Maashaven.quote:
Hou er wel rekening mee dat ik uit Friesland kom hequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij zag waarschijnlijk 2 negers lopen ofzo..
Daar woon ik vlakbijquote:
Ja daar moest ik inderdaad ook even langs.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij.
geef maar toe, je bent gewoon weggewaaid voor het Arte Hotel en op het Afrikaanderplein terecht
gekomen.
Hoog in de Montevideoquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef R81 het volgende:
Ik was van 13 tot 25 augustus in Barcelona, ik liep al pratende (Rotterdams accent) het hotel uit samen met mn vriendin totdat iemand achter me zei; Hey Rotterdam? Waren 4 Rotterdammers, zaten in hetzelfde hotel, 2 kamers verder. Best toevallig dus
Leuke mensen
Binnenkort een huis kopen op de Kop van Zuid
Zal wel bij de Wereld Haven Dagen horen, gok ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dat vuurwerk gedoe?
Dat had een mooie show moeten zijn. Helaas hadden ze er een amateuristisch licht- en geluidsbureautje voor ingehuurdquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dat vuurwerk gedoe?
Net iets te duurquote:
Ja, erg duurquote:Op zondag 3 september 2006 21:27 schreef R81 het volgende:
[..]
Net iets te duur![]()
We hebben daar wel zo'n City Appartement bekeken, ¤480.000
Ik kwam er vroeger wel eens. Ziet er nu wel erg hip en strak uit. Misschien maar eens bekijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Is er al iemand bij Riva in de Oude Haven geweest?
Erg leuke tent,en erg in stijl ingericht,ronde leren banken en kroonluchters.
Was voorheen de Heeren,een aanrader als je het mij vraagt.
Enige minpunt zou kunnen zijn dat er veel hockeydozen en kakkers rondlopen,but i dont care.
Aan de Nieuwe Binnenweg toch ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik kwam er vroeger wel eens. Ziet er nu wel erg hip en strak uit. Misschien maar eens bekijken.
Ben gisteren voor de 2e keer wezen eten in de Boudewijn. Echt een heel tof restaurant..
Yes.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef junkiexp het volgende:
Grappig,die gasten zijn begonnen onder de naam 'de sluipschutters' ,maakten pro-feyenoordnummers.
Klopt,ik ga er ook heen,is hier om de hoek.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Komend weekend een leuk festival in R'dam, De Wereld van Witte de With.
Ik ga ook wel even langs denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,ik ga er ook heen,is hier om de hoek.
Ze hebben alle panden in de Witte de With beplakt met rozer stickers,en ze zijn nu in de zijstraten bezig,toevallig hier voor de deur.
Wordt erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |