Ben ook heel liefquote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen. Hij zag er zo lief uit met z'n emmertjes en schepjes.
quote:Op zondag 30 juli 2006 15:52 schreef purplerose het volgende:
Dat kleppie van zn petje dat omhoog staat schreeuwt gayness
Asjeblieft sla me!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
niet, of moet ik je slaan met me donna karen handtasje of me roze chiuwawa (ofzo) op je af sturen
![]()
Leen die van mij maar. Hij heet Maikuuulquote:Op zondag 30 juli 2006 15:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
niet, of moet ik je slaan met me donna karen handtasje of me roze chiuwawa (ofzo) op je af sturen
![]()
Liefquote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leen die van mij maar. Hij heet Maikuuul!
[afbeelding]
Tjek die lievve snuitje.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Leen die van mij maar. Hij heet Maikuuul!
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef purplerose het volgende:
Jou hebben we weer mee moeten sleuren net als de vorige keer he kippie
Weer onzin aan het blaten onderweg naar huis, mens wat kan jij onzin ouwehoeren zeg
Tis je vergeven hoor kippiequote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Ik heb een beetje moeite met grenzen. Sorry!
wat zij zeiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
komnietpo.
Een vat vol tegenstrijdigheden.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:43 schreef MoChe het volgende:
[..]
wat zij zei
en dat terwijl ik nog wel de OP paint heb gemaakt![]()
![]()
Je zou je bijna af gaan vragen of die niet omgebouwd is ofzoquote:
het verband is er toch maar een paar weken af bij je ?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je zou je bijna af gaan vragen of die niet omgebouwd is ofzo![]()
Ja en of hij tampons of maandverband gebruikt!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je zou je bijna af gaan vragen of die niet omgebouwd is ofzo![]()
Uhuh, takes one to know one ehquote:Op zondag 30 juli 2006 17:04 schreef MoChe het volgende:
[..]
het verband is er toch maar een paar weken af bij je ?![]()
ehm... wat is dit nou weer voor antwoord...quote:
Zo een moeilijk zinnetje is het niet hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
ehm... wat is dit nou weer voor antwoord...
pretendeer nou niet dat je Engelse zinnetjes kent
ik niet echtquote:Op zondag 30 juli 2006 17:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Van dit topic krijg ik écht zin in de meet![]()
![]()
.
ik wil niet eens weten wat je je in het engels kent... al zal het niet bijster veel zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 17:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo een moeilijk zinnetje is het niet hoor![]()
Je moest es weten wat voor zinnetjes ik allemaal ken in het engels
Je mag ook gewoon zeggen dat je niet snapt wat ik bedoel hoor![]()
Zodat jij er bij kunt zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik niet echt
waarom ist eigk verzet?
[..]
Hij past juist welquote:Op zondag 30 juli 2006 17:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik niet echt
waarom ist eigk verzet?
[..]
ik wil niet eens weten wat je je in het engels kent... al zal het niet bijster veel zijn
bovendien snap ik wel wat 'it takes one to know one' betekent maar het past totaal niet als antwoord op mijn postdaaruit maak ik op dat jij net doet alsof je weet wat het betekent
![]()
Strompelend, fietsend, vallend, opstanend enne idd die stripsjow van jou! oewww, had ik maar 5 euro meer gegeven dan had ik vast een privé sjow gehad?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb echt een hangover from hell.
Weet je nog hoe je thuis bent gekomen?
dat deed je alquote:Op zondag 30 juli 2006 17:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig. Vanaf nu gaan we je negeren in het meet topic.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh ja, heren: gelieve in onderstaande zwemkleding te verschijnen.
Voor mij? Toe?![]()
[afbeelding]
Hihi. Stofje zou zoiets niet doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:42 schreef purplerose het volgende:
OMG!*mental pic voor zich heeft van Stofje in die string
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thank god deed die dat ook die nacht dat ik bij jullie sliep anders was ik getraumatiseerd geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hihi. Stofje zou zoiets niet doen.
Gelukkig heeft niemand gezien wat hier eerst stondquote:Op maandag 31 juli 2006 00:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thank god deed die dat ook die nacht dat ik bij jullie sliep anders was ik getraumatiseerd geweest
Mannen en strings zijn heel erg not done
Truste!!quote:Op maandag 31 juli 2006 00:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand gezien wat hier eerst stond. *Veegt zweet van voorhoofd*.
Nee, mannen en strings kunnen echt niet. Trouwens, strings zijn ook zooooo 2000.
Oh ja, ik ging slapen. Trusten
.
Morgen, PDL.quote:
Mwoah. Heb wel vrij, maar zo'n meeting.. zoveel Fokkertjes spreek ik nu ook weer niet regelmatig, dus kan niet zeggen dat de behoefte groot is.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hallo.
Ga je nu wel of niet komen volgend weekend.
Hihi. Ik zei "komen".
Jammer. Andere keer dan maar. Het weekend daarop, als deze meet weer wordt verplaatstquote:Op maandag 31 juli 2006 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Bedacht me net dat het as. weekend popweekend in Schagen is, dus ik ben zowiezo niet te vinden op die baggermeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |