Met die vork enzo er bij lijkt het net alsof je het leuk vindquote:Op zondag 30 juli 2006 03:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja joh, extra moeilijk om weer te verwijderen![]()
Hee, uitkijken wie je ouwe knar noemt ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 03:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd goed idee om weg te blijven, aan ouwe knarren hebben we niks![]()
Liefst veel vrouwen die vrijwillig......
![]()
Tegen hoelaat kom(t) je/iedereen dan ?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb daar ook last van ja, daarom ga ik pas naar de meet als het zonnen ongeveer voorbij is anders barst ik uit in rooie bultjes en vlekjes en jeuk
Mensenschuw ben ik gelukkig maar in periodes![]()
Ik schep een vaag en vreemd soort genoegen aan de wetenschap dat ie het dan extra moeilijk kan verwijderenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met die vork enzo er bij lijkt het net alsof je het leuk vind
Hoe 'jong' was jij ook al weer ?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hee, uitkijken wie je ouwe knar noemt ja!![]()
![]()
![]()
quote:
Ik begin je eng te vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik schep een vaag en vreemd soort genoegen aan de wetenschap dat ie het dan extra moeilijk kan verwijderen![]()
Vrijwillig hun mond afplakken?quote:
Ja, iedereen weet wat je bedoelde.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
ik zeg niks meer....maar wanneer krijg ik van iemand de overtreffende trap van tubgirl toegestuurd aangezien hij te snel van het forum is verwijderd
![]()
Tegen 17.00 zal ik de al aanwezigen mensjes met mijn sprankelende persoonlijkheid verblijdenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tegen hoelaat kom(t) je/iedereen dan ?
Dacht ik ook ja ....FOK!-meisjes (op een enkeling na) zijn leuk te beïnvloeden en lekker naïef. Dus waar beter dan op een baggermeet met duinen in de buurtquote:Op zondag 30 juli 2006 03:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet wat je bedoelde.
Maar als je alleen daarvoor komt, ben je misschien wel aan het goeie adres
Ik ben haske lief enzeau gek!quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tegen 17.00 zal ik de al aanwezigen mensjes met mijn sprankelende persoonlijkheid verblijden![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:Op zondag 30 juli 2006 03:15 schreef purplerose het volgende:
[..]en dan doen we chill hallo zeggen
handje geven, ook ik ben beetje contactgestoord af en toe![]()
Sorrie! Godgloeiendekenkerpipokabouterploplul!quote:Op zondag 30 juli 2006 03:17 schreef cerror het volgende:
Gadver wat een positief gedoe hier.
Wat is dat toch met die kabouter plopf et moi?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sorrie! Godgloeiendekenkerpipokabouterploplul!![]()
![]()
Zoiets?![]()
Dat wordt een gestoord probleem dan, je kan hooguit een knuffel krijgenquote:Op zondag 30 juli 2006 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ookalleen ik geef ook altijd 3 zoenen, maar das niet erg toch
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat wordt een gestoord probleem dan, je kan hooguit een knuffel krijgen![]()
![]()
![]()
Heb es een foto van je gezien met soort (punt)mutsje op, en kabouterplop was het eerste wat ik dachtquote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kabouter plopf et moi?
Ohja, ik had altijd een muts op.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb es een foto van je gezien met soort (punt)mutsje op, en kabouterplop was het eerste wat ik dacht![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij stond schattig hoor, heeft altijd wel iets als een dude mutsjes kan hebbenquote:
Ik dacht al.quote:Op zondag 30 juli 2006 03:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, hij stond schattig hoor, heeft altijd wel iets als een dude mutsjes kan hebben![]()
![]()
![]()
*kuch* maargoed, ik zeg weer te lieve dingen *waarvoor mijn welgemeende excuzes*![]()
![]()
Mja, schelden is opzich niet helemaal mijn ding, mag ik je niet gewoon vastbinden en je slaan en je bevuilen?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Normaal behoort mijn vervuilde huid volgescholden te worden.
Schelden is beter.quote:Op zondag 30 juli 2006 04:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mja, schelden is opzich niet helemaal mijn ding, mag ik je niet gewoon vastbinden en je slaan en je bevuilen?![]()
![]()
![]()
Ik kan niet zo goed scheldenquote:
zal ik een boer laten dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 05:56 schreef Sebasser het volgende:
De tofheid in dit topic is laag.
Dit is de eerste. Maar ik kan me niet meer herinneren wie het isquote:
Je was erg gay wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |