Dat het iets debiels is. Heb je zelf ook van die stokjes ofzo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef weasel85 het volgende:
wat is je klacht?
Laat de 50+ ers ook eens een debiele hype hebbenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat het iets debiels is. Heb je zelf ook van die stokjes ofzo?.
De wattes?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Eens.
In Finland zie je half de lemonpartiers ermee lopen.
Reuze handig om ermee thuis te komen als je strontlazerus uit de kroeg komt!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ze ook!
En dat durf je zomaar openbaar toe te geven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Thieske het volgende:
Ik heb ze ook!
Ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat durf je zomaar openbaar toe te geven?
Maar waar hou je dan je peuk en de blikjes bier voor onderweg?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Reuze handig om ermee thuis te komen als je strontlazerus uit de kroeg komt!
Soort van zijwieltjes!
Je mag niet rijden als je gedronken hebt! Schavuit!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Maar waar hou je dan je peuk en de blikjes bier voor onderweg?
Neem dan een elektrische rolstoel, in plaats van die stokjes!![]()
* Thijz mompelt iets van google, lemonpartyquote:
Persoonlijk zou ik dan toch voor een stel stokken gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef Mendelevium het volgende:
Nordic walking is het meest waardeloze ding ooit, dan kun je net zo goed met een tattoo op je voorhoofd rondlopen waarop staat dat je publiek er voor uitkomt dat je uitgeneukt bent. Gadverdamme....
ik doe t niet en t ziet er niet uit.. maar toch: t.o.v. stevig doorwandelen verbruik je met nordic walking zo'n 35 % meer energie (mits je je armen goed gebruikt),quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:37 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding].
Langlaufen voor verdwaalde blinden.
Dan loop ik wel een stuk verder en laat ik het zwaaien met stokken als een of andere gestoorde gorilla wel achterwegequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ik doe t niet en t ziet er niet uit.. maar toch: t.o.v. stevig doorwandelen verbruik je met nordic walking zo'n 35 % meer energie (mits je je armen goed gebruikt),
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dan loop ik wel een stuk verder en laat ik het zwaaien met stokken als een of andere gestoorde gorilla wel achterwege![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:14 schreef Kassaa het volgende:
Hier op de dijk van de Beemster ringvaart zijn er ook twee vrouwen die ze gebruiken. Ik heb eens gekeken, maar volgens mij is het echt nutteloos. Ze slepen die stokken gewoon mee over de grond, zonder dat ze er mee afzetten.
Ja ik kan begrijpen dat die dingen misschien nut hebben in een bergzaam gebied, maar gebruik het dan niet in het vlakste land van de wereld zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef Lithion het volgende:
In principe is nordic walking niet debiel. In principe dus hè.
Maar die uitgelubberde bejaarden die je het meest rond ziet sjokken met die satéprikkers snappen het hele idee achter nordic walking niet en dán is het enorm debiel inderdaad. Die sjokken wat op hun gemak terwijl ze die palen achter zich aan slepen, ja dát is niet de bedoeling, ouw vel!.
Wij hebben ook bergenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ja ik kan begrijpen dat die dingen misschien nut hebben in een bergzaam gebied, maar gebruik het dan niet in het vlakste land van de wereld zeg.
Als je op handen en voeten loopt beweeg je ook je armen en benen tegelijkertijd, en het ziet er waarschijnlijk minder belachelijk uit. Ok, misschien even belachelijk maar dan hoef je tenminste geen peperdure glasfiberstokken aan te schaffen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:56 schreef Jossos het volgende:
"Maar je beweegt je armen en je benen tegelijk!!! DAT IS GOED VOOR JE!!"![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als je op handen en voeten loopt beweeg je ook je armen en benen tegelijkertijd, en het ziet er waarschijnlijk minder belachelijk uit. Ok, misschien even belachelijk maar dan hoef je tenminste geen peperdure glasfiberstokken aan te schaffen.
Ik vind ze fascinerend. Het is niet zo dat ik de vurige wens koester om mezelf publiekelijk te vernerderen, maar die 5 euro aanbiedingen maken het zo verleidelijk om de magie van de Nordic Walking stokken zélf te ontdekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:18 schreef Jossos het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet. Maar dat zeggen ze elke keer als ik vraag waarom ze gewoon niet een stuk gaan wandelen. En duur.. Ik heb er van ¤5 per paar gezien bij de plaatselijke Blokker
![]()
De enige reden waarom ik een paar zou kopen is om alle nordic walkers die ik tegen kom ermee keihard op de kuiten te slaan als ik weer eens langs ze probeer ze te komen met m'n fiets, en ze naar mijn smaak niet rap genoeg zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik vind ze fascinerend. Het is niet zo dat ik de vurige wens koester om mezelf publiekelijk te vernerderen, maar die 5 euro aanbiedingen maken het zo verleidelijk om de magie van de Nordic Walking stokken zélf te ontdekken
Je moet ze in de knieholtes prikken, veel effectiever. Als je het goed doet kun je meteen testen of die stokjes ook je evenwicht verbeteren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:31 schreef Jossos het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik een paar zou kopen is om alle nordic walkers die ik tegen kom ermee keihard op de kuiten te slaan als ik weer eens langs ze probeer ze te komen met m'n fiets, en ze naar mijn smaak niet rap genoeg zijn.![]()
eens is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:26 schreef veldmuis het volgende:
Het ziet er debiel uit, alsof je een mongool bent die stokken nodig heeft om te lopen ofzo! Maar nee, door het bos gaan lopen met in iedere hand een stok en dan...ja...lopen. Rot op, debiel!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:58 schreef PirE het volgende:
[..]
eens is.
Ik denk dat ze alvast aan het oefenen zijn voor het lopen achter een rollator. Dit is de overgangsfase.
Ik mag toch hopen dat je ze niet op deze schoenenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:33 schreef Schorpioen het volgende:
Het zijn ook altijd van die fossielen met naast 2 van die sateprikkers, zo'n complete survival uitrusting. Dan zie je die stakkers met een khaki safari vest met 128 zakken, een high tech rugzak waar alleen 1 snickers en een flesje appelsap in zit, een glimmende gelbroek die is ontwikkeld in de ruimtevaart (waar hun uitgezakte gel-reet goed in uit komt), en van die lompe zware bergstampers waar zelfs mount everest beklimmers zich nog voor zouden schamen... en dan lopen ze over een vlak asfaltpad van 4 meter breed dat niet omhoog of omlaag gaat... met 2 km per uur... en dan trekken ze er een kop bij alsof ze bezig zijn met de 3-dubbele marathon door de Gobi woestijn.
En het ergste is: al die mongolen met van die stokkies hebben er een *CURSUS* incl *EXAMEN* voor afgelegd!![]()
![]()
inderdaad in oostenrijk brak ik af en toe een tak af, dat was genoeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Rnej het volgende:
wat ik vooral niet snap.... why the fuck in nederland, als ik in de alpen loop heb ik die krengen nog niet nodig man.... jezus...
die is bejaard denk ikquote:Op maandag 31 juli 2006 19:37 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Is dat een verplichting of ben je gewoon hersendood?
Nee man, dan gaan ze slaan met stokken enzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:29 schreef weasel85 het volgende:
ik zie t probleem niet, als de mensen dat willen laat ze lekker...
of kaffer ze gewoon recht in hun gezicht uit ( maar 't lef heb je niet)
Okee, dus je begint met nordic walking en stopt met drinken?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Bep het volgende:
Owwwwwwww dat heeft met mn drank gebruik te maken![]()
Die blubberkutten schijnen anders behoorlijk rond te neuken!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:09 schreef parselmouth het volgende:
Nordic walking is echt zo voor uitgerangeerde Libelle-zomerweek blubberkutten. Wat een kansloze mensen zijn dat ja. Zogenaamd lekker 'gezond' en 'sportief' bezig, maar ondertussen slepen ze die stokken achter hun pekkige reet mee, wat is het nut dan nog van die achterlijke prikkers?
lees jij de libelle dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Die blubberkutten schijnen anders behoorlijk rond te neuken!![]()
quote:
Geloof jij het?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Die blubberkutten schijnen anders behoorlijk rond te neuken!![]()
Die dingen zijn, in theorie, niet voor je balans maar om ook je armen te gebruiken om je voort te bewegen. Maargoed. Dat is theorie natuurlijk. De praktijk leert ons dat het gewoon een enorm kansloze bezigheid is.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Rnej het volgende:
wat ik vooral niet snap.... why the fuck in nederland, als ik in de alpen loop heb ik die krengen nog niet nodig man.... jezus...
vind het allebei goedquote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
maar dat zou eigenlijk
moeten zijn!
nee , hoor , het is bijzonder goed voor je conditiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die dingen zijn, in theorie, niet voor je balans maar om ook je armen te gebruiken om je voort te bewegen. Maargoed. Dat is theorie natuurlijk. De praktijk leert ons dat het gewoon een enorm kansloze bezigheid is.
Aan een echte sport doen, dat is goed voor je conditie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Bep het volgende:
nee , hoor , het is bijzonder goed voor je conditie![]()
En waarom zou dit niet goed voor je conditie zijn??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aan een echte sport doen, dat is goed voor je conditie.
Ik mag jouw sarcastisch getinte humor welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:28 schreef Bep het volgende:
[..]
En waarom zou dit niet goed voor je conditie zijn??
Nordic walking is echt heel leuk , mijn triceps groeien al aardig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |