OMG jij bent snel tevreden vandaag de dagquote:
Zwolle is heel erg tof!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef Q. het volgende:
Zwolle is tof. Wat heb je er gedaan?
dat zalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwolle is heel erg tof!
Bij Knorretje gelogeerd!
En Zwolle ontdekt
En bier enzo.
Veul bier zelfs!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook in Zwolle. Had je niet verwacht hè?![]()
Vrouwen die van mannen uit Zwolle houden, dat dus weer nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef shmoopy het volgende:
In Zwolle worden hele leuke mannen geboren.
Die dan vervolgens godzijdank in Amsterdam komen wonen, dat dan weer wel.
Check.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef shmoopy het volgende:
In Zwolle worden hele leuke mannen geboren.
Die dan vervolgens godzijdank in Utrecht komen wonen, dat dan weer wel.
Oh, dát was die enorme niet te vermijden aantrekkingskracht die ik voelde.quote:
COCquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Yvonne is uit haar dak gegaan
[afbeelding]
Ik had een lama verwacht.quote:
Lama'squote:
Ooooooohhhquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:31 schreef Boeman het volgende:
Zwolle is net als slagroom, maar dan anders.
Zwolle schijnt na Utrecht één van de belangrijkste schakels in het treinverkeer te zijn...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:04 schreef prof.bierbekje het volgende:
Zwolle...daar gaat de intercity langs toch?
En Hoogeveen is het stukje fruit?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:31 schreef Boeman het volgende:
Zwolle is net als slagroom, maar dan anders.
het stukje ananas dat de Breezah ananas maakt.quote:
Reageer jij eens op je mail.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef shmoopy het volgende:
-knip-
Meppelquote:Op zondag 30 juli 2006 00:13 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
En Meppel dan? En Staphorst? Nou? Nou?
Schitterend reisverslag!quote:
Nieuwleusen, Dalfsen, Ommen, Balkbrug, Dedemsvaart!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:19 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Lichtmis, Lankhorst, Koekange, Echten!
Ommerschans! De Pol! Oud Avereest! Witharen! Drogteropslagen! Ruitenveen!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:20 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nieuwleusen, Dalfsen, Ommen, Balkbrug, Dedemsvaart!
Ja hoor!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schitterend reisverslag!
Mag ik hem hebben?
De Krim!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:24 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ommerschans! De Pol! Oud Avereest! Witharen! Drogteropslagen! Ruitenveen!
Misschien wel bij knorretje in de buurt dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Woont Danny niet in Zwolle?
Lees het topic eens?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Woont Danny niet in Zwolle?
detailopname van Zwolle:quote:Op zondag 30 juli 2006 00:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog foto's?
Bij knorretje!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees het topic eens?
Waar heb ik nou gelogeerd?
Slagharen!quote:
Verdorie wat weet je er veel. Ik moet er nu een kaart bijpakken wil ik nog meer kunnen ophoestenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:33 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Slagharen!
en wat noordelijker:
Zuidwolde! Schottershuizen! Veeningen! Fort! Linde! Nolde! Pieperij! Bloemberg! De Stapel!
In Hanzeland? Of Schelle?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:39 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
heeeelemaal onderin en dan iets links van de helft woon ik
Nee hoor, ik vind dit een van de beste reisverslagen van de afgelopen weken!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zat me net af te vragen of Yvonne morgen ook zou komen klagen dat haar topic in TRV stond en dat daar te weinig users komen om het te zien.
Je vergeet voor het gemak even het schitterende verslag van Maikuuul.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:50 schreef yvonne het volgende:
Nee hoor, ik vind dit een van de beste reisverslagen van de afgelopen weken!
Ze hebben veel straatjes in Zwolle en water en bruggetjes en pleintjes.
Die heb ik gemistquote:Op zondag 30 juli 2006 00:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even het schitterende verslag van Maikuuul.
Hier.quote:
Briljant!quote:
yo! woon jij nu ook in Zwolle? tof!quote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef Giem het volgende:
[..]
oude foto, mediamarkt staat er nog niet op. Mijn huis ook net niet meer
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haha, tof topic is dat.
Voor PP, tof betekend gers
En Danny?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zwolle is heel erg tof!
Bij Knorretje gelogeerd!
En Zwolle ontdekt
En bier enzo.
Lees het topicquote:
Huize Roodbol en verder....quote:Op zondag 30 juli 2006 13:18 schreef Q. het volgende:
Welke kroegen ben je allemaal geweest yvonne?
Bij de McDonalds?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Dit ook, aan de overkant hebben we gegeten
Oh naar knorretje.quote:
Neeheeee, ff zoeken, bij Vito's, super lekker!quote:
Whehe ff oud (maar zeer goed) topic schoppenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Dit ook, aan de overkant hebben we gegeten
Ah Vito's, de broodjesplek bij uitstek! Hebben ze de electrische bedrading daar binnen al verandert? Ik heb mezelf bijna een keer geelectrocuteerd omdat er losse draden waren.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeee, ff zoeken, bij Vito's, super lekker!
Niks broodjes, restaurant.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ah Vito's, de broodjesplek bij uitstek! Hebben ze de electrische bedrading daar binnen al verandert? Ik heb mezelf bijna een keer geelectrocuteerd omdat er losse draden waren.
Man, geen broodje te bekennen daarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:38 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je hebt gegeten in Vito's the sandwich company
Dat vind ik heel naar voor jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, geen broodje te bekennen daar
Word jij nou nooit eens moe van jezelf?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:32 schreef Dos37 het volgende:
doar goa ik op skool an
gaat de subway weg?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef kikoooooo het volgende:
Flikker op met je vito's
Geef mij maar de subway... alleen issie helaas weg
Hij is al wegquote:
quote:
Die hadden we gelukkig nog niet genoeg al..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Syytön het volgende:
Er zit nu een telecomwinkel.
Er zit volgens mij een debitel naast.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol ja wat zit ernaast een belcompany ofzo?
ik heb der in mei idd nog een keertje gegeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er zit volgens mij een debitel naast.
Subway is al sinds 28mei weg ofzo
Idd zeer goed te doen. Zwollequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:28 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ah Vito's, de broodjesplek bij uitstek! Hebben ze de electrische bedrading daar binnen al verandert? Ik heb mezelf bijna een keer geelectrocuteerd omdat er losse draden waren.
Op elke straathoek zit er wel één. Ik vind die lui op straat irritanter die je een abo van iets willen aansmeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd zeer goed te doen. Zwolle. Alleen jammer van die vele telecomwinkels de laatste tijd
Donders idd. En het word nog niet minder erg ook nog. Is het greenpeace niet dan staan die lui van orange wel te zeiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef PICHT het volgende:
[..]
Op elke straathoek zit er wel één. Ik vind die lui op straat irritanter die je een abo van iets willen aansmeren.
inderdaad! Je kunt op geen enkel moment door de Diezerstraat lopen of ze proberen je wel wat aan te smeren. En zeg je er wat van dan word je recht in je gezicht uitgelachen (vooral door die lui van de ECI)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef PICHT het volgende:
[..]
Op elke straathoek zit er wel één. Ik vind die lui op straat irritanter die je een abo van iets willen aansmeren.
Denk om je hartquote:Op zondag 22 februari 2015 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doet deze zooi in Travel?
Yvonne sommige leden boeit het geen fuck wat je in je vrije tijd doet. Zal misschien als een verrassing komen. Maar houd je troep lekker bij ONZ ofzo. Niet iedereen boeit je FOK-leiding clubje iets.
Van elk andere gebruiker zou hier een slot op komen. Ik verwacht van deze zooi hetzelfde.
Doei.
Uit je ogen kijken, topic uit 2006quote:Op zondag 22 februari 2015 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat doet deze zooi in Travel?
Yvonne sommige leden boeit het geen fuck wat je in je vrije tijd doet. Zal misschien als een verrassing komen. Maar houd je troep lekker bij ONZ ofzo. Niet iedereen boeit je FOK-leiding clubje iets.
Van elk andere gebruiker zou hier een slot op komen. Ik verwacht van deze zooi hetzelfde.
Doei.
Nationale oude-topics-schopdagquote:Op zondag 22 februari 2015 17:52 schreef flipsen het volgende:
Is het een soort opdracht ofzo voor Modjes om bijzonder oude topics te kicken? UIO ook al 2x op betrapt en nu TTG?
Wut?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haha, tof topic is dat.
Voor PP, tof betekend gers
En de "ik ben gequote door Yvonne dag"quote:
Sassenpoort, wat drinken bij het beugeltje aan de stadsgrachtquote:Op maandag 23 februari 2015 08:10 schreef Thetallguy het volgende:
Fundatie, Waanders, Peperbus klinkt allemaal goed. Librije wordt het helaas niet, want we hebben een arragementje inclusief driegangendiner in het hotel.
Geen nutteloze kick overigens aangezien ik écht een weekendje naar Zwolle ga![]()
Nog veel belangrijker in een TRV-topic van Yvonne: Hoe waren de toiletten?quote:Op maandag 4 mei 2015 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Afgelopen weekend was het zover. Opzichte weinig cultureel gedaan in Zwollelekker rondgeslenterd door de stad (ik vond het er vrij rustig). De basiliek in geweest, bij Waanders gekeken en lekker in het zonnetje op de nieuwe markt geluncht. Savonds in het hotel gegeten en er een afzakkertje gedaan.
Zondag naar Giethoorn geweest want daar was ik ook nog nooit geweest
In Zwolle in het hotel prima, verder geen toiletten bezichtigd.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog veel belangrijker in een TRV-topic van Yvonne: Hoe waren de toiletten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |