Nou ik hoorde het dus van 1 persoon die het als heel erg had ervaren, dus misschien overdreef hij wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:02 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Nu ben ik toch zeer benieuwd van wie en welke verhalen je gehoord hebt. Natuurlijk ervaart iedereen een ontgroening anders, ikzelf vond het erg meevallen.
2 jr op Zuid gewoond en slechts één incidentje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om deze discussie voor de 50.000e keer aan te gaan.
Notedop: 5 jr op zuid, nooit noemenswaardige problemen persoonlijk meegemaakt.
Hangt er vooral vanaf waar in zuid. Heb zelf voor een jaartje in Zuidwijk (achter Ahoy) gewoond en vaak ook 's nachts door half zuid gefietst met mijn zatte kop en nooit iets meegemaakt. Op kop van Zuid is het volgens mij zelfs prima wonen. Maar ik kan me voorstellen dat je in Charlois en dan met name oud-charlois liever niet wil wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef UnrealMarc het volgende:
Is Rotterdam Zuid of Rotterdam Oost nou echt zo erg als gezegd word? Ik ben namelijk van plan te verhuizen, en in Rotterdam Zuid vind ik veel appartementen die goed te doen zijn, maar m'n toekomstige huisgenoten zijn van mening dat Rotterdam Zuid te crimineel is.
Ja maar jij bent een negert, en mensen zijn bang voor negerts.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef Koewam het volgende:
Op zuid echt nog NIKS meegemaakt... Ow ja gestolen fiets maar da's alles
Ik heb juist altijd het omgekeerde gevoel gehad. Dat Zuidwijk / Pendrecht slechter waren dan (oud-) Charlois. Ik zou niet weten waar in Charlois er echt onveilige straten nog zijn. Er zijn natuurlijk nog wel wat matrasjespanden en wat anti-kraak, maar dat heb je overal in Rotterdam en wordt nu goed aangepakt in de probleemwijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat je in Charlois en dan met name oud-charlois liever niet wil wonen.
Ik zag laatst weer het filmpje voorbijkomen over de rellen op het Afrikaanderplein. Scary stuffquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:29 schreef Alicey het volgende:
Maar vroeeeeeger, toen was het nog spannend op Zuid. Ja, toen kon je je nergens onbewapend begeven.
Waren het niet gewoon beelden van de wekelijkse markt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zag laatst weer het filmpje voorbijkomen over de rellen op het Afrikaanderplein. Scary stuff![]()
Is die eigenlijk al weer terug op het Afrikaanderplein. En is er al wat terecht gekomen van het EETplein?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waren het niet gewoon beelden van de wekelijkse markt?
Ja van het RSG. Heb erg getwijfeld tussen SSR en RSG, vond beide verenigingen erg gezellig. SSR heeft wat meer verplichtingen en ik denk niet dat ik daar allemaal aan mee kan doen, wil stevig door studeren en ook nog een baantje enzo, RSG is daar wat vrijer in dus zodoende mijn keus. Heb overigens wel in een SSR-huis geslapen, was echt wel tof.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef ChRoNiC het volgende:
Nog ergens lid van geworden?
Succes, ontgroening is even kut denk ik, maar dat hoort erbij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb me overigens bij Laurentius aangemeld (als 2e jaars, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken).
Naakt over de bar lopen, gut wat erg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:25 schreef UnrealMarc het volgende:
verwacht maar een vet harde ontgroening, de verhalen die ik heb gehoord![]()
Net te laat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nog mensen die een huisgenoot zoeken trouwens?Ik ben drastisch op zoek naar een kamer.
Rotterdam Oost?? Welke erge dingen worden daarover verteld dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef UnrealMarc het volgende:
Is Rotterdam Zuid of Rotterdam Oost nou echt zo erg als gezegd word? Ik ben namelijk van plan te verhuizen, en in Rotterdam Zuid vind ik veel appartementen die goed te doen zijn, maar m'n toekomstige huisgenoten zijn van mening dat Rotterdam Zuid te crimineel is.
Rotterdam-Oost slecht?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:18 schreef UnrealMarc het volgende:
Zou wel willen, maar na 2 knie operaties kreeg ik het dringende advies niet meer te voetballen van de doctor...quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Enne, gaan de nieuwe studenten in dit topic nog ergens voetballen?![]()
Jij woont ook in Oost? waar als ik vragen mag? Ik Ommoordquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Rotterdam-Oost slecht?!Ja voordat je het weet wordt je beroofd door bejaarden uit een verzorgingsflat voor welgestelden of van je fiets gereden door iemand in een Jaguar.
Enne, gaan de nieuwe studenten in dit topic nog ergens voetballen?![]()
Nee ik niet. M'n oma en oom wonen in Prinsenland, en ik heb tot m'n 20ste in Capelle a/d IJssel gewoond met m'n ouders, en had dus middelbare klasgenootjes uit Ommoord en Zevenkamp.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef kezza01 het volgende:
[..]
Jij woont ook in Oost? waar als ik vragen mag? Ik Ommoorden je moet veel moeite doen om me daar ooit weg te krijgen
![]()
Mogelijkheden : Wilhelminaplein, Rijnhaven, Maashaven, Zuidplein, Slinge. Geen een vind ik nu echt bijzonder slecht ofzo..quote:
Nee, ik ook niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mogelijkheden : Wilhelminaplein, Rijnhaven, Maashaven, Zuidplein, Slinge. Geen een vind ik nu echt bijzonder slecht ofzo..
Wat, negerts? In rotterdam?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
Hij zag waarschijnlijk 2 negers lopen ofzo..
*kopt in*quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:00 schreef TC03 het volgende:
Ik zat vandaag in een coupé met slechts 1 negert.
Ik wil bij deze mijn oprechte medeleven met je kenbaar maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:21 schreef ReneH83 het volgende:
ik woon aan de rand van rotterdam *hoogvliet*![]()
Maashaven.quote:
Hou er wel rekening mee dat ik uit Friesland kom hequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij zag waarschijnlijk 2 negers lopen ofzo..
Daar woon ik vlakbijquote:
Ja daar moest ik inderdaad ook even langs.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij.
geef maar toe, je bent gewoon weggewaaid voor het Arte Hotel en op het Afrikaanderplein terecht
gekomen.
Hoog in de Montevideoquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef R81 het volgende:
Ik was van 13 tot 25 augustus in Barcelona, ik liep al pratende (Rotterdams accent) het hotel uit samen met mn vriendin totdat iemand achter me zei; Hey Rotterdam? Waren 4 Rotterdammers, zaten in hetzelfde hotel, 2 kamers verder. Best toevallig dus
Leuke mensen
Binnenkort een huis kopen op de Kop van Zuid
Zal wel bij de Wereld Haven Dagen horen, gok ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dat vuurwerk gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |