abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40311431
Net een vakantiebaantje genomen in een verpleegtehuis, ik werk in het restaurant/bar. Beetje drank inschenken voor de bewoners, eten opscheppen, tosti's maken etc.

Elke dag komen familieleden/vrienden van de bewoners op bezoek en die maken ook gebruik van het restaurant.
Nou, allemaal leuk en aardig, tot er een of andere grijze kuthoer komt die daar op bezoek is, en superbekakt vraagt naar bruin brood. Ik wist dat het bruin brood op was, maar voor de vorm keek ik toch even in de keuken. Toen moest ik haar tot mijn spijt vertellen dat er alleen nog maar wit brood was, en of ze dat misschien wilde hebben. Gaat mevrouwtje een hele heisa maken dat ze al sinds jaar en dag hier komt enzo en dat iedereen weet dat ze bruin brood wil hebben, en waarom het er niet is en waarom ik het niet weet Dus ik zeg dat ik pas hier werk, waarop ze antwoordt dat ze nog wel van zich zal laten horen Bring it, skank!

En alsof dat nog niet erg genoeg is, is ze ook nog eens een oplichter: koffie en thee zijn voor de bewoners gratis, maar voor hun bezoek niet (45 om 30 eurocent). Gaat mevrouwtje doen alsof ze koffie komt halen voor de bewoner waarbij ze op bezoek is, vervolgens zie ik haar er zelf van lurken .
Toen ze het lege kopje terug kwam brengen heb ik dr beleefd gevraagd of ze dat kopje koffie alsnog wilde afrekenen, smijt ze 50 cent op de toonbank zonder iets te zeggen, loopt weg, is bijna bij de deur, en komt opeens terug om dr 5 cent te halen

Gierige, bruinbroodetende oplichters
In life you achieve what you thínk you deserve
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 00:30:21 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40311469
Nou ja, troost je: ze zijn doorgaans bezig aan hun laatse loodjes. Voor je het weet zijn ze weg.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:30:55 #3
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40311479
wat een kankerhoer.

Doodslaan met een stok
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_40311497
Ze gaat toch snel dood.
pi_40311517
Je hebt adequaat gehandeld 14.gif
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 00:32:53 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_40311520
Maar, on topic: erg sympathiek komt het ouwe besje niet op me over.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_40311540
nee de bewoners zijn heel leuk

alleen deze grijze vrouw was op visite, waarschijnlijk dochter van een van de bewoners. Ik schat dr op 55 jaar ongeveer
pi_40311544
Je zal die vrouw zijn zeg.. wat een triest persoon ben je dan. Of nog erger, je zal die vrouw zijn en van jezelf nog weten hoe triest je bent ook.
Maar hulde hoe je het hebt aangepakt, zeer tactvol en je had haar goed bij de ballen. spreekwoordelijk dan..
-
  zondag 30 juli 2006 @ 00:35:52 #9
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_40311593
Op haar broodje spugen volgende keer.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_40311600
Veeleisende kutkakkers
  zondag 30 juli 2006 @ 00:36:49 #11
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40311616
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
Voor je het weet zijn ze weg.
Waahaarheeeeeeeeen, leiheidt de weeeeeeeeeeeeeeeeeg........

Maar wat m ij nou intrigeert is, had die vrouw grijs haar of grijze kleren. Dat wordt uit je omschrijiving niet gehaal duidelijk. 'Grijze vrouw'....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 30 juli 2006 @ 00:37:45 #12
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_40311639
Ik zou die 5 cent overhandigd hebben met het zoetste stemmetje zeggende :altublieft, tot de volgende keer
Speak only if it improves upon the silence....
  zondag 30 juli 2006 @ 00:37:56 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_40311643
Typisch Nederlands trouwens, stennis schoppen om een koppie koffie van 2 kwartjes
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_40311661
ja ze had grijs haar, beetje een muisachtig uiterlijk. maar ze is dus géén bewoonster (bejaarde), maar een dochter/vriendin die op regelmatig bezoek komt.
  zondag 30 juli 2006 @ 00:40:07 #15
35415 nightfall
sickminded
pi_40311701
beetje mazzel is ze met de volgende hittegolf de lul
pi_40311725
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:37 schreef BYM het volgende:
Ik zou die 5 cent overhandigd hebben met het zoetste stemmetje zeggende :altublieft, tot de volgende keer
ja, dat zou wel grappig zijn geweest ik was toen eigenlijk nog een beetje in shock door dat mens, en gaf die 5cent zonder iets te zeggen
  zondag 30 juli 2006 @ 00:42:06 #17
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40311755
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef Robocock het volgende:
wat een kankerhoer.

Doodslaan met een stok
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_40311768
Had ik toen ik net werkte waar ik nu werk (ijssalon) ook, daar hebben we bijvoorbeeld maar een bepaald aantal milkshake-smaken, ondanks dat we een vrij goot ijsassortiment hebben. Dit omdat anders het hele aanrecht vol staat met gebruikte bekers met tientallen verschillende smaken en zo. Afijn, was er toen een meneer die er al jaren kwam en die een milkshake moest hebben die niet op de kaart stond. Ik zei gewoon netjes dat we die smaak niet hebben en ook niet mochten maken, was me ook verteld. Begint dat kereltje (ook een kakker overigens, zo'n blije gast van een jaar of 25 met Lacoste en Tommy Hilfiger kleding en een Chasin' pet) opeens op me te flippen dat ie dat normaal bij anderen wel krijgt en dat ik het maar moest maken.

Ik zei toen lekker op m'n dooie gemak dat ie zich maar eens moest bedaren, en dat ie z'n milkshake wel kon vergeten. Dag meneer.
pi_40311795
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Had ik toen ik net werkte waar ik nu werk (ijssalon) ook, daar hebben we bijvoorbeeld maar een bepaald aantal milkshake-smaken, ondanks dat we een vrij goot ijsassortiment hebben. Dit omdat anders het hele aanrecht vol staat met gebruikte bekers met tientallen verschillende smaken en zo. Afijn, was er toen een meneer die er al jaren kwam en die een milkshake moest hebben die niet op de kaart stond. Ik zei gewoon netjes dat we die smaak niet hebben en ook niet mochten maken, was me ook verteld. Begint dat kereltje (ook een kakker overigens, zo'n blije gast van een jaar of 25 met Lacoste en Tommy Hilfiger kleding en een Chasin' pet) opeens op me te flippen dat ie dat normaal bij anderen wel krijgt en dat ik het maar moest maken.

Ik zei toen lekker op m'n dooie gemak dat ie zich maar eens moest bedaren, en dat ie z'n milkshake wel kon vergeten. Dag meneer.
het is toch wat met die kakkers he
pi_40311863
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Op haar broodje spugen volgende keer.
Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?
pi_40311887
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.
Ga bollenpellen, als je niet met mensen om kunt gaan.
pi_40311912
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Whehehe, in welke film zit die scene ook alweer waar iemand ook klaagt over zijn brood o.i.d.?
Schnitzelparadijs toch?
  zondag 30 juli 2006 @ 00:49:38 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_40311958
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
Aan je topictitel te zien ben je helemaal op je plek daar met je vakantiebaantje in dat verpleeghuis hé.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_40311970
Wit brood is vies
Leven is perziksgewijs
pi_40312079
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:47 schreef Mirre het volgende:
en waar haal je vandaan dat ik niet met mensen om kan gaan? daarom ben ik juist aangenomen
trouwens, ik heb die mevrouw gegeven waar ze om vroeg (koffie), uitgelegd dat er geen bruin brood is en zelfs ander brood aangeboden. alles volgens de regels.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')