Jij woont ook in Oost? waar als ik vragen mag? Ik Ommoordquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef Stpan het volgende:
[..]
Rotterdam-Oost slecht?!Ja voordat je het weet wordt je beroofd door bejaarden uit een verzorgingsflat voor welgestelden of van je fiets gereden door iemand in een Jaguar.
Enne, gaan de nieuwe studenten in dit topic nog ergens voetballen?![]()
Nee ik niet. M'n oma en oom wonen in Prinsenland, en ik heb tot m'n 20ste in Capelle a/d IJssel gewoond met m'n ouders, en had dus middelbare klasgenootjes uit Ommoord en Zevenkamp.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef kezza01 het volgende:
[..]
Jij woont ook in Oost? waar als ik vragen mag? Ik Ommoorden je moet veel moeite doen om me daar ooit weg te krijgen
![]()
Mogelijkheden : Wilhelminaplein, Rijnhaven, Maashaven, Zuidplein, Slinge. Geen een vind ik nu echt bijzonder slecht ofzo..quote:
Nee, ik ook niet...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mogelijkheden : Wilhelminaplein, Rijnhaven, Maashaven, Zuidplein, Slinge. Geen een vind ik nu echt bijzonder slecht ofzo..
Wat, negerts? In rotterdam?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
Hij zag waarschijnlijk 2 negers lopen ofzo..
*kopt in*quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:00 schreef TC03 het volgende:
Ik zat vandaag in een coupé met slechts 1 negert.
Ik wil bij deze mijn oprechte medeleven met je kenbaar maken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:21 schreef ReneH83 het volgende:
ik woon aan de rand van rotterdam *hoogvliet*![]()
Maashaven.quote:
Hou er wel rekening mee dat ik uit Friesland kom hequote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij zag waarschijnlijk 2 negers lopen ofzo..
Daar woon ik vlakbijquote:
Ja daar moest ik inderdaad ook even langs.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij.
geef maar toe, je bent gewoon weggewaaid voor het Arte Hotel en op het Afrikaanderplein terecht
gekomen.
Hoog in de Montevideoquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:50 schreef R81 het volgende:
Ik was van 13 tot 25 augustus in Barcelona, ik liep al pratende (Rotterdams accent) het hotel uit samen met mn vriendin totdat iemand achter me zei; Hey Rotterdam? Waren 4 Rotterdammers, zaten in hetzelfde hotel, 2 kamers verder. Best toevallig dus
Leuke mensen
Binnenkort een huis kopen op de Kop van Zuid
Zal wel bij de Wereld Haven Dagen horen, gok ik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dat vuurwerk gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |