en weer een geert wilders noob erbij... ga lekker in zweden wonen ofsoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:55 schreef misantropia het volgende:
Rotterdam, leuke stad als die immigranten er niet zaten.
rotterdam was op zijn best aan het begin van de vorige eeuw.
Hey! Maar k'ben wel een echte Rotterdamse hoor! Dus....quote:
Ik vind Kralingen zelf zo leuk. Ik fiets altijd vanuit het centrum over de lusthofstraat en de slotlaan naar de uni, net een dorp daar. Juist die tegenstellingen maakt Rotterdam waarschijnlijk zo mooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar langzaamaan moet ik zeggen dat het me wel steeds beter bevalt. Fietsen vanaf Kralingen over de Maasboulevard richting de Willemsbrug en dan kijkend over het water richting de stad met al die hoge gebouwen is toch wel erg gaaf. En er is echt een redelijke hoeveelheid aan evenementen wat het ook wel weer aantrekkelijk maakt.
Simpel restaurant idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als ik mixed grill lees, denlk ik al snel aan eetcaféMaar goed, een simpel restaurantje dus. Beetje redelijke prijzen?
Kijk, daar hou ik van. Niet van die opgedirkte tenten met dure shit die negen van de tien keer niet te vreten is. Onthouden dus, Dino's.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Simpel restaurant idd.
Ik vind de prijzen redelijk,salade met kip en cashewnoten was 8 euro,en de mixed grill was 18 euro.
Ik vind het persoonlijk niet duur,zeker gezien de kwaliteit.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er hangt hier echt een inktzwarte freaky lucht boven de straat... Binnen die lucht zie ik weerlichten, maar het slaat nog niet naar beneden.... Echt eng gewoon.
Ik vind het wel geil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er hangt hier echt een inktzwarte freaky lucht boven de straat... Binnen die lucht zie ik weerlichten, maar het slaat nog niet naar beneden.... Echt eng gewoon.
Vind je? Regen barst hier ook weer los intussen.quote:
Vind het ook wel spannend, maar heb beetje angst voor onweer overgehouden door het huis waar ik opgegroeid ben... Platteland, grote antenne in de tuin = veel inslagen. Ben dus nogal vaak geschrokken van keiharde klappen en wegvallende stroom.quote:
Hier is al heel wat gevallen. Heb zelden echt flink onweer gezien eik..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind je? Regen barst hier ook weer los intussen.
Ik dus welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier is al heel wat gevallen. Heb zelden echt flink onweer gezien eik..
Een bang boerinnetje, wat schattig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind het ook wel spannend, maar heb beetje angst voor onweer overgehouden door het huis waar ik opgegroeid ben... Platteland, grote antenne in de tuin = veel inslagen. Ben dus nogal vaak geschrokken van keiharde klappen en wegvallende stroom.
Kiek moar uut, straks hoal ik oe met 'n klompe over de kopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een bang boerinnetje, wat schattig.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kiek moar uut, straks hoal ik oe met 'n klompe over de kop.
Eens!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een bang boerinnetje, wat schattig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |