende:
Ja lekker. Apart gelegde sneetjes van een paar dagen oud. Heerlijk vers ook.Komt het misschien eens in je op om bij de inkoper een klacht neer te leggen over het gebrek aan bruin brood?
tering wijfquote:Op zondag 30 juli 2006 00:28 schreef Torio het volgende:
Net een vakantiebaantje genomen in een verpleegtehuis, ik werk in het restaurant/bar. Beetje drank inschenken voor de bewoners, eten opscheppen, tosti's maken etc.
Elke dag komen familieleden/vrienden van de bewoners op bezoek en die maken ook gebruik van het restaurant.
Nou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijze kuthoer komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was, maar voor de vorm keek ik toch even in de keuken. Toen moest ik haar tot mijn spijtvertellen dat er alleen nog maar wit brood was, en of ze dat misschien wilde hebben. Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben, en waarom het er niet is en waarom ik het niet weet
Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen
Bring it, skank!
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is ze ook nog eens een oplichter: koffie en thee zijn voor de bewoners gratis, maar voor hun bezoek niet (45 om 30 eurocent). Gaat mevrouwtje doen alsof ze koffie komt halen voor de bewoner waarbij ze op bezoek is, vervolgens zie ik haar er zelf van lurken.
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen, loopt weg, is bijna bij de deur, en komt opeens terug om dr 5 cent te halen
Gierige, bruinbroodetende oplichters![]()
Treurig is ook een hokje, hypocriet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |