SCC twee dagen terug binnen, mijn vader had hem al een week eerder. Geen idee in wat voor volgorde ze dat versturen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef devv05 het volgende:
Niemand van mijn groepje nog zn SCC binnen. 'Ergens deze week'.
Overigens acht ik de kans wel groot dat ik ff naar Kopenhagen ga. Wie nog meer?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:50 schreef PLAE@ het volgende:
Hardwerkend en dat he ik van iemand die met m trained!
waar staat dat? kan t niet vindenquote:
Mensen kunnen beter gewoon met hun poten van die bus afblijven, scheelt iedereen geld en bovendien is het niet stoer. Maarja. Wat zou een kaartje er dan nog bij kosten? 100 alles in totaal ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:45 schreef PLAE@ het volgende:
70/80 ofzo. moeten in gedachten houden dat er wat gesloopt wordt onderweg![]()
In principe is met paar man in auto goedkoper maar die pond is echt duur volgens mij.
Uitkaarthouders krijgen 'm later.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
SCC twee dagen terug binnen, mijn vader had hem al een week eerder. Geen idee in wat voor volgorde ze dat versturen.
Voor de OP: als men er zin in heeft kan je me in 414 bijtekenen, is dat vak ook gevuld
Op die manier. Ach, als ze het maar op tijd vertsuren uiteindelijk....quote:
Nee, ik zei:quote:
Toen zei OreO:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef jna het volgende:
Heb trouwens even met een vriend uit Tsjechie gesproken over Sivok. Hij is een echte werker die het beste tot z'n recht komt als verdedigende middenvelder, kan goed koppen en is dus jong en talentvol.
Dus of OreO is niet zo snugger of hij maakte een grap (wat ik hoop).quote:
Uitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Spelen we nou eerst uit of thuis?
Verder nog mensen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
Voor de OP: als men er zin in heeft kan je me in 414 bijtekenen, is dat vak ook gevuld
Zet mij maar bij 411, ga er niet meer vanuit dat ik in 410 kom het eerste half jaar. OF iemand moet me helpen het vak op te loodsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |