kwam zelfs mij bekend voorquote:
Wie wil een 18 ajrige dakota?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is de site die aftelt tot ze 18 is [afbeelding].
Sja, je weet niet wat e kiloprijs doet over 8 jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als 'ie in goede staat verkeert en luchtwaardig is, is die nog best te verkopen
Het is dan ook geacteerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:37 schreef SunChaser het volgende:
Zo kijkt een kind toch miet?Brrrrr
[afbeelding]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dan ook geacteerd.. Daarom is ze zo goed.
Dat maakt haar dus een wonderkind. Dat verklaart de term 'eng' ook, aangezien 'vreemde' kinderen vaak als 'eng' worden gezien. Maar goed, gelukkig zijn er wel 5 jarige kinderen die goed kunnen acteren, anders was het lastig films maken waarin 5 jarige kinderen voorkomen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Daar heeft met haar niets van doen. Ze is gewoon helemaal gehersenspoeld door haar moeder. Ik had pas nog een interview gezien met haar. Ze was helemaal vrolijk en blij en bij ieder vraag begon ze weer over de film die ze net gemaakt had en hoe fantastisch hij wel niet was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef arexes het volgende:
[..]
Een kind van 5 zou niet zo goed moeten kunnen acteren, het is gewoon een eng kind.
Sommigen vinden dat ze vreemd praat, maar dat krijg je al snel als je opgroeit tussen allemaal volwassenen. Ik vind haar klasse. Die gaat nog wel veel prijzen winnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:25 schreef Neuralnet het volgende:
Het is een normaal kind. Hoezo eng? Ze heeft veel bereikt, veel geld en volgens mij best een aardig leven.
Dat noemt men nou 'blank'.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtt, valt me net op..
[afbeelding]
Kijk die aders door d'r keel/borst lopen...
Ik denk dat het een bewijs is dat ze idd eng is en de antichristquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:56 schreef Neuralnet het volgende:
Dat heeft toch iedereen? Bij de een nauwelijks zichtbaar en bij de ander wel. Ze draait haar nek, daar kan het ook door komen.
hee bupa!quote:
Niks mis mee. Leuke meidquote:Op zondag 30 juli 2006 00:19 schreef SunChaser het volgende:
reuze
Vooral hier
http://www.celebritywonde(...)ing/JwC1P01gye8.html
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 juli 2006 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.
[afbeelding]
Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.Kill your parents. Kill your parents.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Wtf is dat? en boeiend, iedere niet-Christen hier is een anti-Christ.
Ook niet om haar te haten.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:52 schreef Neuralnet het volgende:
Dat is geen beletsel om haar leuk te vinden.
Ik moest heel hard schaterlachen.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:01 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.quote:
Wrong: http://nl.wikipedia.org/wiki/Antichristquote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.
"Hierover is in de geschiedenis van het christendom meermalen gespeculeerd. Verscheidene historische personen heeft men ooit wel als de antichrist bestempeld. Voorbeelden zijn Mohammed stichter der islam, Romeinse keizer Nero, de Paus van Rome (volgens sommige protestanten), kerkhervormer Luther (volgens katholieken), Napoleon en de Duitse dictator Hitler."quote:Op zondag 30 juli 2006 12:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Er staat in de bijbel dat iedereen die niet Jezus accepteerd als zijn of haar persoonlijke redder een antiChrist is blablablabla.
Wel dus.quote:Who is the liar but he who denies that Jesus is the Christ? This is the antichrist, he who denies the Father and the Son.}} (1 John 2:22, ESV)
Children, it is the last hour, and as you have heard that antichrist is coming, so now many antichrists have come. Therefore we know that it is the last hour.}} (1 John 2:18, ESV)
And every spirit that confesseth not that Jesus Christ is come in the flesh is not of God: and this is that spirit of antichrist, whereof ye have heard that it should come; and even now already is it in the world.}} (1 John 4:3, ESV)
Many deceivers have gone out into the world; they do not confess the coming of Jesus Christ in the flesh. This is the deceiver and the antichrist.}} (2 John 1:7, ESV.)
Da's OT; geen NT hé!quote:
Van draken van films als War of the Worlds, Dreamer mijn droompaard en I Am Sam.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef Echo99 het volgende:
Waar moet ik dat mormel van kennen?
De brieven van Johannes zijn NT hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef descendent1 het volgende:
Da's OT; geen NT hé!![]()
En dat mensen ongelovig zijn komt dóór de Antichrist lees ik; niet omdat ze het zelf zijn (de ongelovigen)
Van klassefilms als 'War of the worlds', 'Hide and seek', 'Dreamer', 'Nine lives', 'Man on fire' enz. .. en natuurlijk de tv serie 'Taken'.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:24 schreef Echo99 het volgende:
Waar moet ik dat mormel van kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |