abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40319942

"Fucking Jews".
  zondag 30 juli 2006 @ 13:01:19 #227
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40319945
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef klez het volgende:

[..]

Of heeft Hezbollah er iets mee te maken, dat die mensen daar nog zaten?
Dat suggereert Israel, maar volgens verslaggevers ter plaatse is dat niet waar.
En waarom zou Hizbollah burgers vasthouden om als menselijk schild te gaan gebruiken terwijl Hizbollah afhankelijk is van de steun van delen van de bevolking.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 30-07-2006 13:07:18 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40319960
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Die mensen dachten dat ze in de enige schuilkelder in Qana wel veilig zaten..
Schuilkelder? Als ik de (nederlandse) berichtgeving zo zie lijkt het om een appartementecomplex te gaan waar een boel vluchtelingen zaten. Even erg, daar niet van.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:02:57 #229
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40319987
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:57 schreef klez het volgende:
Of heeft Hezbollah er iets mee te maken, dat die mensen daar nog zaten?
Mwah, ik denk dat het in ditgeval wel zo simpel zat als [...eeehhh bovenstaande] zegt. De middelen om te vluchten evenals de route zelf liggen natuurlijk flink in puin. Maar Hezbollah zou Hezbollah niet zijn als ze daar dankbaar gebruik van maken.
En dat is precies het trieste geval voor Libanon wat gewoon gebruikt wordt als slagveld. Wat het overigens ook had geworden als ze Hezbollah hadden geprobeerd te ontmantelen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40320001
Israël heeft er trouwens wel schik in, in het bombarderen van vluchtelingen. Zouden ze daarvoor speciaal klassen hebben op de militaire school?
pi_40320018
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef Nyrem het volgende:

[..]

volgens mij zijn er geen problemen met Egypte dus dat doet niet echt terzake
Maar die waren er wel. Maar die zijn opgelost sinds Egypte heeft beloofd normaal te doen en sindsdien hebben beide landen goede betrekkingen. Hezbollah echter houdt zich aan geen enkel bestand...
  zondag 30 juli 2006 @ 13:04:52 #232
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40320038
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:02 schreef kratovsk het volgende:
Schuilkelder? Als ik de (nederlandse) berichtgeving zo zie lijkt het om een appartementecomplex te gaan waar een boel vluchtelingen zaten. Even erg, daar niet van.
Volgens mij zat er een kelder onder dat complex, het gebouw is óp die schuilkelder ingestort.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40320045
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:25 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Hoe kan Hezbollah het geweld van Israël voorkomen?
Simpel: ze hadden zich de afgelopen 6 jaar aan het bestand moeten houden. Israel heeft dat gedaan, Hezbollah bleef het dagelijks verbreken door raketten te schieten.
pi_40320079
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:04 schreef elcastel het volgende:

[..]

Volgens mij zat er een kelder onder dat complex, het gebouw is óp die schuilkelder ingestort.
Hadden ze maar weg moeten gaan, zegt Israël. Schuld van Hezbollah, zegt Israël. Hadden die Bosniërs en Hoetoe's en Afrikaanse Soedanezen en Cambodjaanse intellectuelen ook maar moeten doen. Eigen schuld, denk ik.
pi_40320089
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Israel heeft dat gedaan,
Haha.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:08:29 #236
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40320146
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:
Hadden ze maar weg moeten gaan, zegt Israël. Schuld van Hezbollah, zegt Israël. Hadden die Bosniërs en Hoetoe's en Afrikaanse Soedanezen en Cambodjaanse intellectuelen ook maar moeten doen. Eigen schuld, denk ik.
Ik weet niet of dat de reactie van Israël is. Ik reken het vooral de Hezbollah aan dat ze elke keer tussen de bevolking kruipen als ze worden aangevallen. De vraag is dan of je als Israël zijnde elke keer je verlies moet nemen, of maar een keer moet doorstoten. Best cru.
.
pi_40320160
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Haha.
Kom, de SC is elders.
pi_40320173
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:08 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat de reactie van Israël is. Ik reken het vooral de Hezbollah aan dat ze elke keer tussen de bevolking kruipen als ze worden aangevallen. De vraag is dan of je als Israël zijnde elke keer je verlies moet nemen, of maar een keer moet doorstoten. Best cru.
.
Welnee joh, Dominique heeft gelijk, dat weet je toch.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:10:06 #239
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40320185
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:05 schreef -IksRee- het volgende:
Simpel: ze hadden zich de afgelopen 6 jaar aan het bestand moeten houden. Israel heeft dat gedaan, Hezbollah bleef het dagelijks verbreken door raketten te schieten.
Ik vraag me dan altijd af of Israël alleen bij Libanon heeft aangeklopt van 'los je porbleem op, anders doen wij het' of dat ze hebben aangeboden het samen aan te pakken. Al vrees ik het eerste, misschien had het tweede iets meer opgelost (zal wel weer onmogelijk zijn).
pi_40320233
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Kom, de SC is elders.
Doe het maar lekker zo af. Je gelul dat Israël zich aan een of ander staakt-het-vuren heeft gehouden is gewoon... gelul. Je lult. Niet alleen nu, maar ook vaker. Om even duidelijk te maken, Israël heeft bomaanslagen gepleegd op Hezbollah-leiders en onlangs is er nog een spionagenetwerk opgedoekt in Beiroet.
pi_40320238
Tsja, Hezbollah wordt daar op handen gedragen, dus het lijkt me best mogelijk dat Hezbollah leden dat gebouw ingevlucht zijn. Dat daarbij tientallen onschuldigen gedood worden is verschrikkelijk, en ik zet ook zeker mijn vraagtekens bij het bombardement van de IDF. Maar wat is er aan vooraf gegaan?
pi_40320239
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:09 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Welnee joh, Dominique heeft gelijk, dat weet je toch.
Ja, dat heb je heel goed, Raymond.
pi_40320300
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Doe het maar lekker zo af. Je gelul dat Israël zich aan een of ander staakt-het-vuren heeft gehouden is gewoon... gelul. Je lult. Niet alleen nu, maar ook vaker. Om even duidelijk te maken, Israël heeft bomaanslagen gepleegd op Hezbollah-leiders en onlangs is er nog een spionagenetwerk opgedoekt in Beiroet.
Nee, het is geen gelul. Israel heeft zich teruggetrokken zoals beloofd en welke concessie heeft Hezbollah gedaan? 0,0.

En oeh.... een spionagenetwerk... nou, dat is echt een overtreding van het staakt het vuren. Geen enkel land heeft spionen in andere landen. Aanvallen dat Belgie, zeg ik je.
pi_40320306
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:52 schreef klez het volgende:

[..]

Waarom zaten die mensen daar nog als Israel gewaarschuwd heeft van tevoren dat er een aanval zou plaatsvinden?
Dit is een vraag, geen "vergoeilijking van de aanval".
Ooit in een schuilkelder ether-TV of radio proberen te ontvangen, danwel je mobiele telefoon proberen te gebruiken. Geen ontvangst. The poor guys maybe didn't know what was coming.

Het is trouwens de taak van de aggressor om zeker te weten waar je je rotzooi laat ontploffen, en dat dit militaire raakvlakken dient te hebben. Men had toch zo'n wereldse Intelligence ?

Btw, het is Olmert die nu snel roept dat er gewaarschuwd is, en als ik hem was zou ik dat ook zeggen om deze flater van jewelste nog enigzins naar buiten toe te verkopen. Ik heb mijn twijfels of er uberhaupt gewaarschuwd is. Staat totnutoe ook nog niks van in de westerse media die bericht vanuit Libanon. Niemand weet nergens van.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:15:07 #245
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_40320322
De Qana-aanval is geen nieuwe ronde in het conflict van goed en slecht. Daarvoor is dit conflict té complex.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40320328
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:14 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee, het is geen gelul. Israel heeft zich teruggetrokken zoals beloofd en welke concessie heeft Hezbollah gedaan? 0,0.
Hezbollah is een terreurorganisatie, ook volgens de EU, wist je dat al? Kennelijk vind jij dat Israël en Hezbollah gelijkwaardig zijn. Ik vind van niet.

"Maar zij begonnen!"
quote:
En oeh.... een spionagenetwerk... nou, dat is echt een overtreding van het staakt het vuren. Geen enkel land heeft spionen in andere landen. Aanvallen dat Belgie, zeg ik je.
Ja, dat spionagenetwerk zal wel de hele dag hebben zitten krijten ofzo.
pi_40320401
De diplomatie ligt nu ook helemaal lam.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:19:16 #248
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40320426
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hezbollah is een terreurorganisatie, ook volgens de EU, wist je dat al? Kennelijk vind jij dat Israël en Hezbollah gelijkwaardig zijn. Ik vind van niet.
Ik ook niet. Maar ik vind wel dat Israel Hezbollah mag uitschakelen. Het lijkt er nu alleen op dat ze zich misrekend hebben in de oorlogsvoering van de tegenstander. Net zoals de Amerikanen in Irak.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40320431
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hezbollah is een terreurorganisatie, ook volgens de EU, wist je dat al?
Nee, Hezbollah is volgens de EU geen terreurorganisatie, wist je dat al?
quote:
De Hezbollah wordt door Israël, de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Canada als een terroristische organisatie gezien. De Europese Unie doet dit niet, maar beschouwt wel Imad Mugniyah (Hezbollah's hoogste Inlichtingenofficier) als terrorist.
Verder had de Libaneze regering Hezbollah in toom moeten houden, maar dat kunnen en willen ze niet. Tja, dan moet Israel het wel zelf doen. Maar jij kan nu wel je schoolplein 'zij begonnen' verhaaltjes erop los laten maar in de realiteit daar schoten Hezbollah om de haverklap raketten op Israelische steden af. Wat verwacht je dan? Oh eh.. nou Hezbollah is een terreurorganisatie en wij niet dus we doen maar niets hoor.
  zondag 30 juli 2006 @ 13:20:03 #250
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40320450
het doet me goed om te horen dat israel de slag om Bint Jbeil verloren heeft. Een pure nederlaag op oorlogsgebied, de verdiende loon die ze krijgen na arrogant een heel land in puin te leggen

met hun moderne leger kunnen ze het niet eens winnen van een stelletje ongeregeld.

israel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')