kwam zelfs mij bekend voorquote:
Wie wil een 18 ajrige dakota?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is de site die aftelt tot ze 18 is [afbeelding].
Sja, je weet niet wat e kiloprijs doet over 8 jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als 'ie in goede staat verkeert en luchtwaardig is, is die nog best te verkopen
Het is dan ook geacteerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Zo kijkt een kind toch miet?Brrrrr
[afbeelding]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dan ook geacteerd.. Daarom is ze zo goed.
Dat maakt haar dus een wonderkind. Dat verklaart de term 'eng' ook, aangezien 'vreemde' kinderen vaak als 'eng' worden gezien. Maar goed, gelukkig zijn er wel 5 jarige kinderen die goed kunnen acteren, anders was het lastig films maken waarin 5 jarige kinderen voorkomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Daar heeft met haar niets van doen. Ze is gewoon helemaal gehersenspoeld door haar moeder. Ik had pas nog een interview gezien met haar. Ze was helemaal vrolijk en blij en bij ieder vraag begon ze weer over de film die ze net gemaakt had en hoe fantastisch hij wel niet was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Sommigen vinden dat ze vreemd praat, maar dat krijg je al snel als je opgroeit tussen allemaal volwassenen. Ik vind haar klasse. Die gaat nog wel veel prijzen winnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:25 schreef Neuralnet het volgende:
Het is een normaal kind. Hoezo eng? Ze heeft veel bereikt, veel geld en volgens mij best een aardig leven.
Dat noemt men nou 'blank'.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtt, valt me net op..
[afbeelding]
Kijk die aders door d'r keel/borst lopen...
Ik denk dat het een bewijs is dat ze idd eng is en de antichristquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:56 schreef Neuralnet het volgende:
Dat heeft toch iedereen? Bij de een nauwelijks zichtbaar en bij de ander wel. Ze draait haar nek, daar kan het ook door komen.
hee bupa!quote:
Niks mis mee. Leuke meidquote:Op zondag 30 juli 2006 00:19 schreef SunChaser het volgende:
reuze
Vooral hier
http://www.celebritywonde(...)ing/JwC1P01gye8.html
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.
[afbeelding]
Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Wtf is dat? en boeiend, iedere niet-Christen hier is een anti-Christ.
Ook niet om haar te haten.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:52 schreef Neuralnet het volgende:
Dat is geen beletsel om haar leuk te vinden.
Ik moest heel hard schaterlachen.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.quote:
Wrong: http://nl.wikipedia.org/wiki/Antichristquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.
"Hierover is in de geschiedenis van het christendom meermalen gespeculeerd. Verscheidene historische personen heeft men ooit wel als de antichrist bestempeld. Voorbeelden zijn Mohammed stichter der islam, Romeinse keizer Nero, de Paus van Rome (volgens sommige protestanten), kerkhervormer Luther (volgens katholieken), Napoleon en de Duitse dictator Hitler."quote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.
Wel dus.quote:Who is the liar but he who denies that Jesus is the Christ? This is the antichrist, he who denies the Father and the Son.}} (1 John 2:22, ESV)
Children, it is the last hour, and as you have heard that antichrist is coming, so now many antichrists have come. Therefore we know that it is the last hour.}} (1 John 2:18, ESV)
And every spirit that confesseth not that Jesus Christ is come in the flesh is not of God: and this is that spirit of antichrist, whereof ye have heard that it should come; and even now already is it in the world.}} (1 John 4:3, ESV)
Many deceivers have gone out into the world; they do not confess the coming of Jesus Christ in the flesh. This is the deceiver and the antichrist.}} (2 John 1:7, ESV.)
Da's OT; geen NT hé!quote:
Van draken van films als War of the Worlds, Dreamer mijn droompaard en I Am Sam.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef Echo99 het volgende:
Waar moet ik dat mormel van kennen?
De brieven van Johannes zijn NT hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef descendent1 het volgende:
Da's OT; geen NT hé!![]()
En dat mensen ongelovig zijn komt dóór de Antichrist lees ik; niet omdat ze het zelf zijn (de ongelovigen)
Van klassefilms als 'War of the worlds', 'Hide and seek', 'Dreamer', 'Nine lives', 'Man on fire' enz. .. en natuurlijk de tv serie 'Taken'.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef Echo99 het volgende:
Waar moet ik dat mormel van kennen?
* heiden6 is de antichrist?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De brieven van Johannes zijn NT hoor.
Nederlandse tekst: 22 Bestaat er een grotere leugenaar dan iemand die ontkent dat Jezus de christus (2:22) de christus is? De antichrist is ieder die de Vader en de Zoon niet erkent.
Een, niet een al te subtiel verschil..quote:
Prachtige filmquote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef SunChaser het volgende:
Man of Fire, ik hoopte de hele film dat die ontvoerders haar zouden afschieten en dat Denzel zou blijven leven.
Die fake smile, ik word daar best treurig van eigenlijk, dat je op die leeftijd al zo moet poseren, en ook kan poserenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:03 schreef Nuna het volgende:
Ik heb goed nieuws voor jullie. Ze heeft ook nog een zusje, Elle.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek eens wat interviews op met Dakotaquote:Op zondag 30 juli 2006 14:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Die fake smile, ik word daar best treurig van eigenlijk, dat je op die leeftijd al zo moet poseren, en ook kan poseren
jij hebt mij nog nooit hóren pratenquote:Op zondag 30 juli 2006 14:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zoek eens wat interviews op met DakotaZo wijs klink jij zelfs niet.
Die is dan wel lekker opgedroogdquote:Op zondag 30 juli 2006 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
krijg je ms later nog een tegenreactie zoals die Engelse Charlotte Church.
quote:
ik moest gelijk denken aan doosrschijnende tepelsquote:
Scroll even naar de bovenste post van deze pagina!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef CasB het volgende:
Wie de fuck is het en waarom is ze bekend?
Dat zijn alleen maar kutfilmsquote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scroll even naar de bovenste post van deze pagina!
En lees ook dit even:
http://www.imdb.com/name/nm0266824/awards
Heb je ze allemaal gezien dan? En nog wist je niet waar je haar van moest kennenquote:
Heb ze geen van allen gezien, maar ik weet bij voorbaat al dat het kutfilms zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal gezien dan? En nog wist je niet waar je haar van moest kennen
Half naakt op je 12de?..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze gaat trouwens semi-naakt in haar volgende film, waar ook een verkrachting in zit. Volgens haar agent gaat ze er een oscar voor krijgen.
Schijn je tegenwoordig op voorhand al een oscar voor te krijgen. Pedo's rule the world.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Half naakt op je 12de?..
Brooke Shields heeft t ook gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Schijn je tegenwoordig op voorhand al een oscar voor te krijgen. Pedo's rule the world.![]()
Dat was niet semi-naakt. Brooke Shields ging full frontal in Pretty Baby en de film is volgens mij nu nog verboden in veel landen.quote:
Gewoon in haar ondergoed, dat iedereen dat meteen als pedofilie ziet zegt meer over hen als over die filmquote:
Ze heeft alleen een onderbroek aan... verder niets.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef Jossos het volgende:
[..]
Gewoon in haar ondergoed, dat iedereen dat meteen als pedofilie ziet zegt meer over hen als over die film![]()
Met uitzondering van de pedo's, die verdedigen het met steen en been.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft alleen een onderbroek aan... verder niets.
In Amerika wordt er heel spastisch op gereageerd. Ik dacht dat we in NL wel iets verder waren. Dat kinderen in films vermoord worden op de meest grove manieren blijkt Amerikanen niet te storen, maar nu er een meisje topless te zien is tijdens een verkrachtingsscene, is het hek van de dam.
Dan trekken ze zich maar af op de naaktscene van Danny de Munck in Ciske de Rat...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Met uitzondering van de pedo's, die verdedigen het met steen en been.
Goed gesproken!quote:Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Misschien dat dat de meesten niet boeit en dat het vooral gaat om de acteerkwaliteiten. Of ze wel of niet heel mooi is, is dan totaal onbelangrijk. Sowieso bij iemand van 12 trouwens, maar dat is weer een andere discussie.
Ik proef een beetje cynismequote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Goed gesproken!scanman01 zet de dingen weer even recht dames en heren!
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:07 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee nee totaal niet! Ik vind jou daar altijd erg goed in.
Ik weet niet maar sinds de laatste BB vind ik je zo'n zuurpruim, vroeger gingen we altijd lachen om Hoeren en zo. Is er een manier om dat weer een beetje bij je aan te wakkeren voor de volgende BB?quote:
Ik vind jou soms juist een zuurpruim geworden. Hoe je soms aan het schelden bent tegen celebs en nu ook tegen een 12 jarig meisje. Maar als je daarom juist vindt dat ik een zuurpruim ben omdat ik dat onnodig vind, okee. Maar tijdens BB6 wordt het wel weer lachen hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet maar sinds de laatste BB vind ik je zo'n zuurpruim, vroeger gingen we altijd lachen om Hoeren en zo. Is er een manier om dat weer een beetje bij je aan te wakkeren voor de volgende BB?
Nou nou nou, schelden is een groot woord. Ik zeik graag, dat vind ik leuk om te doen. Die tandjes van haar, die vind ik echt eng. Ze doen me denken aan die soort vliegende grote rozijntjes in Stephen King's The Langoliers. Je weet wel, die het verleden op vreten die beestjes.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind jou soms juist een zuurpruim geworden. Hoe je soms aan het schelden bent tegen celebs en nu ook tegen een 12 jarig meisje. Maar als je daarom juist vindt dat ik een zuurpruim ben omdat ik dat onnodig vind, okee. Maar tijdens BB6 wordt het wel weer lachen hoor.
Laat anders even je eigen muil zien. Dan kunnen we vergelijken.quote:Dat niemand die bek met tandjes op valt, echt walgelijk man. Lekker bekkie tandvlees, met scheve vieze enge gele tandjes.
Dat had ik begrepenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:40 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik zeik graag, dat vind ik leuk om te doen.
Zei degene zonder userpicca maar wel een fotoboek entry.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:03 schreef Neuralnet het volgende:
Laat anders even je eigen muil zien. Dan kunnen we vergelijken.
Heerlijk vind ik dat echt waar.quote:
Wat moet je sowieso met een leeg fotoboek zonder fotos waar je niet op kan reageren?.. ik zie het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zei degene zonder userpicca maar wel een fotoboek entry.
[..]
Heerlijk vind ik dat echt waar.
Ik heb geen idee, misschien zijn er Fok!kers met een lege fotoboek fetish?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat moet je sowieso met een leeg fotoboek zonder fotos waar je niet op kan reageren?.. ik zie het nut er niet van in.
had ik ook en ik heb zelf ook nooit een fotoboek aangemaakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat moet je sowieso met een leeg fotoboek zonder fotos waar je niet op kan reageren?.. ik zie het nut er niet van in.
Ok dat was natuurlijk allemaal zeer kut.... Maarre zou zeggen... Kijk eens Taken!!!! Ze is echt geweldig in die serie!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van draken van films als War of the Worlds, Dreamer mijn droompaard en I Am Sam.
die valse lachquote:Op maandag 31 juli 2006 13:57 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Dat niemand die bek met tandjes op valt, echt walgelijk man. Lekker bekkie tandvlees, met scheve vieze enge gele tandjes.
LOL!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, misschien zijn er Fok!kers met een lege fotoboek fetish?
En bedankt hè strontstok!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:03 schreef SunChaser het volgende:
Taken, met die slechte special effectsEn verbaasde me niet dat ze uiteindelijk zelf een Alien was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |