I know, maar zo voelt het natuurlijk wel (soms).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:04 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ja, zo werkt een verzekering dus helemaal niet
Nee, het gaat niet om ons. Wij bevallen gewoon thuis (daar heb je het al, 'gewoon thuis' alsof de rest abnormaal is).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:07 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook ziekenhuizen met kraamsuites. Op www.kindenziekenhuis.nl kun je er misschien eentje bij je in de buurt vinden.
Heb ik ook een linkje van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:18 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het vooral vervelend met pijnstilling.
ik ben bij de cz aanvullend verzekerd en krijg het ook gewoon betaald.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben niet oververzekerd of wat dan ook, ben bij VGZ collectief en uitgebreid aan vullend. Dankzij dat laatste kan ik dus 'gratis' n het zkh bevallen. Dus zo'n superverzekering heb je niet nodig, ook zonder collectief pakket was dit zo.
Ik denk dat je het even moet overleggen met de persoon die de cursus geeft. Het kan al een verschil maken of het echt een technisch geörienteerde cursus is, of meer een samenkomst van vrouwen met verschillende ervaringen in borstvoeden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef sweaty het volgende:
Misschien een rare vraag, maar voor degenen die een borstvoedingcursus hebben gedaan, is het gebruikelijk dat je partner ook meegaat ? Mijn partner vindt het wel interessant zegt hij (ja, ja :-))
Is dat ook de echo waarbij jullie het geslacht van de baby verteld wordt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Verder heb ik meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo op 5 september. Het lijkt me heerlijk om ons Slaapkindje weer te zien buitelen op het scherm![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |