Ik vind dat er ook veel mooie nieuwbouw in R'dam staat...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
Zie de post boven je en alle saaie nieuwbouw die ze daarna hebben gebwoud?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:55 schreef misantropia het volgende:
Rotterdam, leuke stad als die immigranten er niet zaten.
rotterdam was op zijn best aan het begin van de vorige eeuw.
Of een persbericht van de Bijenkorf uit 1931.quote:De Nenijto van Rotterdam
Voor het Lunapark geldt de waarschuwing: wees op uw hoede!
De matige entree-prijs tot de Nenijto nodigt tot een bezoek uit. Maar wee degenen, die zich willen amuseren in het Lunapark. De prijzen daar schijnen zacht gesproken lichtelijk overdreven.
De massa van onze bevolking is gewoon op de kermis wel wat geld kwijt te raken, maar hier worden prijzen gevraagd, die belachelijk zijn.
Om een negerdorpje te mogen zien, betaalt men f. 1,-
Voor een ritje in de opel-baan met entree mee f. 1,05, in 't grote Ober Bayern, waar Beieren jodelen en spelen en bier gedronken wordt, werd op de eerste zaterdag geen entree gerekend, later wel.
De prijzen van 't bier mogen in verband met de kosten van de gehele Beierse troep en Beierse bediening niet te hoog zijn, aan de uniformiteit ontbrak nogal eens iets, f. 0,50 voor een potje bier, f. 1,20 voor een grote, zondag ook f. 1,35.
Ik moet zeggen dat ik dat het eerste jaar van mijn studie hier ook zo gezien heb hoor. Ik was heel erg gewend aan Amsterdam en vond (vind!) de kleine drukke straatjes met alle grachten en aparte toko's echt super; Lopen over van Amsterdam CS naar Leidseplein of van Rotterdam CS naar Oostplein oid is echt een wereld van verschil. De lijnbaan straalt de gezelligheid niet vanaf.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:59 schreef Isegrim het volgende:
Veel mensen die ik ken en die niet in Rotterdam wonen, noemen het een 'kille stad'. Ik ervaar dat totaal niet. Waar komt dat idee vandaan?
Daar ga ik wonenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef bas-beest het volgende:
Oja, nog ff wat eigen foto's spammen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
laten we nou vooral de mooie historie niet vergeten
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
12-08 FFWD Heineken Dance Parade
geweldig,
gister was er een kut feest alleen voor buitenlanders, 12-8 komt de nerderlandse jeugd weer los
Bedoel je het zomercarnaval?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
12-08 FFWD Heineken Dance Parade
geweldig,
gister was er een kut feest alleen voor buitenlanders, 12-8 komt de nerderlandse jeugd weer los
Eng he, gekleurde mensenquote:
Ik ben er een keertje geweest, maar vond het niet echt bijzonder eigenlijk. Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:50 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond weer bij Dino's wezen eten op de Karel Doormanstraat,iemand daar al geweest?
Is echt een aanrader.
Kipsalade met cashewnoten,daarna de mixed grill,tussendoor wat biertjes en als achterafje koffie met ammaretto.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik ben er een keertje geweest, maar vond het niet echt bijzonder eigenlijk. Wat heb je gegeten dan?
Is dat gewoon een soort eetcafé ofzo?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kipsalade met cashewnoten,daarna de mixed grill,tussendoor wat biertjes en als achterafje koffie met ammaretto.
Als ik mixed grill lees, denlk ik al snel aan eetcaféquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |