same here en ik heb een paar jaar geleden ook geen hypotheek afgesloten bij Stad rotterdamquote:Op maandag 31 juli 2006 09:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb in ieder geval geen rekening bij Fortis.

Leuke is dat in apparaten van sony ook veel patenten van philips zitten, dus iedereen heeft producten van philips. Cd's is helemaal een mooi voorbeeldquote:Op maandag 31 juli 2006 06:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt thuis ook geen apparaten van Philps?

Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam isquote:Op maandag 31 juli 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken idd f'noorders die gewoon niet bij de ABN pinnen, en Amsterdam mijden als de pest..
Echt zo verschrikkelijk triest.. Ik pin overal, en als er iets leuks is in Rotterdam ga ik er ook gewoon heen.....

Tering.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam is![]()
Hij vliegt dus alleen vanaf Rotterdam airport als ie op vakantie gaat.

hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken idd f'noorders die gewoon niet bij de ABN pinnen, en Amsterdam mijden als de pest..
Echt zo verschrikkelijk triest.. Ik pin overal, en als er iets leuks is in Rotterdam ga ik er ook gewoon heen.....

En dat terwijl Schiphol nog amper Amsterdam te noemen is ook..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet vanaf schiphol wil vliegen omdat dat in Amsterdam is![]()
Hij vliegt dus alleen vanaf Rotterdam airport als ie op vakantie gaat.

Tis niet mijn favo stad, maar als er iets cools in de Ahoy speelt ga ik toch echt wel hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ook![]()

Los van Feyenoord is Rotterdam dan ook sowieso een kutstad. Totaal geen leuke sfeer.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, Ahoy wil ik nog wel komen. Verder rij ik er doorheen in de richting Amsterdam, maar meer ook vaak niet... Ik had er kunnen gaan wonen, maar dat ging me echt te ver.

Mwah, valt wel mee hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Los van Feyenoord is Rotterdam dan ook sowieso een kutstad. Totaal geen leuke sfeer.![]()

leuke anekdote:quote:Op maandag 31 juli 2006 11:13 schreef Cheiron het volgende:
Wat een vreemde mensen lopen er toch rond op deze aardkloot. Een beetje gezonde rivaliteit ok, maar je hele leven overhoop gooien uit nijd jegens een voetbalclub klinkt meer als autisme eigenlijk

Zeg ik toch, autismequote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
leuke anekdote:
Zaten paar jaar geleden bij een hypotheekboer die ons verschillende hypotheken liet zien, zegt ie opeens:
"stad rotterdam heeft ook altijd zeer aantrekkelijke aanbiedingen!"![]()
Alle spieren van ondergetekende krampten samen en ik keek mijn vriendin aan en begon heftig nee te schudden. Gevolg: trap onder tafel en er werd mij even toegebeten:
"doe niet zo kinderachtig, voor 100 euro minder in de maand doen we het!"![]()
"Dus echt even niet he, ik ga NIET de vijand sponsoren..."![]()
Gelukkig was het geen aantrekkelijke aanbieding anders denk ik dat we een klein akkefietje hadden gehad

'De vijand'quote:Op maandag 31 juli 2006 11:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
leuke anekdote:
Zaten paar jaar geleden bij een hypotheekboer die ons verschillende hypotheken liet zien, zegt ie opeens:
"stad rotterdam heeft ook altijd zeer aantrekkelijke aanbiedingen!"![]()
Alle spieren van ondergetekende krampten samen en ik keek mijn vriendin aan en begon heftig nee te schudden. Gevolg: trap onder tafel en er werd mij even toegebeten:
"doe niet zo kinderachtig, voor 100 euro minder in de maand doen we het!"![]()
"Dus echt even niet he, ik ga NIET de vijand sponsoren..."![]()
Gelukkig was het geen aantrekkelijke aanbieding anders denk ik dat we een klein akkefietje hadden gehad

Ik heb 2 huizen naast mij een bejaarde die-hard feyenoorder wonen. Was druk aan het verbouwen een paar jaar geleden, stond ie opeens voor me deur in vol ornaat met een feyenoord trainingspak aan.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:38 schreef -Wolf- het volgende:
Had een keer een Rotterdamse scharrel, kwam ik daar bij de familie over de vloer: allemaal fanatieke 010'ers.Toen hield ik het maar voor gezien.
![]()

Dan mis je elk seizoen de leukste uitwedstrijd van het jaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
hehe, ik ben nog nooit in rotterdam geweest en dan wilde ik erg graag zo houden ook![]()

Vooral die ene zonder AJAX-supporters was juist zo leuk 2 seizoenen terug.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan mis je elk seizoen de leukste uitwedstrijd van het jaar.

Klopt, die kijk ik lekker thuis op de bank met wat vriendenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan mis je elk seizoen de leukste uitwedstrijd van het jaar.

Nee. Me ouders waarschijnlijk wel (of zelfs ook niet).quote:Op maandag 31 juli 2006 06:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt thuis ook geen apparaten van Philps?

Beetje treurig wel.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Me ouders waarschijnlijk wel (of zelfs ook niet).

Op een paar van die (en onze eigen) hoolies na.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef SiemeN het volgende:
Het blijven gewoon weldenkende mensen hoor..

Tsjaquote:Defour denkt nog aan Ajax
Geschreven door Matthias Frankema op maandag, 31 juli om 12:22
Steven Defour heeft tegenover Belgium Soccer verklaard dat hij nog veel aan Ajax denkt. Na de eerste speelronde voor zijn club Standard Luik geeft de Belgische middenvelder aan dat hij een transfer nog niet uit zijn hoofd heeft gezet.
Deze transfer zou wel op z'n vroegst pas na dit seizoen plaatsvinden. Defour geeft aan nog steeds graag naar de club uit Amsterdam te vertrekken. Een transfer daarentegen naar Anderlecht, ook één van de geïnteresseerde clubs, ziet hij niet zitten. Ajax heeft hem verteld dat ze hem zullen blijven volgen.

Zo is dat. Zelfs de overgrote meerderheid van de zg. kakkerlakken is ok.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Op een paar van die (en onze eigen) hoolies na.![]()

Ach ja, Jenner is het zelfde bezig..quote:Op maandag 31 juli 2006 12:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een tiefusventje zegLekker als je supporter bent van Standaard
![]()

quote:Ajax-supporters opgepakt na televisiebeelden
AMSTERDAM (ANP) - De politie van Amsterdam heeft dertig Ajax-supporters aangehouden. De supporters hadden zich misdragen tijdens de Ajax-huldiging op 8 mei op het Leidseplein.
De arrestaties volgden na het tonen van foto's van de relschoppers in de televisieprgramma's Opsporing Verzocht van de AVRO en Ter Plaatse van de regionale omroep RTV Noord-Holland.
De politie maakte maandag bekend dat meerdere arrestaties zullen volgen. De identiteit van een aantal andere verdachten is ook achterhaald, maar deze personen moet echter nog worden aangehouden. De politie roept deze mensen op zichzelf bij de politie te melden om te voorkomen dat zij op het vliegveld op weg naar een vakantie of op een ander ongelegen moment worden opgepakt.
In eerste instantie toonde de politie foto's van ruim vijftig gezochte relschoppers. Meer videobeelden hebben echter ook meer verdachten opgeleverd, aldus een woordvoerder van de poltie. ,,We zoeken nog tientallen relschoppers.'' Hoeveel precies, wil de woordvoerder niet bekend maken.
Twee weken na het tonen van de foto's maakte de politie bekend zeven Ajax-relschoppers te hebben aangehouden. Onderzoek heeft nu geleid tot de aanhouding van de 23 anderen.
Na afloop van de feestelijke huldiging van bekerkampioen Ajax op het Leidseplein, waarbij duizenden fans aanwezig waren, braken diverse ongeregeldheden uit. Hierbij pleegden groepjes hooligans vernielingen en vonden vecht- en steekincidenten plaats. Twee mensen liepen steekwonden op en een politiebusje werd kort en klein geslagen.
Supporters gingen eerst de confrontatie met elkaar aan, waarbij de politie de groepen probeerde te scheiden. Daarna richtte de agressie zich tegen de politie. De Mobiele Eenheid moest het Leidseplein met een waterkanon ontruimen. De politie was massaal op de been, omdat eerdere huldigingen van Ajax op het plein ook uit de hand waren gelopen.

Waarom ga je niet zaterdag?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:14 schreef SiemeN het volgende:
Ik zit nog altijd in dubio of ik vrijdag heen zal of niet.
Als ik heen wil moet ik vandaag vrij zien te regelen..

Dat kan zowiezo wel, dan heb ik vrij.quote:

Hoorde ik net op de radio ja, net goedquote:
quote:Rellen: nog weer 30 hooligans vast
De politie heeft nog eens dertig Ajaxsupporters aangehouden die zich hebben misdragen tijdens de huldiging van de bekerwinnaar op 8 mei op het Leidseplein.
De arrestaties zijn het gevolg van tonen van foto- en videomateriaal op tv en internet. Meer aanhoudingen zijn ophanden, van een aantal andere verdachten is inmiddels de identiteit achterhaald.
De politie doet de gezochte personen de suggestie zich bij de politie te melden om te voorkomen dat zij "op het vliegveld op weg naar een vakantie of op een ander ongelegen moment" worden gepakt.
538quote:

3FM?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoorde ik net op de radio ja, net goed

Wanneer er rotzooi getrapt wordt krijg je altijd de opmerking 'maar waarom grepen de andere supproters dan niet in.' Gebeurt het een keer, is het weer niet goed. Niet dat ik het goedkeur overigens. Maar ik kan wel uit eerste hand vertellen dat het geen autochtone Ajax supporters waren die met bierflesjes begonnen te smijten.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:09 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe is het ook mogelijk: winnen we als club een beker, ga je onderling motten.

Mits hij niet voor de transferdeadline verkocht wordt, denk ik dat hij nog wel eens onverwacht waardevol kan worden voor Ajax.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef twi het volgende:
Charisteas speelt dus al mee met het 2e. Tsja![]()

Dat gebeurde dus de laatste keer, toen hebben die maroks die toen klinkers begonnen te gooien wat "corrigerende tikken" gehad van wat oude garde. Helaas werden die toen in de kraag gegrepen wegens mishandeling en het verstoren van de openbare orde.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer er rotzooi getrapt wordt krijg je altijd de opmerking 'maar waarom grepen de andere supproters dan niet in.' Gebeurt het een keer, is het weer niet goed. Niet dat ik het goedkeur overigens. Maar ik kan wel uit eerste hand vertellen dat het geen autochtone Ajax supporters waren die met bierflesjes begonnen te smijten.

Mogen wel eerst oa. Huntelaar, Rosenberg en Babel geblesseerd raken.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mits hij niet voor de transferdeadline verkocht wordt, denk ik dat hij nog wel eens onverwacht waardevol kan worden voor Ajax.

Je vergeet Poeponquote:Op maandag 31 juli 2006 13:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mogen wel eerst oa. Huntelaar, Rosenberg en Babel geblesseerd raken.

Denk van niet. Maar Zlatan zou toch bij Juve blijven?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erm, krijgen wij geld wanneer Zlatan wordt verkocht door Juve?

Ja omdat ie nog niet eens helemaal is afbetaaldquote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

Precies. Maarja, iedereen heeft toch meteen z'n mening wel weer klaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus de laatste keer, toen hebben die maroks die toen klinkers begonnen te gooien wat "corrigerende tikken" gehad van wat oude garde. Helaas werden die toen in de kraag gegrepen wegens mishandeling en het verstoren van de openbare orde.
![]()

Voor 40miljoen mag ie wegquote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Denk van niet. Maar Zlatan zou toch bij Juve blijven?

quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja omdat ie nog niet eens helemaal is afbetaald![]()

Alleen Malmo krijgt dan wat.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

Weet het niet zeker hoor maar weet wel dat er toen echt een belachelijke regel is gemaakt dat Juventus in termijnen van 3 jaar mocht betalen ofzo. Weet dus niet meer precies hoelang het nou was.quote:

4 jaar meen ik. Dus nog niet afbetaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor maar weet wel dat er toen echt een belachelijke regel is gemaakt dat Juventus in termijnen van 3 jaar mocht betalen ofzo. Weet dus niet meer precies hoelang het nou was.

Spelen op zaterdag; vrijdag en zaterdag. Vrijdag met de potentiele basis, zaterdag met de potentiele wisselsquote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Klote gepland zeg dat AT. Zondag spelen en dinsdag waarschijnlijk spelen voor de CL.

Den Bosch en Psv krijgen geld, en nog andere clubs.quote:

Check mn edit.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Den Bosch en Psv krijgen geld, en nog andere clubs.

Volgens mij wel. Ajax had slimmer moeten zijn, ze kregen al te weinig voor Zlatan en hadden ook een doorverkoop percentage moeten bedingen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zijn alle afspraken in het voetbal dezelfde dan?

Dat je het zou willen is iets dan dat het zo ook zou moeten zijn, natuurlijk. Het zou natuurlijk sowieso wel lekker zijn als Ajax zo'n regeling wel had gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ajax had slimmer moeten zijn, ze kregen al te weinig voor Zlatan en hadden ook een doorverkoop percentage moeten bedingen.

Kan afgesproken zijn bij verkoop.quote:

Dat hoeft helemaal niet speciaal een 'opleidingsvergoeding' te zijn. Het is een manier om later nog wat aan de doorverkoop te verdienen, maar zo'n doorverkoopregeling kan ook los van een opleidingsregeling worden gemaakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan afgesproken zijn bij verkoop.
Volgens mij geldt die opleidingsvergoeding van 12 tot 18 jaar. Zlatan was 20 toen ie bij Ajax kwam.

Ja en die lopen natuurlijk nog vrij rondquote:Op maandag 31 juli 2006 13:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus de laatste keer, toen hebben die maroks die toen klinkers begonnen te gooien wat "corrigerende tikken" gehad van wat oude garde. Helaas werden die toen in de kraag gegrepen wegens mishandeling en het verstoren van de openbare orde.
![]()

Toch ook spelers tot 23?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kan afgesproken zijn bij verkoop.
Volgens mij geldt die opleidingsvergoeding van 12 tot 18 jaar. Zlatan was 20 toen ie bij Ajax kwam.

Als rechtsback gok ik op Heitinga en links Grygera. Sneijder en Maduro naast Gabri, Rosales en Rosenberg naast Huntelaar.quote:Leerzame ervaring voor Ajax
JOP VAN KEMPEN
LÜDENSCHEID - Tegen de eerste serieuze sparringpartner leed Ajax zaterdag een 2-1 nederlaag. Borussia Dortmund bestreed de Amsterdammers met beproefde wapens: in een gesloten 4-4-2 systeem en met een grote wil om te winnen.
De oefenwedstrijd tegen de Duitse subtopper was voor het nieuwe Ajax van trainer Henk ten Cate dan ook een leerzame ervaring.
Voor het eerst in de voorbereiding trof Ajax een ploeg van naam (Dortmund was vorig seizoen zevende in de Bundesliga) die op een manier speelde die de Amsterdammers in het verleden al zo veel ellende had bezorgd: stug, gegroepeerd, fysiek en met een voorbeeldige wedstrijdmentaliteit.
Wat de wedstrijd nog interessanter maakte, is de wetenschap dat FC Kopenhagen op vergelijkbare wijze speelt. Over ruim een week is die ploeg in de derde voorronde van de Champions League zo goed als zeker Ajax' tegenstander.
Ten Cate zag dan ook met lichte teleurstelling dat zijn team maar moeilijk kon opbouwen. Met twee storende spitsen en een loerend Duits middenveld had Ajax' verdediging grote moeite de bal een linie vooruit te krijgen.
Linksback Zdenek Grygera spande wat dat betreft de kroon. De Tsjech kwam in opbouwende zin niet veel verder dan wat terugspeelballen. John Heitinga verging het op rechts niet veel beter.
''We toonden te weinig initiatief,'' aldus Ten Cate. ''De zijkanten wilden de bal niet hebben. Dat was ons probleem.''
Een omzetting halverwege de eerste helft gaf Ajax meer lucht. Ten Cate seinde vanaf de zijlijn dat de linksbenige centrumverdediger Thomas Vermaelen van plaats moest ruilen met Grygera. Ook gaf hij de backs de opdracht verder naar voren te spelen en over het hele veld één op één te spelen. Ten Cate: ''Het is jammer dat het initiatief tot die omzetting niet uit het elftal zelf kwam. Jaap Stam had zijn handen vol en bij de Spanjaard Gabri is het een kwestie van communicatie. Pas in de rust kon hij iets zeggen.''
Toch kwam Ajax op voorsprong. Sören Pirson, Dortmunds derde doelman, had moeite met een vrije trap van Wesley Sneijder en niemand schoot hem te hulp. Klaas-Jan Huntelaar profiteerde: 1-0.
Met Urby Emanuelson voor Grygera ging het in de tweede helft iets beter. Vlak na rust had Huntelaar nog een grote kans op 2-0, maar oog in oog met de doelman miste hij.
Twintig minuten voor tijd kwam Dortmund terug in de wedstrijd. De Duitsers, die op 11 augustus beginnen met de competitie, vochten met bonkig counterspel terug. Zo verloor Sneijder een duel op het middenveld en na een Duitse dieptepass deed Vermaelen tevergeefs een stapje voor buitenspel, waarna Florian Kringe scoorde: 1-1.
Ten Cate: ''Het ontbreken van agressie bij Sneijder om die bal te heroveren en wat foutjes achterin kostten ons het doelpunt.''
Tien minuten voor tijd veroorzaakte de goed spelende Belgische invaller Jan Vertonghen een strafschop. Hij trok bij een vrije trap aan een Duits shirt en Marc Kruska schoot de penalty binnen: 2-1.
Ten Cate: ''Van zo'n nederlaag moeten we niet in de war raken. Het was leerzaam.''
Want amper een week voor de confrontatie met (waarschijnlijk) FC Kopenhagen heeft Ten Cate al conclusies getrokken. ''De lengte-as staat vast. Dat zijn vijf spelers.''
Daarmee doelt Ten Cate waarschijnlijk op doelman Maarten Stekelenburg, het centrale duo Stam en Vermaelen, de verdedigende middenvelder Gabri en centrumspits Huntelaar.
© Het Parool, 31-07-2006

Ik denk dat het uiteindelijk eerder Perez of misschien zelfs Manucharyan wordt op links.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als rechtsback gok ik op Heitinga en links Grygera. Sneijder en Maduro naast Gabri, Rosales en Rosenberg naast Huntelaar.

Ik denk rechtsback Grygera en links Emanuelson.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als rechtsback gok ik op Heitinga en links Grygera.

Ik hoop Urby en onze Roemeen.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk rechtsback Grygera en links Emanuelson.

Het klinkt raar en zwaar premitief, maar de eerste (en enige) actie die ik Ogararu zag maken (uit tegen Arsenal) was een goede, aanvallende actie. Bijna Trabelsi-stijl. Op basis daarvan zeg ik: geef hem een kans.quote:

Moeten niet, maar je houdt ze zo moeilijk tevreden, dat is altijd lastig.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef VoreG het volgende:
Dan zie je teams als Barcelona, Arsenal etc etc. en dan roept iedereen: "kijk nou wat een mooie bank!"
Hebben wij goede spelers op de bank zitten moeten we ze weer verkopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |